4.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-12-13
Redigerades 2018-12-28
    Enkelt översikt och produkt beskrivning och slutförande av köp
    2018-12-18
    Redigerades 2018-12-21
      Bra service.
      2018-12-01
      Redigerades 2018-12-05
        Snabba på svara på mail innan köp.
        2018-12-05
          Allt
          2018-11-26
            En mycket trevlig och god service.
            2018-11-17
            Redigerades 2018-11-25
              Bra kampanjer!
              2018-11-18
              Redigerades 2018-11-24
                Fin support och god kunskap.
                2018-11-10
                Redigerades 2018-11-16
                  Bra packat, väl inslaget paket. Bra priser.
                  2018-11-10
                  Redigerades 2018-11-15
                    Snabb service och bra sortiment.
                    2018-11-02
                      Daniel har hjälpt mig mycket och svarar alltid på mejlen..... även om klockan varit 23:45 :)
                      Sorterat efter datum
                      Gamla omdömen

                      Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

                      2018-08-21
                        Otroligt bra service! Tillmötesgående. Snabba med svar på frågor och dyl..
                        2018-07-09
                        Redigerades 2018-07-17
                          d
                          dv6000(57 omdömen)
                          Jag var köpare av en Vortex Viper HD 15x50, men säljaren uppvisade konstigt nog inget som helst intresse för att vilja sälja produkten? Istället satte han sig till motvärn till samtliga mina förslag till att försöka genomföra affären. Men till slut så kom det dock fram att han inte hade möjlighet att leverera aktuell produkt då den redan utgått ur leverantörens ord sortiment? Aktuellt lagersaldo i butiken "Handla Digitalt" visade felaktigt att produkten fanns tillgänglig för leverans ut till kund inom 2-3 arb dagar? Men när detta lagerfel uppdagades så var säljaren inte längre intresserad av att själv kontakta leverantör för att utröna om de verkligen hade produkten hemma i lager för omg leverans. Istället drog han till med en nödlögn och påstod felaktigt att det var 2-3 veckors leveranstid från leverantör? (han gissade friskt och tog sig ej tid att ringa upp leverantör) Men när jag själv kontaktade leverantören så fick jag omgående till svar att produkten redan hade utgått ur det ordinarie sortimentet och ej längre fanns att beställa? Tycker det hade varit på sin plats att butiken tagit reda på dessa fakta istället för att bara gissa. Jag vart likaså uppringd i hemmet sent på kvällen av butiken och vart då personligen starkt kritiserad för min publicerade recension? (ställd mot väggen av butiken) Dessutom har butiken i en tidigare borttagen recension öppet redogjort i minsta lilla detalj för mina personliga önskemål, att jag T.ex försökt förhandla om priset, samt vilka tillbehör som skulle ingå i köp,mm,osv. Där betyder inte kundsekretessen någonting alls, är detta oansvariga beteende ens tillåtet? att butiken helt öppet publicerar kundens personliga önskemål i samband med köp? finns det inte regler för sådant?? Och som om detta inte vore nog så har jag dessutom mottagit flera otrevliga e-mail där butiken hotar med advokat, polisutredning, ärekränkning, hets mot folkgrupp,mm,mm? Jag finner inte ord för att beskriva mitt missnöje över denna butik och hur simpelt illa de behandlar kunden.
                          Handla Digitalt svarar:2018-08-15
                          Detta omdöme är inte sanningsenligt och ger inte en ärlig bild av händelseförloppet.
                          2017-11-25
                          Redigerades 2017-11-29
                            Snabb support.
                            2017-10-26
                            Redigerades 2017-10-31
                              Störst utbud av kikare och optik.
                              Sida 2