3.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-05-20
C
Capisce(6 omdömen)
Jag har som många andra handlat mycket på Dustin genom åren och varit mycket nöjd men dem senaste gångerna har jag varit oimponerad och nu senast riktigt besviken. Jag har beställt och betalat en kampanjvara som ska skickas inom 48 timmar. Väntar en vecka, ingen kontakt. Jag mailar sedan och får endast i svaret bifogat en länk till en annan vara som är i lager, som också är 3x dyrare, utan någon vidare förklaring. Sen när jag ber om en förklaring får jag en snorkigt svar att läsa tidigare svar ordentligt och att våran utgått och ingen kompensation kan erbjudas vilket jag dock fått veta att andra som gjort samma beställning faktiskt har erbjudits. Felaktiga priser och försenade leveranser. Påminner om datorbutiken.com i dess slutskede. Jag kommer inte besöka Dustin igen.
2019-05-19
Väldigt svårt att komma vidare i kassan. Obegripliga stopp, raderade delar av vissa ifyllda rutor, mitt personnummer skrev jag in uppemot tio gånger. Dålig info om vad jag gjort för fel. Jag har fyllt i beställningar och andra typer av formulär, men aldrig något som gott så trögt, Borde varit mer styrt, som: Du ska fylla i detta först, du måste kryssa i dessa rutor innan du kan gå vidare.
Dustin Home svarar:2019-05-22
Hej, Vi har inte haft några rapporteringar kring fel på det du beskriver. Kontakta gärna vår kundservice så kan vi försöka se vad som kan ha varit fel när du varit inloggad. Beklagar strulet! Med vänliga hälsningar Dustinhome AB
2019-05-15
Redigerades 2019-05-17
Frifrakt borde ingå vid köp över 500 kr likt många andra butiker.
2019-05-16
K
KewiinG(3 omdömen)
Jag ringde på fredagen och frågade om en produkt var påväg då det stod "Kan skickas 13/5-19" (Detta var den 10/5-19), "Ja!" fick jag till svar och beställde under helgen. Sen på måndagen så ändrade dom sig från ingenstans och "Restnoterade" produkten som jag fått bekräftat redan var påväg till lagret så var har ni gömt den försändelsen? Under en filt på lagret eller? Fick ingen information om någonting och har inte hört något ännu. Skamligt.
Dustin Home svarar:2019-05-22
Hej KewiinG! Tråkigt att höra. Tyvärr händer det att varor inte kommer fram till oss också av olika anledningar vilket verkar vara orsaken här. I mailet du fick kring statusuppdateringen så finns information om du tex vill vänta eller kontakta oss för att byta ut produkten osv. Kontakta gärna vår orderavdelning om du har ytterligare frågor kring ordern. Med vänlig hälsning Dustinhome AB
2019-05-15
Helt ok.
2019-05-15
Känner mig lurad på priset, när beställningen var genomförd insåg jag att totalpriset blev bra mycket högre än vad det borde blivit. Priset för hörlurarna hoppade från ca 3592 till 4490 (som alla andra butiker) valde er pga de bra priset.. vet inte vad som hände :S Men bra kontakt, uppdatering och en trygghet hade ni i köpet, därav en extra stjärna!
2019-05-10
Det gick problemfritt. Jag gjorde inga misstag, så jag fick aldrig uppleva bekymmer, som man oftast får vid felnavigering.
2019-04-25
Redigerades 2019-05-05
1) Snabba leveranser!! Man har varan oftast dagen efter. Om den inte finns i lager tar det oftast bara en dag extra!! 2) Många betalningsmetoder väljer Direktbetalning 3) Stort sortiment
2019-05-03
1.Inget leveransbesked när den ena produkten i varukorgen inte fanns på lager. 2.Gick inte att genomföra fakturering genom Klarna eftersom jag befinner mig på sommaradress. 3.Trevliga personalkontakter.
2019-04-30
Ni har ett problem med att Klarna vid fakturering inte accepterar en sommaradress. Det omöjliggör faktureringsmetoden som jag normalt föredrar.
2019-04-12
Redigerades 2019-04-27
Jag har aldrig haft några som helst problem med Dustin!
2019-04-10
Redigerades 2019-04-20
Er krånglande Hemsida som inte godkänner mitt födelsenummer förrän jag skrivit in det 4 gånger. Har vid andra tillfällen varit problem att logga in på kontot.
Dustin Home svarar:2019-04-11
Hej, Vi har inte fått in några felrapporter kring detta men om du upplever det igen framöver så kontakta gärna vår kundservice så gör vi en felanmälan så vår webbgrupp får titta på det. Beklagar problemet. Med vänliga hälsningar Dustinhome AB
2019-04-18
u
ujg(2 omdömen)
Beställde en hårddisk. 1. Kom dagen efter beställning. 2. Fungerade inte. 3. Skapade ärende om trasig hårddisk. 4. Fick returfraktsedel efter 2 dagar. 5. När returen anlänt till Dustin Home tog det sedan 33 dagar innan de skickade en ny hårddisk. Lite väl lång tid tycker jag, därav det inte alltför höga betyget. 6. Den nya hårddisken kom dagen efter den skickades och fungerade.
2019-04-16
M
Matherat(6 omdömen)
Har varit kund här i 15 år men nu efter den senaste beställningen så har jag valt att lämna dom. Inkompetent personal som gör för mycket fel, visst kan det bli fel men det ska inte bli fel hela tiden. Och om det nu blir fel, då kan man inte ens höra av sig för att meddela att det blivit fel. Nej, vet inte vad som hänt med detta företag då jag alltid gillat dom men bevisligen fungerar det inte bra längre. Undvik.
Dustin Home svarar:2019-04-25
Hej Matherat! Det var tråkigt att höra, vi följer upp alla klagomål för att se vad vi kan göra bättre så du är välkommen att kontakta oss så vi får en chans att titta på vad som hänt. Jag läser att du varit kund hos oss i många år vilket borgar för ett stort underlag av goda affärer och att det fungerat bra tidigare. I detta fallet så har det förmodligen kommit något grus i maskineriet.. Beklagar det! Med vänlig hälsning Dustinhome AB
2019-04-14
Extremt krångligt att betala när man som jag är dövstum! Diskriminerar ni oss som inte har mobiltelefon? Björn Rydh
Dustin Home svarar:2019-04-25
Hej Björn Rydh! Det tittar vi gärna på och förlag på vad man kan göra bättre. Skicka gärna ett mail till kundombudsmannen@dustin.se med förslag så tar vi det vidare och ser hur vi kan förbättra betalningsmöjligheterna. Med Vänlig Hälsning Dustinhome AB
Sida 1