Säker online-handel
Bra priser
Brett sortiment

http://www.toysrus.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Diners
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Danmark. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Toys R Us har fått betyget (5.90)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    10 tim sedan
    Beställning
    Den snabba behandlingen av min beställning! 👍🏻👏🏻!
  • Usel
    2 dagar sedan
    Jag har Red Dead Redemption på bevakning här på Prisjakt. Fcik en notis att detta spel nu kostade 427:- hos Toys R Us, kastade mig snabbt på en dator, logggade in på prisjakt där spelet fortfarande annonserades för 427:- hos Toys R Us, klickade på länken och ja Toys R Us körde en kampanj, 25% på allt (med vissa undantag) men vid tillfället omfattades även detta spelet av rabatten!
    WOW, klickade snabbt in en beställning, avhämtning i butik, fick en orderbekräftelse men med fullpris! Tog kontakt med deras kundtjänst som skyller på Prisjakt och vägrar sälja till det pris man annonserat! Länken hos Prisjakt försvann illa kvickt (har dock kvar printscreen)

    Även om det var ett misstag, så ska man enligt lag stå för detta!
    SÅ OTROLIGT DÅLIGT att inte ta sitt ansvar. Ett företag av denna storleken.
    Kommer aldrig mer handla hos er och ska avråda alla mina vänner detsamma!
    BUUUU på er, jag är så besviken!
  • Usel
    2 dagar sedan
    ToysRUs har ofta lägsta betyg på prisjakt men aldrig den varan i lager.
  • Dålig
    4 dagar sedan
    Bra priser. Men de varnar för 3-6 dagar längre leverans UTÖVER ordinarie leverans. Dvs du hinner inte få prylarna innan jul!
  • Usel
    4 dagar sedan
    Beställning
    Dyr frakt
  • Perfekt
    25 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Beställning Leverans
    bajs
  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Beställning
    Snabb och enkelt
  • Usel
    8 dagar sedan
    Bluffpriser: Viljan att hjälpa kund och vara tillmötesgående = noll. Hade gjort en bokning av en vara, finns på hyllan men vill inte ge angivet pris i bekräftelsen. Istället för att ta chansen och överträffa min förväntningar och se kundens perspektiv kör man huvudet i sanden. Trots att jag vet man kan lösa det. Besviken att man kör med bluffpriser. Vill Toys R Us lösa detta? Kontakta mig.
  • Perfekt
    10 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris, snabb leverans samt lätt att följa paketet när det var på väg.
  • Utmärkt
    10 dagar sedan
    Beställning
    Bästa pris men fri frakt hade varit ännu bättre.
  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Fantastiskt pris! Har hänt oss förr på toysr us.
  • Usel
    16 dagar sedan
    Varning! Höjer priset under dagen i butik med sina digitala prisskyltar.

    Skulle köpa ett Lego till min grabb i Julklapp. 799kr stod det på skylten och jag skulle också köpa ett mindre Lego för 329kr. Tyckte att priset inte stämde i kassan och tänkte att det ser jag på kvittot. Döm om min förvåning när inte enskilda priser stod på kvittot. Sa till och hon ropade till personal över Walkie-talkie i butiken att kolla skylten. Där sa de 999kr då gick jag dit och mycket riktigt hade skylten ändrats. Blev riktigt fundersam och kollade prisjakt och där var fortfarande 799kr och när jag påtalade detta fick jag 799kr. Ingen ursäkt eller förklaring att priserna kan höjas under dsgen och inte enskilda priser på kvittot, riktigt dåligt.

    Aldrig mer!
  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Beställning
    Fick jätte fin o trevlig service, samt återkoppling att varan inte fanns, och fick även hjälp med var den fanns. Toppentrevlig tjej 1👍👌
  • Usel
    17 dagar sedan
    Det stod en leveransadress när jag beställde (det jag själv valde), och en annan (det som var förvalt) efter att jag hade betalat. Inte OK.
  • Utmärkt
    28 dagar sedan
    Uppdaterat: 19 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Formulären var så bra och det gick fort och lätt att handla. Det fanns precis vad mitt barnbarn önskade sig i julklapp. Tack!
  • Usel
    22 dagar sedan
    Beställning
    Det jag hade beställt fanns inte. De hade lagt fram en annan vara. Åkte 8 mil förgäves.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 24 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Fina saker. Snabb leverans
  • Ganska bra
    25 dagar sedan
    Beställning
    Det gick snabbt och smidig
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Snabb leverans, bra pris. Jag fick ett problem med montering av en bilbarnstol i min bil och åkte till deras butik i Kungens Kurva. Där fick jag mycket hjälp och tips om barnsäkerheten i bilen. Varmt rekommenderas!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt svar, snabb leverans!
  • Hej!
    Tack för ditt fina omdöme, vi är glada att ditt köp gick snabbt och smidigt.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Fick tag på en Pokemon go plus i allra sista minuten tack vare boka i butik-möjligheten. Världens trevligaste tjej som lämnade ut den (gick så fort och smidigt!). Tusen tack! 👍
  • Hej!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår reservationstjänst och butiksbesöket. Vi är otroligt stolta över alla fantastiska kollegor ute i butikerna.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa
  • Hej!
    Tusen tack för ditt omdöme :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    1 månad sedan
    Skulle lägga en order i webbshoppen. Visar sig att det inte går att välja en annan leveransadress än den man är folkbokförd på. Man måste skriva in sitt personnummer för att kunna avsluta ordern, och då uppdateras adressen man skrivit in till den adress man är folkbokförd på. Sen går det inte att ändra. Orka kontakta kundtjänst när standarden för webbutiker 2018 är att man lägger en order med några klick.

    Blev smått irriterad tills jag tänkte på hur mycket pengar de måste förlora till andra butiker med mer tillgängliga IT-system. Kan tänka mig att det är rätt många som köper leksaker till andra än sig själv. Krånglar något så finns det alltid en annan webbutik några klick bort.
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Vill man beställa via faktura så är det ett krav att uppge sitt personnummer, det går annars inte att upprätta en faktura hos Klarna. Vill man inte uppge personnummer så går det utmärkt att betala med kort eller via Swish.
    Som en säkerhetsåtgärd så är det inte tillåtet att betala via faktura och skicka till annan hemadress, detta är för att säkerställa att ingen annan använder ditt personnummer för att beställa.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    kanon trevlig!!!!!! tjej i örebro butiken som hjälpte mej att fixa en maskerad dräkt utöver den jag reserverat, då jag bor 10 mil ifrån och hade ombud som hämtade mina kläder
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att fylla i beställningen,samt fri frakt till dörren.Samt kunna betala via faktura.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Altt bra.
    Tack försig
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Utmärkt service !
  • Hej,
    tack för ditt fina omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med oss!

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Helt horribelt dålig sökfunktion på hemsidan! Får upp relativt mycket sånt jag inte ens söker på och behöver vara väldigt specifik för att hitta rätt.
    Väldigt mycket som är "slut online" och därtill ett ganska skralt utbud med dåliga priser. Fraktavgift och skickar enbart till Brings utlämningsställen. Slutligen använder de Klarna... Ridå.
    Enda anledningen till att jag handlade i butiken var att de var de enda som hade en specifik vara.
  • Hej.
    Tack för din feedback. Vi håller för fullt på att utveckla vår webbsida och sökmotorn är prioritet ett. Så inom kort kommer vi lansera en sökmotor som kommer lyfta köpupplevelsen till nya höjder :)

    Vi visar hela vårt butikssortiment online så man ska kunna reservera varan när den finns tillgänglig i fysisk butik, detta innbär dock att flera produkter kan vara slut på vårt webblager. Men de går att finna och reservera i butik.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    snabbt och enkelt.
  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kundbemötande i butik och enkel webb.
  • Hej!
    Vad kul att höra att du är nöjd :)
    tack för ditt omdöme.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    5 mån sedan
    Tyvärr inte första gången jag haft problem med Toys R Us.
    Senaste gången var tyvärr droppen då jag såg en rea artikel på webbshoppen som jag beställde. Den fanns i lager online så köpte en direkt med mitt visa kort, fick mail bekräftelse på köpet och inväntade mitt köp.
    Dock hade jag på känn att det kanske skulle gå snett med Toys R Us så jag såg även till att kolla lagerstatus i min lokala buitik i Uppsala och såg att varan skulle finnas i lager.
    Så jag gjorde en bokning via hemsidan att jag önskade köpa produkten även i butiken och genomförde bokningen. Fick även bekräftelse att dom skulle behandla min order och nu väntade jag alltså på en som skulle komma med posten och en som jag skulle få hämta upp i butik.
    Någon dag senare får jag mail om att dom inte kan leverera mitt köp. Strax efter det får jag besked om att jag inte heller kan få hämta bokningen i fysisk butik för att varan är slut.
    Får känslan av att dom aldrig hade varan till det priset utan bara drog in kunder med en bra prisad vara i hopp om merköp.
    Dom ville inte erbjuda mig liknande vara till samma pris och inte heller låta mig ha kvar mina bokningar tills dom skulle få in nytt på lager.

    Om ni läser detta Toys R Us kan jag referera till mitt ärende hos er: 0155155914
    Som sagt är det inte första gången jag varit missnöjd med er och denna gång tog jag mig tid att skriva vad jag tycker om er verksamhet. Tack för mig.
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Jag har kikat på ditt ärende och beklagar verkligen att du råkat ut för slutförsäljning. Produkten du beställt var ett begränsat parti som vi hade tillfällig kampanj på. Dessvärre var denna så populär att vårt lagersystem inte hängde med när produktpriset sänktes och vi hann sälja ett antal av varan trots att den redan var slut i fysiskt lager (i butik och på centrallagret).

    Då produkten inte kommer komma in i lager inom den närmsta framtiden kunde vi tyvärr inte behålla beställningen utan var tvugna att cancellera denna.

    Vi ber verkligen om ursäkt för olägenheterna och vill såklart kompensera dig på bästa möjliga vis så. Vi fortsätter kontakten via vår kundtjänst för smidigast lösningsprocess.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt enkelt o fraktfritt
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    lätt att hitta de man söker.
  • Hej!
    Tusen tack för din feedback, det är verkligen roligt att du är nöjd med vår sida :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Strul vid val av faktura. Fick ändra betalsätt
  • Hej,
    tack för din feedback.Vi har nyligen bytt fakturaleverantör till Klarna och hade lite strul precis vid lanseringen.
    Vi ber om ursäkt för olägenheterna och kan glatt meddela att problemen är lösta :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt
  • Tack för ditt fina omdöme!

    Mvh TOYS"R"US

  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt!
  • Hej,
    Tack för ditt omdöne, Så roligt att ditt köp gick friktionsfritt :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Acceptabel
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kan inte se till vilken butik produkten levereras.
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Man väljer själv vilken butik man vill hämta upp varan i i kassasteget. När produkten sedan är redo att hämtas skickas ett mail och ett sms med adressuppgifter. Om detta inte fungerat för din order så ber vi om ursäkt och ber dig kontakta oss på kundservice@toysrus.se så vi kan kika närmare på vad som kan ha gått snett.
    Tusen tack,

    Vänliga hälsningar¨
    TOYS"R"US

  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Världen sämsta webbplats. Lagersaldot är inte uppdaterat.
  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag hittade det jag ville ha
  • Hej,
    Tusen tack för ditt omdöme. Det gläder oss att du är nöjd :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Mycket bra
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Hittade samma produkt flera hundra kronor billigare.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställde tre nes classic mini-handkontroller för 27,90kr/st. Räknade med att beställningen skulle bli mackulerad då ordinarie pris är 179kr/st, något tok med prissättningen måste det ha blivit. Fick hem dem idag, ett fynd helt klart. Smidigt med fri frakt till butik.
  • Hej,
    det var lite snurr på priset där ett kort tag ja :)
    Kul att höra att leveransen gick smidigt, tack för feedback!

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Snabb och effektiv hantering och med bra rabatt
  • Hej!
    Tack för dina fina ord, vi är mycket glada att du är nöjd med ditt köp hos oss.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    UNDER ALL KRITIK!

    Beställde 2 legoprodukter för collect-in-store och fick konfirmering ganska så snabbt.
    Reste sedan iväg och kom hem efter en vecka och gick till butiken för att se om mina varor hade kommit, nej de såg inget och var inte speciellt villiga att hjälpa.

    Kollar trackingen via bring, "inget paket har mottagits".
    Mailar kundservice (förövrigt varför kan man inte ringa eller skriva via messanger, känns som 90-talet).

    Får till svar att mitt paket har tappats bort med budet och att det kan ta upp till 10 dagar att hitta det, annars får jag mina pengar tillbaka.

    Varför inte bara skicka ett nytt paket direkt och köra retur på det andra?
    Har aldrig varit med om att ett paket har försvunnit i frakten förens jag beställde här ifrån.

    Sedan vänta 10 dagar på att se om mina produkter hittas? Under all kritik... (Skapade förövrigt ett konto här helt för detta)
  • Hej,
    tack för ditt feedback.
    Vi är verkligen ledsna över den upplevelse du har haft hos oss och håller på för fullt att lösa problemet.
    Din beställning packades och skickades från oss men något har gått snett under transporten. Dessvärre finns det en reklamationstid hos transportören på 10 dagar för att finna paketet innan vi kan cancellera det. Vi beklagar detta och har full förståekse för att detta inte är optimalt. Om det är brådskande hjälper vi dig gärna att lägga undan produkterna från butikens lagersaldo, eller så kan du använda vår reservera-funktion på hemsidan. Då finns produkterna tillgängliga att hämta inom en timme.

    Vi beklagar ännu en gång för olägenheterna.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning
    Varan är bra men Toysrus ger ingen faktura så man måste jaga dom. Dessutom har dom jättekrånglig kundtjänst så man vet inte vart man ska höra av sig.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Lätt att söka efter produkter och tydlig information
  • Hej!
    Stort tack för ditt omdöme och din feedback.
    Vi jobbar hårt för att finslipa vår sökfunktion och produktinformation och är glada att det gett resultat :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Att det var så lätt att hitta den varan som jag sökte.
  • Ganska dålig
    8 mån sedan
    Beställning
    Omständig webbsida och betalning.
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Det är tråkigt att du stötte på patrull vid din beställning. Vi arbetar ständigt med förbättringar och skulle verkligen uppskatta om du har tid att förklara för oss hur vi kan förbättra din upplevelse. Det gör du genom denna länk: https://support.toysrus.dk/hc/sv/requests/new?ticket_form_id=60862

    Tusen tack på förhand!

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning
    mycket missnöjd. De avbröt min beställning utan att anmäla mig. Jag frågade dem efter 4 dagar och de sa att de bara har avbrutit min order. Jag hoppas att de åtminstone returnerar mina pengar!
  • Hej,
    tack för din feedback. Vi är verkligen att vi varit tvugna att annullera din order. Det beror med störst sannolikhet på ett lagerfel. Vid dessa tillfällen så skickas det ut mail med information att ordern annullerats och pengarna återbetalas automatiskt. Vi vill gärna be dig kontakta oss på https://support.toysrus.dk/hc/sv/requests/new?ticket_form_id=60862 Så ska vi kika närmare på vad som hänt.
    Vi beklagar ännu en gång.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Letat efter ett åkfordon i form av en traktor, enligt hemsidan fanns en på lager i Kungsbacka. Åkte dit, hittade ingen traktor, frågade då säljarna och fick förklaringen att dem tappat bort varan eller slängt den. 2 månader senare ligger fortfarande samma lagersaldo på webbsidan. Påtalade detta för kundtjänst men ingen ändring skett. När ni får reda på att 4000 kr "försvunnit" från er butik borde ni göra något åt saken...
  • Hej,
    tack för att du berättar om din upplevelse. Det är viktigt för oss att vi exponerar korrekt lagersaldo och vi tar ovan nämnda information på största allvar. Vi ska genast se till att lagersaldot uppdateras och se över processen ute i butikerna.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Hur kan man vara så dålig som företag? Inte undra på att man gått i konkurs i andra länder. Beställde en chicco hoopla i blått och hämtar ut paketet och kommer hem så är det skickat en i rosa. Skickar tillbaka paketet och tror att de kommer kontakta mig, men när det gått ett tag och jag inget hört kontaktar jag Toys'R'Us själv som menar att jag måste lägga en ny beställning. Då finns inte produkten i blått längre att beställa. Valeria som jag hade kontakt med från Toys'R'Us erbjöd fri frakt och 10% rabatt, så jag beställer en grå.

    Idag kom paketet och vilken färg hade snillena packat? Korrekt en blå. Hur kan man lyckas skicka en blå som inte finns i lager? Jag hoppas bara att inte någon annan blev ledsen och fick en grå nu.

    Enda anledningen till 2* är Valeria som gjort det lite bättre och att jag faktiskt fick den färg jag önskade fastän jag beställt en annan färg.
  • Hej,
    tack för att du skriver och berättar om din upplevelse. Vi har full förståelse för besvikelsen när produkten inte stämmer överrens med det som beställts. Vi har sett att du varit i kontakt med vår kundservice och vi har satt resurser på att rätta till våra artikelnummer på Chicco-produkten så rätt nummer hänger samman med rätt färg.
    Vi är glada att höra att du trots allt är nöjd med servicen du fick av vår personal och att produkten slutligen kom fram i rätt färg.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US