Fri frakt över 500 kr
30 dagars öppet köp
Samma pris i webshop & varuhus

http://www.mediamarkt.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 6 år sedan
(data från 2017-06-26)
Detaljerad information Media Markt har fått betyget (6.93)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    Dåligt håller ej leveranstider och mailar inget att leveransen är försenad en månad!
    1 dag sedan
  • Hej r3tina

    Det är väldigt tråkigt att höra om din upplevelse när du beställt ifrån oss och vi vill gärna se över det hela och kontrollera vad som hänt med just din leverans.

    Återkom gärna till mig genom att skriva till sweden.escalations.web@media-saturn.com med ditt ordernummer så att jag kan undersöka detta närmare och återkomma.

    Mvh
    Rickard
    MediaMarkt E-handel

  • Ganska bra
    Besöker då och då Media Markt, men köper sällan där på grund av priserna som inte är så konkurrenskraftiga. Men uppskattar ändå deras stora sortiment.
    1 dag sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme om oss!
    Vår ambition är att ha så konkurrenskraftiga priser som möjligt och jobbar ständigt på att bli bättre på fronten.

    Med vänliga hälsningar,
    Rickard
    MediaMarkt E-Handel

  • Perfekt
    Beställning
    Vänligt och trevligt bemötande i butiken!
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme om oss och för de vänliga orden!

    Med vänliga hälsningar,
    Rickard
    MediaMarkt E-Handel

  • Perfekt
    Beställning
    Bra pris!
  • Hej!

    Kul att höra att du hittade ett trevligt pris hos oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Rickard
    MediaMarkt E-Handel

  • Knappt godkänd
    Uppdatering:

    Blev uppringd av Media Markt som efter mitt klagomål upptäckt att deras avtal jämtemot DHL inte avspeglade deras avtal emot slutkund, avseende tidsintervallet på 2-3 timmar. De var nu i färd att kolla upp detta och försöka åtgärda deras underleverantörs avtal emot DHL. Bara hålla tummarna att det är på plats till mitt nästa köp :-)

    Första inlägget:

    Köpt en kyl av Media Markt och valde hemleverans (tyvärr)... På beställningskvittensen står:

    Viktig information:
    Din beställning kommer att levereras av DHL under vardagar, mellan 08.00-17.00. Du kommer innan dess att få en avisering per telefon eller sms med ett tidsförslag för leverans. Dag och tid för leverans bestäms av DHL, tidsintervallet är 2-3 timmar.

    Ett par dagar senare kommer ett SMS där det står att jag måste vara hemma mellan 8.00-17.00, dvs hela dagen, för att passa en lastbil...

    Mailar Media Markt och ifrågasätter hur tidsintervallen 2-3 timmar meddelas. Tar 2 arbetsdagar innan jag får till svar att;

    Om man läser i våra försäljningsvillkor under kategori 5. Leverans mer specifikt underkategorin "Hemleverans (större produkter)" så finner man följande citat ". Leveranstillfället sker på vardagar, normalt mellan 08:00-17:00, dock kan tidsintervallen variera beroende på vart i Sverige du bor." och även " Observera att det är upp till DHL att föreslå dag/tid för leverans samt att tidsintervallet normalt är 2-3 timmar."
    Så tidsintervallet för leverans stämmer överens med de försäljningsvillkor som du har godkänt när du gjorde beställningen via vår hemsida.

    Det man skriver är så viktigt stämmer inte, utan man måste läsa det finstilta...

    Man måste dvs ta ledigt från jobbet en hel dag fär att te emot ett kylskåp... år 2017....
    8 dagar sedan ( Uppdaterat: 5 dagar sedan )
  • Perfekt
    OBS! Se uppdatering nedan!

    Har egentligen alltid varit nöjd med MediaMarkt, fram tills nu. Jag köpte min LG G4 hos dem för ett tag sedan, och den funkade utmärkt tills den plötsligt inte startade längre. Tog man ut batteriet några gånger så kom den till boot-loggan, men stängdes av därefter. Inget problem tänkte jag, garantin hade inte gåt ut än, och när jag letade på internet efter liknande problem hittade jag många diskussioner om exakt samma problem, där alla hade fått kretskortet utbytt. Som sagt, jag hade fortfarande garanti så jag var inte orolig att det skulle lösa sig.

    Jag gick till min närmaste butik (personalen var även väldigt trevlig) och lätt dem skicka in mobilen till verkstan. Efter ett tag får jag alltså tillbaks ett email att det var batteriet som var sönder, och att jag måste betala 500kr för allt, att det går på goodwill m.m. Jag frågade efter och blev även där väldigt trevligt bemött, de sa att batteriet var en förbrukningsvara och därför hade kortare garantitid än resten av mobilen, så jag accepterade kostnaden och lät mobilen repareras, även om jag var lite skeptisk mot påståendet att det var batteriets fel, och inte kretskortet, som i alla andra fall i forumen.

    Nu fick jag alltså tillbaks mobilen, och vad står det på reperationssedeln? De har bytt kretskortet, något som helt klart faller under mobilens garanti! Ändå var jag tvungen att betala...

    Fram tills nu hade jag alltid varit övertygad om att MediaMarkt var en av de bästa teknikkedjorna i Sverige, med väldigt trevlig personal och en tydlig webbshop, men systemet bakom garantiärenden är rentav miserabelt.
    Vet inte om det kan ha blivit missförstånd mellan verkstan och MediaMarkt, men så som jag ser det nu är jag riktigt besviken över dem, och kommer tänka mig för innan jag handlar något från dem igen. Tyvärr!

    Update:
    Dagen efter att jag la upp recensionen här på Prisjakt så kontaktade MediaMarkts kundservice mig, bad mig om förlåtelse för vad som hade hänt och lovade att returnera kostnaden som uppkommit för mig. Förtroendet i MediaMarkt är återupprättad och jag tycker att kundservicen var väldigt schysst och verkligen brydde sig om att rätta till misstaget, så jag kan nu anpassa betyget till hur jag kände innan, men även ta med kundservicens trevliga bemötande!
    8 dagar sedan ( Uppdaterat: 7 dagar sedan )
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Ganska bra pris/prestanda - Bra service
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme om oss och för de vänliga orden!

    Med vänliga hälsningar,
    Rickard
    MediaMarkt E-Handel

  • Perfekt
    Beställning
    Min telofonnummer 0721288453
    Min adress Moravägen 9F lgh 1103
    78231 Malung
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Fungerar perfekt från media Markt sida! Förbättringsområden finns hos distributören Postnord!
  • Perfekt
    Beställning
    Det mest enkla flexibla och snabba system för onlinehandel som jag kommit i kontakt med! Helt överlägset konkurrenternas.
  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Snabbt och lätt att handla
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme om oss och för de vänliga orden!

    Med vänliga hälsningar,
    Rickard
    MediaMarkt E-Handel

  • Perfekt
    bra företag och jag hoppas att de blir kvar i Sverige
    16 dagar sedan
  • Hej arminsan,

    Tack för ditt fina omdöme och vi kommer att stanna kvar här.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Christian
    Media Markt E-Handel

  • Mycket bra
    Beställning
    Jag ger er 8 av 10 eftersom jag fick ett ordernummer utan att veta när (ungefärligt) jag kommer få min produkt för att hämta den från butiken!
  • Hej!

    Vi vill börja med att tacka för ditt omdöme och att du tagit dig tiden att lämna omdömet!

    Lägger man en beställning för upphämtning i ett utav våra varuhus så kan det bli ett utav två utfall:

    Om produkten finns i lager så meddelar varuhuset dig om att den finns att hämta så snart de fysiskt hämtat produkten och lagt undan den åt dig.

    Alternativt:
    Om produkten inte finns i lager i det varuhus du önskar hämta ordern så skickas den ifrån vårt centrala lager, detta tar normalt 1-2 arbetsdagar och även då meddelas du så snart den finns redo för dig att hämta.

    Med vänliga hälsningar,
    Christian
    Media Markt E-Handel

  • Acceptabel
    Beställning
    I can't choose the delivery date which I can easily find in Elgiganten.
  • Hello,

    First of all, thank you for your input and the review that you've left for us.

    The reason we can't provide the service you request is due to our freight partners. If you order a smaller product it will be delivered to your nearest Postnord postal office. This normally takes 1-3 work days from the date when you've placed your order. If it's a heavy or larger product it will be delivered with DHL, they contact you when they have the product so that you can accept or decline delivery dates.

    Best regards,
    Christian
    MediaMarkt E-Handel

  • Perfekt
    Perfekt på allt 👍🏻👍🏻👍🏻🌷🌷🌷
    1 mån sedan
  • Hej privatco,

    Tack för att du lämnat ett omdöme och att du blev nöjd med hela beställningen!

    Vi hoppas att vi får se dig fler gånger :)

    Med vänliga hälsningar,
    Christian
    Media Markt E-Handel

  • Perfekt
    Beställning
    Bra erbjudande, superenkelt att handla och betala.
  • Hej!

    Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det är jätteroligt att du varit nöjd med våra erbjudanden och köpprocessen.

    Varmt välkommen åter!

    Med vänliga hälsningar,
    Christian
    Media Markt E-Handel

  • Mycket bra
    Beställning
    det borde finnas fler alternativ att beställa och lättare

  • Hej!

    Först av allt vill jag tacka för att du lämnat ett omdöme hos oss och det är jättebra att vi får kritik så att vi kan bli bättre!

    Om det sedan inte finns tillräckligt med alternativ för din beställning så vill vi gärna veta vad du skulle önska fanns som alternativ, återkom gärna med svar på sweden.escalations.web@mediamarkt.se med svar så att vi kan se över möjligheterna.

    Ha en fantastiskt trevlig dag!

    Med vänliga hälsning,
    Christian
    Media Markt E-Handel Support

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt som en plätt att beställa👍👍👍
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme om oss och för de vänliga orden!

    Du får gärna återkomma till mig via sweden.escalations.web@mediamarkt.se med feedback gällande leveransen då jag ser att du valt att ge oss fem utav tio möjliga stjärnor.

    Med vänliga hälsningar,
    Christian
    MediaMarkt E-Handel

  • Perfekt
    Beställde en Nintendo Switch med Mario Kart 8 Deluxe bundle som tog lite längre tid än väntat att få.
    Servicen som jag mottog var däremot över förväntan. Snabba svar och alltid positivt respons.

    Rekommenderar starkt.
    1 mån sedan
  • Hej Mr-AJ88,

    Tusen tack för ditt omdöme!

    Jätteroligt att höra att du fått snabb hjälp samtidigt som vi verkligen beklagar att det tog längre tid än förväntat att få din vara.

    Varmt välkommen åter och tveka inte på att höra av dig om du har frågor eller funderingar!

    Med vänliga hälsningar,

    Christian
    Media Markt E-Handel

  • Perfekt
    Beställning
    smidigt & enkelt :)
  • Hej,

    Vi är jätteglada att höra att du tycker att det var smidigt och enkelt!

    Hoppas att du blir nöjd med din produkt och varmt välkommen åter!

    Med vänliga hälsningar,

    Christian
    Media Markt E-Handel

  • Knappt godkänd
    Beställning
    Krångligt att handla som företagskund. Alla uppgifter var anpassade för privatförsäljning.
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme, det är jättetråkigt att det känns krångligt för dig som företagskund.

    Jag har framfört dina synpunkter till mina kollegor som hanterar hemsidan och även vår avdelning för företagsförsäljning.

    Vi kommer att lansera en del av vår hemsida som avser endast företagsköp framöver och hoppas verkligen se dig åter när den väl är uppe!

    Med vänliga hälsningar,

    Christian
    Media Markt E-Handel

  • Bra
    Beställning Leverans
    Tydligt design och navigering, bra produktinformation. Hade varit bra om infon att man kan betala vid avhämtning i butik visades tidigare i processen (när man väljer leveransalternativ).
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme och för att du lämnar konstruktiv kritik!

    Jag ser till att lyfta detta vidare till ansvariga för hemsidan så att vi kan se över detta.

    Med vänliga hälsningar,

    Christian
    Media Markt E-Handel

  • Knappt godkänd
    Beställning Leverans
    betalning funktion krånglade till
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme!

    Du får gärna återkomma till oss med vad under betalningsfunktionen som krånglade till det för dig!
    Du når oss enklast via sweden.escalations.web@mediamarkt.se

    Med vänliga hälsningar,

    Christian
    Media Markt E-Handel

  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Jag kunde inte välja leverans till ombud och jag kunde inte välja ett miljöbättre alternativ gällande frakt. Det fanns ingen Klarna direktbetalning.
  • Hej,

    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme!

    Så länge en vara finns tillgänglig på webblagret så kan den levereras till närmaste postombud och då går det även att beställa varan med Klarna Direktbetalning, är varan däremot slut i webblagret så har vi inte möjligheten att erbjuda Klarna Direktbetalning för köp i varuhusen än.

    Jag har tagit din förfrågan gällande ett mijlövänligare fraktsätt vidare till vår ekonomiavdelning så att vi kan se över vad som går att ordna med våra leveranspartners.

    Med vänliga hälsningar,

    Christian
    Media Markt E-Handel

  • Perfekt
    Bästa websajten att handla på.
    1 mån sedan
  • Hej Yellfrog,

    Tusen tack för det fina omdömet och vi hoppas se mer av dig i framtiden!

    Med vänliga hälsningar,

    Media Markt E-Handel Teamet

  • Usel
    Detta företag kan inte få ett gott kundbetyg, i alla fall inte vad gäller webborder.
    Vi bokade - och betalade! - ett Nintendo Switch. Den enda informationen om leverans var "mer än 2 veckor". Vad betyder det..? 2 månader, 2 år? Det finns ett helt gäng återförsäljare på prisjakt som kan ange en mer specifik leveranstid. Jag ringde Media Markts kundservice. De hade inget annat svar än "mer än 2 veckor". Men de skulle vidarebefordra min fråga till leveransavdelningen "som inte sitter i telefon". Dagen efter fick jag ett mejl, avsändare ingen annan än "kundservice" och ingen annan information än det flummiga "mer än 2 veckor", kort och gott. Och så det förhatliga "om du har fler frågor är du välkommen att höra av dig"...
    Vi har nu annullerat hela ordern och fått tag på prylarna hos återförsäljare som har lite mer respekt för sina kunder. Under tiden har MediaMarkt låst våra pengar så vi fått dubbla utlägg. Hoppas återbetalningen inte är "mer än 4 - 5 dagar"...
    2 mån sedan
  • Hej Marshall50ws,
    Det är verkligen jättetråkigt att höra om din upplevelse när du beställt ifrån oss och vi vill gärna se över det hela och se över om det hade varit möjligt för oss att göra någonting bättre och annorlunda.

    Återkom gärna till mig genom att skriva till sweden.escalations.web@media-saturn.com med ditt ordernummer så att jag kan undersöka detta närmare!

    Rickard B

  • Perfekt
    Har haft bara bra bemötande med dom, har alla prylar att pussla med. Ingen annan butik har det!
    2 mån sedan
  • Hej Bootman,

    Jättetrevligt att läsa dina fina feedback, vi är jätteglada att höra att du är nöjd med vårt bemötande och våra demovaror i varuhusen!

    Med vänliga hälsningar,
    Media Markt E-Handel Teamet

  • Perfekt
    Grymt bra butik
    2 mån sedan
  • Hej Morinor,

    Tack för ditt omdöme!

    Vi har grymt bra kunder ocks ;)

    Med vänliga hälsningar,
    Media Markt E-Handel Teamet

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkelt o lätt.👍
  • Hej,

    Det är jättetrevligt att höra att du tycker det är enkelt och lätt, tack för ditt omdöme!

    Med vänliga hälsningar,
    Media Markt E-Handel Teamet

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    toppen
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme och supertrevligt att höra att du hade en toppen köpupplevelse!

    Med vänliga hälsningar,
    Media Markt E-Handel Teamet

  • Mycket bra
    Snabb hjälp
    2 mån sedan
  • Hej sundsvallsgoran,

    Tack för ditt omdöme och det är väldigt roligt att höra att du fick hjälp snabbt!

    Med vänliga hälsningar,
    Media Markt E-Handel Teamet

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Nöjd med allt.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme och det är jättetrevligt att höra att du blev nöjd med allt!

    Med vänliga hälsningar,
    Media Markt E-Handel Teamet

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Sjukt najs att få erbjudande om att köpa slutsålda NES Classic som klubbmedlem!!! - Äntligen en kundklubb som ger ett rejält mervärde!
  • Hej!

    Jättetack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden, vi ville visa att det kan komma otroligt bra kundklubbserbjudande. Otroligt roligt se att det uppskattades!

    Med vänliga hälsningar,
    Media Markt E-Handel Teamet

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga problem! :)
  • Hej SwedishBadger,

    Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss :)

    Välkommen åter!

    Med vänliga hälsningar,
    Media Markt E-Handel Teamet

  • Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt. Enkelt. Pålitligt.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme och den goda feedbacken, roligt att höra att du hade en enkel och bra köpupplevelse!

    Med vänliga hälsningar,
    Media Markt E-Handel Teamet

  • Utmärkt
    Väldigt fin butik i Helsingborg som inspirerar och lockar till köp. Man kan känna på nästan alla varor de har i sitt utbud så det är lätt att undersöka om man gillar prylen.

    Ibland kollar jag i butik och sen beställer hos MM på nätet. Funkade superbra på Black Friday!
    2 mån sedan
  • Hej SubZeroX,

    Tusen tack för ditt omdöme och för att du lagt tid för att bedöma oss.

    Vi ser fram emot att se mer utav dig framöver!

    Med vänliga hälsningar,
    Media Markt E-Handel Teamet

  • Acceptabel
    Bra på sortiment men usla på pris.
    Ska ni handla så köp direkt från Tyskland istället för att gå via en Svensk mellanhand.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    utmärkt
  • Perfekt
    Handlat både tv, ljud och mobiler via Media Markts hemsida! Suverän support, suverän leverans och kan inte annat än rekommendera detta företag (i alla fall online!)
    3 mån sedan
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Förstår faktiskt inte riktigt varför jag köpte här. Det var en i särklass dålig köpupplevelse med deras kassa och hur sidan fungerar.

    Därtill så gick det inte att välja olika fraktsätt.

    Om man bortser från allt det dåliga så var leveransen förstklassig. Fick varorna dagen efter vilket jag måste ge + i kanten för.
  • Hej!

    Vi uppskattar din feedback och tackar för att du tagit dig tid att skriva ned dina synpunkter.

    Jag kommer att ta detta vidare med berörda avdelningar för webbutiken!

    Med vänliga hälsningar,
    Christian
    Media Markt Second Level Support

  • Usel
    Beställde en vara på deras hemsida och valde att hämta den i butik. Fick ett mail med bekräftelse på beställningen och i det mailet så stod det att jag skulle invänta en bekräftelse från butik innan jag kunde hämta min beställning.

    Efter 2 dagar så hade jag fortfarande inte hört något från dem och jag kontaktar då deras kundtjänst och frågar hur lång tid det ska ta.

    Får ett svar som säger :

    "Vi har skickat ert ärende vidare till den berörda avdelningen som återkommer till dig när de har sett över ärendet.

    Välkommen åter!"

    Efter ett par dagar så har jag fortfarande inte hört något från dem, men hittar däremot ett mail i min skräppost där det står :

    "Hej ,

    Vi beklagar att du valt att annullera din order med nummer 55834484........"

    Jag mailar dem och ifrågasätter detta då jag inte "valt" att annullera någon order hos dom. Varpå jag får ytterligare ett svar i form av :

    "Vi har skickat ert ärende vidare till den berörda avdelningen som återkommer till dig när de har sett över ärendet.

    Välkommen åter!"

    Eftersom jag läst om liknande case tidigare där Media Markt inte levererat beställda varor för att de helt plötsligt är slutsålda så garderade jag mig även med att dubbelkolla deras hemsida långt efter att jag genomfört mitt köp och konstaterar att produkten fortfarande fanns i lager.

    Trotts detta så får jag besked om att de inte kan leverera produkten då den utgått och inte finns på lager.

    De bryr sig inte ens om att ge förslag på en annan produkt (?)
    3 mån sedan
  • Hej Mathias,

    Vad jag kan se så skall varuhuset försökt ringa dig angående din beställning både den nionde och tionde mars för att meddela dig om detta utan att ha fått svar när de ringt.

    När man beställer en vara för upphämtning så finns det en risk att lagersaldot inte stämmer exempelvis pga stöld.

    Produkten har beklagligtvis utgått och därför har mina kollegor i varuhuset behövt annullera din order.

    Med vänliga hälsningar,
    Christian
    Media Markt E-Handel Support

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Alltid varit nöjd med snabb leverans och kommer nog inte behöva bli ledsen denna gång ;)
  • Usel
    Beställning Leverans
    Det tog en timme att genomföra köpet. Omöjligt att gå vidare p.g.a. att någon vara saknades i lager, ingen info om vilken.
  • Hej!

    Återkom gärna till oss med vad det är du försökt beställa, om du försökt beställa via mobilen eller dator samt om du valde att hämta i varuhus eller för hemleverans så att vi kan undersöka saken!

    Du kan mejla oss på sweden.escalations.web@media-saturn.com

    Tack på förhand!

    Med vänliga hälsningar,
    Christian
    Media Markt Second Level Support

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Jag har fick vad dom lovat i rättan tid
  • Usel
    Otroligt besviken efter senaste "köpet" som tillslut inte ens blev av. Beställde en sportklocka från hemsidan för att hämta upp i varuhus. Fick ett mejl från varuhuset att dem endast hade ett demoex och undrade om jag kunde tänka mig köpa det. Jag skrev att jag var intresserad av klockan men hade lite frågor om garanti m.m. Fick sedan ett svar ca 1 dag senare att dem nu tydligen inte ens kunde sälja deras demoex så dem annullerade ordern. Besvikelsen är enorm :(
    3 mån sedan
  • Hej Poppe89,

    Normalt sett så skall varuhuset, om produkten tagit slut, beställa den från vårt centrala lager.

    Du får gärna återkomma till oss via sweden.escalations.web@media-saturn.com med lite mer uppgifter om din order så att vi kan försöka få ordning på det hela, ordernumret som börjar på 55 är det som är enklast för oss att utgå ifrån.

    Med vänlig hälsning,
    Christian
    Media Markt Second Level Support

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    De måste göra något åt sin webbsida
  • Hej!

    Du är varmt välkommen att återkomma till oss på sweden.escalations.web@media-saturn.com med information om vad du är missnöjd över gällande vår hemsida så att vi kan ta det vidare med utvecklarna.

    Tack på förhand!

    Med vänliga hälsningar,
    Christian
    Media Markt Second Level Support

  • Perfekt
    bra utval
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Helt OK ställe.
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Angående inlägget av MagnusBio nedan. Av min erfarenhet är det aldrig Media Markt själva som kör ut sina varor utan de anlitar företag för detta. I alla fall när jag har haft leverans i Luleå och i Stockholm. Därför blir det ju fel att sätta ett lågt betyg baserat på en extern firmas prestation istället för företaget du faktiskt betygsätter. Själv har jag alltid fått bra hjälp och bemötande i Luleå och Stockholm (Gallerian).
    4 mån sedan
  • Hej Shull,

    Tusen tack för ditt omdöme och för en mycket riktig förklaring angående nedan bedömning!

    Vi kommer självfallet att ta ditt omdöme vidare till berörda varuhus.

    Med vänlig hälsning,
    Christian
    Media Markt Second Level Support