4.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-18
    enkelt och snabbt
    MediaMarkt svarar:2019-07-19
    Väldigt kul att höra! Vi tackar för omdömet och önskar dig en trevlig helg och en fortsatt härlig sommar! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
    2019-07-18
      Lätt att handla hos er
      MediaMarkt svarar:2019-07-19
      Precis lika lätt att gilla detta omdöme! Vi tackar för det och att du valt att handla hos oss! Ha en trevlig sommar! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
      2019-07-18
        f
        fabola(13 omdömen)
        Jädra blufföretag! De prissänkte en Garmin Forerunner 235 med 600kr 2019-07-15 men jag kollade deras hemsida det datumet och det fanns inte någon i lager hos dom i hela Sverige! Dessutom påstår de att ordinarie pris är 3697kr och inte 1299kr+600kr=1899kr (Garmins listpris är 2699kr)
        MediaMarkt svarar:2019-07-18
        Vi beklagar att du inte kunnat köpa produkten du var intresserad av. Tyvärr händer det under större kampanjer att varor hinner ta slut så pass fort att de fortfarande dyker upp i t.ex. reklamer och dylikt. Detta vill vi såklart inte ska hända, så vi uppskattar all feedback vi får så att vi kan förbättra denna aspekt av onlinehandeln. De 600kr du referar till hade dragits av från det redan rabatterade priset 1899kr, som vi sänkt det till vid kampanjens början. Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
        2019-07-17
          Snabbt och enkelt!
          MediaMarkt svarar:2019-07-18
          Har sagt det förut och kommer garanterat att säga det igen: det är precis så det ska vara att handla hos oss! Vi uppskattar ditt ömdöme, välkommen åter! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
          2019-07-17
            priset
            MediaMarkt svarar:2019-07-18
            Alltid härligt att hitta något man vill ha till ett bra pris! Tack för att du tog dig tiden att ge oss ett omdöme, det uppskattas! Ha en trevlig sommar! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
            2019-07-17
              Snabbt och lätt
              MediaMarkt svarar:2019-07-18
              Exakt så det ska gå till! Vi tackar för omdömet och önskar dig både en fortsatt trevlig dag och sommar! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
              2019-07-07
              Redigerades 2019-07-17
                - Ganska segt, lång tid innan det händer något når jag gjort val, kunde inte backa när jag ville ändra betalsätt, ingen möjlighet att välja företagsköp + Många olika betalvarianter, möjlighet att direkt beställa tjänster som installation och bortforsling
                MediaMarkt svarar:2019-07-17
                Tråkigt att höra att hemsidan verkar ha strulat för dig! Generellt upplever vi att hemsidan är ganska snabb och möjlighet att backa och ändra uppgifter innan köpet bekräftats ve jag finns, så det kan ha varit något tillfälligt, t.ex. störningar i nätet eller att många kunder försökt komma åt sidan samtidigt. Vi ska såklart se över detta så att felet inte ligger hos oss, så vi tackar för feedbacken, den är viktig! Företagsköp går i dagsläget inte att göra via hemsidan. Här kan man antingen göra köpet direkt i butik eller skicka en offertförfrågan via mail till närmsta varuhus. Har man frågor om tillvägagångssättet kan man maila oss på kundservice@mediamarkt.se eller ringa oss på 0770 77 87 87. Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
                2019-07-14
                Redigerades 2019-07-16
                  Önskad vara fanns på lager. Gillar att ta på faktura. Lätt att förstå beställningssidorna.
                  MediaMarkt svarar:2019-07-17
                  Härligt, härligt, härligt! Vi tackar ödmjukast för de fina lovorden och ösnkar dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
                  2019-07-16
                    Var ej helt klart hur jag skulle göra beställningen, vilket gjorde att det gick genom klarna. Då skulle spisen skickas till där jag var mantalsskriven i Göteborg. Jag behöver spisen i Värmland, där jag har sommar stugan 30 mil från Göteborg. Nu ringde till er kundservice och fick hjälp av en trevlig kille (Bidrik), så han skulle ta bort den första beställningen. Jag har nu beställt en ny spis, som kommer till sommarstugan. Har nu betalat för 2 st spisar, och hoppas jag får kredit på en av dom omgående.
                    MediaMarkt svarar:2019-07-17
                    Vi beklagar att du stött på krångel med din beställning, men kul att höra att du fått hjälp av vår fina kundservice. Klarna har ju det upplagt så att de alltid går på addressen man är folkbokförd på, så om man vill att ordern skickas till en annan address är det bäst att man väljer de andra betalningsmetoderna. Har beställningen blivit borttagen så kommer du få dina pengar tillbaka inom några arbetsdagar och valde du faktura så makuleras den inom samma tidsram, så du ska inte behöva betala 2 gånger! Vi tackar för omdömet och feedbacken, ha en riktigt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
                    2019-07-16
                      X
                      MediaMarkt svarar:2019-07-17
                      Behöver man säga något mer egentligen? Stort tack för omdömet, ha en trevlig sommar! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
                      2019-07-16
                        S
                        Sweboss(2 omdömen)
                        Annonserar via Prisjakt.nu vara som inte finns att tillgå i hela landet! Avskyvärt.
                        MediaMarkt svarar:2019-07-16
                        Vi beklagar att produkten du var intresserad utav inte fanns i lager. Nu när vi har en större kampanj på gång händer det att vissa produkter blir utsålda och att vi inte hinner med att uppdatera lagersaldot direkt, vilket tyvärr resulterar i att produkterna ibland hinner ta slut medan de annonseras. Vi strävar alltid efter att presentera så aktuell information som möjligt på vår hemsida och i våra reklamer, så denna feedback är alltid välkommen. Vi hoppas att du kan tänka dig handla hos oss igen, oavsett så önskar jag dig en fortsatt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
                        2019-07-16
                          Smidigt
                          MediaMarkt svarar:2019-07-17
                          Smidiga omdömen för smidiga transaktioner! Vi tackar för omdömet och önskar dig en trevlig fortsatt dag, samt en trevlig sommar! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
                          2019-07-16
                            smart smidigt
                            MediaMarkt svarar:2019-07-17
                            Smart är kunden som handlar hos oss tycker jag! För att kunna leva upp till det dock så måste vi förse kunderna med en positiv upplevelse, vilket vi är nöjda över att ha kunnat ge dig, bäste kund! Tack för att du tog dig tiden att ge oss ett omdöme! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
                            2019-07-15
                              väldigt snabbt och över hela webbplatsen är ok
                              MediaMarkt svarar:2019-07-17
                              Väldigt kul att höra! Vi har jobbat hårt för att göra vår hemsida så bra som möjligt så det känns bra att vi är på rätt väg! Tack för omdömet, ha en trevlig sommar! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
                              2019-07-15
                                Snabbt och lätt
                                MediaMarkt svarar:2019-07-16
                                Precis så det ska vara, för är du nöjd är vi nöjda! Tack för omdömet och välkommen åter! Med vänliga hälsningar MediaMarkt E-handel Christopher
                                Sida 1