1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-09-17
C
Väntar på levereras. Ingen svarar på telefon, telefonsupporten känns som fake ”väntar på ledig handläggare”. Långsam mailsupport trots att varan nu är tre veckor (efter utsatt leveransdatum) så står det på hemsidan att det är 1-2 dagars levaranstid. Kommer att uppgradera det här betyget om det bättrar sig.
2018-08-21
Inga problem med leveransen men så fort, och som så många andra skriver, man börjar bli lite "jobbig" som konsument så slutar dom svara helt. Huvudet i sanden är ingen bra taktik för nöjda kunder.
2018-05-16
Beställt en barnvagn men inte fått leveransbesked efter 3 veckor. Telefon supporten svarar aldrig när man försöker ringa dem.
Babyzoom svarar:2018-05-18
Hej Beklagar verkligen om vi brustit i vår kommunikation med dig. Vi har generellt mycket god svarsstatistik på både e-post och telefon, men det är möjligt att du drabbats då vi nyligen bytt telefonisystem vilket gjort att vår telefonkö inte fungerat som den ska när många ringt samtidigt. Kontakta oss gärna med ordernummer/namn så ska vi hjälpa dig efter bästa förmåga. Länk till vår kontaktsida för mail och telefonnummer: http://support.babyzoom.se/sv-SE/support/tickets/new
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-03-17
Snabb leverans och bra pris
2018-01-23
Bra urval av produkter (kvalitet och miljövänligt sökte vi), bra pris och snabb leverans. Vi har köpt ett par gånger nu och är jättenöjda.
2017-11-13
Redigerades 2018-01-14
Bra kundservice, chattfunktion på hemsidan för snabb support. Inga konstigheter. Beställer där igen!
2017-12-28
Redigerades 2018-01-02
t
Beställde en BeSafe iZi Plus men fick ett mail några timmar senare om att stolen var slutsåld i vald färg (metallic melange) men att det fanns två ex av varje i rött och svart. Gick in på hemsidan igen och där fanns min färg att beställa. Jag valde att makulerade ordern. Komplement 2018-01-02 Fick ytterligare mail från Babyzoom efter att de hade läst denna recension där de ville hjälpa mig genom att erbjuda stolen i annan färg, men även beställa in färgen som jag hade valt från början. På grund av det ändrar jag mitt betyg. Att de inte får mer än 4/10 beror i slutändan på att jag kunde köpa en produkt som var slutsåld. Det skapar en tråkig och otrygg kundupplevelse.
2017-12-14
Fick svar direkt när jag frågade om en produkt och det va smidigt att beställa.
2017-11-21
Redigerades 2017-12-01
Proffsig service, trevlig personal och snabb återkoppling!
Sida 1