1-3 dagar leverans
45 dagar öppet köp
Fri retur

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 18 år sedan
(data från 2018-01-18)
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (7.31)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Knappt godkänd
    1 dag sedan
    Beställde 1080 Ti palit ifrån komplett på rea - för ett mycket attraktivt pris!

    Däremot så måste jag dra ner betyget på grund av att varan var förpackad på ett MYCKET dåligt sätt.

    Grafikkortet var i en mycket större kartong och med alldeles för dålig instoppning. Med tanke på att varan även med REA låg på ett total pris på över 7000 SEK så anser jag det inte mer än rimligt att den skickas på ett sätt där varan inte kan röra sig inne i själva emballeringen.

    Filmade hela processen med att öppna mitt paket och kan skickas till komplett om så önskas för att öka kvalitén.
    Jag kunde nämligen redan när jag tog emot paketet känna att mitt grafikkort kunde röra sig i stort sett fritt inne i lådan. Riktigt illa!
  • Mycket bra
    4 dagar sedan
    Jag beställde en dator och den levererades inom 3 dagar och allt var bra med den. Har en också en dålig erfarenhet sedan tidigare då en mobil jag köpte slutade att fungera. Krånglig hantering hos något annat företag som inte kunde repa mobilen, Efter en hel del samtal fick jag tillbaks pengarna från Komplett.

    Men den här gången fungerade det, så får jag återkomma ifall något fel uppstår
  • Utmärkt
    4 dagar sedan
    Handlade en komplett-PC. PSU-fläkten hade missljud när den anlände hos mig. Komplett skickar ersättnings-PSU direkt utan problem efter kontakt med kundtjänst. 9/10 av mig!
  • Knappt godkänd
    15 dagar sedan
    Jag har lite delade åsikter om komplett. De får det nästan aldrig rätt men de kompenserar. Deras kundtjänst varierar in"kvalité" men är oftast trevliga. Chatten är väldigt behändig när man vill ha svar snabbt.

    Ingen av mina beställningar har någonsin blivit rätt.

    I mellandagarna köpte jag en 47kg tung TV från Komplett. Den skickades direkt från deras lager samma dag. 1/1 2018 kl ca. 20.00 scannade dem in den på en terminal. Sen dess har vi inte hört något från PostNord. Detta ansvar bär inte komplett. Men de gör ett medvetet val att lita på ett skämt till fraktbolag som PostNord.

    Av denna enkla anledningen drar jag av 6 stjärnor och kommer inte att justera detta förrän det finns andra fraktalternativ. Löser sig inte detta problem med den kompensation jag fått och en tv kommer fram kommer betyget att ändras till 1.

    Argumentet kommer att vara att ansvaret ligger hos PostNord. Men jag repeterar; anförtror man sig ett sånt skämt till fraktbolag så sätter man sina egna kunder i en dålig sits direkt.
  • Usel
    16 dagar sedan
    Skickade tillbaka en mobil. Det visade sig att den hade mindre repor när returen behandlats och en mycket tydlig i glaset. Sprickan i skärmen fanns inte där tidigare och kan inte ha uppkommit under transport då produkten var säkert förpackad. Ett dyrbart misstag då mobilen nu är i osäljbart skick. I framtiden kommer jag inte att göra köp där jag riskerar returer hos Komplett. Som kund är man tyvärr utlämnad i fall som dessa.
  • Hej Ericus1,

    Tack för ditt omdöme!

    Din mobil är påväg tillbaka till dig efter ök. om att du ville kontrollera IMEI# samt reporna. Det finns idag inga sprickor på telefonen så detta är inget som uppkommit i efterhand. Du är välkommen att återkoppla till mig i tidigare konversation för vidare hantering efter kontrolleringen.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Usel
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    VARNING - Köp aldrig på faktura eller "köp nu - betala om 3 månader". De skickar inte ut mejl och skickar heller inte fakturan på papper. De hävdar att de har mejlat, men något mejl har jag aldrig fått. Det första papper du kommer att få är en påminnelse med påminnelseavgift, uppläggningsavgift med mera. Bra affär sisådär 2009-2010, men i år, år 2017 kan jag inte ge mer än en stark stark varning.
  • Hej pcguru,

    Tack för ditt betyg och omdöme!

    Vi skickar aldrig ut våra fakuror via brev då vi är ISO 14001:2015 certifierade (påminnelser skickas via brev). Fakturor skickas också alltid till den aktiva emailadressen på kontot 14 dagar innan förfallodatum oavsett valt betalningsalternativ. Skulle emailadressen av någon anledning inte stämma så får jag be dig att korrigera detta på ditt konto. Möjligt att fakturan hamnat i din skräppost men för mig är detta bara en spekulation.

    Önskar du vidare hjälp i ärendet så kan du kontakta mig via kundombud@komplett.se.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Acceptabel
    24 dagar sedan
    Komplett är helt okej men leveranserna är rätt dyra (50 spänn till postuthämtning, oavsett värdet på beställningen) och mycket irriterande e-post om sparade varukorgar.
    Trots kostnaden för leveranser så går det absolut inte fortare hos Komplett än hos någon annan återförsäljare.

    Hade fraktkostnaden minskat så hade jag beställt fler saker såsom t ex spel från Komplett, nu går köpen hos konkurrenter istället. Sedan är det lite bekymrande att de inte längre tycks besvara kritik och synpunkter på Prisjakt.
  • Usel
    29 dagar sedan
    Uppdaterat: 26 dagar sedan
    + Plus
    Köpte Corsair ML140mm för 33% rabatt då leverans var 1-2 dagar super

    - Minus
    Kundservice via mejl dåligt
    Köpte/bokade ett EVGA 1080 Ti grafik kort då datumet ändrades hela tiden från:
    "** st. på väg in 8.dec.2017. Datumet är obekräftat"
    "** st. på väg in 12.dec.2017. Datumet är obekräftat"
    "** st. på väg in 18.dec.2017. Datumet är obekräftat"
    "** st. på väg in 21.dec.2017. Datumet är obekräftat"
    och nu: "** st. på väg in 12 jan.2018. Datumet är obekräftat"

    Så en och en halv månad senare.. fy, nej varför inte bara skriva inkommer nästa år..
    Tycker de borde bara ha fasta datum eller inte alls ange datum, så som andra företagen har.. tycker det är bara larvigt att sitta och jobba med att ändra datum efter vecka efter vecka.. Tur att jag inte byggde min dator från KOMPLETT, dom delarna skulle jag behöva vänta i månaders tid.. inte som de andra företagen..

    Alla andra dator delar från andra företag leverera snabbare än KOMPLETT..
    Har KOMPLETT bytt ägare eller något för så var dom inte förut.
  • Hej xiwic,

    Tack för ditt omdöme och det är mycket tråkigt att höra att du fått uppleva detta problem med preliminära/obekräftade datum.

    Får beklaga situationen och hur du upplevt ditt köp.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Komplett är inte vad det har varit. Varit kund hos de i 6 år nu både privat och företag. Mina 3 senaste beställningar har jag haft problem med då jag som kund inte har kunnat göra något åt som t.ex buggar i utcheckningen, borttappade paket och orderjusteringar. Jag fick självfallet hjälp med dessa problem och problem löste sig.

    Innan dessa 3 beställningar har jag faktiskt aldrig haft problem med er och ni har varit alldeles exemplariska.

    Tyvärr har dessa tre beställningar varit kritiska och dessa beställningar lade vi efter varandra med en veckas mellanrum. Då förseningarna av specifikt dessa beställningarna påverkat oss och vår verksamhet väldigt mycket samt oflexibla system/orderhanteringar samt dåliga uppföljningar och notifikationer om orderproblem/orderstatusar kring just dessa tre ordrar så går vi tyvärr över till en konkurrent permanent då vi känner att vi inte kan lita på komplett mer.

    Man får tre chanser, tre gånger på raken fungerar inte speciellt nu när vi vet hur oflexibla era backend/ERP-system är och hur dåliga uppföljningar ni har om orderstatusar. Vi märkte inte det förrns nu när det började krångla för första gången på 6 år.

    Innan dessa tre beställningar hade ni fått fulla stjärnor, nu när vi vet lite mer om er och varför saker och ting krånglade får vi motvilligt ge er endast 2 stjärnor.

    Men vi älskar er fortfarande, tack för allt!
  • Hej sadjad1,

    Tack så mycket för din feedback och informationen om hur/vad som gick fel.

    Det är tråkigt att höra att ni haft dessa problem med era köp och att det skett med era 3 senaste ordrar förstår jag var droppen. Skulle du ha några vidare frågor så går det bra att kontakta mig över kundombud@komplett.se.

    Vi tackar så mycket och önskar er all lycka!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Varit återkommande kund hos komplett i snart 7 år. Har handlat allt från Komplett PC till kringutrustning och hemmabiosystem. Alltid snabb frakt.

    Efter mitt senaste köpt nyttjade jag öppet köp, skickade tillbaka fraktfritt, tog 1 arbetsdag från att komplett fått in produkten till att jag får ett svar att jag får tillbaka pengarna inom några bankdagar.

    Kan inte annat än rekommendera komplett, alltid smidigt att handla där.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Kommer efter 1-2 dagar!
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställde en månad och halv sen men mrn beställnibg är ej behandnlade än
  • Hej Asmavaezi,

    Jag hade gärna velat kika närmare på ditt ärende för att se vad det är som skapat denna försening. Vänligen återkom till mig med ditt ordernummer på kundombud@komplett.se så skall jag se om jag kan hjälpa dig vidare.

    Tack för ditt omdöme.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Usel
    1 månad sedan
    Värdelöst butik

    Man kan ine lita på dem . De kan aldrig leverera lovade datum och har dåligt kund service .
  • Hej vz1999,

    Tråkigt att du fått uppleva detta hos oss då detta inte är något som vi strävar efter att du skall uppleva. Vänligen återkom till mig via kundombud@komplett.se så skall jag hjälpa dig vidare i ärendet.

    Tack för ditt betyg!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Komplett är inte idag vad det en gång varit. För nåt år sen var det det enda stället jag handlade på tack vare kunnig och hjälpsam personal mm. Men idag vänder jag mig till alla andra i första hand och som sista utväg till komplett. Leveranser och lagerstatusar mm är under all kritik nuförtiden.
  • Usel
    1 månad sedan
    Det går inte att lita på deras datum. Beställde en telefon som skulle komma in i lager 29 november BEKRÄFTAT DATUM. Detta ändrades sedan till 6 december obekräftat datum, och nu till 13 december obekräftat. För att vara en så etablerad butik så verkar de ha väldigt dålig koll på sina produkter. Det var sista gången de fick några pengar från mig. Kollar man på andra nyligen gjorda omdömen verkar detta vara en regel snarare än ett undantag hos Komplett.
  • Hej Zarkei,

    Tack för ditt omdöme och får beklaga det som skett.

    Det är väldigt tråkigt att du fått uppleva detta problem hos oss och dessvärre så har jag idag inget konkret svar om varför det skett. Du är välkommen att kontakta oss via någon av våra kontaktvägar om du har några frågor som du önskar få svar på.

    Får beklaga det som kett men tacka än en gång för ditt omdöme.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Usel
    1 månad sedan
    Värdelöst butik. Beställde en vara under BF som då stod 100+ på väg in 27:e november bekräftat datum för att sedan ändras till 100+ på väg in 3:e december bekräftat datum för att sedan ändras till 100+ på väg in 13:e december bekräftat datum för att sedan ändras till 100+ på väg in 13:e december obekräftat datum.
  • Hej Jitte,

    Tack för ditt betyg!

    Får beklaga att dina bekräftade datum förflyttade sig till ett obekräftat. Nu har jag dessvärre inte möjligheten att se vilka/vilken produkt det gäller men jag hoppas att det tillslut löste sig.

    Tack!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Bra
    1 månad sedan
    Snabb leverans.

    Tyvärr ingen erfarenhet från dem vid problem så ökar betyget om det sköter sådant bra i framtiden om det uppkommer.
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Beställde lite saker på black friday. Dubbelkollade så att allt fanns i lager. Kollar en vecka senare vad som hänt med min order och helt plötsligt är det en beställningsvara. Step. It. Up.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Aldrig haft en dålig upplevelse med komplett. Alltid varit bra service även när det blivit småfel.

    Dock verkar det som att det kan vara svårt att lita på leveranstiderna enligt vad jag läst på andras recensioner. Kanske borde dem gardera sig lite mer för att slippa sådan kritik, skriva 2 veckor istället för 1 vecka etc.

    Jag är nöjd i alla fall, och rekommenderar lätt komplett till kompisarna.
  • Hej Simon,

    Tackar så hemskt mycket för toppbetyget och uppskattar din feedback!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställde en Gigabyte GeForce GTX 1080 Windforce OC på singels Day rean 11/11 . Stod att varan var förväntad i lager 17/11 . Gött tänkte jag inte så lång tid att vänta . Mys fredagen närmade sig men så huxflux så var datumet 23/11. Tänkte sånt händer leverantörer kan strula allt kan ju hända . Men så idag dagen före dagen med stort D hände det igen . Nu har det där numera smått mystiska datumet flyttat igen till 2/12 . Vem vet kanske Volta hinner komma innan så kan jag köpa det istället . Komplett får 2 stjärnor av mig en extra för dom hade singels Day vilket egentligen var en ganska fin rea. Så summan av kardemumman är beställ ingenting som inte finns i lager om du inte gillar att vänta....
  • Hej motovak,

    Tack för ditt omdöme och betyg!

    Dessvärre så finns det en risk att de satta preliminära datumen blir ytterligare försenade just för att vi tyvärr inte har ett bekräftat datum på när leveransen sker.

    Tack igen!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Har beställt en HP Spectre X360 13". Leveransbeskedet har nu flyttats fram flertal gånger utan närmare motivering. Det verkar som att Komplett utannonserar varor som de inte riktigt vet leveransdatum på. Det ger tyvärr ett oseriöst intryck.

    **UPPDATERING 2017-11-17:

    Komplett flyttar fram datumet igen. Denna gång en hel vecka framåt. Datorn var beställd under Singles Day rea där jag fick en rabatt på 2000 kr. Detta verkar inte vara prioriterat av Komplett. Nu har jag tappat förtroende för företaget och avbeställer hela min order. Rabatt eller inte så är det otillfredsställande att de inte verkar ha koll på när produkterna kommer in till lager.
  • Hej Ant0909,

    Tack för ditt omdöme och får beklaga det som skett.

    Dessvärre så är det svårt för oss att till 100% veta när produkten kommer in efter att leverantören meddelat det preliminära datumet. Just preliminära datum kan dessvärre förändras till det senare men även i många fall till ett tidigare datum.

    Uppskattar din feedback och tack än en gång för ditt omdöme.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställde en i7-8700k som fanns i lager vid beställningen. I min order stog det att det var 1 st reserverad för mitt köp. Två dagar senare så är den inte länge reserverad utan leveransdatumet är preliminärt framflyttat 3 veckor!

    Mycket dåligt att man inte ens kan lita på att en betald vara är reserverad.

    UPPDATERING:

    Höjer betyget då jag efter några dagar fick processorn reserverad och ordern blev skickad. Till och med ett par dagar tidigare än beräknat leveransdatum för en annan vara i ordern!
    Vet inte om det var en tillfällighet eller om Komplett tog tag i problemet. Hur som helst bra jobbat Komplett!

    Blir några poängs avdrag dock för sveda och verk.
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Riktigt bra, lite långsam leverans bara annars 10+
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Såhär borde alla butiker vara!
  • Hej Tec,

    tack för ditt toppbetyg och omdöme!

    Det gläjder oss stort att höra att du uppskattar vår butik och sortiment!

    //Komplett.se

  • Bra
    3 mån sedan
    Har tidigare handlat lite från Komplett både för jobbet och privat och det har alltid fungerat mycket bra och även telefonsupporten för ett par år sedan var klockren. Dock surt att få en rabattkod på 400 kr (vid köp över 2000 kr) samma dag som jag hämtar ut en produkt som kostade 2400 kr och att de sedan inte kan kompensera i efterhand.

    Liknande situationer har funkat att fixa i efterhand med ett par andra butiker för några år sedan men med Komplett gick det inte. Det är självfallet inget som man kan kräva även om det kanske indikerar vilka som värderar goodwill lite mer än andra. Hade de löst det så hade det varit en 10a men nu surar jag lite och sätter en sjua.
  • Hej mittiprick,

    tack för ditt betyg!

    Jag hör dig i saken och får be om ursäkt att det inte riktigt gick som du önskat. Jag hoppas dock att du har möjligheten att använda dig utav dessa 400 kr till ett framtida köp.

    Stort tack!

    /Komplett.se

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Bästa företaget att handla datorprylar från
  • Hej raademar,

    Bugar och bockar för ditt toppbetyg och alltid kul att få höra att våra produkter och service uppskattas av våra kunder!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    4 mån sedan
    extremt bra! har aldrig haft problem med komplett eller deras kundservice! lätt den bästa hemsidan att beställa dator delar osv...
  • Hej Modo31,

    Tackar verkligen för ditt omdöme och toppbetyget!
    Riktigt kul att höra att du har bra erfarenheter av att handla hos oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Bra kundservice. Tog kontakt med kundservicen efter att min Logitech G303 paja, efter att ha skickat ett mejl till kundservicen så fick jag en ny mus hemskickat efter någon timma.
  • Hej rylaes,

    Härligt att höra att det gick så smidigt som vi alla önskar!
    Tack så mycket för ditt toppbetyg!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    4 mån sedan
    Varning - Köp inte något som har prelimimärt leveransdatum från Komplett.se!

    Jag köpte och betalade för en vara på Komplett.se som hade ett preliminärt leveransdatum - detta datum har nu flyttats fram tre(!) gånger. När jag slutligen kontaktar deras chatt har de ingen aning om när varan kommer och kan inte säga om det dröjer ytterligare en, två, tre veckor till eller om varan kommer någonsin. Dessutom var detta tydligen inget ovanligt utan händer tydligen hela tiden att prel. lev. datum flyttas fram hela tiden.

    Sammanfattningsvis köp inte varor på Komplett.se som har preliminärt leveransdatum - såvida du inte gillar att vänta...eller gillar att inte ha en aning om eller när varan kommer leveraras.
  • Hej lilliehook,

    Tack för ditt omdöme och det är mycket tråkigt att höra att du fått uppleva detta problem med ett preliminärt datum. Dessvärre är det som du säger att vi tyvärr inte har ett exakt datum på när produkten kan komma in därav det preliminära datumet.

    Får beklaga situationen och ärendet i sin helhet.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Utomordentlig kundservice och retur/reklamationshantering. Bra emballerat vid leveranser.
  • Hej skrhlmbrg,

    Underbart att höra att du är nöjd med våra leveranstider och support!
    Tack så mycket för att du delar med dig av din upplevelse och för betyget!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställde ett ASUS B85M-G. Det krånglade och Komplett erbjöd ett nytt utan extra kostnad. Jättesmidigt.
    Chatten är ett bra sätt att slippa telefonköer.
    Allmänt trevliga och enkla att ha att göra med :)
    Rekommenderar komplett.se
  • Hej sebastian_antonsson,

    Tackar verkligen för ditt omdöme och toppbetyget! Grymt kul att höra att lösningen uppskattades och att du har fått sådana fina upplevelser hos oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Beställde en Ryzen 1600, fick med en kylare som lät som en moped på långt håll.
    Komplett ville ej komplettera denna. Måste köpa en ny kylare vilket jag ville slippa från början. Dåligt.
  • Hej victor360,

    Tack för ditt omdöme och beklagar verkligen att du fått denna upplevelsen.

    Återkom gärna till kundombud@komplett.se men ditt ordernummer, så kikar vi närmare på saken åt dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställde min vara en lördag förmiddag och den fanns att hämta ut på utlämningsställe på landsbygden (!) öster om Falkenberg vid lunch på måndag.
    Mycket imponerad, bra komplett.se!
  • Hej guswin,

    Tack så mycket, för både recensionen och tio-poängaren!
    Riktigt glad att höra att du är nöjd med leveransen!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Min i7-4790K från Komplett har orkat med i två år men storknade nu inom sin tre års garantitid, så jag ringde upp Komplett för att få hjälp att göra en RMA. Personen jag snackar med säger att han inte riktigt vet vad som kommer att hända om den visar sig vara defekt då de inte längre säljer processorer för 1150 sockeln och att de vet att jag måste köpa nytt moderkort om jag får en processor i en annan sockel. Jag har nu avslutat ett samtal med Komplett där en kille säger att eftersom jag köpt både processorn och moderkortet hos dem så uppgraderar de mig till en i7-7700K och ger mig ett Asus Prime 270 1151 moderkort utan kostnad! Allt detta för att 4790k:an lade av! Vilken jävla service!
  • Hej RobRob,

    Tackar verkligen för ditt omdöme och toppbetyget!
    Underbart att höra att du uppskattar lösningen och att den har gjort din upplevelse hos oss så bra!
    Vi ser fram emot att kunna hjälpa dig vidare i framtiden om det skulle behövas!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Utmärkt
    6 mån sedan
    Leverans dagen efter!
  • Hej Nicklasbergman,

    Riktigt roligt att höra att du är nöjd med leveransen!
    Tackar för din recension och ditt betyg!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Har handlat från Komplett ett par gånger. Alltid helst smärtfritt. Nu senast en årodukt jag inte väntade mig att finna där (röjsåg). Levereades till postombudet redan dagen efter beställning. Detta tilll skillnad från de ställen man "normalt" tror sig handla en dylik bäst. Dessa ställen behövde 1-3 veckor för att leverera och hade ytterst osäkra lagersaldon. När Komplett säger sig ha en vara hemma HAR de den verkligen hemma också! Hemma = på lager i Sverige!
  • Hej asawi,

    Tackar innerligt för ditt omdöme och toppbetyget!
    Underbart att höra att du uppskattar våra leveranstider!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Köpt min tredje dator, blir bara mer nöjd efter varje köp.
    Snabb leverans, smidiga och framför allt kunniga säljare.

    Klockrent
  • Hej juneffs,

    Tack för omdömet och det är riktigt kul att höra att du har sådana fina erfarenheter av att handla av oss!
    Vi ser fram emot att göra vårt bästa för att du skall vara fortsatt nöjd med oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Har handlat många datordelar här och är väldigt nöjd med valet att handla dem hos komplett.se

    De har bra priser, stort sortiment, studentrabbater, snabb frakt och en sjukt bra kundservice. Jag hade problem med ett moderkort som jag köpt hos dem. Men de löste mitt ärende på ett sådant enkelt och proffsigt sätt så att jag bara kan ge tummen upp!

    Kommer fortsätta handla hos er och kan varmt rekommendera andra att handla här! Och studenter, passa på de erbjuder riktigt fina studentpriser på vissa varor! ;)
  • Hej techlinkreview,

    Underbart att höra att du är nöjd med oss och att du fick en grym upplevelse när du hade problem med moderkortet!
    Tackar väldigt för både recensionen och tio-poängaren!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Utmärkt
    6 mån sedan
    Fick nya RAM-minnen på ett par dagar efter de lade av.
  • Hej Komaqtion,

    Tack för ditt omdöme och toppbetyget!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    6 mån sedan
    bra
  • Hej hikkera,

    Tack så mycket för din recension och tio-poängaren!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Underbar butik med härliga människor och bra priser!

    Beställde ett Logitech G633 för över ett år sedan och hade problem med en glappande sladd. Fick svar direkt i live-supporten och de var jättevälvilliga, skickade mig ett nytt headset på direkten utan att vara otrevliga eller inte tro på problemet hos sin kund. Headsetet kom två arbetsdagar senare.

    Rekommenderas starkt!

    +Rimlig/snabb frakt
    +Bra och snabbt bemötande
    +Bra priser
  • Hej Gurkboii,

    Tackar verkligen för ditt omdöme och toppbetyget!
    Riktigt kul att höra att du har bra erfarenheter av att handla hos oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Jag förväntar mig leverans nästa dag när jag handlar online (om jag handlar i tid). Här tog det två dagar. Och när det väl plingade till i telefonen att paketet hade kommit fram, så var det inte ens i rätt stad. Det hade då levererats till fel adress, och skulle behöva markeras som fellevererat, och sen levereras om. Jag vill bara ångra köpet direkt, men var tvungen på att vänta på att det skulle levereras till korrekt ställe.
    Sista gången jag köpte av Komplett.
  • Hej Trollifix,

    Tackar för ditt omdöme. Det var mycket tråkigt att höra och jag beklagar verkligen att du fått denna upplevelsen hos oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Ganska dålig
    6 mån sedan
    60 spänn i frakt för ett spel till PS4???
    Billiga spel men blir fortfarande dyrare än konkurrenterna med dom fraktpriserna.
  • Hej Kajlie,

    Tack för ditt omdöme. Beklagar verkligen att du känner så. Vi försöker, oavsett fraktpriserna, hålla oss konkurrenskraftiga på marknaden och siktar givetvis på att kunna erbjuda dig ännu bättre priser i framtiden!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    6 mån sedan
    Har rea på varor som inte går att köpa.
    Chatten svarar inte på det man frågar sen avslutar de bara konversationen.
  • Hej Denali142,

    Vi får verkligen be om ursäkt för detta, vi vill verkligen inte bemöta våra kunder på detta sätt.
    Alla kunder som kontaktar oss ska få den hjälp som de behöver och vi är väldigt ledsna över att du har fått uppleva detta hos oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Knappt godkänd
    6 mån sedan
    Sidan är buggig när man ska mata in uppgifter, framför allt kortuppgifter, via mobilen. Kontaktade kundtjänsten och ifrågasatte varför det står att det är "Fri frakt" på prisjakt men när man väl lägger ordern så är det först när man handlat för 500:- som man faktiskt får fri frakt. Fick ett mycket spydigt/arg svar att det minsann inte var Komplett's ansvar vad som står på prisjakt och sedan avbröt hon chatten(!). Nu var det ett mycket bra pris på det spel jag beställde, men 59:- i frakt för ett spel är fullkomligt oresonligt. Nä om det inte är något extra så håller jag mig till de mer seriösa elektronikbutikerna...
  • Hej tossie,

    Tack för ditt omdöme och vi är verkligen ledsna över att du har fått ett sådant bemötande av oss.
    Detta är verkligen inte så vi önskar hantera saker och vi arbetar oavbrutet med att bli bättre så att våra kunder ska slippa få tråkiga erfarenheter som denna.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Usel
    6 mån sedan
    Värdelösa
    Har rea på varor, går inte att köpa pga tekniskt fel. Sedan blir de slutsålda....
    Känns väldigt seriöst
  • Hej Rivado,

    Beklagar verkligen att du fått denna dåliga upplevelsen hos oss.
    Vi jobbar ständigt på att förbättra våra system med förhoppning om att alla våra kunder slipper sådana tråkiga problem i framtiden!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställde en ny router, Asus 4G-AC55U, i lördags förra veckan och fick den på måndagen.
    Imponerad av att det gick så snabbt. Förutom det så fungerar routern helt perfekt.
  • Hej mictofr,

    Underbart att du är nöjd med leveransen, då vi lägger ett stort fokus på att leveranserna ska gå smidigt och fort!
    Tackar väldigt för tio-poängaren!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Fick en Kindle Paperwhite 3 med en pixel som var död, ett minimalt fel att inte bry sig om kan vissa tycka men för mig var det ett problem. Kontaktade Komplett, de uppmanade mig att returnera, deras instruktioner var glasklara OCH jag fick retursedel som de själva fick betala för. Det enda jag behövde stå för var förpackningen. jdolken, jag uppmanar dig att LÄSA mailet de skickar till dig innan du skriver en recension, det står klart och tydligt att de kostnadsfritt kan fixa retursedel till dig OM DU BER OM DET. Det kostar ju pengar att beställa retursedel hos Postnord så givetvis gör de inte det i onödan, det räcker att du bara skickar ett mail till dem så löser de det - precis som de skriver i mailet när du gör retur...

    För övrigt tog det inte mer än 2 dagar innan varan kom, det är inte deras fel att pixeln var död men Komplett var jäkligt hjälpsamma!
  • Hej Lavio,

    Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget!
    Väldigt glad att höra att du känner att vi har varit så hjälpsamma i hanteringen, vi försöker alltid göra vårt bästa!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställde en dator men hade problem med den. Kund support va amazing. Rekommenderar till alla
  • Hej yusnofal,

    Tack för din recension och tio-poängaren!
    Det uppskattas verkligen av oss att höra att du känner dig så nöjd med vår support!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Usel
    7 mån sedan
    Beställde en Fitbit charge HR till min fru på komplett.se fick en otroligt defekt produkt, bruten förpackning sönderslagen display och löst armband, det stod dessutom klart och tydligt att det var en defekt produkt. Först mailade jag Komplett och väntade 3 dagar, inget svar, ringde sedan och fick till svar att jag fick göra en retur på varan och pengarna tillbaka. Dock får jag stå för all tid jag lagt ner och transporter fram och tillbaka till Posten.
    Tack för den ersättningen!
  • Hej jdolken,

    Tack för ditt omdöme och det är mycket tråkigt att se att du fått en så trist upplevelse hos oss.
    Beklagar verkligen att du tog emot en defekt produkt från oss och situationen i sin helhet.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se