Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

1.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-09-22
    E
    Erik(1 omdöme)
    Jag köpte en förlovningsgåva till min flickvän som enligt Jewelrybox skulle innehålla diamanter med 0,4 ct. Vid värdering hos Guldsmed Annika Bertilsdotter var det endast 0,07 ct. När jag kontaktade Jewelrybox vägrade de att häva köpet, sedan slutade de att besvara mina mail. Jag kommer nu att gå vidare med ärendet till allmänna reklamationsnämnden. /Erik
    2019-09-21
      A
      Amanda (1 omdöme)
      Fick en faktura men inga varor. När jag påpekade detta för kundtjänst fick jag ett otrevligt svar tillbaka. Första och sista gången jag handlade där
      2019-09-18
        T
        Tim(1 omdöme)
        Långsam leverans och dålig service. Jag beställde ett halsband och örhängen som en present. Jag var ute i god tid, två veckor före jag senast ville ha dem men när det gått 10 dagar hade jag inte fått något paket. Jag mejlade kundtjänst men fick inget svar. Nu har det gått tre veckor och jag har fått halsbandet men väntar fortfarande på örhängena. Sista gången jag handlar där