3.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-02
Redigerades 2019-06-17
fick ingen ordning på verifieringen
2019-06-07
Redigerades 2019-06-17
......
2019-06-16
Smidigt att handla och gratis frakt.
2019-06-16
Billigt, snabbt, smidigt! Full pott!
2019-06-05
Redigerades 2019-06-16
Fel telnr för avisering av leverans. Ville ändra detta. Svårt komma i kontakt med kundtjänst. Vid telefonkö anges att man kan slå 1 för att bli uppringd när det är din tur Detta verkar inte fungera alls. Prövat 3 gånger utan att bli uppringd inom 8-10 timmar
Elgiganten svarar:2019-06-10
Hej! Självklart hjälper vi dig att ändra telefonnumret om du inte redan har fått detta åtgärdat eller redan har fått din leverans. Återkom till mig på digital@giganten.se med ditt ordernummer samt vilken telefonnummer du önskar ändra till så kollar jag på det. När det gäller automatisk uppringning i vår telefonkö till kundtjänst så ska detta absolut fungera. Jag kommer att felanmäla detta internt att det inte har fungerat. Med vänlig hälsning Sofia, driftansvarig Elgiganten.se
2019-06-15
Redigerades 2019-06-16
j
jope04(1 omdöme)
Köpte en köksfläkt på nätet. Fick ett leveransdatum och att den skulle levereras mellan 8-17 den dagen. När den inte kom ringde jag kundtjänst och fick reda på att dom att dom ändrat leverans till en annan dag?? Jag frågade varför dom inte meddelat mig detta (jag är trotts allt en kund som blivit lovad leverans en viss dag och tid)? Nä dom hade inte fått informationen innan utan dom har ett controltower eller vad det hette som bara hade ändrat leveransdatum. Jag som kund behövde tydligen inte veta det? Så om jag ville ha fläkten får jag ta en extra dag till semester och hoppas den kommer då men det kommer jag inte göra. Jag avbröt köpet och kommer aldrig mer handla på Elgiganten. Jag jobbar själv med försäljning och så här behandlar man inte sina kunder, inte jag iaf
Elgiganten svarar:2019-06-17
Hej Jope04! Du har rätt att i vi självklart ska kontakta dig om leveranstiden behöver ändras. Här har något blivit fel om du inte har blivit informerad. Har du möjlighet att återkomma med ditt ordernummer till mig på digital@giganten.se så ska jag kolla närmre på varför kontakten till dig har uteblivit så att vi kan se till så att det inte inträffar igen. Med vänlig hälsning Sofia, driftansvarig Elgiganten.se
2019-06-07
Redigerades 2019-06-16
Snabb hantering.
2019-06-16
att det gick på ett smidigare sätt
2019-06-16
Förutom bra pris på varan så finns bra fraktalternativ att välja på.
2019-06-05
Redigerades 2019-06-16
Alt från beställning till leveranse har varit mycket tydligt och enligt vad Elgigaten har meddelat. Ett extra plus till budfirman Movator som kom med paktet i gott skick och med trevlig personal.
2019-06-15
Redigerades 2019-06-16
Enkelt att beställa på nätet. En timme senare hämtade jag den i affären, inga köer mm.
2019-06-15
Billigt, smidigt och snabbt.
2019-06-15
Jag ville beställa hämtning av två surroundhögtalare, jag kunde inte hitta annat än att det bara gick att beställa en i taget. Jag fick orderbekräftelse via mail och sms för den första, när jag sedan skulle beställa den andra så fanns det inget ex kvar hos Elgiganten Barkarby. Sen fick jag ett sms om att det var ett lagersaldofel så det blev ingen högtalare alls ......
Elgiganten svarar:2019-06-17
Hej! Det var verkligen tråkigt att höra att vi har haft fel lagersaldo på den högtalare du är intresserad av. Du kan idag bygga en kundvagn med flera produkter och hämta i det varuhus där alla produkter finns i lager. Du klickar då istället på köp online istället för boka&hämta i butik. Vi håller på att se över hur vi kan göra det tydligare framöver. Du får gärna återkomma till mig på digital@giganten.se med ditt ordernummer så kan jag se om vi kan få tag på de högtalare du är intresserad av eller om jag kan ta fram ett erbjudande om en likvärdig produkt. Med vänlig hälsning Sofia, driftansvarig Elgiganten.se
2019-06-15
Hej, När jag hemma öppnar mitt paket ser jag att det är tomt. Adaptern finns inte in sin ask. Jag önskar att ni hör av er och skickar mig en ny. Med vänliga hälsningar, Peter
Elgiganten svarar:2019-06-17
Hej! Det var tråkigt att höra att din beställning inte var komplett. Dessvärre kan jag inte se din köphistorik endast ditt omdöme. Du får gärna kontakta vår kundtjänst på 0771 115 115 och uppge ditt ordernummer för snabbaste hantering. Det går också bra att kontakta mig på digital@giganten.se med ditt ordernummer så hjälper jag dig. Med vänlig hälsning Sofia, driftansvarig Elgiganten.se
2019-06-15
Snapp
Sida 1