Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-10-03
    A
    Al_Hakem(2 omdömen)
    Tog en och en halv månad innan de skickade paketet trots att varan fanns i lager enligt deras sida vid beställningen. Trots flera mail till kundservice så fick jag inget svar.. Mycket dåligt, undvik detta företag.
    2018-09-26
      O
      OO7(3 omdömen)
      Jag har nu ägnat en vecka åt enkel order. Först hade man avsevärda problem med sin Klarnaintegration. Supporten är snabb men i praktiken obefintlig. Löften om återkoppling infrias inte (blev lovad personlig uppföljning via e-post men någon sådan skedde inte). När sedan beställningen gick igenom visade det sig att betalningen inte gjorde det. Nya löften, obefintlig vilja att lösa. Slutligen visar det sig att man under tiden allt strulat lyckats sälja slut på de varor jag beställt (man tycker ju rimligtvis de borde reserverats på lagret i samband med beställningen). Summa summarum: Håll er borta härifrån! De stjäl tid, energi och tålamod!