1.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-09-15
    A
    Alexandra(1 omdöme)
    Vi beställde en jacka för över 5.000kr häromdagen. Den levererades snabbt och vi skulle betala via Klarna för vi tordes inte betala innan vi fått jackan. Tyvärr var den i minsta laget och vi ville skicka tillbaka den inom 14 dagar. Det står att vi inte får skicka tillbaka den själva utan instruktioner från kundtjänst men det går inte att komma i kontakt med någon kundtjänst, så hur ska vi skicka tillbaka jackan??? Jag har försökt att komma i kontakt med dem men det är en omöjlighet. Så, jag kommer aldrig mer att beställa något från Fruugo!
    2019-09-11
      h
      hezze(2 omdömen)
      Två och en halv vecka efter att de hävdar att de levererat ordern till DHL så avbokas ordern utan kommentar, och pengarna återbetalas..
      2019-09-10
        H
        Husse(1 omdöme)
        Varning ⚠ köp ingenting därifrån, jag skulle beställa 1 vara och fick bekräftelse om 3 varor. Och måste betala för 3 eller returera alla 3 och betala retur kostnaden, nästan samma pris som själva varorna.
        2019-09-08
          A
          Azalais(1 omdöme)
          Har inte fått min beställning, det har gått tre veckor nu. På hemsidan skickas man bara runt till färdiga svar på allmänna frågor. Hittar ingenstans där man kan komma i kontakt med dem. De har en emailadress för kundtjänst men den gäller inte befintliga orders, hur märkligt är inte det? Kommer inte beställa från dem fler gånger.
          2019-09-06
            HYBRiS(6 omdömen)
            Listar medvetet fel produkter med fel pris till under en tiondel av priset för att visas överst i Prisjakt. Var förvarnade!
            2019-09-04
              Y
              Yzzyx(9 omdömen)
              !VARNING! Beställde från Fruugo.se. Efter nån dag kom ett mail att jag inte längre kunde avbeställa för MIN ORDER HADE NU SKICKATS FRÅN USA! TULL + MOMS + IMPORTAVGIFTER tycker dom tydligen att jag skall betala. Räkna med mycket lång leverans tid och att priserna på allt du beställer är angivet pris + 30% + 75SEK. Dom ser OK ut och fakturerar via Klarna så man skall tro att dom är OK (Klarna brukar man ju kunna lita på). Dom är INTE OK! UNDVIK!
              2019-08-18
                H
                Håkan(1 omdöme)
                Levererade fel produkt. Ingen fungerande support. Uselt!
                2019-08-17
                  Gim(4 omdömen)
                  Pris spamar, nej tack! skulle aldrig handla där även om det skulle vara billigare, ta bort dom från prisjakt!
                  2019-08-09
                    P
                    Pepso(2 omdömen)
                    Katastrof! Handla inte på Fruugo. Beställde en vara i en viss storlek men fruugo hade skrivit fel storlek på hemsidan själva och skickade fel vara till mig. När jag pratar med den otroligt dåliga kundtjänsten så ljuger dem och erkänner inte felet. Slösade på mina pengar. Sjukt dumt! Handla INTE här !
                    2019-07-03
                    Redigerades 2019-07-12
                      A
                      Aral(3 omdömen)
                      Katastrofbolag. Fruugo.se finns i England och beställer grejer från hela världen vilket inte står något om när man beställer. Jag fick mina skor från USA efter flera veckor. Blev därför tvungen att betala importmoms på 2 kr samt enormt impopulära Posnordsavgift på 75 kr. Under tiden fick jag inte tag på Fruugo per mejl trots flera försök, att inte tala om att det inte finns något telefonnummer man kan ringa. Hemsidan är maximalt missvisande. Undvik helt enkelt
                      2019-07-09
                        M
                        MaxAlv(6 omdömen)
                        Siten funkar inte ens.
                        2019-06-27
                          rob9099(10 omdömen)
                          17 dagar att komma fram från Storbrittanien?hur?
                          2019-05-19
                            S
                            ScoobyBear(655 omdömen)
                            Jag har handlat härifrån en gång. Inga som helst problem. Snabb leverans för att vara från utlandet. Betalade med PayPal för att ha någon form av backup om det skulle bli strul. Men allt gick fint. Nu är ju detta ett företag likt Amazon och CDON, alltså en portal med många olika företag under sig som levererar. Så att det gick bra för mig kanske inte är en garanti att det går bra när ett annan företag ska leverera. Har ingen erfarenhet av deras support om något går fel, så kan inte uttala mig om det. Men eftersom det är ett utländsk företag tar jag för givet att det är krångligare än att handla från en svensk butik. Returfrakt lär kosta...