Rösta på Webbshoppen.se i kategorin Datorer och mobilt

På Prisjakt värderar vi våra medlemmars åsikter om produkter och butiker högt. Nu ska vi tillsammans utse "Årets nätbutik 2017". Är Webbshoppen.se en av dina favoriter?

Se alla kategorier och butiker

Läs mer om Årets nätbutik

Klarna
Stort sortiment
På nätet sedan 2002

http://webbshoppen.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Webbshoppen.se har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • 2016-11-21 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    För det första, snabbt och tydligt svar, på några timmar, på frågor på e-post, både före köpet och efter.
    Sedan snabb leverans, bra paketerat, och även direkt hjälp med en retur när jag behövde byta varan (pga. av felköp av mig, inte något fel med Webbshoppen) till en biligare vara; och jag fick pengarskillnaden tillbaka efter några dagar, utan problem. Bra jobbat!
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Snabb leverans trots semestertider!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Mycket nöjd med priset och det personliga bemötandet via e-post. Varubrevet kom fyra vardagar efter beställningen, väl inom utsatt tid.
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Billigt och leverans enligt utsatt tid. Inget att klaga på!
    2 år sedan
  • Hej Hellohf

    Tack för ditt omdöme. Välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar

    Webbshoppen.se

  • 2015-05-18 - Digital Future Nordic KB (9697601053) tog över verksamheten från WEB4YOU Nordic AB (556804-5693).

  • Bra
    Var först skeptisk till att beställa från en butik som fått medelmåttigt betyg. Efter att ha läst igenom betygen så verkade det dock huvudsakligen vara problem med förväntningarna på leveranstid.

    De flesta butiker levererar på 2-3 dagar idag, Webbshoppen.se verkar dock ha 2-5 dagar där det lutar främst mot 5 dagar.

    Efter som de hade oslagbart pris(600 kr istället för 800 kr) så valde jag att chansa och mycket riktigt fick jag paketet på 5e dagen.

    Troligen skickas det från något externt lager.

    Jag fick vänta lite längre men det var helt klart värt 200 kr mindre.
    3 år sedan
  • Hej

    Tack för ditt omdöme. Vi erbjuder låga priser, ibland ganska mycket under konkurrenterna och vi håller minimalt lager för att hela tiden kunna göra detta. Detta medför ca 3-4 dagars leveranstid.

    Med vänliga hälsningar

    Webbshoppen.se

  • Usel
    Usel kundtjänst, kunde inte svara ordentligt på ens de enklaste frågor. Och det är FÖRE KÖP! Låga priser är inte allt. Jag betalar hellre mer och får bättre bemötande av företaget.
    3 år sedan
  • Hej

    Tack för din feedback. Vi har numera ett supportsystem för att lättare följa våra supportärenden. Får man inget autosvar så ligger nog detta i spammailen. Så nu är vi tillbaka med snabba svar och support.

    Med vänliga hälsningar

    Webbshoppen.se

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Kanon! Väntar på ett paket. Det fick man göra. Det tog lång tid innan paketet skickades men det var det enda minuset. Alla grejorna var med så alla är glada.
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Mycket bra
    Har gjort två beställningar och båda har funkat klockrent. Produkterna jag beställt har kostat betydligt mindre än hos konkurrenterna och leveransen har gått på ca tre arbetsdagar båda gångerna. Detta trots att prylarna inte fanns på lager i Trelleborg, utan behövde beställas från annat lager.

    Det som drar ner betyget något är den knapphändig produktinformationen samt den ganska dåliga indexeringen av produkterna, vilket gör sökningar svåra. Men vet man precis vad man vill ha kan jag varmt rekommendera Webbshoppen.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Perfekt
    Mycket nöjd, snabb leverans och bra pris (Transcend 32gb sdhc klass 10)
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Perfekt
    Snabba och klara svar från kundtjänst.

    SD-kortet jag hade beställt var det sista i lager och visade sig vara trasigt. Som plåster på såren fick jag två(!) kort från en annan tillverkare.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Perfekt
    Tack för en snabb leverans. Jag fick mitt stativ inom tre arbetsdagar. Snabb och tillmötesgående kundtjänst +++++

    Kommer handla här igen. /Nöjd kund
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Perfekt
    Webbshoppen är väldigt smidiga att handla från.

    Jag har gjort en handfull köp härifrån och inget har strulat.
    Kundtjänsten är trevlig och svarar inom snabbt vilket jag tycker är väldigt förtroendeingivande.

    Vid en tidigare order fick jag en produkt som var DOA. Detta löste de snabbt genom att ta tillbaka produkten och skicka ut en ny.

    Slutsats, jag har inget att klaga på :)
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Perfekt
    Har bara positivt att säga om denna webbutiken! Det hela började med att jag skulle inhandla en diktafon av modell Olympus vn-711. Jag gjorde beställningen, betalade med kortet och ångrade mig efter lite googlande när jag började misstänka att modellen inte riktigt höll måttet. Jämförde lite med en ur ws-serien.. (ws-811)

    Efter en bekräftelse (vid svar på ett mail) på att min beställning makulerats och reservationen från kreditkortet hävts gjorde jag en ny beställning, snabbt och smidigt! Underbart, tänkte jag, att det gick så snabbt och smidigt! (halv dag för svar, typ)

    Ganska snart efter den nya beställningen började jag googla lite på den nya modellen (ws-811) och upptäckte snart till min fasa att jag återigen varit för snabb med kortet när jag såg att den vassare modellen (medelklassmodellen 812) som bara var något dyrare hade finesser som jag förmodligen skulle sakna eller gräma mig över bara för jag inte tagit tid med att googla fakta och jämförelser...

    Återigen fick jag be webbutiken att makulera orden vilket återigen inte var något problem, snabbt smidigt och ytterligare ett trevligt tillmötesgående svar! Det var "...absolut ingen fara!"

    Det hela slutade ändå med att jag åkte iväg till en annan och fysisk butik här i stan (Göteborg) och köpte den nu mer genomtänkta modellen, ws-812, eftersom det blev något billigare så när man räknade bort fraktkostnaden som man då slapp, plus att man fick den snabbare och slipper lite krångel ifall man behövde utnyttja garantin, jämfört med webbutiker i allmänhet, enligt mitt tycke i alla fall.

    Har handlat massa andra tekniska prylar via olika nätbutiker utan den här typen av omständiga velanden fram och tillbaka så jag antar att man behöver googla och jämföra extra noga inför ett inköp av just diktafoner. Tydligen var det en riktig teknikjungel. Fortfarande är jag inte helt säker på om jag hittat det mest prisvärda alternativet jämfört med tex en betydligt mer okänd modell från Samsung, typ. Samsung brukar ju ha prisvärda grejer, eller...? ;-)

    Som sagt bara positivt och trevligt att säga om den enligt mitt intryck exemplariskt servicemindade personal som jag fick kontakt med! Högsta betyg på kundbemötande och kundservice i mitt fall!
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Utmärkt
    Handlade här på grund av deras stora utbud på datakablar och tillbehör, dessutom till riktigt låga priser. Nackdelen är att de flesta produkter bara finns i deras distributörs lager, och då skickas inte paketet samma dag, utan kanske 1-2 dagar senare. Sen är kanske fraktavgiften något högre än vad andra har nuförtiden, nu har ju de flesta max 49 kr frakt. Å andra sidan har de så billiga kablar etc att man tjänar ändå in en massa pengar. Snabbt svar på mejl också när jag frågade dem om en sak.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Usel
    Beställde ett stativ som de på siten angav fanns 30st av i lager vid tillfället.
    Dagarna gick en bra bit över beräknad leveranstid och när JAG kontaktade dem sa det att varan var slut i lager och att de ej viste när den skulle komma in på nytt och jag fick alltså börja om på ruta 1 med att beställa varan från någon mer stabil aktör.

    Det faktum att de valt att ej skriva ut något telefonnummer på siten tycker jag också talar sitt tydliga språk kring vad det här är för typ av skräpbutik.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Det är mycket tråkigt att det blivit strul med er order. som vi förklarade för er så har vårt mail till er fastnat och därför inte nått er.

    Vänligen kontakta vår kundtjänst så ska vi fixa till en lämplig kompensation till er.

    Med vänlig hälsning,

    Webbshoppen.se

  • Ganska dålig
    Beställde enkel lagervara. De tog tre dagar innan företaget ens påbörjade processen. Totalt tog det 9 dagar från beställning till leverans att jämföra med utlovade 2-5 dagar. Inget svar på mail efter 3 dagar utan någon som helst action. Det här företaget drivs av tramspellar och bör svältas bort från marknaden.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Vi kan ej finna er order eller någon mailkonversation med. är det så att er order tagit extra lång tid så får vi be er kontakta vår kundtjänst så ska vi se till att ni får en lämplig kompensation för väntetiden.

    Med vänlig hälsning,

    Webbshoppen.se

  • Acceptabel
    Inga större fel men lite väl lång leveranstid för att vara mer än acceptabelt. Har dock bara gjort en beställning av 3 produkter som alla skulle finnas i lager. Skickades först på femte arbetsdagen efter beställningen. I övrigt inga klagomål.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    gott nytt år önskar vi på Webbshoppen.se

  • Usel
    Väldigt mystiskt att webbshoppen.se har så högt medelbetyg (7.60 i skrivande stund)
    Jag beställde ett m-itx-moderkort som fanns i deras postorderlager i mellandagarna. Betalade (VISA) vid beställningen. Väntar fortfarande på leverans av varan.

    Jag mailade till dem för någon vecka sedan och frågade om det inte var dags för en statusuppdatering av ordern (låg som "beställd"), då svarade de på mail inom 24h, vilket jag tycker är OK. De bad så mycket om ursäkt och att de räknade med att skicka varan nästa dag, samt att bjuda på frakten, vilket verkar vara standard på den här butiken.

    Inget händer dock. Jag skriver efter två dagar igen, och då ändras status till "hanterad" eller liknande.
    Jag får ett automatiskt(?) mail med länk till godssökning, och där står ytterligare några dagar senare fortfarande bara att posten fått elektronisk förhandsinformation om att de kommer lämna in paketet. SUCK! Det var i fredags vid 15-tiden. Nu är det måndag förmiddag, och det har varit helg däremellan, men nog borde något mer hänt?

    På deras sida står "Skickad", men hos posten så ser det ut som att de inte alls skickat något ännu.
    webbshoppen.se har en dålig e-butik. Det går t.ex. inte att se spårningsnummer i listan över ordrar. (Det finns en kolumn där, men för mig är den blank).
    Allt detta sammantaget resulterar i totalt 1 stjärna. Får jag grejerna senast torsdag kanske jag tycker de förtjänar 2 stjärnor, men medelbetyget är på tok för högt, så jag kommer troligen inte ändra mitt betyg.

    Enda anledningen till att jag beställde härifrån och inte från någon mer normal leverantör var att det här var det enda stället produkten fanns i lager.

    Slutsats och rekommendation: beställ inte härifrån om det inte rör sig om en produkt som finns på ytterligare minst 10 andra ställen med gott renommé, för deras lagersaldon känns inte pålitliga.
    3 år sedan
  • Bäste Kund,

    Tack för ert omdöme!

    Vi beklagar att er order inte blivit levererad i tid. Vi har svårt att finna ert ärende i vår mailhistorik och kan därför inte berätta vad som händer just nu.

    Vi ser gärna att ni hör av er igen till oss på info@webbshoppen.se så ska vi se vad som egentligen händer med er leverans.

    Mvh,

    Webbshoppen.se

  • Ganska dålig
    Har köpt härifrån två gånger, och båda gångerna har det strulat. Första gången tog det två veckor att få paketet och nu lovar de att det ska skickas idag, fredag, vilket betyder att jag får det på måndag eller tisdag (nästan två veckor efter beställning). Rätt uselt faktiskt.

    Jag förmodar att det beror på deras centrallager som de måste beställa från. Räkna inte med att 2-5 arbetsdagar gäller.

    Supporten är ändå rätt ok.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Vi beklagar ännu en gång att era ordrar strulat. Vi hoppas att ni blev nöjda med kompensationen och och vår hantering av ärendet.

    Mvh,

    Webbshoppen.se

  • Bra
    Köpte två HDMI-kablar för en billig peng. Båda fanns på lager att skickas direkt men dessvärre jobbade de inte en enda av mellandagarna så min beställning som skedde 26 dec blev skickad 2 jan.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    gott nytt år önskar vi på Webbshoppen.se

  • Perfekt
    Köpte Asus RT AC66u dec 2012, 10 månader senare gick den sönder. Kundservice har varit väldigt snabba med svar och hjälp. Skickade tillbaka produkten och de erbjöd mig en ny, jag ville dock byta upp till en nyare version och betala mellanskillnaden, det gick fint.
    Den nya produkten tog tyvärr slut och jag bad om att få pengarna åter vilket dom har godkänt.

    Ett företag skall värderas efter hur dom sköter sig vid jobbiga situationer. Jag kan inget annat än att rekommendera Webbshoppen för ett smärtfritt hjälp.

    Kommer att återkomma som kund!
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    God jul och gott nytt år önskar vi på Webbshoppen.se

  • Usel
    Är väldigt missnöjd med webbshoppens orderhantering samt kundbemötande!

    Jag beställde 2st skrivare den 23:e september och om jag minns rätt så skulle de enligt lagerstatus vid beställningsögonblicket finnas i lager. Orderbekräftelse kom direkt och då stod det att förmodad leveransdag skulle bli 24/9.

    Den 25/9 mailade jag för att höra hur det gick och fick till svar att nytt preliminär datum är 28/9 (lördag?).

    15/10 mailade jag igen eftersom jag fortfarande behövde skrivarna och såg på deras hemsida att förmodad leveransdag ständigt sköts fram en dag eller två.

    5/11 mailade jag återigen eftersom läget började bli akut för mig.

    Jag ber dem att ta personlig kontakt med leverantören för att höra vad som är problemet, men de svarar att de HAR daglig kontakt med sina leverantörer.

    Vid dessa mail så har det alltid bara varit korta torra svar tillbaks, nästan irriterande, där de skyller vidare på tillverkaren som skjuter på leveransdagen hela tiden. Jag tycker inte att jag är särskilt påstridig utan tvärtom VÄLDIGT tålmodig. Har inte vågat maila mer då det verkar så irriterade. Jag har nu den 16/12 fortfarande inte fått någon skrivare av webbshoppen och de har aldrig tagit någon kontakt med mig för att makulera ordern eller liknande. I tisdags förra veckan beställde jag skrivaren av en annan leverantör och den hade jag utkörd i fredags!
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme.

    Ni gjorde en beställning på två skrivare som inte finns i lager. Detta framgick även när ni la er beställning och framgår i er orderbekräftelse. Datumen ni fått av oss är preliminära och kan kommas ändras med kort varsel, detta har vi även informerat er om i vår mailkonversation.

    Att ni upplever våra svar som torra och irriterande tycker vi är väldigt tråkigt. Vi hävdar dock att ni fått svar på era frågor. Och ingen otrevlig ton har använts.

    Önskar ni makulera er order och få reservationen på beloppet hävt så är det bara att lägga ett mail till oss så fixar vi det direkt. Önskar ni fortsätta vänta så går såklart även det bra.

    Vi ser fram emot att ni hör av er till oss igen.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Bra
    Bra: Väldigt billigt väggfäste, snabb leverans, inget strul!

    Dåligt: Bristande information på hemsidan. Kombinerat med felaktig information här på prisjakt (inte återförsäljarens fel) resulterade i att jag köpte fel väggfäste.

    Slutsats: Så länge du dubbelkollar specifikationer på det du tänker köpa på annat håll så är denna återförsäljare att rekommendera.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    God jul och gott nytt år önskar vi på Webbshoppen.se

  • Bra
    Köpte ett SDHC minne från Samsung på 32gb. Efter lång väntan(trots att det fanns ett lagersaldo) dök det äntligen upp men var helt oläsbart..Fick ett nytt någon dag senare. Svarar på e-mail men är omöjliga att få tag på i telefon.
    Korrekt hanterat men ser gärna att de svarar i telefon.
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    God jul och gott nytt år önskar vi på Webbshoppen.se

  • Utmärkt
    Köpte ett mini-itx moderkort som visade sig vara instabilt.
    Fick ett nytt inom rimlig tid och med alltigenom bra hantering av en retur och snabba svar på mejl om oderfrågor.
    Känns bra för nästa affär!
    3 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    God jul och gott nytt år önskar vi på Webbshoppen.se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    God kundbemötning och snabb support inför köp på produkt i kampanj.
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    God jul och gott nytt år önskar vi på Webbshoppen.se

  • Dålig
    Beställde 4 stycken SDHC 32 GB den 16 november och de hade 100 på lager. Jag förväntade mig då att de skulle skickas senast söndagen den 17 november ("Har vi produkten på vårt eget lokala lager (Trelleborg) packar vi och sänder era varor samma dag eller följande dag") och max 2 dagar leverans-tid (de skriver 2-5 men det skickas som brev så det borde inte ta mer än 2 dagar) vilket passade perfekt då jag behövde dem till fredagen den 22 november.

    Veckan går utan att något händer och på torsdagen den 21 upptäcker jag att ordern är skickat samma dag. Detta upptäcker jag endast för att jag kollar orderstatus, ingen mail eller annan kommunikation om att ordern är skickat, dåligt!

    Ganska riktigt kom brevet fram 2 dagar senare (idag, måndagen den 25 november) men inte tillräckligt tidigt för det som jag behövde dem för i fredags.

    Skriv inte att varan skickas samma dag eller dagen efter, om de är på lager, om ni inte tänker göra det!
    3 år sedan
  • Bäste kund.

    Varorna ni beställde ligger på vårt postorderlager som har en leveranstid på 2-5 arbetsdagar, inte dagar. Detta framgår även på er orderbekräftelse och framgick även när ni la er beställning.

    Varor som ligger på vårt lager i Trelleborg skickas inom 1-2 arbetsdagar.

    Er order skickades från oss den 21/11 (4:e arbetsdagen) och borde varit hos er på den 5:e arbetsdagen.

    Att fraktbolaget inte lyckats leverera er order inom den tid som är utlovad kan vi bara beklaga.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Dålig
    Nää, ingen vidare leverantör faktiskt. Varan visades som lagervara men veckorna gick. När jag sedan efterlyste den så svarar de med ett syrligt mail "Denna info skickades till dig när du beställt" vilket såklart det inte hade gjort, för då hade jag ju inte behövt efterlysa varan.
    De skriver då att de bjuder på frakten som plåster på såren för några veckors väntetid.
    Toppen svarar jag och veckorna går igen. Rätt som det är så dyker varan upp hos ombudet och de har då tagit betalat för både varan och frakt. Jag ifrågasätter då detta och då är det återigen mitt fel "För att jag inte svarat dem på mailet om jag ville vänta på varan" vilket jag ju svarat på.
    Nää, ingen mera gång!
    3 år sedan
  • Bäste kund!

    Tack för ert omdöme.

    Att det strulat med er order är ytters beklagligt. Har ni ännu inte fått pengarna för frakten så får vi be er kontakta oss igen på info@webbshoppen.se

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Perfekt
    Riktigt nöjd
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

  • Perfekt
    Full pott till Webbshoppen!

    Fick mina varor inom utsatt leveranstid, grymma priser och hjälpsam kundtjänst.

    Räkna med att jag återkommer!
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

  • Ganska dålig
    Sista gången jag handlar ifrån Webbshoppen...

    Första gången jag skriver en recension om en butik men i detta fall kunde jag inte låta bli, USELT!

    Räkna med lång leveranstid, i mitt fall 3 veckor (22 dagar (16 arbetsdagar))

    Jag köper väldigt mycket ifrån Ebay och är van och vänta men droppen var när jag fick min leverans efter flertalet mail till webbshoppen där dom klart och tydligt sagt att min leverans är SKICKAD och utlovad "denna vecka" vilket var ren LÖGN! Paketet kom 2 veckor senare och jag såg på frankeringen att det skickats 2 dagar tidigare USELT!.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme.

    Vi kan bara beklaga att något uppenbarligen gått snett med er order.
    Jag kan inte finna ert ärende i vår mail. Kontaktar ni oss via vår kundtjänst så ska vi finna en lämplig kompensation för er.

    Mvh.

    Webbshoppen.se

  • Mycket bra
    Leveransen tog lite för lång tid. Deras leverantör skickade till dom istället för direkt till mig... När dom sedan skickade den till mig med utkörning gratis pga strulet så ringde Schenker 09:00och undrade om dom kunde köra ut TV:n dagen efter. TV:n låg hos dom, 1km från jobbet. Så då hämtade jag den direkt istället för att vänta en dag extra.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Funkade bra
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

  • Perfekt
    Beställde och varorna anlände inom angiven leveranstid. Det hade dock blivit ett fel i plockningen vilket snabbt ordnade sig efter kontakt med kundservice, mycket förtroendeingivande.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Perfekt
    Har beställt två gånger från webbshoppen.

    Första beställningen var en Asus AC66U router, de hade bäst pris och varan kom till ombudet dagen efter beställning.

    Den andra beställningen var på en Samsung HW-F750, återigen hade de bäst pris och den levererades inom 4 arbetsdagar, helt enligt deras villkor.

    Jag väldigt nöjd med mina köp och hantering ett stort plus för deras mailsupport som är väldigt snabb. Keep it up!

    Återkommer garanterat om de har bäst pris på något jag vill ha.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Bra
    Bra priser, men instämmer att leveranstiden är lite längre än vad man vant sig vid. Jag lade en beställning på en lördag, varan lämnade lagret nästkommande fredag och jag fick leveransen måndagen därpå, vilket är 6 arbetsdagar. Såklart en petitess, men störigt då produkten skulle användas under helgen.

    Snabb responstid på supporten är ett plus, men man kan bara maila, inte ringa vad jag kan se.

    Totalintrycket är positivt.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Ganska dålig
    Helt OK butik och utbud, men beställ inte härifrån om du inte är beredd att vänta länge på din beställning. Leveranstiden är hemsk. Fick vänta 9 (arbets)dagar på ett minneskort som skulle ta 2-5 dagar. Skulle lätt varit värt 30kr extra hos annan butik där jag hade fått kortet dagen efter beställning.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Det är väldigt tråkigt att er leverans har dragit ut på tiden, vi ser gärna att ni kontaktar oss så vi kan reda ut er leverans och lämplig kompensation.

    Med vänlig hälsning

    Webbshoppen.se

  • Usel
    Very bad shopping experience with this company!
    I have ordered a asus router from this web site 12 Aug, and until now I have not got any updates about how is the order process. On their website it says "Beställt". I wrote email tow times to them, the first answer is they didn't receive it. The second answer is
    "Varor som ligger på lager "postorder" har 2-5 arbetsdagars leveranstid, röda dagar och helger räknas inte in. Större produkter som exempelvis tv-apparater kan ha upp till 7. Detta framgår även på produktens sida samt er orderbekräftelse."
    I guess the customer service didnt understand my question, how IT IS GOING with my order, not a copy of information from website. Even if I count till now 21 Aug. 5 working days have passed, still no information about HOW IT IS GOING WITH MY ORDER!
    The worst is they dont have any telephone number can reach. The only way is communicate with "effective" email.
    OMG, I wont recommend this web shop!

    update
    Now my order status "Skickat".
    I think there are missing leading information on their website. They count products NOT in their local store also called "Available", which should be changed to "need to order". Because it will take 2-5 days until they get the products, then they send it to customer. This is how I understand.

    update again:
    Today(26, Aug) I received my asus router n66. AND ALSO A BIG SURPRISE! They left me a message on A PAPER. It states that my another ordered product bluetooth music receiver WILL BE SENT SEPARATELY. And no reason why! How unserious are you guys there?! Is it not worth to call me? Or at least send me a email to tell me?! I am your customer, you cant just info me by sending a piece of paper using by post!
    And I dont know why you still mention about "2-5 dagar leverenstid" on ur "sincere" answer you count your self how many days from now?
    order numer: 93566
    4 år sedan
  • Hi

    We sent you an email the same day you placed your order stating that the Belkin will be delayed, we clearly informed you that this was because the shippment from our supplier was delayed . Because of this inconvenience we also offered you free shipping as a compensation. Till' this day we've yet to recieve a response from you regarding this matter.

    We're still very confused as to why you feel you haven't gotten any info from us regarding your order. The same info you want us to add is the same piece of info you recieved from us. The delivery is 2-5 business days, and the reason is stated in the exact same part you quoted.

    Best Regards

    Webbshoppen.se

  • Perfekt
    Har köpt datordelar och annat här. Inga problem. Dessutom har de klart billigast kablar på nätet. Prisvärt!

    Dyr frakt dock. 69 kr för Schenker för ett par kablar är lite för mycket. 40 kr hade varit mer lagom.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Mycket bra affär som har mycket bra priser på sakerna.

    Enda negativa är över en veckas leveranstid.
    Men behöver man inte ha sakerna dan efter kommer jag handla där igen.
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Ganska dålig
    Beställde bläckpatron den 30 juli. Den skulle finnas i lager och levereras om 2-5 arbetsdagar. Jag beställde den i god tid för att det var viktigt att jag skulle få den innan en viss tid. På fredag den 2 augusti hade Webbshoppen fortfarande inte skickat godset, enligt deras hemsida, så jag skickade epost till deras kundtjänst för att fråga om den hade varit skickat. Hoppades på att få svar samma dag så att om den inte hade varit skickat skulle jag kunna avbeställa och köpa bläckpatronen lokalt.

    Inga svar från kundservice och äntligen den 12 augusti dök upp min beställning. Då hade jag redan fått köpa samma sort bläckpatron lokalt, så jag gick in på Webbshoppens hemsida för att göra retur. Då blev jag kontaktad av deras kundtjänst i genom epost med frågan "Vad menar ni med sen leverans, när fick ni varan?"

    Sega att skicka varan, enligt deras egna uppgifter, trots att den skulle finnas i lager, igen enligt deras egna uppgifter. Kundtjänsten svarar inte ens på epost tills man försöker göra retur. Uselt.

    På plussidan fick jag återbetalt från Webbshoppen nu på fredag den 23.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Er order lades 30/7 och skickades från oss 5/8. Den lämnade vårt lager på den 4:e arbetsdagen och skulle ha nått er på 5:e arbetsdagen. Det framgår klart och tydligt både innan och efter köp att leveranstiden är 2-5 arbetsdagar. Således har er vara lämnat vårt lager i tid och ska även ha nått er inom angiven leveranstid. Om er leverans har tagit längre tid än 5 arbetsdagar kan vi endast beklaga, tyvärr sköter vi ej leveranserna och kan inte påverka postgången. Däremot hjälper vi alltid till om något sker med er leverans.

    Med vänlig hälsning

    Webbshoppen.se

  • Dålig
    Har snart gått en vecka utan att de ens skickat mitt minneskort som borde komma som brev. Den finns i lager enligt deras egen sida. Jag har inte heller fått nåt svar från deras support om ärendet. Får se hur det går.
    För övrigt verkar det inte finnas någon funktion att avbeställa ordern eller nåt sånt då jag känner för att ge upp och köpa av nån annan istället.

    Uppdatering:
    Nu har det gått mer än en veckan och statusen har äntligen ändrats till skickat. ändå märkligt att det ska ta så lång tid för en vara som finns på lager och skickas som brev.
    Jag har inte heller fått något svar från kundservice på flera dagar.
    Får hoppas att allt går bättre från och med nu men nästa gång beställer jag nog inte här då det är så långa och osäkra leveranstider även på lagerförda varor.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Leveranstiden på varor som ligger på lager postorder har 2-5 arbetsdagars leveranstid. Detta framgår på varje produktsida och på 3 olika ställen i er orderbekräftelse.

    Följande kan ni klart och tydligt läsa på vår sida:

    "Kundtjänst är på konferensresa 19/8 samt 20/8. Begränsade möjligheter till svar under dessa datum!
    In och utleveranser fungerar som vanligt.

    Med vänlig hälsning

    Webbshoppen.se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Seriöst företag.
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd!
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Mycket bra
    Bra priser och trevlig support. Tyvärr tar varor som inte finns på deras lager i Trelleborg lång tid att leverera. Åtminstone till mig som bor uppe i Sundsvall.

    Hemsidan lite gammaldags ut och skulle behöva sig en omgång, men jag älskar sorteringsfunktionen. Den får gärna behållas!
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Utmärkt
    Blir sällan man skriver för att berömma ett företag på nätet.
    Blir oftast när man är kritisk mot något man orkar gå in och skriva.
    Men denna gången blev jag så nöjd att jag var tvungen.

    Beställde en ASUS RT-AC66U router från Webbshoppen.se
    Allt flöt på som det skulle. Och routern kom så fort dom fått hem den.
    Att dom tog 800kr mindre än alla andra stora aktörer lät nästan för bra för att vara sant.

    Enda jag har att anmärka på var att på prisjakt så står produkter som att dom är i lager, när dom inte finns i deras lokala lager för att skickas direkt. Utan dom finns på postorder lagret. Där tar det 2-5 arbetsdagar för att få skickat från.
    Detta står dock mycket tydligt utskrivet på sidan och man ser det längst ner på varje produkt sida.
    Så det visste jag innan jag beställde. 2 dagar längre väntan för 800kr mindre än andra var det dock värt :)
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Lite otydligt på vad "i lager" betyder hos Webbshoppen. Annars snabb svar via mail och definitivt en seriös butik.
  • Perfekt
    Beställde en Samsung 830 Series 128 GB SSD 2013-07-11 och fick den i min brevinkast alldeles nyss alltså idag 2013-07-12, är helt förstummad över att det gick så snabbt att få hem den, beställer gärna något mer längre fram om ni har ett bra pris på det jag söker då, priset på disken var ju jättebra, fortsätt så så kommer ni ha många trogna kunder som återkommer även i framtiden, keep up the good work alla ni på Webbshoppen. :)
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service, det ger oss motivationen att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Utmärkt
    Beställde en skärm som skulle finnas i lager. Men sen så när den väl kom till deras lager var den trasig. Så jag fick välja en annan skärm ur deras sortiment. Blev lite dyrare, men som plåster på såren bjöd de på mellan skillnaden. Kanon service, snabb mailkontakt.
    4 år sedan
  • Bäste kund,

    Tack för ert omdöme. Vi glädjs åt att ni är nöjd med vår service och det ger oss motivation att fortsätta jobba hårt med att hjälpa våra kunder.

    Med vänliga hälsningar,

    Webbshoppen.se / Kundtjänst

  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Leverans och betalning har gått smärtfritt. Hemsidan ger inte 100 -procentig info om vad som ingår i priset.
  • Bäst kund,

    Tack för ert omdömde. Produkttexter får vi av våra leverantörer eller tillverkare. Om det är någon vara ni känner har ofullständigt med information så kan ni slänga iväg ett mail till oss så ska vi göra vårt yttersta för att komplettera produkten.

    Mvh

    Webbshoppen.se