Prisjakt
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan
Barondator i Kristianstad! Verkligen dålig service och absolut inget trevligt bemötande från tjejen som står där. Köpte en begagnad laptop med 3 månaders garanti. Efter knappt en vecka så reklamerade jag datorn för "vänster" musknapp inte reagerade, tjejen menade då att det var ju ingen ny dator. Jag svarade, struntar i vilket för presenterar ni denna och den är genomgången och garanti dessutom. Dom tog in den och det tog nästan 5 veckor innan jag fick den tillbaka. Jag testade datorn i affären och så den är inte helt ok, men bättre då sa hon på nytt det är ju ingen ny dator och att jag var för snabb och då kunde jag hellre köpt en dator med i7 processor o s v... jag påtalade på nytt att jag struntar i vilket för att påstår ni att den är testad och genomgången så ska det fungera. Ny som gammal! Verkligen dålig service och framför allt deras servicebemötande, från denna kvinnliga säljare.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan
Jag var inne på Barondator för att få hjälp med ett nytt batteri till min laptop. Går in till butiken o berättar om mitt problem, han i kassan med långt hår och glasögon berättar att han inte kan hjälpa mig utan hans chef måste kika på det. Chefen är inte på plats och han ber om namn o nummer så dem kan ringa upp mig. 2 veckor går och inget samtal. Går in till butiken igen, träffar samma kille i kassan och frågar om han kommer ihåg mig och får svaret : nej. upprepar problemet igen ang batteriet och han hämtar då sin chef. Chefen kommer ut och informerar om att han behöver kolla på batteriet. Lämnar in min dator för undersökning. Återgår till han i kassan där vi ska skriva ut ett kvitto om att jag har lämnat in datorn. frågar honom innan jag skriver på om detta kostar något och får svaret - nej detta kostar inget eftersom vi ska bara kolla på batteriet o inget annat. Även på en skylt utanför affären står det med stora bokstäver "Gratis undersökning". Dagen efter kommer jag till afffären för att hämta min dator, väljer att inte gå med på deras kostnadsförslag. Chefen informerar mig om att det kommer kosta 299kr för undersökningen. Jag berättar att killen i kassan sa att det inte skulle kosta något. Chefen frågar kassa killen och han då svarar " Jag kommer inte ihåg att jag sagt det". Som tur var hade jag med min kompis med båda dagarna där han bevittnat detta och kunna underteckna att detta skulle vara gratis. CHefen frågar honom igen " har du sagt detta?", Då svarar han: ja jag kanske har sagt det. Otroligt dålig service. hoppas ingen av er behöver uppleva detta. Att killen i kassan har mage att ljuga mig rakt upp i ansiktet. Bra jobbat Baron dator.
robix
robix

109 omdömen

Usel
5 år sedan
Ett skämt, överprisat till max, dålig service.. ingen trevlig upplevelse. Nej, usch!
B
Bertil Jansson

1 omdöme

Utmärkt
6 år sedan
Tacksamt för allt hjälp jag får BaronDator service killar med mina datorer. Näste gaming dator blir garanterat en av deras spelmaskiner.
E
Exider12

26 omdömen

Utmärkt
6 år sedan
Inga problem. Snabb leverans stort PLUS ! Dock litet fel i information på hemsidan. ex på det moderkortet jag köpte
Utmärkt
6 år sedan
Via butik
Rekomendera till andra köpare, passa på här :-)
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
6 år sedan
Via butik
Helt underbart, lika bra som vanligt när jag beställer på barondator!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
6 år sedan
Via butik
Allt fungerade felfritt
Betyg köpupplevelse

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.barondator.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: KungBreb Computer AB

Organisationsnr: 556661-6081

Information hos allabolag.se