Säker online-handel
Bra priser
Brett sortiment

http://www.toysrus.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Diners
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Danmark. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Toys R Us har fått betyget (5.59)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    29 dagar sedan
    Uppdaterat: 28 dagar sedan
    Beställning Leverans
    kanon trevlig!!!!!! tjej i örebro butiken som hjälpte mej att fixa en maskerad dräkt utöver den jag reserverat, då jag bor 10 mil ifrån och hade ombud som hämtade mina kläder
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att fylla i beställningen,samt fri frakt till dörren.Samt kunna betala via faktura.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Altt bra.
    Tack försig
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Utmärkt service !
  • Hej,
    tack för ditt fina omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med oss!

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Helt horribelt dålig sökfunktion på hemsidan! Får upp relativt mycket sånt jag inte ens söker på och behöver vara väldigt specifik för att hitta rätt.
    Väldigt mycket som är "slut online" och därtill ett ganska skralt utbud med dåliga priser. Fraktavgift och skickar enbart till Brings utlämningsställen. Slutligen använder de Klarna... Ridå.
    Enda anledningen till att jag handlade i butiken var att de var de enda som hade en specifik vara.
  • Hej.
    Tack för din feedback. Vi håller för fullt på att utveckla vår webbsida och sökmotorn är prioritet ett. Så inom kort kommer vi lansera en sökmotor som kommer lyfta köpupplevelsen till nya höjder :)

    Vi visar hela vårt butikssortiment online så man ska kunna reservera varan när den finns tillgänglig i fysisk butik, detta innbär dock att flera produkter kan vara slut på vårt webblager. Men de går att finna och reservera i butik.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    snabbt och enkelt.
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kundbemötande i butik och enkel webb.
  • Hej!
    Vad kul att höra att du är nöjd :)
    tack för ditt omdöme.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    3 mån sedan
    Tyvärr inte första gången jag haft problem med Toys R Us.
    Senaste gången var tyvärr droppen då jag såg en rea artikel på webbshoppen som jag beställde. Den fanns i lager online så köpte en direkt med mitt visa kort, fick mail bekräftelse på köpet och inväntade mitt köp.
    Dock hade jag på känn att det kanske skulle gå snett med Toys R Us så jag såg även till att kolla lagerstatus i min lokala buitik i Uppsala och såg att varan skulle finnas i lager.
    Så jag gjorde en bokning via hemsidan att jag önskade köpa produkten även i butiken och genomförde bokningen. Fick även bekräftelse att dom skulle behandla min order och nu väntade jag alltså på en som skulle komma med posten och en som jag skulle få hämta upp i butik.
    Någon dag senare får jag mail om att dom inte kan leverera mitt köp. Strax efter det får jag besked om att jag inte heller kan få hämta bokningen i fysisk butik för att varan är slut.
    Får känslan av att dom aldrig hade varan till det priset utan bara drog in kunder med en bra prisad vara i hopp om merköp.
    Dom ville inte erbjuda mig liknande vara till samma pris och inte heller låta mig ha kvar mina bokningar tills dom skulle få in nytt på lager.

    Om ni läser detta Toys R Us kan jag referera till mitt ärende hos er: 0155155914
    Som sagt är det inte första gången jag varit missnöjd med er och denna gång tog jag mig tid att skriva vad jag tycker om er verksamhet. Tack för mig.
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Jag har kikat på ditt ärende och beklagar verkligen att du råkat ut för slutförsäljning. Produkten du beställt var ett begränsat parti som vi hade tillfällig kampanj på. Dessvärre var denna så populär att vårt lagersystem inte hängde med när produktpriset sänktes och vi hann sälja ett antal av varan trots att den redan var slut i fysiskt lager (i butik och på centrallagret).

    Då produkten inte kommer komma in i lager inom den närmsta framtiden kunde vi tyvärr inte behålla beställningen utan var tvugna att cancellera denna.

    Vi ber verkligen om ursäkt för olägenheterna och vill såklart kompensera dig på bästa möjliga vis så. Vi fortsätter kontakten via vår kundtjänst för smidigast lösningsprocess.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt enkelt o fraktfritt
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    lätt att hitta de man söker.
  • Hej!
    Tusen tack för din feedback, det är verkligen roligt att du är nöjd med vår sida :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Strul vid val av faktura. Fick ändra betalsätt
  • Hej,
    tack för din feedback.Vi har nyligen bytt fakturaleverantör till Klarna och hade lite strul precis vid lanseringen.
    Vi ber om ursäkt för olägenheterna och kan glatt meddela att problemen är lösta :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt
  • Tack för ditt fina omdöme!

    Mvh TOYS"R"US

  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt!
  • Hej,
    Tack för ditt omdöne, Så roligt att ditt köp gick friktionsfritt :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Acceptabel
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kan inte se till vilken butik produkten levereras.
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Man väljer själv vilken butik man vill hämta upp varan i i kassasteget. När produkten sedan är redo att hämtas skickas ett mail och ett sms med adressuppgifter. Om detta inte fungerat för din order så ber vi om ursäkt och ber dig kontakta oss på kundservice@toysrus.se så vi kan kika närmare på vad som kan ha gått snett.
    Tusen tack,

    Vänliga hälsningar¨
    TOYS"R"US

  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Världen sämsta webbplats. Lagersaldot är inte uppdaterat.
  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag hittade det jag ville ha
  • Hej,
    Tusen tack för ditt omdöme. Det gläder oss att du är nöjd :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Hittade samma produkt flera hundra kronor billigare.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställde tre nes classic mini-handkontroller för 27,90kr/st. Räknade med att beställningen skulle bli mackulerad då ordinarie pris är 179kr/st, något tok med prissättningen måste det ha blivit. Fick hem dem idag, ett fynd helt klart. Smidigt med fri frakt till butik.
  • Hej,
    det var lite snurr på priset där ett kort tag ja :)
    Kul att höra att leveransen gick smidigt, tack för feedback!

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Snabb och effektiv hantering och med bra rabatt
  • Hej!
    Tack för dina fina ord, vi är mycket glada att du är nöjd med ditt köp hos oss.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    UNDER ALL KRITIK!

    Beställde 2 legoprodukter för collect-in-store och fick konfirmering ganska så snabbt.
    Reste sedan iväg och kom hem efter en vecka och gick till butiken för att se om mina varor hade kommit, nej de såg inget och var inte speciellt villiga att hjälpa.

    Kollar trackingen via bring, "inget paket har mottagits".
    Mailar kundservice (förövrigt varför kan man inte ringa eller skriva via messanger, känns som 90-talet).

    Får till svar att mitt paket har tappats bort med budet och att det kan ta upp till 10 dagar att hitta det, annars får jag mina pengar tillbaka.

    Varför inte bara skicka ett nytt paket direkt och köra retur på det andra?
    Har aldrig varit med om att ett paket har försvunnit i frakten förens jag beställde här ifrån.

    Sedan vänta 10 dagar på att se om mina produkter hittas? Under all kritik... (Skapade förövrigt ett konto här helt för detta)
  • Hej,
    tack för ditt feedback.
    Vi är verkligen ledsna över den upplevelse du har haft hos oss och håller på för fullt att lösa problemet.
    Din beställning packades och skickades från oss men något har gått snett under transporten. Dessvärre finns det en reklamationstid hos transportören på 10 dagar för att finna paketet innan vi kan cancellera det. Vi beklagar detta och har full förståekse för att detta inte är optimalt. Om det är brådskande hjälper vi dig gärna att lägga undan produkterna från butikens lagersaldo, eller så kan du använda vår reservera-funktion på hemsidan. Då finns produkterna tillgängliga att hämta inom en timme.

    Vi beklagar ännu en gång för olägenheterna.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning
    Varan är bra men Toysrus ger ingen faktura så man måste jaga dom. Dessutom har dom jättekrånglig kundtjänst så man vet inte vart man ska höra av sig.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Lätt att söka efter produkter och tydlig information
  • Hej!
    Stort tack för ditt omdöme och din feedback.
    Vi jobbar hårt för att finslipa vår sökfunktion och produktinformation och är glada att det gett resultat :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Att det var så lätt att hitta den varan som jag sökte.
  • Ganska dålig
    5 mån sedan
    Beställning
    Omständig webbsida och betalning.
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Det är tråkigt att du stötte på patrull vid din beställning. Vi arbetar ständigt med förbättringar och skulle verkligen uppskatta om du har tid att förklara för oss hur vi kan förbättra din upplevelse. Det gör du genom denna länk: https://support.toysrus.dk/hc/sv/requests/new?ticket_form_id=60862

    Tusen tack på förhand!

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    6 mån sedan
    Beställning
    mycket missnöjd. De avbröt min beställning utan att anmäla mig. Jag frågade dem efter 4 dagar och de sa att de bara har avbrutit min order. Jag hoppas att de åtminstone returnerar mina pengar!
  • Hej,
    tack för din feedback. Vi är verkligen att vi varit tvugna att annullera din order. Det beror med störst sannolikhet på ett lagerfel. Vid dessa tillfällen så skickas det ut mail med information att ordern annullerats och pengarna återbetalas automatiskt. Vi vill gärna be dig kontakta oss på https://support.toysrus.dk/hc/sv/requests/new?ticket_form_id=60862 Så ska vi kika närmare på vad som hänt.
    Vi beklagar ännu en gång.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Letat efter ett åkfordon i form av en traktor, enligt hemsidan fanns en på lager i Kungsbacka. Åkte dit, hittade ingen traktor, frågade då säljarna och fick förklaringen att dem tappat bort varan eller slängt den. 2 månader senare ligger fortfarande samma lagersaldo på webbsidan. Påtalade detta för kundtjänst men ingen ändring skett. När ni får reda på att 4000 kr "försvunnit" från er butik borde ni göra något åt saken...
  • Hej,
    tack för att du berättar om din upplevelse. Det är viktigt för oss att vi exponerar korrekt lagersaldo och vi tar ovan nämnda information på största allvar. Vi ska genast se till att lagersaldot uppdateras och se över processen ute i butikerna.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Hur kan man vara så dålig som företag? Inte undra på att man gått i konkurs i andra länder. Beställde en chicco hoopla i blått och hämtar ut paketet och kommer hem så är det skickat en i rosa. Skickar tillbaka paketet och tror att de kommer kontakta mig, men när det gått ett tag och jag inget hört kontaktar jag Toys'R'Us själv som menar att jag måste lägga en ny beställning. Då finns inte produkten i blått längre att beställa. Valeria som jag hade kontakt med från Toys'R'Us erbjöd fri frakt och 10% rabatt, så jag beställer en grå.

    Idag kom paketet och vilken färg hade snillena packat? Korrekt en blå. Hur kan man lyckas skicka en blå som inte finns i lager? Jag hoppas bara att inte någon annan blev ledsen och fick en grå nu.

    Enda anledningen till 2* är Valeria som gjort det lite bättre och att jag faktiskt fick den färg jag önskade fastän jag beställt en annan färg.
  • Hej,
    tack för att du skriver och berättar om din upplevelse. Vi har full förståelse för besvikelsen när produkten inte stämmer överrens med det som beställts. Vi har sett att du varit i kontakt med vår kundservice och vi har satt resurser på att rätta till våra artikelnummer på Chicco-produkten så rätt nummer hänger samman med rätt färg.
    Vi är glada att höra att du trots allt är nöjd med servicen du fick av vår personal och att produkten slutligen kom fram i rätt färg.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Jag ville köpa en Nintendo Switch där Mario Odyssey ingick . En bundle för 4700 kr.

    Ett överpris som heter duga. Jag mailar kundtjänst och kollar om de kan ge mig ett billigare pris. Får svar från en "Janne" på kundtjänst att det går inte utan att vi kan prismatcha istället med en återförsäljare där det kostar 4100 kr. Det är fortfarande ett överpris. En Nintendo switch och Odyessy kostar ungefär 3700 kr om man köper det löst från olika butiker.

    Att inte vilja sälja samt att vara 1000 kr dyrare än konkurrenterna kommer man inte långt med. Det finns kanske en anledning till att Toys R Us i USA gick i konkurs och att Sverige är på väg mot konkurs.

    I min bok är 75 % av någonting är bättre än 100 % av ingenting. Toys R Us verkar inte förstå det...tragiskt! Därför är de på väg att "konka"
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Vi strävar efter att kunna erbjuda produkter till de absolut bästa priserna. Om vi har högre priser än någon annan butik på samma vara så erbjuder vi prismatch. Vi kan dock inte prismatcha mot andra produkter än den köpta, oavsett om produkterna är liknande varandra.

    Gällande konkursinformationen om TOYS"R"US i USA så är detta inget som påverkar TOYS"R"US verksamhet i norden då vi drivs av ett helt separat företag, TopToy A/S. Så våra butiker och e-handel i Sverige jobbar på som vanligt för att erbjuda leksaker för alla barn :)

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Knappt godkänd
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställde barnvagn baby jogger city mini gt, väljer då att frakten ska komma hem till mig, efter mer än en vecka får jag då svar från Bring hej var god välj tid för utkörning då väljer jag tid och datum och stannar hemma för att vänta på paketet, då får jag samma dag sms från toys rus, Hej ditt paket finns att hämta i butik? De verkar inte ha riktigt koll och lite rörigt just nu
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Här låter det som att det blivit lite missförstånd mellan oss och Bring. Har du beställt hemleverans ska du självfallet ej få information om att paketet finns att hämta i butik. Jag skulle vilja be dig sända ett mail till oss via https://support.toysrus.dk/hc/sv/requests/new med ditt ordernummer så vi kan kolla upp vad som skett. Märk gärna förfrågan med "prisjakt".
    Vi beklagar verkligen missinformationen och hoppas att du fått hem din barnvagn till belåtenhet nu.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställde en julklapp till Uppsalabutiken. Väl där i butiken sa de att de inte tar emot beställningar från deras online-shop längre.

    Beställningen kommer att skickas tillbaka till toysrus.se

    Det var den julklappen, det...
  • Hej, tack för att du tagit dig tid att skriva till oss.
    Här låter det som att det blivit lite missförstånd hos oss och det är vi verkligen ledsna för. Om du har beställt till en viss butik så ska du självklart kunna hämta det där. Inför jul fick vi stänga vissa butiker för Click&Collect på grund av överbelastning, men dessa butiker ska då inte kunna väljas i kassan, det verkar vara här vi gjort ett misstag.

    Vi ber verkligen om ursäkt för olägenheterna och ber dig kontakta oss på https://support.toysrus.dk/hc/sv/requests/new så vi på bästa sätt kan kompensera dig för detta. Märk förfrågan med "Helena" så återkommer jag omgående till dig.

    Vänliga hälsningar
    Helena - TOYS"R"US

  • Usel
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Har beställt en julklapp 10-12-2017
    Vilket var i lager. Har ingenting hört eller tagits emot än. Har skrivit mail på söndag den 17 december, de har inte svarat. På deras livechatt kan de inte hjälpa men jag måste vänta upp till 10 dagar. Innan de får reda på varför julklapp inte har skickats.
    Beställ inte dina julklappar här.
  • Hej,
    tack för din feedback. Vi har full förståelse för att det är frustrerande att inte få svar på frågor om beställningar, vi strävar alltid efter att svara så snabbt som möjligt på inkomna mail. Nu i juletider är det dock hårt tryck på vår kundtjänst och det kan ta längre tid än vanligt. Jag kan se att du idag har varit i kontakt med kundservice vi chat och fått svar att ditt paket är påväg med leverans innan jul :)

    Vi ber om ursäkt för olägenheterna.

    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Bara cancellera en order pga att man inte har koll på sin lagerstatus är inte okej. Kommer aldrig att handla online på Toys R Us igen...
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Vi har under de senaste veckorna haft hårt tryck på vår webbsida och vårt lagersystem har dessvärre inte hängt med. Detta innebär att vi varit tvugna att kansellera runt 1,5 % av beställningarna som kommit in, på grund av överförsäljning. Vi kan dock meddela att systemet har uppgraderats och vi kan nu vara trygga med vår lagerstatus.

    Vi ber verkligen om ursäkt för olägenheterna och hoppas att du i framtiden ger oss en ny chans att visa hur bra vi kan vara :)

    God jul och vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Knappt godkänd
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Tre saker. Ni skulle lägga tre saker i paketet. När paketet kommer fram (gick rätt snabbt) är de två rätt små "nåja, jag köper väl dessa för att få fri frakt"-sakerna med i en stor låda. Den stora julklappen som var hela anledningen till beställningen lyser med sin frånvaro.

    TRE SAKER, hur svårt ska det vara?

    Nu blir det roligt att lösa det här utan ett telefon-nummer att ringa...

    Uppdatering: Efter att kollat med deras kundtjänst visade det sig att de gjort en del-leverans. Det hade varit en bra sak OM DET KOMMUNICERATS. Ingenstans meddelades det att detta gjorts, inte ens via en plocksedel eller liknande i lådan.

    Hur tusan kunder ska kunna se skillnad på en fel-leverans och en del-leverans är för mig ett mysterium.

    Höjer betyget från "Usel" till "Knappt godkänd". Ni skapade mig massor med stress och merarbete HELT i onödan.
  • Mycket bra
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Jag vet inte varför folk ger toysrus så låga betyg? De har otroligt bra service. De byter ut grejor utan frågor.
  • Hej!
    Stort tack för din feedback. Vi uppskattar att du tar dig tid att skriva ett omdöme och är mycket glada för dina positiva ord.
    Önskar dig en god jul!
    Vänliga hälsningar
    TOYS"R"US

  • Usel
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställde en vara som fanns i lager enligt hemsidan. Nästan 1 vecka senare avbokar dom min beställning. Tur att det fortfarande är långt kvar till julafton, men kunde ha orsakat stora problem för folk.
  • Hej,
    tack för din feedback. För tillfället har vi hårt tryck på våra webbsidor och vårt lagersaldosystem har lite svårt att hänga med. Vi jobbar hårt för att lösa grundproblem och hålla en dialog med personer som har påverkats av detta.
    Vi beklagar verkligen att din upplevelse hos oss varit negativ och hoppas att du vill ge oss en chans till att visa vad vi går för.
    Vi önskar dig en god jul.
    Vänliga hälsningar,
    TOYS"R"US

  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Andra året i rad som jag försöker beställa lego på toysrus 25% rabatt-kampanj. Beställer strax efter midnatt när kampanjen STARTAT. Får bekräftelse på att beställningen gått igenom.
    Två dagar senare får även jag följande meddelande: "Kära kund, Vi måste dessvärre meddela dig att vi har stött på ett lagersaldofel på din beställda produkt/produkter och har ej möjlighet att leverera din order. Köpet kommer därför att hävas."
    Som sagt, beställde strax efter midnatt när kampanjen startade båda gångerna! Har MYCKET svårt att tro att lagersaldot är orsaken...........

    En gång är ingen gång, men händer det två år på raken känns ursäkten som används inte längre trovärdig.

    Baserat på ovan är Toys r us inte värda mer än en stjärna, men ibland funkar det faktiskt att beställa saker från dem, därav den andra stjärnan.

    Verkar dessutom som att de inte ens bemödar sig med att svara på kritiken här på prisjakt.
  • Hej,
    Under vår 25 %-kampanj har vi tyvärr haft problem med vårt digitala lagersaldosystem, vilket dessvärre ej upptäcktes förrens skadan var skedd och flera populära produkter gått att lägga i varukorgen fastän de redan reserverats av tidigare besökare. Vi beklagar verkligen att du råkat ut för detta och lovar dig att det sista vi vill är att behöva annullera beställningar. Vi arbetar hårt för att säkerställa aktuellt lagersaldo och undvika liknande problem framöver.

    Vänliga hälsningar
    TOYS”R”US

  • Usel
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Urdålig erfarenhet. Jag gjorde en beställning, och enligt hemsidan skall allt gå snabbt och smidigt. Dom skriver "Inom 24 timmar efter att du har gjort din beställning, kommer ditt paket att behandlas, paketeras och skickas från vårt lager..."

    Efter några dagar får jag ett mail med följande info: "Kära kund, Vi måste dessvärre meddela dig att vi har stött på ett lagersaldofel på din beställda produkt/produkter och har ej möjlighet att leverera din order. Köpet kommer därför att hävas."

    Denna butik kommer jag att undvika framöver.
  • Hej,
    Tack för din feedback. Vi ber om ursäkt för att du råkat ut för lagersaldoproblem. Under vår 25 %-kampanj hann vårt digitala lagersaldosystem inte riktigt med och tyvärr innebar detta att flera populära produkter inte fick uppdaterat saldo i tid och gick att köpa under en kort period trots att de var fysiskt slut. Vi arbetar hårt för att säkerställa aktuellt lagersaldo och undvika liknande problem framöver.

    Vänliga hälsningar
    TOYS”R”US

  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Har hittills fått vad jag beställt men deras webbutik är ett stort skämt. Beställde för att hämta i butik men det går inte se vilken butik som är vald och funktionen för att välja butik är trasig... Testade i både Edge och Chrome. Det är 2017. Det är enklare att köpa prylar från Kina än från ToysRus...
  • Hej,
    Tack för din feedback. Vi lanserade en ny webbsida för ett kort tag sedan och har haft stora utmaningar med Finn Butik-funktionen. Vi är verkligen ledsna att detta givit dig problem och lovar att vi arbetar hårt för att lösa problemet och förbättra upplevelsen.

    Vänliga hälsningar
    TOYS”R”US

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Bara gott att säga. Bra pris och sidan verkar numera funka fint att beställa från. Varan kom på 1-2 dagar. Fick bra information via mail/sms.
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    La beställning på Söndag och fick grejorna på Onsdag. Smidigt och enkelt!
  • Utmärkt
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Hittade produkten till ett bra pris, snabb leverans och enkel betalning. Kommer handla här igen.
  • Acceptabel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Mitt omdöme gäller endast butikerna vilka jag har stor erfarenhet av; jag skulle inte handla online efter att ha sett de andra omdömena här.

    Positivt:
    * Välsorterade: har många leksaker som är svåra att hitta på annat håll.
    * När man har sina kampanjer med 30-50% rabatt går det att göra fantastiskt prisvärda köp.
    * Jättebra med gratis presentinslagning i butik.
    * Har bara träffat på trevlig personal
    * Bra öppet-köp-villkor där man kan få en etikett på varan för att slippa spara kvittot
    * Bra prismatchningskampanj

    Negativt:
    * Lagerstatus som presenteras på webbsidan stämmer ofta inte
    * Ibland står felaktiga priser på hyllorna i butik, kolla därför extra i kassan vad du får för pris
    * Nätbutiken är en konstig röra av halvbuggiga sidor och mixar svenska (med många konstiga språkfel), finska och danska språken. Tyvärr har man nyligen försämrat den ytterligare; produktbilder har försvunnit och lagerkartan ser inte ut att fungera längre.
    * Man annonserar kanonpriser på produkter som varit slut i alla lager sedan länge.
    * Prishöjningar som kallas rabatter (t.ex. Rabatt -10%) är något man håller på med.

    Det ska nämnas att alla dessa märkligheter ser ut att vara oavsiktliga, men det är svårt att förstå varför man inte åtgärdar dem.
  • 2017-10-16 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bedrövlig sida. Går inte att lägga beställningar. Ovärdigt en större aktör som detta. Hoppas att Prisjakt avlistar företaget tills det går att faktiskt handla där. Nu sabbar den bara alla prisbevakningar.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Ok webbsida, men kassan är kass (see what I did there?). Buggig och det går inte att ta sig genom beställningsprocessen och avsluta beställningen och man får ingen förklaring varför. En gång har jag lyckats beställa, men kunde inte upprepa processen några veckor senare. Riktigt oseriöst.
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Ibland väldigt uselt bemötande från personal i butik, otrevliga kassörer som inte ens tittar åt en när man kommer för att betala i kassan.

    Skulle idag pröva deras väl annonserade "Pricematch" som dom verkar vara så otroligt stolta över, såklart fanns det en hake, priserna i butik jämförs mot andra butikers priser INKLUSIVE frakt, vilket i sig resulterade i att priset landade på ungefär samma som i toysTus butik, så första erfarenheten av prismatchning vart ingen hit alls. Vad som var värst var dock bemötandet från kassapersonalen då jag ville utnyttja detta, upplevde det som väldigt snorkigt och inte alls hjälpsamt eller trevligt, inget intresse alls av att sälja varan.

    Vet man vad man vill ha så är butikens utbud i övrig bra men räkna inte med någon glad och hjälpsam personal.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Alltså helt seriöst... katastrofal hemsida & service. Går inte att beställa under 3 dagar. I Chattar idag med dem och de vet inte när man kan beställa igen. Det går inte att ringa och beställa. De vet heller inte om de i butiken kan hjälpa en att beställa. Eventuellt om man är väldigt snäll... sjukt oseriöst företag. Undvik!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Varför skickar ni paket till mig med ofullständigt namn när det i klartext står korrekt address inklusive namn och efternamn i beställningsbekräftelse. Kan inte hämta ut paket. Helt hopplösa!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde en springcyckel från toysrus.se för 1 vecka sen som tills idag inte dykt upp.
    Jag kontaktar deras kundtjänst och frågar varför den inte kommit och får som svar att dom tagit bort min order utan att meddela mig och att jag får tillbaka mina pengar om 3-10 dagar då lagret var slut.
    Jag blir erbjuden ett pressentkort som kompensation men frågar i stället om dom kan ordna så jag kan beställa en annan cyckel till samma pris då dom hade flera stycken på rea och jag missade ju den helt när jag beställde cyckel och väntade i 1 vecka på den.
    Får som svar att jag får åka till en butik och köpa den till de priset.
    Frågar om den finns i lager i nån butik och får som svar att de inte är säkert då deras lager statusar inte stämmer riktigt.

    Så pressentkortet kan dom behålla för jag kommer aldrig mer handla här!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Jag har råkat ut för samma sak som fler tidigare. Man lägger en beställning, pengar reserveras och sen hör man inget mer.
    När man hör av sig och ifrågasätter skyller dom som många gånger tidigare på systemfel och att det är slut i lager. Mycket oseriöst! Det är inte värt att krångla med dessa något mer.
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde Duplo online. Leveranstiden och packning var bra. Beställningen på hemsidan var dock mindre bra, ganska buggig och krävde mycket trixande för att få igenom. Fakturan som skickades efter ordern var gjord var under all kritik, där saknades både information om vart den skulle betalas och även datum när den senast skulle vara betald.