Användaromdömen

Sorterat efter datum

4 av 5 stjärnor

2019-03-15
m
säljer öst statstelefoner som inte fugerar efter uppdateringen.
2018-11-09
Redigerades 2018-12-27
Snabb leverans utan problem.
2018-12-15
Snabb leverans, enkel betalning via klarna
2018-12-15
Bra och snabb service, info från beställning till leverans! Jag rekommenderar Adamsson Sweden!
2018-12-14
bra vara till rätt pris och snabb leverans
2018-11-26
Trevligt bemötande. Snabb leverans. Bra pris. Inget att klaga på.
2018-11-08
Snabbt, smidigt och bra pris!
2018-11-08
Snabb leverans och felfri produkt! Mycket nöjd.
2018-10-25
Redigerades 2018-10-26
Efterfrågades specifikt via telefonsamtal åav trevlig person om jag förstått att produkten jag beställt var öppnad (kartongen) vilket också stod tydligt på varubeskrivningen. Mycket snabb och spårbar leverans.
2018-10-17
Bra bemötande
2018-09-30
Snabb leverans samt tillgänglig vid frågor.
2018-09-25
g
Jag läste recensionerna och såg att de senaste var en del negativa så var lite orolig men tänkte sen ge dem en chans eftersom de har ganska bra omdöme sedan tidigare. Till slut bestämde jag mig att lägga en beställning på S8 vilket var väldigt smidigt och enkelt och det som var ännu bättre är deras korta leveranstid Dock så var den inte nordisk men för det priset jag köpte den för blir det kanske ett litet minus annars tackar jag ännu en gång för en bra service
2018-09-14
K
Jag köpte liksom nedan en S9 och det framgick inte vid köpet att den var en Slovakisk telefon i grunden. Detta upptäcker jag när allt är inlagt och Samsung Pay inte fungerar. Butiken hävdar i tidigare svar nedan att det är ett missförstånd men det är ju solklart att de vet var telefonerna kommer ifrån och vilka begränsningar detta innebär. Jag har blivit erbjuden att få detta fixat men detta innebär att jag blir utan telefon och att jag måste blåsa den innan jag lämnar ifrån mig den och sen återställa allt inklusive kryptering och massor med trixande för att få den som min arbetsgivare kräver att den ska vara. Riktigt dåligt att undanhålla denna information för kunderna. Hur har det gått för dig TLPersson?
2018-07-31
T
Köpte en Samsung S9+. Efter ett tag upptäckte jag att funktionen Samsung Pay saknades. Jag kontaktade då Samsung som berättar att jag fått en polsk telefon och dessa har inte alla nordiska funktioner. Jag reklamerar detta, Adamsson ska fixa genom att uppdatera mjukvaran. När telefonen kommer åter fungerar Samsung Pay men ett menyval, Livefokus, från kameran har försvunnit!? Vid vidare kontakter får jag otrevliga svar och ingen hjälp. De hänvisar till Samsung Service, men de stöder bara nordiska telefoner i Sverige. Har nu anmält Adamsson till ARN. Kommer aldrig mer att handla av Adamsson Sweden AB som marknadsför att alla deras telefoner är anpassade för den nordiska marknaden vilket de uppenbarligen inte är och de svara tyvärr inte längre på min korrespondens heller.
Adamsson Sweden svarar:2018-08-16
Hej! Vi beklagar för det som har inträffat. Självklart ska vi hjälpa dig med ditt ärende. För att börja med så är våra telefoner anpassad till den nordiska marknaden vilket innebär att du har samma garanti villkor som alla andra nordiska (inklusiv svenska) telefoner. Samt det största sortimentet av våran telefoner är svenska. Därför just gällande din telefon har det skett en missförtålse. Angande svar på ditt mail så är det inte bara du som har råkat ut för detta. Vi har uppdaterat vår system och detta ledde till att vi inte hade tillgång till att svara på alla mail. Just nu sitter jag med ditt ärende, du har haft problem med Samsung pay vilket inte ingår i våran tjänst. Vi kommer kontakta dig imorgon samt lovar Adamsson att hjälpa dig med ditt ärende och uppfyller dina önskan. MVH, Reband
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-03-19
Redigerades 2018-04-03
Snabb leverans
Sida 1