2.3 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-03
Redigerades 2019-07-12
    A
    Aral(3 omdömen)
    Katastrofbolag. Fruugo.se finns i England och beställer grejer från hela världen vilket inte står något om när man beställer. Jag fick mina skor från USA efter flera veckor. Blev därför tvungen att betala importmoms på 2 kr samt enormt impopulära Posnordsavgift på 75 kr. Under tiden fick jag inte tag på Fruugo per mejl trots flera försök, att inte tala om att det inte finns något telefonnummer man kan ringa. Hemsidan är maximalt missvisande. Undvik helt enkelt
    2019-07-09
      M
      MaxAlv(5 omdömen)
      Siten funkar inte ens.
      2019-06-27
        rob9099(10 omdömen)
        17 dagar att komma fram från Storbrittanien?hur?
        2019-05-19
          S
          ScoobyBear(644 omdömen)
          Jag har handlat härifrån en gång. Inga som helst problem. Snabb leverans för att vara från utlandet. Betalade med PayPal för att ha någon form av backup om det skulle bli strul. Men allt gick fint. Nu är ju detta ett företag likt Amazon och CDON, alltså en portal med många olika företag under sig som levererar. Så att det gick bra för mig kanske inte är en garanti att det går bra när ett annan företag ska leverera. Har ingen erfarenhet av deras support om något går fel, så kan inte uttala mig om det. Men eftersom det är ett utländsk företag tar jag för givet att det är krångligare än att handla från en svensk butik. Returfrakt lär kosta...