1.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-05-06
K
Kent(1 omdöme)
Jag beställde varan den 27/3 efter att kundtjänst sagt de skulle få in varan den 15/4. Den 18/4 sade kundtjänst att varan gick iväg den dagen. Idag, 6/5 har jag fortfarande inte fått varan och kundtjänst har slutat svara på mail. Fakturan vill de dock jag ska betala, för en vara jag ej mottagit. Jag kan inte rekommendera denna butik till någon, känns som bedrägeri.
Liontech svarar:2019-05-06
Hej Kent, Tack för Er feedback! Har Ni vänligen ett ordernummer på detta så kan vi undersöka vad som har hänt? Tack! MVH Liontech / support@liontech.se
2019-04-25
o
on8a(21 omdömen)
Helt ok butik med stort sortiment (även om de själva har ett väldigt litet lager). Har aldrig haft några problem när jag har handlat där.
Liontech svarar:2019-04-25
Hej, Tack för Ert omdöme och feedback! Vi hoppas på att få se Er hos oss snart igen. Ha en fortsatt trevlig vecka! MVH Liontech Support support@liontech.se 08-445 77 70
2019-04-13
d
dd62e5aa(18 omdömen)
Använde mig av Klarna faktura, vilket innebär att kreditperioden på 14 dagar aktiveras först när produkten har skickas/kommit fram till kunden. Det har gått 8 dagar och har fortfarande inte ens fått en orderbekräftelse eller leveransbekräftelse, ändå så aktiverades betalperioden omedelbart från Liontech.
Liontech svarar:2019-04-13
Hej! Tack för Ert omdöme. Vi beklagar hanteringen av Er beställning. Skicka oss ett mail till support@liontech.se så tittar vi närmare på detta och förlänger betaltiden ifall vi inte kunnat leverera varan. MVH Liontech / Support support@liontech.se 08-445 77 70
2019-04-03
Det blev inget köpupplevelse. Nix det fanns inga vara kvar.
Liontech svarar:2019-04-18
Hej, Skulle Ni kunna återkomma till oss med ordernummer så vi kan undersöka detta vidare? Tack! MVH Liontech / Support support@liontech.se 08-445 77 70
2019-03-31
K
Kerztins(1 omdöme)
Beställde en hdd spelare, när jag packade upp den visade det sig att den var för satellit, har tittat på den länge, och som jag kunde utläsa så var den för vanliga antennuttag, svårt för en annan att förstå, fick skicka tillbaka den, det kostade mig 240:- i porto samt 529:- kronor för att jag öppnat och inspekterat varan och öppnat plastpåse till batteri och fjärrkontroll, hade tänkt göra ett inköp på en hdd utan satellit koppling, men känner att jag inte vill ha med liontech att göra något mer.
Liontech svarar:2019-04-10
Hej, Tack för Er feedback och beklagar hanteringen av Ert ärende. Skulle Ni kunna återkomma med ordernummer till oss så vi kan undersöka detta vidare? MVH Liontech Support support@liontech.se 08-445 77 70
2019-01-13
Redigerades 2019-03-30
F
Funklord(2 omdömen)
Varning! Lockpriser för att hamna högt på prisjakt, sedan annuleras ordern tyst med hänvisning till leverantörspriser och de "glömmer" bekvämt att betala tillbaka pengarna. Återbetalningen tog ca. 3 månaders tjat och påminnelser. Tryckfel är acceptabelt på enstaka produkter, inte på alla produkter på en order och det duger inte att skylla på leverantören när man själv satt fel priser på sin webshop. Sedan att vägra betala tillbaka tusenlapparna som grädde på moset.
Liontech svarar:2019-01-13
Hej Funklord, Först vill vi tacka för Ert inlägg och feedback! Skulle Ni vänligen kunna återkomma med ordernummer till oss till "support@liontech.se" så vi kan undersöka och förbättra oss i framtiden? Tack för Ert samarbete! MVH Liontech Support support@liontech.se 08-445 77 70
2019-03-27
T
The_Kristoffer(3 omdömen)
Butiken har orimligt lågt betyg. Hyggliga priser, inte allt på lager såklart, det är en lite butik med engagerad personal. En av få butiker i Sverige med lite mer speciella chassin. De gör så gott de kan, sedan kanske inte allt dyker upp dagen efter men de fixar det.
Liontech svarar:2019-03-28
Hej, Tack för Ert omdöme och feedback! Vi är glada att vi kunnat hjälpa Er att finna de produkter Ni önskat. MVH Liontech / Support support@liontech.se 08-445 77 70
2019-03-26
WithFieryTruth(124 omdömen)
Fullständigt orimliga leveranstider. De tog en och en halv vecka på sig att posta en vara som fanns i lager.
Liontech svarar:2019-03-26
Hej, Det är tråkigt att höra att det tagit en sådan tid för Er beställning. Skulle Ni vilja skicka oss ett order-/fakturanummer så kan vi se vad som har hänt och kunna förbättra oss? Tack för Ert omdöme och samarbete! MVH Liontech / Support support@liontech.se 08-445 77 70
2019-02-16
s
silandor(3 omdömen)
Inte beställt något från dessa men har mailat dem ett par gånger angående en produkt de har på sin sida men som inte finns i lager, min fråga var om det vet på ett ungefär när den produkten kan tänkas finnas i lager igen Inte fått något svar...
Liontech svarar:2019-02-16
Hej silandor, Vi beklagar hanteringen av Ert ärende och tackar för Er feedback! Det kan vara så att mail hamnar i skräplådan eller inte kommit fram. Kan Ni vänligen vidarebefordra mailet till support@liontech.se eller använda vårt frågeformulär under kontakta oss och skicka det till "supportavdelningen" alternativt att ringa in till oss på 08-445 77 70 så hjälper vi gärna till. Tack på förhand! MVH Liontech / Support support@liontech.se 08-445 77 70
2019-01-14
mycket snabb leverans bra pris
Liontech svarar:2019-01-16
Hej, Tack för Ert omdöme! MVH Liontech Support support@liontech.se 08-445 77 70
2019-01-09
Beställde en bildskärm av typ Dell U2719D. Fick den hemlevererad idag. Allt funkar som det ska, snabb leverans, bra pris. Jag är nöjd.
Liontech svarar:2019-01-13
Hej, Tack för Er feedback! Vi är glada att Ni fått allting fungera som det ska och nöjda med Er beställning hos oss. MVH Liontech Support support@liontech.se 08-445 77 70
2019-01-07
Beställde och betalade direkt två tuners till min skrivare, kom inget och hörde inget på 4 veckor. Mailade men inget svar. Ringde två gånger och väntade 7-8 minuter men inget svar. Tredje gången svarade dom efter 7 minuter, och nu skall de skicka en tuner direkt och den andre utan fraktkostnad när den kommer. Då hoppas vi att det funkar.
Liontech svarar:2019-01-18
Hej, Vi tackar för Er feedback och beklagar hanteringen av Er beställning. Vi skulle gärna vilja få undersöka detta djupare och se var vi brustit i våra rutiner ifall Ni kan hjälpa oss med att skicka oss ett order-/fakturanummer till support@liontech.se MVH Liontech Support support@liontech.se 08-445 77 70
2018-12-28
s
sundberg006(4 omdömen)
Ja det var ju inte någon bildskärm som jag sortera ut.
Liontech svarar:2018-12-28
Hej, Tack för Ert omdöme och beklagar hanteringen av Ert ärende. Skulle Ni kunna återkomma till oss med order-/fakturanummer så kan vi hjälpa Er med detta, tack? MVH Liontech / Support support@liontech,se 08-445 77 70
Sida 1