2.8 / 5
(2 omdömen)
Sorterat efter datum
2020-07-09
Supernöjd med produkterna samt er snabba service både på mina frågor och min leverans
2019-09-14
Redigerades 2019-09-24
Varning för dessa. Inpackningarna jag fick hem hade en helt annan doft än de brukar (lite härsken lukt som åldrade produkter får). Torrschampot var intorkat. Samtliga produkter jag köpte var från Maria Nila. EDIT: Efter att ha läst detta negativa omdöme (som redigerats och jag tagit bort en del där jag spekulerar i om Frillan köpt produkter via ett överskottslager) kontaktades jag av företagets VD (tillika kundtjänst?). I strid med GDPR hade han letat fram mina uppgifter för att berätta att han är "irriterad" och att det "var dålig stil". Jag hade det märkligaste utbytet jag någonsin haft med ett företag där i princip alla invändningar svarades med "du började". Jag skrev exempelvis att han verkade oprofessionell, varpå han svarade "Jag ville att du skulle veta hur det känns". Det gick inte att prata om sakfrågan och jag har aldrig varit med om eller hört om ett företag som kommunicerar på det här sättet.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.