2.4 / 5
(4 omdömen)
Sorterat efter datum
2020-05-14
Jag har beställt och betalat för hälsokost produkter i 22 April , jag fick ingen bekräftelse. jag har kontaktad med företaget 24 april och de har sagt det var slut med varan men kommer 27 april. Jag väntade till 7 may och jag har kontaktade de igen dem skickade svar till mig och de har sagt att de har fått detta i retur av post nord i 8 may paketet var trasig och dem skickar om detta. Jag har kontaktad dem igen i 13 may igen och de sa att de skall skicka den imorgon. På deras webbsida det står att de skickar varorna inom 2 -3 dagar. Idag har det gott nästan 23 dagar och har inte fått mina varor och det verkar som de är jätte konstiga och jag tänker att jag har blivit lurad.
2020-04-01
Beställde i slutet av förra året, ingen info, kom ett kollinummer i postnords app som aldrig rörde sig, inget svar när jag skrivit
2020-02-06
Redigerades 2020-02-07
snabb service
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-03-10
Fruktansvärt dåliga. Inga svar på kontakörsök. Skickar varor helt oskyddade, de går då sönder och svarar sedan inte på kundtjänst, varken på mail eller telefon. Undvik! Inte värt det billiga priset.
Redline.se svarar:2020-01-13
Hej Vi ber om ursäkt för vår dåliga response, vi har nu uppgraderat webshop och försöker lämna svar samma dag (vardagar), vi kompsenerar dig för detta. Ännu en gång ber om ursäkt för vår dåliga repsone som vi hade i våras