1.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-01-23
    S
    Suchdev(1 omdöme)
    Bemötande fram till installationen var trevlig och bra. Sedan när den planerade installationen av ComfortZone ex50 skulle ske har allt varit riktigt uselt och totalt otillfredsställande. Måndagen för installation (jag stannade hemma från jobbat) dumpade transportfirman värmepumpan på parkeringen och körde iväg. Jag ringde direkt och Fixofix hade inga installatörer förbereda, även om datumet var spikat sedan länge. De skulle ringa tillbaka men gjorde inte det förrän sen eftermiddag. Installationen blev då planerat till onsdag. Jag skulle komma hem från jobbet kl 16 och få genomgång. Det var inte klart. Torsdag var det klart, men jag fick aldrig någon genomgång fast vi avtalade att jag skulle vara hemma 18. Dessutom står pumpan snett. Jag ringde och klagade (november) och har än idag inte fått genomgången och att den står rätt. Sen läcker pumpan bakifrån och vatten rinner ut på golvet. Jag ringer, och får veta att jag är nr. 8 i kö som ska få hjälp av installatörer. Nu har det gått 2 veckor och de hör inte av sig. Jag ringde dessutom för att jag inte får loss fronten. De vet inte fast de säljer och installerar pumpen. Pumpen behöver nytt luftfilter redan, men jag får inte av fronten, och maskinen låser sig (2 gånger på en månad) och då måste man starta om huvudsäkringen. Ett bedrövligt firma.