★ 365 dagars öppet köp
★ Fri frakt vid köp för 1000kr
★ Snabba leveranser

http://lekmer.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 11 år sedan
(data från 2017-07-27)
Detaljerad information Lekmer har fått betyget (9.23)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    Köpte en kobbe här ifrån som efter 14 månader hade rostat samt knappt går att fälla ihop den låser sig så man måste nästan vara våldsam ibland för att få ihop den. Kontakta lekmer och blev informerad om att dom bara har 6 månaders garanti men att dom kan titta på den om jag kör den till butiken. Då jag bor på fel sida av stan och detta tar över 2 timmar tur och retur samt den är handlade av deras nätbutik så borde dom bidra med en fraktsedel så man kan skicka in den men de gör dom inte.
    Handla inte här om ni inte vill ha massa strul när grejerna går sönder
    22 dagar sedan
  • Perfekt
    Toppen, snabb leverans utan problem.
    2 mån sedan
  • Usel
    Ännu en gång misslyckas de totalt med att leverera min beställning. Till att börja med tog det en vecka innan de ens försökte skicka grejerna. Leveransinformationen jag fick blandade ihop dhl med posten och inga tracking länkar fungerade. Efter ytterligare en vecka hör jag av mig och då har det blivit ett "tekniskt fel" och tyvärr finns varorna inte i lager längre.
    6 mån sedan
  • Hej! Vi ber om ursäkt för den uteblivna leveransen och felen som uppstod kring din order. Vänligen kontakta oss på customerservice-se@lekmer.se om du har ytterligare frågor eller funderingar så att vi kan hjälpa dig vidare. Mvh, Lekmer.se

  • Usel
    Bland den sämsta kundservice jag har varit med om. Bara mail kontakt och personen jag pratar med verkar inte läsa igenom vad jag har skrivit.
    Beställde en matstol som jag skickade tillbaka för den var knäckt, under tiden uppkommer en faktura på en stol som redan betalat för. Personen ber mig beställa en ny stol trots personen har skickat en ny (ligger på posten) och får en ny faktura på detta, och detta för att kunna göra en retur på köpet (?). Sen säger personen varför jag har beställt en ny stol !? Nu är det snart 2 stolar på posten och 3 obetalda fakturor på stolar, trots jag betalat den första stolen som var sönder via kortbetalning.
    6 mån sedan
  • Hej! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för felaktigheterna som har uppstått kring din order. Vi ser att du har varit i kontakt med vår kundtjänst. Vänligen återkom om du fortfarande upplever problem med din order så hjälper vi dig omgående. Mvh, Lekmer.se

  • Usel
    Er kundtjänst är bland de segaste jag någonsin upplevt, dessutom bara via mailkontakt.
    Postnord strulade till en leverans tre veckor innan jul, och ni visste om att paketet var borttappat, men ni gör inget.
    Tar tre dagar sen erbjuder ni att skicka nytt "express" tre dagar innan jul.
    Dagen innan jul meddelar ni att produkterna är slut i lager.
    Detta skulle vara en julklapp, tycker jag var ute i god tid, men NI strular med era långsamma svarstider.
    Det är ett hån att sen bli kompenserad med 10% rabatt vi d nästa köptillfälle, det kommer inte att bli något nästa köptillfälle för ni är urusla.
    6 mån sedan
  • Mycket bra
    Handlat väldigt mycket från Lekmer.
    Alla julklappar handlades nästan därifrån.

    Mycket bra priser och stort sortiment .

    Anledningen till att jag inte kan ge fullpott är att man kan endast nå dem via mejl.
    Chatten funkar knappt. Chatt tiderna stämmer inte.
    Tycker ni måste skaffa en kundtjänst där man kan nå er på telefon.

    Seg leverans jämfört mot andra stora butiker.

    Tar oftast mellan 4-7 dagar för mig.
    Andra butiker man handlar från brukar ta 2-3 dagar.
    7 mån sedan
  • Hej! Vi tackar för ditt köp. Vi tar till oss av din feedback gällande tillgängligheten och för den vidare. Vår normala leveranstid är 1-3 arbetsdagar, men har varit något längre kring jul. Mvh, Lekmer.se

  • Usel
    Seegaste kundservice. Utlovar snabb frakt. Bådar dock inte gott. Höjer betyget om jag får leverans idag eller imorgon.
    7 mån sedan
  • Hej! Vi ber om ursäkt för den försenade leveransen. Jag ser att du är i kontakt med vår kundtjänst och vi hjälper dig vidare där. Mvh, Lekmer.se

  • Usel
    Vad är CDON Group för koncern? Drivs denna koncern av dagisbarn? Hur i hela skogen kan man makulera beställningar utan att meddela kunder detta? Jag hoppas innerligt att detta skitföretag som trycker ut nyhetsbrev dagligen går i graven. De 5 senaste beställningarna hos CDON eller något av deras systerbolag så har det slutat med att det inte blivit någon leverans överhuvudtaget. Fy skäms CDON Group!
    7 mån sedan
  • Hej! Vi är hemskt ledsna för annulleringen av din order. Vänligen återkom till vår kundtjänst via customerservice-se@lekmer.se så hjälper vi dig vidare. Mvh, Lekmer.se

  • Dålig
    Skickar ut fel varor till kunder och världens segaste kundservice...
    7 mån sedan
  • Hej! Vi ber om ursäkt för den felaktiga leveransen. På grund av ett väldigt högt tryck har vår kundtjänst lite längre svarstider men vi jobbar så snabbt vi kan för att besvara samtliga meddelanden. Återkom gärna till vår kundtjänst om du har ytterligare frågor eller funderingar. Mvh, Lekmer.se

  • Usel
    Tycker Lekmer är för dåliga i alla kategorier. Deras saldon stämmer inte, dom tar inget ansvar över sin egna prissättning utan har bara undanflykter. Dom ersätter inte heller sina misstag och jag tycker inte detta är ens eriös aktör på marknaden. Rekommendera starkt Storochliten istället. Deras Blackfriday är ett exempel på vilket hobby företag detta är när man lägger ut Lego för ett viss pris för att locka till sig kunder men sedan 24 h senare ångrar man sig och makulera kundernas ordrar. Jag missade ett erbjudande på webbhallen på legot men tro ni lekmer matchade det priset i efterhand? Svar nej så vill ni bli besvikna och behandlade som luft så absolut då ska ni vända er till Lekmer.
    7 mån sedan
  • Hej! Vi är hemskt ledsna över att det blev fel pris på legot. Priset var tyvärr en felskrivning av en kollega som jobbade otroligt hårt med denna kampanj som innehöll över 1000 rabatterade priser. Vi förstår att du är upprörd och vi skickade även ut ett erbjudande till samtliga berörda kunder. Vi är uppriktigt ledsna över det som har hänt dig och du får gärna kontakta oss via customerservice-se@lekmer.se om du har ytterligare frågor. Mvh, Lekmer.se

  • Usel
    Skickar reklam sms!
    7 mån sedan
  • Hej! Vi ber om ursäkt för att du upplever våra SMS utskick som störande. Du kan givetvis avregistrera dig genom att följa instruktionerna i SMSet. Mvh, Lekmer.se

  • Dålig
    Beställde en vara med 2-5 dagars leveranstid. 7 arbetsdagar senare har den fortfarande inte dykt upp. Tur att man var ute i god tid inför jul...
    7 mån sedan
  • Hej! Vi ber om ursäkt för den försenade leveransen. Efter vår populära Black Weekend kampanj har vi haft lite längre leveranstider än vanligt. Vänligen återkom till vår kundtjänst via customerservice-se@lekmer.se om du har ytterligare frågor så hjälper vi dig. Mvh, Lekmer.se

  • Bra
    Uppdatering:
    Jag noterar att Lekmer faktiskt anstränger sig för att göra mig nöjdare vilket
    jag måste ge dem en eloge för. Även om mitt köp inte längre är lika aktuellt så uppskattar jag ambitionsnivån.

    Tidigare:
    Eftersom ordern annullerades pga av att de inte kunde stå för priset har jag inget
    annat val än att ge lekmer 2 x *.
    Jag var välkommen tillbaka att handla för ordinarie pris.
    Hade det varit mitt företag hade jag krupit till korset och kompenserat kunden på ett snyggt sätt pga av tabben för att inte tappa anseendet.
    Följden blir att varje order som läggs inte kan litas på förräns ordern är färdiglevererad.
    Jag kan inte längre lita på priser, leveranstider, kampanjer, tävlingar o dyl.
    Hade de varit otrevliga skulle det ha blivit 1 x *.

    Förtroendet är förbrukat enl. mig = 2 x *, sorry.
    8 mån sedan ( Uppdaterat: 7 mån sedan )
  • Dålig
    Handlade under Black Friday. Ordern annullerades p.g.a att varan tog "slut" i lager. Borde inte webbutiken känna till lagerstatus?

    Tillägg: Fick efter några dagar veta, av en bekant, att varan funnits till försäljning under hela helgen, men till ett nytt pris.
    8 mån sedan
  • Hej! Det är tråkigt att höra att din produkt annullerades. Vänligen återkom till vår kundtjänst via customerservice-se@lekmer.se så hjälper vi dig. Mvh, Lekmer.se

  • Perfekt
    Bra pris, fri frakt via kampanj.
    8 mån sedan
  • Perfekt
    Prisvänligt och lätt att hitta i sortimentet. Bra med bekräftelsemail
    8 mån sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans. Varan motsvarades exakt. Bra kvalitet.
    8 mån sedan
  • Knappt godkänd
    För långa leveranstider. 1-3 dagar står det på den produkten jag beställde (inte en som står i deras undantag som skickas från leverantören osv). Efter 3 dagar får jag en bekräftelse på att paketet är skickat. Inget om att när det förväntas vara framme.
    11 mån sedan
  • Hej kära kund! Leveranstiden är normalt 1-3 arbetsdagar inom Sverige. Vid stora kampanjer och inför/efter stora allmänna helgdagar kan leveranstiden vara upp till 5 arbetsdagar. Varor som inte finns i lager går normalt sett inte att beställa. Återkom gärna om du skulle ha några ytterligare frågor eller funderingar. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • 2016-07-28 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Ganska bra
    Smidig leverans men otydlig regelverk.

    "Vid byte av skor/kläder så är returfrakten gratis" dock så drogs 79kr för returfrakten från återbetalningen och efter att ha kontaktat kundtjänst så kommer detta återbetalas. Kontakten med kundtjänst var bra.

    Byten hos lekmer går till så att du beställer en ny produkt och betalar för varan igen plus frakt 49kr och denna frakt återbetalas ej.
    Vilket jag tycker är oklart, framförallt om man läser följande från deras sida:

    "Du betalar som vanligt för din bytesvara i kassan inklusive frakt (49 SEK) och kommer att återbetalas mot din ursprungliga order när vi har mottagit din retur."

    Kan tycka att man antyder att även frakten kommer återbetalas vilket inte är sant.

    Hela bytesprocessen känns bökig, väldigt luddig och ofräsch i förhållande till liknande konkurrenter.
    1 år sedan
  • Hej! Det glädjer oss att din kontakt med kundtjänst var bra. Vi tackar för din feedback och tar den vidare för att göra vår policy kring byten tydligare. Vh, Lekmer.se

  • Usel
    dålig service.
    har beställt härifrån och leveransen är väldigt försenad då de inte skickat min vara i tid, trots att det tydligt står 3-5 dagar.
    kundtjänst bryr sig inte om detta och kompenserar inte heller för deras misstag.
    beställer väldigt mycket barnsaker online och kommer definitivt välja en annan återförsäljare nästa gång.
    1 år sedan
  • Hej! Vi är hemskt ledsna för den försenade leveransen. Självklart vill vi hjälpa dig vidare med ärendet. Vi kontaktar dig för vidare kommunikation. Vh, Lekmer.se.

  • Perfekt
    En mycket bra sida som är enkelt uppbyggd så att man lätt hitta det man söker efter till väldigt bra priser.
    1 år sedan
  • Ganska dålig
    Leveranstiden ska enligt sidan vara 1-3 dagar, aldrig fått ett paket i detta spann.

    Av totalt 3 beställningar var det en som aldrig skickades, en som kommer efter 2 månader och en som kom en vecka efter beställning.
    1 år sedan
  • Hej! Leveranstiden är normalt 1-3 arbetsdagar inom Sverige. Vid stora kampanjer och inför/efter stora allmänna helgdagar kan leveranstiden vara upp till 5 arbetsdagar. Vi ber så mycket om ursäkt för omständigheterna kring dina beställningar. Vänligen återkom till oss på customerservice-se@lekmer.se om du skulle ha några frågor eller funderingar så ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Perfekt
    Tack för ett bra bemötande av kundtjänst och snabb leverans!
    1 år sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställt ut strul, även gjort retur utan strul.
    1 år sedan
  • Dålig
    Utan att informera mig som kund tecknade dom en försäkring hos Solid när jag köpte en produkt, inte nog med det anmäldes jag även till nyhetsbrevet hos Solid.
    Stod inget om detta på sidan, möjligen i något finstilt avtal, men känns inte som det är juridiskt ok att gömma sådana basala saker.

    Om ni inte skäms för försäkringen ni lurar på kunder och tror det är ett mervärde kan ni åtminstone skriva ut det tydligt. Sen borde jag som kund få lägre pris vid dessa köp, för ni lär inte ge bort mina uppgifter gratis till Solid...
    1 år sedan
  • Hej! Vid lanseringen av vår nya sida försvann tyvärr informationstexten om gratis försäkring hos Solid. Vår IT avdelning arbetar på att lägga in texten igen under berörda artiklar. Självklart är den försäkringen kostnadsfri och det är inte alls meningen att lura våra kunder. Du behöver inte ha kvar försäkringen efter gratismånaderna och kan säga upp det när du vill. Vi ber om ursäkt för den bristfälliga informationen och tar till oss av din feedback. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    En gång i tiden var dom bra... Nu är det slut handlat på lekmer/cdon.
    1 år sedan
  • Hej! Vad tråkigt att höra att din uppfattning av oss förändrats! Om det finns något vår kundtjänst kan hjälpa dig med så är du varmt välkommen att vända dig dit så vi kan ordna det som gått fel! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Perfekt
    Snabba leveranser, oftast bästa pris/bra erbjudanden och bra mail med information om att leveranser är påväg.
    1 år sedan
  • Knappt godkänd
    Tråkigt att man inte orkar informera kunden om att vara helt plötsligt är slut som du har beställt. De får du själv ta reda på... De här blev sista gången jag handla därifrån!
    1 år sedan
  • Hej! Jag är hemskt ledsen för att din vara var slut i lager. När en vara annulleras på en order ska du bli informerad angående detta per mejl samma dag. Har du inte mottagit ett sådant är du varmt välkommen att återkomma till oss på kundtjänst så att vi kan undersöka detta. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Min beställning gick snabbt och betalade direkt, pengarna försvann från kontot som en blixt. Tog några dagar (3-4) sen fick jag besked om att paketet var på väg, på länken i leveransbeskedet stod det att "Elektronisk förhandsinformation har mottagits". SEDAN HÄNDE INGET MER! Efter en månad (!) hade fortfarande inget hänt, så lyckades slutligen få kontakt med dom och då förstod dom ju inte vad som hänt, bad om ursäkt och frågade om jag fortfarande ville ha varan. Jag sa ja, för behövde verkligen produkten, sen bad personen än en gång om ursäkt och sa att denne skulle bifoga en rabattkod som plåster på såren (tror 5-10% på nästa köp). Denna gången kom faktiskt varan efter 1-1/2v, dock INGEN rabattkod som utlovat (inte för att jag hade använt den, men ändå).
    1:a & sista gången jag handlade där! U.N.D.V.I.K!
    1 år sedan
  • Hej! Först vill vi börja med att beklaga din tråkiga upplevelse hos oss och förseningen av din leverans. Självklart ska vi erbjuda dig en rabattkod som utlovat. Du är välkommen att återkomma till oss på kundtjänst så ska vi hjälpa dig vidare med detta. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Detta omdöme är under utredning
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde en voksi åkpåse från lekmer, efter 3 veckor mailade jag och frågade var den var, dom återkommer med att dom tagit bort min beställning för den inte fanns i lager och att dom kunde lägga in en ny beställning åt mig men det var inte säkert att jag skulle få varan för dom kan inte se om den finns i lager. Dom säger att det "borde" kommit ett mail till mig om att dom tagit bort min order men det funkar inte heller. Jag frågar hur jag ska veta om min beställning den andra gången går igenom eller inte men det är bara att vänta och se.
    På hemsidan går det fortfarande att beställa åkpåsen under hela tiden. Till sist får jag hem åkpåsen men utan kompensation.
    Fruktansvärt dåligt system.
    1 år sedan
  • Hej! Jag beklagar dessa omständigheter. Du bör erhålla ett mejl om din vara blivit annullerad eller om den inte kommer att skickas till dig i din beställning. Ibland kan det förekomma att man missat en bokstav i sin mejladress till exempel, vilket då leder till att mejlet inte kommer fram. Vi dubbelkollar gärna med lagret om du skulle ha några frågor eller funderingar kring vårt produktsaldo. Du är varmt välkommen att kontakta oss igen på www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa dig! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Detta omdöme är under utredning
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Bra butik med snabb frakt och många bra varor och hyggliga priser. Outletbutikerna är inte lika bra som nätbutiken dock. Har fått fel eller försenad leverans någon gång då och då men de har alltid löst det ganska snabbt, Vi har köpt vagnar, åkpåsar, kläder, leksaker, hygienartiklar, ja det mesta till våra barn från denna leverantör sedan 2013. NÖJD kund!
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Bra priser, helt OK leveranstid.
    1 år sedan
  • Usel
    Deras saldo på hemsidan stämmer verkligen inte. Deras angivna leveranstider är därmed inget man heller kan lita på. Jag beställde en produkt och efter att ha läst omdöme här ville jag följa upp och tog dagligen kontakt med deras kundtjänst. Dom hänvisade till lång kö i lagret. Detta är något som i sig borde påverka leveranstider och därmed notifieras till kunder, lämpligtvis på hemsidan. Detta görs dock inte. Har dom lång kö bör man inte skriva 1-3 dagars leverans men det gör dom ändå.

    På den fjärde arbetsdagen hade jag enbart fått ett mail(det kom dag ett) där dom meddelande att dom bearbetade min order. Efter ytterligare kontakt med kundtjänst som i i sin tur mailade lagret kom svaret; Din produkt finns ej i lager.

    Precis som flertalet skriver här säljer dom saker som inte finns i lager. Jag föreslog den en liknande produkt som innehöll de funktioner jag ville ha som ersättningsvara men den var dyrare än min ursprungliga vara så den ville dom inte skicka till mig för det pris min ursprungliga vara kostade.

    Jag ifrågasätter starkt: "★ Snabba leveranser" som står ovan på denna butik. I kommentarerna nedan känner jag, för att vara försiktig, visst medhåll.
    1 år sedan
  • Hej! Tack för dina synpunkter. Vårt produktsaldo på hemsidan är i de flesta fall korrekt men ibland kan det uppstå tekniska fel med kommunikationen mellan vårt aktuella lagersaldo och hemsidans saldo som kan bero på att till exempel flera personer beställer samma vara samtidigt och då har i vissa fall inte produktsaldo hunnit uppdateras.

    Vi har vanligtvis en leveranstid på 1-3 arbetsdagar. Vid stora kampanjer och inför/efter stora allmänna helgdagar kan leveranstiden vara upp till 5 arbetsdagar.

    Jag beklagar att informationen om din annullering på din order inte framgått tidigare och tydligare. Vi erbjuder gärna likvärdiga produkter om det skulle vara så att en produkt sålt slut, däremot är det alltid en fråga om prisskillnader som varierar från produkt till produkt.

    Du är varmt välkommen att kontakta oss igen på kundtjänst så ska vi hjälpa dig att hitta en likvärdig vara i samma prisklass. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Luras med det verkliga lager saldot, min vara var helt plötsligt slut i lager, det trots att jag hade fått en orderbekräftelse på min beställning. Ytterst märkligt? Kundservicen är lika usel som vanligt hos de stora E-handeln företagen!
    1 år sedan
  • Hej! Jag beklagar att din vara var slut i lager när den skulle skickas till dig. Det har troligtvis uppstått en bristande kommunikation mellan vår hemsida och vårt aktuella lagersaldo. Jag är ledsen att du blivit drabbad i följd av detta. Du är varmt välkommen att kontakta oss på www.lekmer.se/kuntjanst så ska vi se om vi eventuellt kan hitta någon likvärdig vara till dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställer 25/11, får 21/12 veta att 3/4 av beställda produkter är slut i lager.
    1 år sedan
  • Hej! Jag beklagar att dina varor var slut i lager när de skulle skickas till dig. Du är varmt välkommen att kontakta oss på www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa dig att eventuellt hitta några likvärdiga produkter. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Knappt godkänd
    Beställde den 5 dec och fick orden skicka 16 dar senare... De positiv är att de var väldigt snabba att svara på mailen.
    1 år sedan
  • Hej! Vi är verkligen ledsna att din order drabbats av vår försening. Vi har haft ett högt tryck nu under julen och använt alla våra resurser för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig. God fortsättning! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Lång leveranstid. Leveranstiderna som står på hemsidan stämmer inte med verkligheten. Om man ska beställa härifrån är det bäst att vara ute i riktigt god tid.
    1 år sedan
  • Hej! Vi har haft ett oerhört högt tryck nu under julen och använt alla våra resurser för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att din order drabbats av vår försening. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst så ska vi hjälpa dig. God fortsättning! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Min beställning blev annulerad pga slut i lager. När jag sedan går in och tittar på er sida några timmar senare så finns det i lager och ni har även ändrat pris.
    Tappade även min kupong på 100kr rabatt.
    Ingen möjlighet att nå er på chat/telefon

    Hittade leksakerna på Webhallen där jag lyckades reservera och ska hämta. Tack Webhallen för att ni räddar barnens julklappar! Nu vet jag var jag handlar i framtiden!
    1 år sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Du är välkommen att kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde 10 dec saker som fanns i lager. Fick ikväll (19 dec) reda på att köpet är annullerat för att en vara är slut. På hemsidan står det dock att den finns i lager. Känns sådär.
    1 år sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Vänligen kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig gärna med din beställning. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en present till min dotter.
    Helgen innan julafton, en vecka efter jag beställt, får jag ett mail att ordern är annulerad.
    Tack lekmer för infon. Tycker ni det är okej? Ingen rabatt på nästa köp? Något för att få en kund att vilja handla från er igen?
    Dåligt...
    1 år sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Vänligen kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ så hjälper vi dig gärna. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Riktigt dålig service. Beställer saker som enligt hemsidan finns på lager för att ca två veckor senare få veta att produkten inte fanns på lager och att den inte häller kommer in igen utan istället har ordern blivit annulerad, frutansvärt sätt att behandla kunder på...
    1 år sedan
  • Hej! Jag beklagar att din beställda vara hade utgått. Det har troligtvis blivit något tekniskt fel med vårt lagersaldo. Du är välkommen att kontakta kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/ vid eventuella frågor. Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Dålig
    Gjorde beställning den 18 november för att jag behövde varan till den 30 nov, 8 arbetsdagar senare. Det skulle ta mellan 2-5 arbetsdagar. 7 arbetsdagar om det var i samband med en helg. Då det var mer än en månad kvar till jul antog jag att 5 var det att räkna med.
    Jag fick inte varan i tid, den kom först 1 december, nästan 2 veckor senare. Då var det för sent och jag fick stressa ut och köpa presenter som vanligt likförbannat.
    Jag kontaktade Lekmer den 26 då den borde kommit. De kunde varken se när jag då skulle få den eller kunde ge mig någon slags kompensation för att de inte uppfyllt vad de lovat på hemsidan.
    Det går inte att lita på Lekmers leveranstid.
    1 år sedan
  • Hej! Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att din order drabbats av vår försening. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst så ska vi hjälpa dig. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Mycket bra
    Tycker denna butik har fått orättvist lågt betyg, så jag känner att jag behöver berätta om min upplevelse. Jag beställde en Elsa-klänning till min dotter, och redan när jag vaknade morgonen efter hade de bokat frakt. Det tog ungefär två dygn därefter så kunde jag hämta klänningen på mitt ombud och allting var som förväntat.

    Med detta vill jag säga: Bara för att andra (uppenbarligen) har haft dåliga upplevelser så betyder det inte per automatik att även ni kommer få det.

    Plus:
    Snabb hantering
    Snabb leverans

    Minus:
    Fraktkostnad (kan jag tycka en så pass stor aktör borde kunna bjuda på)
    1 år sedan
  • Hej! Tack för din positiva feedback. Det glädjer oss att du mottagit ditt paket och vi hoppas att du är supernöjd med din beställning. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Fortsatt ingne leveranse etter 2 uker, aldri mer....
    1 år sedan
  • Hej! Jag beklagar dröjsmålet av din leverans. Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att du inte har fått din order. Vi håller just nu på att kolla på lösningar och förbättringar för att få iväg alla ordrar så fort som möjligt. Du är välkommen att kontakta oss på kundtjänst så ska vi undersöka din leveransstatus. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Tog en vecka för dom att skicka beställningen.. Faktum är att jag fortfarande inte fått allt som beställdes trots att det skulle finnas i lager. Försökte ringa dem för att kolla läget och blev då hänvisad i en telefonsvarare att maila.. De har en chattfunktion.. Perfekt tänkte jag.. Men dom är aldrig online..

    Paketet var tejpat med 2(!) tejpbitar runt, varav den ena biten var mer eller mindre bortsliten när jag hämtade ut beställningen. Kunde lika gärna ha ramlat ut något under transporten, men tur nog så var allt kvar. Packmaterialet bestod av ett par luftkuddar som knappt fyllde hälften av det tomrum som var i paketet.

    Nej tack lekmer.
    1 år sedan
  • Hej! Jag är hemskt ledsen för det inträffade med ditt paket. Vi har ingen kundtjänst per telefon för tillfället men det är något som vi planerar att införa i början på nästa år. Vår chatt är tyvärr ur funktion i dagsläget, men vi hjälper dig gärna över mejl. Vänligen kontakta oss på www.lekmer.se/kundtjanst och om du har möjlighet så får du gärna bifoga bild på ditt mottagna paket så vi kan ta ditt ärende vidare. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Beställde en produkt den 30 november. Den fanns då i lager.
    Produkten har nu, 14 dagar senare ännu inte skickats och när jag nu kollar på hemsidan så står det att den inte finns i lager. När jag skriver och frågar vad som hänt så skriver de att de jobbar hårt men kan inte garantera något. Något är rejält fel på deras lager/orderavdelning.

    Att de nu dessutom fortfarande lovar leverans innan jul på sin hemsida är nu falsk marknadsföring då de inte kan leverera varor som finns i lager inom två veckor.
    1 år sedan
  • Hej! Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att du inte har fått din order. Jag kan försäkra dig om att vi gör allt i vår makt för att få ut alla paket så fort som möjligt. Jag hoppas att ditt paket når dig inom önskad tid. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se

  • Usel
    Helt urusel service och vid köptillfället var leveranstiden 1-3 dagar. Det har nu gått över två veckor utan kontakt och varan har fortfarande inte kommit! Detta stället går inte att lita på!
    1 år sedan
  • Hej! Den här tiden på året är det ett oerhört högt tryck på vårt lager. Vi arbetar bokstavligen dygnet runt och gör allt vi kan för att varorna ska rulla ut så snabbt det bara går, men tyvärr räcker det ändå inte riktigt till för att vi ska kunna hålla våra ordinarie leveranstider. Vi beklagar verkligen problematiken och att du inte har fått din order. Vi håller just nu på att kolla på lösningar och förbättringar för att få iväg alla ordrar så fort som möjligt. Du är varmt välkommen att kontakta oss på kundtjänst på www.lekmer.se/kundtjanst så ska vi hjälpa dig att undersöka din leveransstatus. God jul! Vänliga hälsningar, Lekmer.se