Prisgaranti
Snabba leveranser/fria returer
Fri frakt från 500 kr

http://www.gymgrossisten.com

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 18 år sedan
(data från 2017-04-23)
Detaljerad information Gymgrossisten har fått betyget (4.32)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    Köpte Carnivor Protein

    Första gången, tog en drink med rekomenderad dos.
    Värdelös produkt, får extrema magsmärtor samt sitter på dass 24/7,
    Gav den ett andra försök men samma igen...
    påtalade detta till butiken i varberg med fick svaret att dom inte kan göra ngt åt det. Samt vill inte ta tillbaka produkten eller ens låta en byta mot något i samma prisklass.

    Köpte istället Star Nutrition extreme casein, men denna klumpade sig hela tiden, fick spykänsla dom 2ggr jag gav den chans på chans, fick svaret att jag får härda ut.
    Ringde till Star Nutritions (Gymgrossisten) support men där fick jag svaret att butikerna och webben inte hade samma ägare så dom tar inte ansvar för detta...

    Kommer inte handla mer från dom... Får testa MMs märken kanske?!
    16 dagar sedan
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.
    Det är tråkigt att höra att produkten Carnivor inte passade dig. Hur vi reagerar på en produkt är väldigt individuellt. Vi har tidigare inte fått in reaktioner av detta slag.
    När det kommer till produkten Casein så vill vi tipsa om att blanda den med lite vatten eller mjölk och att du sedan ställer den i frysen och äter den som en pudding. Ett annat tips är att tillsätta mer vatten/mjölk för att få den lite lenare i konsistensen.

    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Dålig
    Går inte att avregistrera från nyhetsbrev via sms. Numret är felaktigt.

    Det har varit så i två år så vitt jag sett från kommentarer.

    Riktigt usel stil.
    28 dagar sedan
  • Hej, För att avregistrera dig från nyhetsbrev gör du det via nyhetsbrevet du får. Om du önskar avregistrera dig från sms utskick kan du göra det genom att sms:a stop numret som finns i sms:et. Numret som skickas med ska stämma, men om du har fortsatta problem är du välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig med avregistreringen.
    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Perfekt
    Jättenöjd med Gymgrossisten!
    Trevlig personal, snabba leveranser, väl paketerat, enkel sida och extremt bra priser.
    Vad mer kan man kräva?

    Jo, det enda jag saknar är Klarna Checkout, det skulle göra shoppingen roligare och smidigare. Något jag väntar på! :)

    Rekommenderas till alla!
    1 mån sedan
  • Ganska bra
    Det som levereras kommer snabbt och bra hem, till överkomliga priser. Lite värre med det som är "slut hos leverantör", där man inte får svar på sina frågor och fick kontakta kundtjänst två gånger ang att fakturan inte makulerats när varan inte kunde levereras.
    2 mån sedan
  • Acceptabel
    Svårt att ta butiken helt seriöst när stor del av negativa omdömen filtreras bort för att få varor att framstå bättre. Allt för grov sensur av omdömen. Priserna är tyvärr inte vad de en gång var. Den nya siten är dock ett plus, vettig design och tydligare hemsida.
    2 mån sedan
  • Hej, Vad roligt att höra att du gillar vår uppdaterade site! Alla omdömen på vår sida ska vara produktrelaterade och skrivna med välvårdat språk för att de ska publiceras. Vi tackar dig för ditt omdöme och din feedback.
    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Usel
    Beställde Beurer Pulsband, PM 250 av dem via CDON som då hade 50% rabatt.
    ( http://cdon.se/sport/beurer-pulsband-pm-250-p39315956 )
    De skickade mig totalt 2st paket i omgångar som jag returnerade då det syntes att förpackningarna redan varit öppnade och att själva pulsmätaren visade tecken på slitage.

    All kontakt angående ärendet gick via CDON men jag har ändå inte fått någon som helst respons av Gymgrossisten i sig. Har bara fått retursedeln skickad till mig i kuvert. Efter det att jag skickade in det sista av de två paketen så fick jag en återbetalning av QLiro utan någon som helst information kring ärendet i övrigt av CDON eller Gymgrossisten. Jag tolkar det som att de då bara har begagnade varor som de försöker lura på folk som nya till 50% rabatt. Jag hade inte varit lika irriterad om de varit ärliga med detta från början.
    2 mån sedan
  • Hej, För oss på Gymgrossisten är det viktigt att de produkter som vi säljer är av god kvalité och att de levereras i originalskick. När du väljer att handla via CDON är det dom som du har kontakt med som kund. Vi beklagar att du upplevt problem med din beställning och vi hoppas att ärendet nu är löst. Annars är du välkommen att kontakta oss, så ska vi undersöka saken vidare.
    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Usel
    Beställde ett par samhörande produkter som julklapp. När paketet kommer två dagar innan julafton ser jag att en av produkterna inte är medskickad.

    Produkten som inte är medskickad var lagerförd vid beställning, samt betald för. Istället för att skicka ett meddalande att varan är slut, så jag kan ersätta varan med annan produkt, skickar de beställningen okomplett.

    Beställde varor så att båda klapparna skulle vara lika.

    Nu saknas det varor i ena presenten.

    Edit: Tittar på min kontohistorik och ser att de gjort en återbetalning på varan som saknats. Återbetalningen är felaktig och jag har fått mindre tillbaka än vad jag betalat för varan.

    Vidarebefodrat till kundtjänst och hoppas detta är det sista jag har och göra med detta företag.
    6 år sedan ( Uppdaterat: 4 mån sedan )
  • Hej, Vi beklagar att en vara saknades i din beställning. Vi ber dig kontakta vår kundservice så ska vi göra vårt bästa för att lösa ditt ärende. Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Usel
    Beställde en vara under Black Friday till 50% rabatt. Gymgrossisten skickade fel vara och när jag kontaktade dom berättade de att rätt vara inte kommer att skickas då dom inte visste när den kom in igen. Dom behöll dessutom pengarna tills dess att dom mottagit den felaktiga varan. En bra kedja ersätter detta på något sätt.
    4 mån sedan
  • Hej, Tack för din feedback.
    Vi beklagar att du haft problem med din beställning och att din beställda vara var slut i lager. Vår ambition är att du som kund inte ska uppleva några problem med din leverans, men tyvärr inträffar det ibland fel och vi gör vårt bästa för att lösa dessa så smidigt och snabbt som möjligt. Vid en retur av vara återbetalas pengarna för varan så snart de kommer i retur till vårt lager. Hör gärna av dig till vår kundservice om det är något annat vi kan hjälpa dig med!
    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Usel
    Pinsamt!

    Har beställt kosttillskott i 10 år och har aldrig upplevt ngt mer besvärligt eller komplicerat än Gymgrossisten.
    Det börjar med att man får en rabattkod som enbart kan utnyttjas om du väljer att betala med kort. När man förklarar detta för deras kundtjänst tycker de självklart att det är tråkigt och kommer med en massa undanflykter, istället för att bara slänga med en flaska eller några bars motsvarande rabatten för att få det överstökat.

    Efter en fem dagar fram och tillbaka skickas paketet och jag får ett sms om att jag ska hämta paketet på posten, när jag kommer dit samma dag så har paket redan skickats tillbaka till avsändaren och ingen vet varför... Jag ringer till deras kundtjänst, förklarar situationen och kräver kompensation för all tid och energi jag har lagt ner på en enkel beställningen som en ekorre skulle ha hanterat bättre.

    Återigen en massa goja om att de inte har någon aning om någonting, men vi kommer överens om att paketet skickas igen asap med deras expressbeställning som tar en dag och att jag blir kontaktad i förhållande till kompensation i nästkommande arbetsdag.

    Och nu tre dagar senare får jag ett mail om att paketet har skickats igen med VANLIG post och inga kommentarer om kompensation.

    Jag är medveten om att det kan uppstå komplikationer med en beställning, posten, vädret, tomten (i gymgrossistens fall) etc men hur man väljer att hjälpa kunden efteråt är ngt Gymgrossisten ligger långt efter sina konkurrenter.
    5 mån sedan
  • Hej, Tack för din feedback, den hjälper oss att ständigt bli bättre! Enligt den information jag har fått är ditt ärende nu löst. Du är välkommen att kontakta vår kundservice om det är något annat vi kan hjälpa till med.
    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Detta omdöme är under utredning
    1 år sedan ( Uppdaterat: 5 mån sedan )
  • Usel
    Verkar vara standard nu för tiden att mailspamma folk med reklam utan ens ge möjligheten att välja bort (förr i tiden hade man i alla fall vett nog att försöka luras med en föriklickad checkruta).

    Gymgrossisten tar detta ett steg längre och spammar inte bara mailen utan skickar även SMS-spam med en krånglig avregistrering. (på mailen kan man i alla fall filtrera spam).

    Nu blir det bojkott för livet. Lägg ner med skiten och börja respektera era kunder.
    5 mån sedan
  • Hej, Tack för din feedback. Som kund har du möjlighet att avregistrera dig från framtida mejlutskick genom att klicka på länken för avregistrering, som du hittar längst ned i mejlet. För sms utskick har du möjlighet att via stop tjänsten ta bort ditt nummer från framtida sms erbjudanden. Om du önskar hjälp med avregistreringen är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.
    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Perfekt
    Snabb leverans upp till Kiruna, brukar ta ca 3 dagar från att jag ha lagt ordern vilket är väldigt snabbt för att ta sig så långt!

    Beställt flertalet gånger och alla gånger har det funkat klockrent. Aldrig behövt ångra eller skicka tillbaka något så kan ej betygsätta deras kundservice.
    6 mån sedan
  • Usel
    Då gymgrossisten hade tekniska problem med deras hemsida så att man inte kunde beställa så gick jag miste på en rea på 25%, frågar om de kan göra något åt det då det var deras sida som krånglade. De kommer med ursäkter att it:n inte alltid kan fungera och här är deras förtjänst, ett dåligt betyg - bra jobbat gymgross ;)
    7 mån sedan
  • Hej, Tråkigt att höra att du missade kampanjen. Vi uppdaterar våra erbjudanden dagligen, så besök vår sida ofta för att inte gå miste om en kampanj.
    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Ganska dålig
    Finns betydligt bättre att beställa ifrån.
    7 mån sedan
  • Bra
    Har vid ett antal tillfällen beställt från Gymgrossisten och är nöjd med produkter och webbsida (beställningsförfarandet m.m) men precis som några andra skrivit så är leveranstiden det som drar ner betyget något. 4-5 dagars leveranstid ger inte full pott men som sagt, är mycket nöjd i övrigt.
    8 mån sedan
  • Acceptabel
    Håller med Kung-Fredda i hans omdöme . Ibland snabba och ibland sega på att packa varorna. Ibland går det på en gång men de flesta gångerna tar det några dagar innan de får tummen ur. Till försvar står det på hemsidan
    " Normalt har du ditt paket inom 2-4 dagar. Vid större kampanjer kan det ta något längre tid"
    men tycker det är synd eftersom de ofta har bra erbjudande och gratis frakt över 500 kr så står ut med det istället för att handla i butiken i Borås.
    9 mån sedan
  • Mycket bra
    Bra kvalitet, trevlig kundtjänst!
    11 mån sedan
  • Utmärkt
    + kundservice, svarar alltid snabbt på mail/chatt
    + billigt sortiment
    + kvalitativa produkter
    + fraktfritt över 500:-

    - ett litet minus på att leveransen sällan skickas efter en dag men oftast har man paketet efter tre dagar iallafall.

    Gymgrossisten är mitt förstahandsval när det gäller kosttillskott och kommer fortsätta att vara.
    11 mån sedan
  • Hej,
    Vad roligt att höra att vi är ditt förstahandsval när det gäller kosttillskott! Vi uppskattar att du tog dig tid att ge oss din feedback.
    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Acceptabel
    Har beställt från gyngrossen ungefär 5 gånger och det är samma sak varje gång, man lägger order på ett relativt smidigt sätt och väljer ut sina (oftast totalt värdelösa) bonusprodukter och sen väntar man på att de ska få tummen ur och skicka beställningen. Ibland tar det 1dag, ibland tar det 3dagar innan det lämnar deras lager när i stort sett alla andra företag skickar samma dag de får beställningen.
    Detta är ju bara en liten grej men irriterar skapligt när man beställer en onsdagmorgon och hoppas få det innan helgen.
    Priserna ligger på samma nivå som alla andra leverantörer av kosttillskott, då sett till de riktiga märkena och inte deras egna produkter.

    Edit: Jag tror att gyngrossern skulle behöva lägga lite mindre energi på att surfa prisjakt för att svara på betyg och lägga mer energi på att leverera lite snabbare..
    1 år sedan ( Uppdaterat: 11 mån sedan )
  • Hej, Tack för din feedback. Vad tråkigt att du upplever att leveranstiden är för lång. Vanligen har du ditt paket inom 2-4 arbetsdagar. Som kund har du även möjlighet att välja expressfrakt, då skickar vi din order samma dag om du lagt din beställning före klockan 12.
    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten.

  • 2016-04-24 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    dålig kundservice.
    1 år sedan
  • Hej, Tack för din feedback, den är viktig för oss! Det var tråkigt att höra att du ej var nöjd med vår service. Hör gärna av dig till vår kundservice med utförligare feedback, så att vi kan lära oss av din feedback.
    Med vänliga hälsningar, Gymgrossisten

  • Utmärkt
    smidiga beställningar bra produkter vettiga priser !
    1 år sedan
  • Mycket bra
    Edit mars 2016:

    Jag har beställt från gymgrossisten mängder av gånger och har rakt i genom goda erfarenheter. Därav har jag gett det högsta betyg.

    Tyvärr insåg jag en brist hos dem idag. Man kan inte använda både rabattkoder och presentkort samtidigt. Det finner jag orättvist. Jag förstår att man inte ska kunna utnyttja flera rabattkoder samtidigt. Men ett presentkort är ett betalningsmedel och bör därmed inte konkurrera med ev. rabatterbjudanden.

    Så efter en längre tid med högsta betyg sänker jag en smula. I övrigt är det en kanonaffär att handla från...

    ------

    Riktigt bra leveranstid!

    Får vad man beställer, bra priser.

    Kanonbra varje gång! Kan rekommenderas!
    3 år sedan ( Uppdaterat: 1 år sedan )
  • Perfekt
    Väldigt bra priser och betalningsalternativ (Swish ftw).

    Rekommenderas starkt!
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Handlat flertal gånger och fungerat bra.
    Mycket betalningsalternativ och känns väldigt modernt.
    Ruggigt bra kampanjer med jämna mellanrum.

    Skulle gärna se lite uppiffat leveranssystem.
    Många företag erbjuder idag 1-2 dagars leverans utan kostnadstillägg.
    Därav saknaden av 1 stjärna.
    1 år sedan
  • Ganska bra
    Dyrt, men ganska bra utbud. Alltid fått bra service.
    1 år sedan
  • Acceptabel
    Inte speciellt imponerande priser på dom sakerna som jag är intresserad av. Jag kommer inte handla på Gymgrossisten igen pga sjukt störande SMS-reklam.
    1 år sedan
  • Hej, Tack för din feedback. Du kan lätt avregistrera dig från framtida sms via vår stop tjänst. I det sms du fick hittar du instruktioner för hur du går tillväga. Mvh Gymgrossisten

  • Ganska bra
    Helt ok priser och stort utbud.
    Lång leveranstid.
    1 år sedan
  • Usel
    Ett företag som envisas med att sända spam i form av oönskade sms, trots att jag bockat av att jag ej vill ha sms, trots att jag varit i kontakt med kundtjänst.

    Dags att byta nummer på grund av gymgrossisten och idoget spammande.

    Akta er för denna butik som har satt i system att trakassera kunder.
    1 år sedan
  • Hej,
    Vi beklagar att du fått sms erbjudanden mot din vilja. Hör gärna av dig till vår kundservice, så undersöker vi vad detta tekniska problem beror på och hjälper dig med avregistreringen.
    Med vänliga hälsningar,
    Gymgrossisten

  • Ganska bra
    Jag fick mail om att pga en kampanj de haft så förlängs leveranstiden till 7-10 dagar. Med den erfarenhet de tycks ha inom näthandel borde de ha bättre framförhållning, som att ta in tillräckligt med extra personal under dessa tider för att förhindra att det händer.
    1 år sedan
  • Hej,
    Vi är väldigt glada över att så många valt att handla från oss under vår största kampanj någonsin.
    Inför kampanjen planerade vi in extra personal, men vi kunde inte förutse att så många skulle beställa under dessa dagar. Vi jobbar hårt för att leveranstiden ska vara så kort som möjligt.
    Med vänliga hälsningar,
    Gymgrossisten

  • Ganska bra
    Lång leveranstid, helt ok utbud, samma tråkiga proteinkampanj och pris som för 15år sen
    1 år sedan
  • Hej,
    Tack för din feedback. Passa på att gå in på vår site idag. Vi har just nu riktigt bra Cyber Monday kampanjer som endast gäller idag.
    Med vänliga hälsningar,
    Gymgrossisten

  • Ganska dålig
    Bra sortiment.

    Långsamma leveranser och felplock!
    Beställning lagd på söndagen och leverans först på torsdag kväll tycker jag är långsamt med tanke på deras pris som är likvärdigt med alla andra.

    Senaste två beställningarna har jag fått felplock.
    1 år sedan
  • Hej,
    Vi beklagar att du fått fel varor levererade till dig! Kontakta gärna vår kundservice, så ser vi till att du får de rätta varorna levererade till dig.
    Med vänliga hälsningar
    Gymgrossisten

  • Knappt godkänd
    Gymgrossisten har ett bra sortiment och prisbilden är likvärdig som konkurrenternas.

    Tyvärr så är de alldeles för långsamma när det kommer till leveranser. Jag kan inte rekommendera dem på grund av otroligt sega leveranser.

    Varje gång jag handlat så påbörjas inte ordern förrän 2-3 dagar efter beställning trots ett påstått lagersaldo.

    I dagens omnichannel-samhälle krävs bättre service.
    1 år sedan
  • Hej,
    Vi beklagar att du upplever att leveranstiden är för lång. Normalt har du ditt paket inom 2-4 dagar. Vid större kampanjer kan det ta något längre tid.
    Vi hoppas att du är nöjd med produkterna som levererats till dig.
    Med vänliga hälsningar
    Gymgrossisten

  • Dålig
    Spammar långt efter köp via SMS och mail. Går inte att välja bort detta när man gör själva köpet, utan du måste kontakta dem och be om att bli avregistrerad.
    1 år sedan
  • Bra
    Man får vad man betalar för men något som måste förbättras är leveranstid. Handlar så mycket över nätet idag och de större företagen brukar kunna leverera samma dag som man gör en beställning , speciellt om beställningen görs innan 12.00 den dagen på lagerförda varor.
    1 år sedan
  • Hej! Tack för din feedback. Vi arbetar på att korta ned leveranstiden ytterligare och hoppas kunna erbjuda ännu snabbare leveranser i framtiden. Tack för att du väljer att köpa dina kosttillskott hos Gymgrossisten!
    Med vänliga hälsningar
    Gymgrossisten

  • Usel
    Har alltid köpt av er men nu är botten nåd! Beställde i söndag hoppades på en leverans i mitten av veckan för en order på 3 artiklar och här sitter jag fortfarande med ett varubrev fast i göteborg trots att man redan betalat.. åå andra sidan gjorde en vän till mig en beställning vid samma dag som jag men produkter redan hemma men en order med efterskottsbetalning. Nä fyfan SISTA gången jag gör affärer med er. Snart 5 dagar utan leverans, absolut inte okej!
    1 år sedan
  • Hej! Vi beklagar att leveransen av dina varor tagit längre tid än förväntat. Vi hoppas du är nöjd med varorna som skickats till dig! Mvh Gymgrossisten

  • Perfekt
    Grymt utbud och snabb leverans, kan inte vara något annat en helnöjd!
    1 år sedan
  • Bra
    Snabb leverans och bra priser!
    Rekommenderas!
    1 år sedan
  • Usel
    Började skicka spam genom SMS. Kolla igenom avtalen och bockrutor nästa gång ni använder sidan.

    Rekommenderar dock att ni slutar att köpa från dom öht
    1 år sedan
  • Vi rekommenderar att ni använder er av Stop tjänsten i sms:et för att avregistrera er från fortsatta sms ebjudanden. Ni är välkomna att kontakta vår kundservice om ni önskar hjälp med avregistreringen så hjälper vi gärna till med detta.

  • Acceptabel
    Bra butik, men och ett stort MEN, leveranstiden är på tok för lång i dagens läge. Jobbar själv med logistik på ett företag och vi skickar alltid samma dag ordern kommer in, senast 5 minuter innan vi stänger!

    Beställde varor på måndagen innan påsk och fick dem på skärtorsdagen, inte ok.
    Men annars är de ok, bra priser och oftast allt i lager.
    2 år sedan
  • Utmärkt
    bra!
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Utan anmärkningar, förutom:

    Lång tid att lagerföra varor som är tillfälligt slut. Jag har handlat här flera gånger och kommer handla här i framtiden.
    2 år sedan
  • Ganska bra
    Bra priser och sortiment, men skickade långsamt utan förklaring eller förvarning. förväntad leverans var 1-3 april, men de skickade inte för ens 2:a april. Som resultat kom paketet efter påskhelgen. (7e)
    2 år sedan
  • Ganska dålig
    Lång leveranstid, la en beställning i måndags men har fortfarande inte skickats. Blir inga födelsedagspresenter till tjejen i tid. Trist..
    2 år sedan
  • Då våra kampanjer sålt över förväntan har tyvärr leveranstiden av din beställning påverkats. Vi beklagar naturligtvis detta och hoppas att ni har överseende med denna försening.

  • Utmärkt
    Paypal skulle vart så bekvämt
    2 år sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    2 år sedan
  • Usel
    Webbshopen är buggig så till den grad att man riskerar att förlora pengar om man inte kollar väldigt noggrannt på sin order innan man betalar. Rabattkoder försvinner så fort man ändrar något i ordern, t ex tar bort deras reklamtidning som de vill skicka med varje order!

    Kundtjänst bryr sig inte över huvud taget när man påpekar bristen - "Vi kan inte hjälpa till om ordern har skickats."
    2 år sedan
  • Vi beklagar att du haft problem med din rabattkod. Vi kommer att felsöka vad detta problem beror på, samt vidta nödvändiga åtgärder. Med vänliga hälsningar Gymgrossisten

  • Perfekt
    Leverans korrekt, inget trasigt denna gång och bonusprodukter som funkar.
    Tack till tjejerna Camilla och Jessika på kundtjänst som fixade till mina önskemål
    2 år sedan
  • Perfekt
    Tycker att upplägget passar mig perfeckt.

    Kip on Gymming
    2 år sedan
  • Bra
    bra
    2 år sedan
  • Ganska bra
    En lite dyr butik som hypar allt till en löjlig nivå. Ganska bra menysystem.
    2 år sedan