2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-11-01
iNDePeNDeNt365(18 omdömen)
Så länge du inte får problem med grejerna så är det ju ganska bra, det är när du får problem som problemen börjar... Lovar mycket, håller inget. Snackar strunt.
2019-10-20
Z
Zyphoideus(17 omdömen)
Snabba
2019-08-21
A
Alle111(5 omdömen)
Undermålig kundservice. Pinsamt när de även försöker dölja negativa omdömen och betyg på deras hemsida och enbart väljer att ha kvar de positiva.
2019-07-16
T
Tonny(2 omdömen)
Långsam kundservice? Visst, kan jag hålla med om men de svarar och hjälper även om väntetiden är lång. Produker de säljer är suveräna, sitter fint och har riktigt bra ljud för pengen. Köpte själv Xtreme mot fullpris och Shock 2 på rea och är supernöjd. När jag blev av med plupparna för Xtremen fick jag dem hemskickade utan extra kostnad.
2019-06-19
Redigerades 2019-07-09
r
rbt(16 omdömen)
Håller med övriga om att support/kontakt är helt hopplöst, inget svar alls... om det sen är något system som är kass så bör det ses över Uppdatering: efter svar här om att kontakta via facebook(?!) gjorde jag det... inte oväntat får man inget svar där heller. Det är alltså inte något supportsystem som är trögt, svårt eller glappar Beställning fungerar klockrent och produkterna är riktigt bra (har Envy sen länge och Shock 2 med ett problem)
2019-05-08
Redigerades 2019-06-24
F
Fredrik Thor(4 omdömen)
En STARK varning för Devoniq är på sin plats. Av min erfarenhet att döma ett oseriöst företag som inte respekterar sina kunder. Köpte deras hörlurar "Envy" som till en början var kanon men tyvärr började ena luren glappa efter en månad. Kanske bristande kvalitet eller kanske ett måndagsexemplar. Hur som helst inte så konstigt, bara att höra av sig och reklamera. Försökte nå dem först genom formulär på hemsidan, sedan mail och sist genom facebook. Två veckor efter första kontakten fick jag ett svar med bifogad returfraktsedel samt en ursäkt för lång väntetid och stora löften om att mina lurar skulle prioriteras. Det lät ju bra att de minsann skulle ta mitt ärende direkt när lurarna kommit fram. Skickade iväg paketet vilket hamnade hos deras postombud och sedan blev liggande där i 20 dagar innan det returnerades till mig igen. Har inte fått något svar sedan jag skrev till dem för två veckor sedan, och där är vi nu. Känns uppgivet när de lovar snabb service men sedan inte ens tar emot/hämtar ut försändelsen. Mitt råd blir således att handla någon annanstans. UPPDATERING 24/6 -19 Den 27e maj kom ett massutskick där de lovade bot och bättring till alla som drabbats av deras usla kundtjänst och alla skulle få hjälp innan den 5e juni. Nästan en månad efter detta mail har jag fortfarande inte fått svar, varken via mail eller facebook.
2019-06-12
suZhi(11 omdömen)
Fick orderbekräftelse samma dag jag beställde. Dagen efter fick jag ett mail om att ordern var på väg och skulle komma inom 1-3 dagar. Efter detta fick jag ett nytt mail om förseningar men blev lovad leverans någon dag senare och med en kampanjkod på nästa beställning. Det har nu gått snart 3 veckor sen jag beställde och jag har mailat företaget 2ggr utan någon form av återkoppling. 1) Blir det någon leverans över huvudtaget? 2) Kommer aldrig handla härifrån igen! Detta gäller order 6637 och gällde hörlurar Envy
Devoniq Audio svarar:2019-06-12
Hej! Tack för din kommentar. Vi har just nu inga öppna eller olästa mejl i vår inkorg så du borde ha fått svar på ditt ärende. Vill du vara vänlig och återkomma med ett ordernummer så kikar vi på det direkt? Samtliga Shock 2 beställningar som ingick i kampanjen är utskickade och ligger redan hos sina respektive ägare. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Devoniq Teamet
2019-01-30
Redigerades 2019-06-10
b
blueneon(6 omdömen)
Stod på hemsidan att den beräknade leveranstiden för min order var 1-3 dagar. Beställningen kom fram först efter 8 arbetsdagar. Supporten var däremot snabb och gav en förklaring till förseningen (tydligen högt tryck på produkten vid tillfället), så det räddar betyget något. Uppdatering: Har nu försökt få tag på deras kundtjänst i en vecka sedan mina lurar slutat fungera. Inget svar. Skulle avråda från att handla av det här företaget.
Devoniq Audio svarar:2019-06-10
Hej Blueneon! Om du har mejlat in till oss under den senaste veckan så borde du ha fått svar för länge sedan då vi inte har några öppna ärenden som är 7-8 dagar gamla. Vänligen återkom med vad ditt ärende gäller så löser vi det på bästa sätt. Mvh Leon på Devoniq
2019-06-10
K
Kenny(1 omdöme)
Första gången jag beställde så kom fick jag orderbekräftelse och fraktlänk och faktura. Efter drygt en vecka fick jag mail från klarna att fakturan var makulerad innan den förfallit. Jag väntade i en vecka till och hörde ingenting, varpå jag mailade företaget men fick inget svar. Efter några dagar till så skrev jag på företagets Facebook och fick då till svar att jag inte skulle få någon leverans pga logistikproblem. Ok.... För ca 2 veckor sen så fick jag ett mail där företaget bad om ursäkt och erbjöd en generös rabatt som kompensation.. Helt ok tänkte jag och gick in och beställde samma vara som första gången, fick orderbekräftelse.. väntade 10 dagar... inget mer hände. Jag mailade företaget för några dagar sen och avbeställde, inget svar ännu men det har iof varit helgdagar så det kanske kommer.. Struligare beställning har jag aldrig varit med om när det gäller en så pass okomplicerad vara. Mitt råd till andra köpare är att handla nån annanstans. En sån här vara inrikes borde inte ta mer än 5 arbetsdagar.
Devoniq Audio svarar:2019-06-10
Hej Kenny! Vänligen återkom till oss på Facebook med ditt ordernummer. Uteblivna leveranser på 70PROCENT rabattkoden för Shock2-lurarna är ingenting vi känner igen och samtliga orders har skickats ut till respektive kund. Någon enstaka har kommit vilse men detta har redan lösts. Återkom gärna. Mvh Devoniq Audio
2019-06-03
HIFIKnugen(12 omdömen)
Otroligt dålig kundservice. Tar flera veckor på sig att svara på mejl/meddelanden. När de väl svarar antyds det att jag kommer behöva betala 259kr för felsökning om de bedömer att jag inte har använt original laddaren vid alla laddningstillfällen.
Devoniq Audio svarar:2019-06-05
Hej och tack för ditt omdöme. Felaktig användning och hantering av utrustningen som leder till skador faller inte under garantin. Felsökning och bedömning görs av både oss själva och vår tillverkare för att säkerställa att rätt orsak till skadan hittas. När kunden gör anspråk på garantin och det i efterhand framkommer att felet orsakats av användning på annat sätt än det som står i manualen, tar vi ut en avgift för felsökning och ärendehantering. I alla andra fall där det visar sig att felet beror på produktions- eller kvalitetsbrister, ersätter vi varan med en ny sådan. Mvh Devoniq Audio
2019-01-15
7
73mpl4R(32 omdömen)
Väldigt snabb leverans, trevlig och snabb support.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-10-24
k
kristofercarlbom(5 omdömen)
Köpte ett par audio envy på rea på fyndiqt för 499 kr går in på Devoniq och ser att dom kostar 289 kr på rea och 379 kr utan rea..... + Att Devoniq skänker 50 kr per sålt par till Barncancerfonden.. Blir förbannad på fyndiqt och skriver detta i mejl till Devoniq vilka svarar direkt att dom är beredda att Swisha mej mellan skillnaden ! Vi kommer överens om att mellanskillnaden går till Barncancerfonden vilket jag senare får bildbevis på! Asså hur många företag skulle göra så! Hoppet om mänskligheten har vuxit! All cred till Devoniq!
2018-09-26
bemer(28 omdömen)
Supersnabb leverans. Bra och snabb support.