4.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-18
    M
    Michelgard(1 omdöme)
    Jag har bara positiva upplevelser av Komplett. Köpte en dator där för ca 1 år sedan. Nätaggregatet gick sönder och de har skött garantiåtagandet alldeles utmärkt. Väldigt trevligt bemötande i telefon. Gillar även att ev. garanti syns på alla ordrar när man loggar in. Förenklar en hel del.
    2019-07-17
      Jag är otroligt nöjd med köpupplevelsen hos Komplett. Jag fick ett väldigt gott bemötande och otroliga bra support av någon vid namnet Johan. Känns bra att man handlar hos Komplett. Mycket bra personal och shop!! Keep up the good work.
      2019-07-16
        H
        Henkezd(15 omdömen)
        Har handlat här flera gånger det senaste året, alltid varit snabba leveranser och bra priser. Kontaktade deras kundservice för första gången idag och fick jättebra hjälp. Super nöjd med allt!
        2019-06-25
        Redigerades 2019-07-15
          R
          Rbu(1 omdöme)
          Enda fraktalternativet för stora paket är PostNord. Har bestält en 75" TV som inte går att frakta i en vanlig bil. PostNord försöker inte leverera trots att jag var hemma och väntade på TV:n. Istället meddelar de att jag inte var hemma. Har suttit 3h i telefonkö utan att komma fram, tro inte heller att de svarar på mail eller twitter. Komplett anser att det är mitt problem och bryr sig inte om att produkterna faktiskt kommer fram på rätt sätt. Sista gången jag handlar på Komplett innan de ger möjlighet att använda andra fraktleverantörer. Hade gärna betalat extra för en leverantör som faktiskt levererar varan. Uppdatering 2019-06-27: TV kom fram, krossad.... blir ju spännande att se hur Komplett ska hantera det här :-/ Uppdatering 2019-07-04: Kundtjänst har fortfarande inte återkommit till mig med en lösning på den krossade TVn. Uppdatering slut: Komplett fixade en bra ersättnings tv då den gamla inte fanns i lager länge och gjorde en bra ansträngning för att lösa problemet.
          Komplett.se svarar:2019-06-26
          Hej Rbu, Tråkigt att du har haft problem med leveransen av din order. Det stämmer att en 75" TV inte kan köras ut med skåpbil. Det som då erbjuds är leverans med lastbil vilket ska ske enligt avisering på vardagar under ett förmidags- eller eftermidagspass enligt överenskommelse. Får verkligen beklaga om något gick fel med leveransen av din TV. Jag vill gärna kika på ärendet och se om det är något vi kan göra för att rätta till det hela. Maila mig på kundombud@komplett.se och ange ditt ordernummer så tar vi en titt. Med vänliga hälsningar Jesper, Customer Coordinator Komplett Services Sweden AB
          2019-07-15
            L
            Ludvig Jonsson(1 omdöme)
            Otroligt bra service! Väldigt kunnig och professionell personal som vet vad de pratar om. Jag har beställt ifrån Komplett i flera års tid och har aldrig någonsin haft några problem med vare sig fakturor eller leveranser. När jag behövde göra retur på en trasig produkt så hjälpte de till med allting. Kan inte annat än säga: Komplett.se är den bästa webbshopen för datorer och hemelektronik i Sverige.
            2019-07-14
              H
              HAUHAUHU(3 omdömen)
              Väntade 2 månader på en predator joystick utan något, har avbeställt ordern nu.
              Komplett.se svarar:2019-07-15
              Hej HAUHAUHU, Tyvärr kan leveranstiden på vissa varor vara lite längre, speciellt beställningsvaror. Jag får beklaga att vi inte kunde få in den här produkten i tid och hoppas att det går snabbare vid nästa beställning. Med vänliga hälsningar Jesper, Customer Coordinator Komplett Services Sweden AB
              2019-07-09
                g
                grebllah(3 omdömen)
                Bäst på datorer
                2019-06-28
                Redigerades 2019-07-04
                  r
                  rotagg(8 omdömen)
                  Har letat och letat och letat efter den faktura som skulle ha skickats i samband med mitt köp. Men den finns inte varken i skräppost eller i inkorgen. Däremot så mottog jag påminnelsen både på sms och mail och den kom exakt 14 dagar efter att varan levererades. De verkar gå över lik för att tjäna de där extra 60 kronorna och spydig support som heller "inte har något att göra med själva betalningen". Med en massa minusår i rad för komplett och denna kundhantering kan man inte göra annat än att tro att de går samma öde som datorbutiken till mötes. Och med en stundande konkurs vill man heller inte betala i förskott. Och fakturautskicken funkar inte. Bedrövligt. Aldrig mer. Edit: Noterar en lustig sak så fort det varit några låga betyg från riktiga användare här så kommer det in några recensioner som ger fem stjärnor med väldigt liknande kommentarer från användare som inte går att hitta. På trustpilot har 45% gett 1 stjärna så min teori är att komplett skriver väldigt många egna betyg. Ska anmäla detta till prisjakt, sam t anmäla komplettbank till arn. Undvik för allt i världen dessa skojare!
                  2019-07-03
                    C
                    ColoradoRelay(3 omdömen)
                    Komplett.se levererar kundservice och ombudsman i världsklass. Jättebra produkter till förmånliga priser. Det blev dessvärre aldrig någon produkt denna gång pga logistikproblem(Postnord). Hoppas att ni hädanefter tecknar avtal med seriösare transportfirmor.
                    2019-07-02
                      P
                      Patrik(1 omdöme)
                      Jag har handlat på Komplett sedan starten men nu har företaget övergått till att tjäna pengar på avgifter. Väljer man att skjuta upp en betalning så finns det inget sätt att se eller betala en faktura i god tid. Min betalning inkom två dagar sent och genast blev skulden på 0 kr en avbetalningsplan som består av avgifter och en uppläggningsavgift.
                      2019-05-23
                      Redigerades 2019-07-01
                        C
                        Can(1 omdöme)
                        Blev lite krångligt i början men det löste sig tillslut
                        Komplett.se svarar:2019-05-24
                        Hej Can, Får beklaga problemen du haft med din order. Min kollega försökte nyss ringa dig för att reda ut det hela då vi verkar ha gjort en missbedömning av ärendet. VI kommer kontakta dig på mail med vidare information. Med vänliga hälsningar Jesper, Customer Coordinator Komplett Services Sweden AB
                        2019-07-01
                          Väldigt bra kund service!
                          2019-06-28
                          Redigerades 2019-06-29
                            Jag fick den hjälpen jag behövde.
                            2019-06-28
                              Har handlat på Komplett ett flertal gånger. Allt brukar flyta på som det ska med beställningarna. Kundservisen är utmärkt. Går snabbt att få kontakt med dom och får alltid ett trevligt bemötande. Dom har alltid löst dom problem jag haft på ett schysst sätt.
                              Sorterat efter datum
                              Gamla omdömen

                              Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

                              2013-04-17
                              Redigerades 2019-06-27
                                S
                                Simme97(40 omdömen)
                                Efter att jag fick en defekt vara (tillverkningsfel) så hörde jag av mig till Kompletts chat. Bara inom några minuter får jag svar och hjälp av Johan. Inga förskrivna tillvägagångssätt här inte! Jag får hjälp helt ut efter mina behov och jag känner mig väldigt nöjd trotts den defekta varan. Visst var det tråkigt när de jag beställt redan hade problem men man blir ju väldigt glad när man blir så väl bemött av support. Inte första gången som Komplett hjälper till när något inte funkar som det ska!
                                Sida 1