Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

1.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-12-22
    g
    grisnils(1 omdöme)
    Köpte en powerbank som gick sönder under tiden garantin gällde. Skickade in den och efter några mail och veckor så hävdade de att garantin inte gällde. Ytterligare några mail senare ändrade de sig och sa att de skulle fixa den med hjälp av garantin. Väntade några veckor och inget hände. Växlade lite mail med dem och varje gång sa de ” vi fixar detta”. Veckor blev till månader och inget hände. Jag surnade till och sa. Det är inte ni som skall betala detta det är leverantören till er. Efter det blev det tyst. Har inte hört av dem på flera år. Det svarar inte på mail och när jag ringer dem så låtsas de vara helt ovetande om vad jag pratar om. De har inget ärende i mitt namn. Hel världelösa.
    MrGizmo svarar:2019-03-06
    Hej! Det är mycket tråkigt att ni har haft denna besvärliga erfarenhet hos oss på MrGizmo. Jag ber om ursäkt att vi inte har varit tillmötesgående och hjälpsamma i ert garantiärende. Det är fullkomligt oacceptabelt att vi inte har kunnat återkoppla, både bättre och snabbare, under hela denna långa period. Ring gärna oss på 070-770 91 26, eller mejla mig på [email protected] så ska jag se till att vi löser detta omgående. /Sebastian
    Sorterat efter datum
    Gamla omdömen

    Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

    2018-09-20
    Redigerades 2018-09-24
      leffkas(6 omdömen)
      Jag är besviken eftersom det inte framgick att grafikkortet jag beställde var begagnat vilket inte framgick mer än på deras logga "AS GOOD AS NEW" så jag kände mig lurad att betala så mycket för en skitig och begagnat grafikkort som jag inte vet hur länge det snurrat! Om garantin vet jag inget.Jag hade kunnat ge dem uselt för detta men leverans var snabb, men förpackningen var en plastpåse över originalkartongen kallar inte jag för seriöst. Jag behöll kortet, för det jag läste om återleverans här på prisjakt. Efter samtal med Andreas på företaget och fått viss kompensation så känns det bättre. Det positiva bemötande jag blev bemött med var bra och att de omdöme jag gav tog de till sig så därför ändrar jag mitt betyg till Mycket Bra speciellt när det blir tydligare att det är begagnade varor de säljer. Där köpare får avgöra om priset är anständigt lågt. I förhållande till Ny pris.
      2017-04-19
        o
        ozl(1 omdöme)
        Trevlig och hjälpsam personal men om du behöver returnera en produkt kan de inte erbjuda något annat fraktsätt än vanligt ospårbart brev, inte ens om du själv betalar frakten. Så om mobilen går sönder eller "försvinner" på vägen (det är PostNord) så får du som kund ta smällen.
        2015-05-07
          k
          kintec(6 omdömen)
          Ypperlig kundtjänst (Emil). Tillmötesgående och snabba i både svar och åtgärder.
          2014-11-06
            Bra och smidigt. Det borde finnas möjlighet att betala med PayPal.
            2014-10-28
            Redigerades 2014-11-02
              Kanonsnabb leverans och väl paketerat
              2014-09-10
              Redigerades 2014-09-15
                Oerhört nöjd med Christoffers bemötande/kunnande och servicekänsla vid kontakt med honom via telefon. Hoppas det går lika bra för mig när jag ska byta mina reservdelar själv ;-)
                2014-09-08
                Redigerades 2014-09-13
                  funkar hur bra som helst.
                  2014-08-20
                    7
                    77777(3 omdömen)
                    Fy. Mycket lat och arrogant personal. Felaktiga siffror i nyhetsbrev, felaktig lagerstatus och missvisande bilder på produkterna. Ingen höjdarkvalitet på produkterna. När jag ringde till kundtjänst för att fråga om min produkt (som enligt beskrivning var "okrossbar") nämner jag produkten, det okrossbara skärmskyddet. Innan jag hunnit fortsätta prata avbryter personen mig och säger att produkten inte alls är okrossbar. Han säger det som det vore självklart att jag visste det. Jag tycker det är riktigt illa att marknadsföra en produkt för något som den inte alls är! Personen hos MrGizmo svarade på mina frågor som om jag vore helt dum i huvudet. Riktiga skojare som marknadsför felaktigt när det gäller det mesta. Exempelvis på hemsidan där det står att företaget har 9/10 stjärnor hos Prisjakts omdömen, då de egentligen har 7.45. Akta er från dessa skojare!
                    2014-08-05
                    Redigerades 2014-08-20
                      Själva köpet och produkten får godkänt, men knappast leveransen och möjligheten att se beräknad leveranstid på hemsidan.
                      Sida 1