Prisjakt
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Dålig kund service …..
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
4 månader sedan
Beställde spö + en rulle. Stod 3-6 dagar leverans. Perfekt tänkte en annan då har man ju det till helgen förhoppningsvis.. 3 dagar gick och bara en orderbekräftelse men inte något om att de har levererats till de som ska köra paketet. Drog iväg ett mejl och får som svar tillbaka att det ska skickas nästa vecka för ingen av sakerna fanns i lager.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
6 månader sedan
Två gånger jag beställde rulle och spö. Jag hade fått bekräftelse på order och därefter hade jag fått E-post att vara finns inte i lager. Som gäller leveransen . stor på deras hemsida att leverans till Sverige 3-6 dagar. Jag beställde haspelspö 2/6 och hade fått mina varor 17/6 15 DAGAR !
Yojji
Yojji

47 omdömen

Utmärkt
2 år sedan
Gjorde en beställning på strax över 1000kr för att få gratis frakt, kunde utnyttja 10% nykundsrabatt. En grej var slut trots att den stod i lager, efter lite yxig kommunikation med supporten som gjorde att det drog ut i tiden, så kom allt snabbt när det väl skickades. Rekommenderas.
c
cohen1234

2 omdömen

Usel
2 år sedan
Made a big order 1.Promised 10% discount on the next order if signing up for news letter- didnt give it 2.Promised a lure if ordering and didnt send it 3.Didnt get 2 lures- they wrote on the reciete with a pen its out of stock even thoghe they were part of the order and they took the money for them. I also have to say that all the sales they have are fake in other shops its the normal price. The worse is that they are not answering the email asking why they didnt add the discount promissed I have to say- keep away their behavior is not decent
Usel
3 år sedan
Detta är nog den sämsta onlineshopping upplevelsen jag haft. Beställer en Shimano Tranx den 13/6. En och en halv vecka senare hör jag av mig till dem och frågar var rullen är. De svarar efter ett par dagar att de skickade den den 14/6 och att de måste kolla med postnord var paketet tagit vägen, de säger att de ska höra av sig. En vecka går och jag skickar ytterligare ett mail och ber att få veta vad som händer. Inget svar. Efter ytterligare ett par dagar ringer jag dit och pratar med en i personalen. Hon säger att hon måste kolla upp detta och att hon ska be en kollega höra av sig. Ingen hör av sig. EDIT: Fick svar att rullen måste kommit bort på Posten och frågan om jag ville att de skickade en ny eller ha pengarna tillbaka. Svarade dum som jag var att de skulle skicka en ny rulle. En vecka senare, sitter här utan rulle och inte hört ett knyst. Fattar inte vaf de håller på med. Med så här dålig kundvård borde butiken ha upphört för länge sedan. Har nu krävt pengarna tillbaka. Får vi se om de svarar på den här sidan av nyår.
h
havsglidare

2 omdömen

Utmärkt
3 år sedan
Fantastisk kundservice , bra priser ,snabb leverans. Retursedel på köpet. Rekommenderar varmt. Det lönar sig att beställa fiskeutrustning i Danmark.
Betyg köpupplevelse
1.6Dålig
3 omdömen

Om butiken

Butiken finns i Danmark. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.fiskeutrustning-online.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Fisk & Fang

Organisationsnr: 28888864

Information hos allabolag.se