Teknikgrabbarna
  • Fast frakt 29kr
  • Svar från kundsupport inom 24h
  • 1-3 dagars leverans
Gästanvändare
Gästanvändare
OK
2 månader sedan

Instruktionerna till hörlurarna var skriven på mycket knacklig engelska. Det tog ett par veckor och massor av mail för att få problemet löst. De är trevliga, svarar snabbt på mail, men intrycket blev ändå inte något vidare.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Dem hanterade mitt order väldigt snabbt, ser fram emot att få hem den:)

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

Absolutely waste of money.i bought a mi band 6 and it doesn't charge.. i have to pay to send it back and also it is NOT an ORIGINAL watch.Be carefull.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

Skitprylar från Kina , bara skräp

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

I received from them something that is advertised as a fitness tracker, which appeared to be a generator of random data. It measured pulse and blood pressure of any surface I placed it on: wood, metal. After long discussions with the support, they informed me that they will not refund me, because "it can be read on our website under terms of purchase". NEVER AGAIN! They sell cheap fake products and are aware of that, this is why the price is low.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

(Detta hände för ett år sedan) Beställde en Apple iPhone 6s Plus Skärm med LCD - Svart Fick: - sämre batteritid - multi touch fungerar ej - sämre svärta i bilden - skärmen är gjord i glas av sämre kvalitet. Glaset är tjockare och ser inte ut som OEM ni har kallat det för en OEM men hög kvalitet men det är raka motsatsen, falsk marknadsföring jag vill ha pengarna tillbaka nu kan jag inte lämna tillbaka den i samma skick efter att ha installerat den på telefonen

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
8 månader sedan

När produkten vi beställde inte kunde leverera vad vi förväntade oss av den och ville returnera den blev det strul. Dom ville få det till en defekt produkt och då stod dom för leveransen men om dom ansåg att den inte var defekt, så skulle den returneras till oss. Det skulle kosta oss dubbla fraktkostnader och felsökning. Eftersom jag inte ville returnera en defekt vara utan nyttja mitt öppet köp sa jag nej till det. Då fick jag returnera varan själv och stå för frakten. Eftersom deras lager/butik ligger här i Västerås valde jag att lämna den på plats istället för att skicka den. Frakten är ganska hög så det skulle knappt vara värt att skicka den. Nu i efterhand har jag förstått att det är precis vad som är meningen. För när min retur inte gjordes genom posten med ett spårnings nr osv. Så blev den inte accepterar av företaget. Utan jag fick betala för produkten som jag returnerade pga att jag inte skickade in den. Ingen förståelse i huvudtaget från deras sida och bara en massa strul. Man blir verkligen grundlurad av dom. Skulle rekommendera wish före dessa grabbar alla dagar i veckan!

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
9 månader sedan

Jättetrevlig kundsupport

Betyg köpupplevelse

2.5OK
9 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(3)
(0)
(1)
(0)
(5)

Om butiken

Teknikgrabbarna

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.teknikgrabbarna.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: TGS Nordic AB

Organisationsnr: 559242-1001

Information hos allabolag.se