Prisjakt
Annons
DPJ Interiör
  • Prisgaranti
  • Snabb Leverans
  • Minst 5 års garanti

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om DPJ Interiör?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Utmärktett år sedan

Beställde en Herman Miller Embody på en söndag. Den skickades måndag vid lunch. Hade kunnat fått den redan på tisdag men valde torsdag då jag var hemma. Tack för snabb service och jag är riktigt nöjd med produkten.

Gästanvändare
Uselett år sedan

Lovad leverans inom 5 dagar, blev 3 veckor. Extremt strul med leveransen pga dålig leverantör med postnord. Hittills usel. Efter oändliga diskussioner och påpekande på villkor där de hade brustit fått leverans, vilket hade höjt nivån ett snäpp. tyvärr förstörd med faktura med påminnelse för en faktura som aldrig har skickats och även om den hade skickats hade varit långt innan leverans. Absolut att undvika

a
ashkan_n
7 omdömen
Uselett år sedan

Jag borde lyssnat till andra omdömen. Jag rekommenderar att undvika DPJ om det finns andra alternativ till hands. De har flera svagheter som nämnts i andra omdömen, men en av deras största styrkor ligger i prismatchningen. Dock visar det sig att prismatchingen är väldigt svår att få igenom, eftersom de aktivt letar ursäkter till att hala sig ur löftet. Jag fick prata med deras kundtjänst i en månad, innan jag till slut gav upp eftersom de hela tiden undvek att besvara enkla frågor och motsade sig själva från dag till dag. De försökte bland annat använda ursäkten att prismatchning inte gäller, eftersom DPJ:s produkt har SÄMRE anpassningsbarhet än samma produkt hos konkurrenten. Det var minst sagt en absurd och frustrerande upplevelse, så jag rekommenderar istället företag som prioriterar kunden och sina löften till dem, framför att spara småslantar.

M
Marcus
1 omdöme
UselRedigerades 2 år sedan

Sämsta köperfarenheten någonsin. Beställde en stol med 3-6 veckors leveranstid, efter 6 månaders väntan med utlagda pengar så avbröt jag ordern. Sen fick dem in stolen på lager men priset hade då gått upp 1000kr, och dem ville inte låta mig köpa den till samma pris som innan trots att jag hade beställt den till det lägre priset och väntat ett halvår. Sämsta företaget jag haft att göra med i hela mitt liv, undvik till varje pris!

c
cyberwiz
43 omdömen
Bra2 år sedan

Mycket bra priser. Lite långsam leverans, men det framgick redan vid beställning att det skulle ta tid.

C
CharlesHeinz
4 omdömen
UtmärktRedigerades 2 år sedan

Ett bra pris Herman Miller Aeron. Var på väg att beställa på nätet men såg alla dåliga omdömen här på prisjakt. Ringde kundtjänst och frågade vadan detta? Medarbetaren förklarade att de bland annat haft problem med en lampleverantör som nu är borta samt de har företagskunder som beställer i bulk vilket kan göra att varorna försvinner snabbt vilket påverkar lagersaldot. Nåja, bestämde mig för att åka in till butiken i Stockholm en morgon för att prova stolen. Väldigt trevlig säljare, bra bemötade. Grym stol så jag slog till. Fick valet att få hemkörning (300kr) eller hämta på lagret i Haninge. Jag valde lagret. Redan samma kväll hade jag stolen i bilen från lagret. Mycket nöjd! Och nu sitter jag som en kung.

d
dr_blue
16 omdömen
Utmärkt2 år sedan

Beställde en Herman Miller Aeron, skickades direkt på morgonen och var framme vid dörren med lastbil dagen efter!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Riktigt pajaser som rapporterar fel leveranstis och lagerstatus på hemsidan. Undvik.

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Beställde en ny stol med leveranstid 1-5 dagar. Två dagar efter beställningen levererade postnord till dörren. Hittade inget bättre pris på stolen heller så har egentligen inget att klaga på.

J
Jonny
25 omdömen
Usel3 år sedan

Fick ingen återkoppling på ett par mejl och var tvungen att ringa upp efter några veckor. Väldigt dåligt bemött på luren, osäkra och otydliga svar. Hörde även genom andra änden att dem läst mina mejl men inte gett svar. Ganska drygt. 🙄 Har handlat två gånger, båda gånger har leveransen varit sena med ca 4 veckor. Dem har dessutom alltid "kampanj" priser på sina produkter. Ställde en fråga till chattsupporten angående priset på en produkt och fick som svar: "Vi kommer inte att sänka produkten eftersom den redan är på kampanj och nedsatt med 2000 kr.". Tre veckor senare går produkten ned med ytterligare 2000 kr efter att jag köpt och fått hem den. Hörde av mig och frågade om någon slags kompensation var möjligt för falsk information, men blev nekad. Ångerrätten på 30 dagar gällde viss inte heller eftersom jag använt produkten.

Om butiken

DPJ Interiör

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.dpj.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: DPJ Svenska AB

Organisationsnr: 556512-9193

Information hos allabolag.se