3.8 / 5
(137 omdömen)
5
(73)4
(35)3
(10)2
(4)1
(15)
Sorterat efter datum
2020-06-18
Billigast på Prisjakt och snabb leverans. Inget att klaga på.
2020-04-23
Som många andra skriver verkar lagerstatusen på hemsidan vara allt ifrån korrekt. Beställde på helgen och efter 2-3 dagar utan leveransbekräftelse mailade jag. Fick svar rätt snabbt att varan tyvärr inte fanns i lager vid beställningstillfället och att det var 1-2 veckor väntetid. Jag valde då att få pengarna återbetalda till mitt kort (7 dagar tog det, inte 2 som butiken angav). Bra kundservice men skulle gärna sett att de mailade ut på en gång om varan inte finns i lager.
2020-03-15
Köpte en Advance Acoustic WTX-500 för att kunna använda Bluetooth på min g:a stereo och det fungerar utan problem. Bra och pålitligt företag, man kan dock ibland få räkna med ett par veckors leveranstid men det är helt ok för min del. Såg ett tidigare omdöme där någon skrev att de ej har öppet köp. Det stämmer givetvis ej, Ljudia har 14 dgr öppet köp.
2020-02-25
Usel. En månad leveranstid. Inget öppet köp. Dålig kundservice.
2019-10-31
+ Bra kommunikation. Omsorgsfull kundrelation - Telefontider Leveranserna kan dröja lite extra ibland.
2019-07-18
Bra pris, snabb leverans.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-07-01
2019-02-13
Redigerades 2019-02-18
Denna recension är baserad på tre händelser/intryck från mitt köp där. Första intrycket (se längre ner för ett andra och tredje intryck): Värdelös service! Köpte en bluetooth mottagare. När jag fick varan så saknades en sladd som var med på en bild på produktsidan. Efter ett samtal med deras kundservice så fick jag inte ett trevligt mottagande och de skyllde på att det var en miljöbild, dvs en bild som visar produkten i sin miljö. Bilden var dock endast på 3 sladdar för att visa vad som ingick. Men de skulle kolla upp det och ringa tillbaka. Det ringde aldrig tillbaka. Har även mailat dem angående att kabeln saknades. De svarade aldrig på mailet. Nu i efterhand ser jag att de har tagit bort bilden. Nu har jag även fått problem med produkten då ljudet hackar dagligen. Har försökt att reklamera varan med de har ännu inte skickat ut en fraktsedel vilket det står på deras hemsida att de ska göra och jag börjar tröttna rejällt på dem. Vi har mailat fram och tillbaka och det slutar alltid med att dem inte svarar. Efter att ha kollar på recensioner på prisjakt så är betygen antingen topp eller botten. Jag antar att när folk får de dem vill ha så ger de bra betyg men om nånting går fel och de behöver kontakta ljudia så får de urusel kundservice varpå de dåliga betygen. Rekomenderar verkligen inte denna sida! --------- EDIT ------- Andra intrycket: Nyligen så hörde de av sig igen och berättade att de hade fler enheter som hade strulat och att de hade fått nya på garanti samt att de redan har skickat en ny. Väldigt tacksam över detta! Verkar som att de har bra koll på sina recensioner på denna sida då jag sett att de svarat och följt upp andras recensioner här också. -------EDIT-------- Tredje intrycket: Fick ytterligare ett mail där de bad om ursäkt för de bemötande som jag fått samt ville göra allt för gottgöra det. Jag har även fått en nya produkt vilket än så länge fungerar väldigt bra.De berättade att de haft fler som fått liknande bemötande och att de nu har vidtagit åtgärder för att ordna till detta. Efter denna response känner jag att det återigen går att lita på denna sida.
2018-10-01
Alltid bra att ha att göra med
2018-08-17
När webben säger 3-4 dagar och leveransen tar nära på 4 veckor så kan man tyvärr inte bli annat än missnöjd. Igår beställde jag för några tusenlappar till, BRL och Ljudia hade samma pris, mitt val föll inte på att lägga en order till på Ljudia i detta fall.
Ljudia svarar:2018-08-17
Givetvis inträffar lagerfel, men vi brukar generellt vara avsevärt rappare än 4 veckor då det inträffar. Kan du ge mig en hint om vilken order eller vara detta gäller så ska jag undersöka saken.
2018-05-24
Riktigt bra butik och bra service.
2018-05-17
Köper en mikrofon, den har VÄLDIGT lågt ingångsljud.(EDIT: detta är tydligen normalt för en mick av denna sort.) Pratade med Samson via ett supportärende, de försökte hjälpa mig via olika grejer i windows, men det hjälpte inte, det sista svaret jag fick var: "Hello, Thank you for contacting Samson Technology. Please contact your country's distributor for further assistance. Their information can be found through the link provided. The dealer can set you up with a swap out for a new microphone. This should solve your issue and get you back up and running." Provade även med en mikrofonförstärkare med strömförsörjning och det blev lite bättre men jag måste fortfarande ha den på 100%(!) för att jag ens ska höras. Med micken 10-15cm från. Butiken säger att jag ska skicka in den, sen hör jag inget på över en vecka. Nu kom en faktura på över 500kr (micken kostade ~600) och de anser att värdena är korrekta, trots att tillverkaren säger att det är fel. Jag hamnar mitt i, får betala + får ingen hjälp. Varning för ljudia.se, riktigt dålig kundhantering. EDIT: Detta är nu på väg att lösas och jag ändrar såklart betyget!
Ljudia svarar:2018-08-17
Mikrofonen som detta gäller var en vanlig dynamisk mikrofon med normal känslighet, dessa går inte strömmata och kräver således att man pratar/sjunger nära mikrofonen. Samson svarar alltid att man ska kontakta återförsäljaren om de inte kan lösa problemet och det är inte detsamma som att varan är defekt. Reklamerar man varan till verkstaden så debiterar de i regel alltid för sin tid och frakterna om den är felfri. När vi förstod vad kunden ville uppnå så gjorde vi ett utbyte till en studiomikrofon istället (trots flera månader över tiden)
2018-01-27
1 dags leveranstid och generös leverans!
2017-11-28
Snabba leveranser, bra service och bra priser!
2017-05-10
smidigt köp, snabb leverans.
Sida 1