Fri Frakt på Allt
Vi ÄR Smart Shopping
Snabba leveranser hem till dig

http://www.shopping4net.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 7 år sedan
(data från 2017-07-20)
Detaljerad information Shopping4net har fått betyget (7.41)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Snabb leverans. Tyvärr hade PostNord gjort småpussel av 4 av 8 beställda glas. Efter ett samtal till shopping4net så skickade 4 nya samma dag. Kanon service. Kommer absolut handla där igen.
    12 dagar sedan
  • Perfekt
    Bästa pris enligt Prisjakt på sällskapsspelet jag köpte till min son. Snabb leverans och bra information på OB och kolli-id etc. Kommer handla igen, fungerade utmärkt.
    22 dagar sedan
  • Perfekt
    Just bought a Klean Kanteen and I got a great price. The delivery was fast and the product arrived as expected. Will buy more from this company.
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Har enbart gjort ett köp härifrån, så min recension utgår ifrån det köpet. Köpte en liten burk med skäggolja. Deras pris var lägst trots att de hade fri frakt. Beställde på tisdag kl 23, och fick varan på torsdag. Kvitto på mejl. Allt som allt, värt. Lär handla där igen.
    3 mån sedan
  • Usel
    Varning: deras avtalsvillkor strider mot Distansavtalslagen. Jag ville utnyttja ångerrätt och skicka varan som jag köpte på nätet tillbaka till Shopping4net men dem vägrar ta ut paketet från Schenkers ombud. Som jag förstår ett företag får inte villkora på vilket sätt konsumenten väljer att skicka tillbaka produkten så deras avtalsvillkor strider mot Distansavtalslagen. Jag har gjort en anmälan till Konsumentverket och kommer att driva fallet så långt det går. Det hjälper inte att ni kommenterar mitt inlägg om ni kan inte svara på mina mail.
    4 mån sedan
  • Hej.

    Beklagar om ni upplever det som att vi inte följer distanshandelslagen vilket vi givetvis har all avsikt att göra. Vårt syfte är att försöka underlätta och snabba på returprocessen för dig som kund genom att förklara våra rutiner och utvalda transportörer som vi har ett smidigare (och snabbare) returflöde med.

    Vi kommer givetvis att hämta ut ditt paket om du returnerar via Schenker, beklagar om vi varit för "tvingande" i vårt sätt att uttrycka oss i vår iver att få en snabb och smidig process för dig.

    Vi har givetvis även skickat mail till dig direkt för att tydliggöra det som beskrivts i detta svar.

    med vänlig hälsning

    Shopping4net Kundservice

  • Usel
    beställt flera varor, efter en vecka får man mail att några av dom fattas. Tog flera veckor till innan jag fick resterande varor! Det värsta är att idag, nästan en månad efter att man får varor och betalt räkningen, så får man förseningsavgift på räkningen, med räknings belopp avdragen!
    Alldrig handla hos dom igen!
    4 mån sedan
  • Hej.

    Väldigt tråkigt för oss att höra att du haft en dålig köpupplevelse hos oss på Shopping4net. Vi vill gärna komma i kontakt med dig för att se om vi kan kompensera dig där vi har agerat felaktigt.

    Kontakta oss via vår kundservice; 031-7120101 alt info@shopping4net.com

    Med vänlig hälsning Shopping4net

  • Dålig
    Har blivit sämre

    Shopping4net hade snabb leverans förr, men de sista tre beställningarna har tagit för många dagar. Fick värdecheck andra gången när jag klagade, men när jag utnyttjade den, den tredje beställningen, så tog det fortfarande för många dagar innan leveransen kom iväg, så nu har jag bytt butik. Det känns ganska viktigt när jag beställer kosttillskott som jag inte köpt tidigare att de kommer på så kort tid som möjligt, inte efter en vecka.
    5 mån sedan
  • Usel
    Gjorde en beställning den 25e December 2016 från Shopping4net, och betalade med kort.

    Jag beställde 5 varor, som enligt deras hemsida fanns på lagret. Sen blev det knäpptyst.

    Efter cirka en vecka så kom 1 mail - en vara hade tagits bort då den var slut från leverantören. Efter 2 veckor, ett till mail, en till vara hade tagits bort.

    Nu när jag kollar efter 3 veckor så finns bara 2 saker med på ordern, och den har fortfarande INTE skickats från Shopping4Net.

    Jag kommer inte att köpa från dom igen, och avråder alla andra jag känner att köpa från dom!
    6 mån sedan
  • Perfekt
    Väldigt nöjd med köpet. Beställde ledlampor/spot för 10:- styck. Kom snabbt o inga trasiga. Blev riktigt snyggt! :)
    6 mån sedan
  • Tack för en trevlig recension och vad bra att du är nöjd med din "installation":-) Välkommen tillbaka som kund

    Med vänlig hälsning Shopping4net

  • Usel
    Mycket dåligt, beställer ett flertal olika varor och får efter några dagar informerad att den del av beställningen inte finns hos deras leverantör och kommer att strykas.
    Nu 12 dagar senare får jag ett andra meddelande om att ingenting av det jag beställde finns tillgängligt, och att hela ordern kommer att strykas.
    6 mån sedan
  • Usel
    Än så länge det i särklass sämsta internetköpet jag någonsin gjort.
    Beställning lades 14/12. Står naturligtvis på hemsidan att paketet ska skickas samma dag. Två produkter.
    Hör sedan ingenting och startar en mejlkonversation några dagar senare när paketet fortfarande ej har skickats. Inget större intresse lagd i den konversationen från Shopping4nets sida i att ta reda på vad som faktiskt händer med mitt paket.
    Ringer kundtjänst idag 21/12. Paketet har fortfarande ej skickats och kundtjänst kan inte se varför. Ingen som helst information om varför.
    Vilka företag arbetar så? Hur kan man i sitt system inte se varför ett paket inte har skickats på en vecka?
    Hur kan man strunta i att informera sin kund om en leveranstid på ca 10 dagar när det på hemsidan står att det skickas samma dag med DHL (levtid på ca 2 dagar)?

    Uselt. Har inget större hopp om lev senast 23 dec, vilket innebär en avbeställning och köp av julklapparna får bli i fysisk butik.
    7 mån sedan
  • Hej!

    Vi beklagar dröjsmålet och att paketet inte har kommit i tid! Vi hade väldigt ökade volymer från Black Friday och ända fram till Jul. Vi vill gärna komma i kontakt med dig och reda ut vad är det som gick fel med din leverans. Vi vill även kompensera dig på något sätt.
    Kontakta gärna oss via vår kundservice; 031-7120101 alt info@shopping4net.com

    Med vänlig hälsning Shopping4net

  • Utmärkt
    Är mycket nöjd med Shopping4Net. Bra priser och skickar oftast samma dag som beställningen läggs, alternativt tidigt dagen efter. Precis som det ska vara!
    7 mån sedan
  • Dålig
    Jag har köpt en after shave produkt av Shopping4net.
    Själva köpet var helt ok, kanske värt 7 stjärnor.
    Men där tog det bra slut. Paketet kom och innehöll fel vara.
    Skickade tillbaka produkten helt enligt deras instruktion.
    Efter några dagar fick jag ett mail från någon jag inte kände till som refererade köpet.
    Mailet såg precis ut som ett klassiskt phising-försök. Okänd avsändare, konstig rubrik, dålig svenska i texten samt ett försök att få tag i känslig information (bankuppgifter i det här fallet). Precis den typ av mail man ska slänga direkt.
    Jag kontaktade Shopping4net och fick veta att mailet kom från deras ägare!
    På inget sätt har vare sig Shopping4net eller deras ägare indikerat i svar till mig att de förstått att man inte beter sig så här om man ska vara en seriös säljare på Internet.
    Rekommendationen är alltså att handla någon annanstans.
    8 mån sedan
  • Knappt godkänd
    Slår sig på bröstet att de skickar paket samma dag som beställningen.
    Det är ju bra...men inte när man skickar med klimatekonomisk post som tar 4 dagar. Då är liksom idén lite borta om kunden förväntar sig en snabbare leverans än då.
    Man kanske kan ha det som alternativ för de som inte har en deadline.
    8 mån sedan
  • Dålig
    Absolut ingenting med Shopping4Net är imponerande.

    Väntade på min order i några dagar (hur lång tid kan det ta att packa några lagervaror?) och fick ett meddelande om att leveransen var försenad 4 dagar. Sedan fick jag idag (en dag efter att ordern skulle ha skickats) ett till mail där det står att ordern är försenad ytterligare 4 dagar.

    Ett företag som inte vet vad en delleverans är eller erbjuder en kund detta efter flera försenade leveranser är inte seriösa i mina ögon.

    Som vanligt när man beslutar sig för att handla från Svenska e-butiker p g a tidsbrist så skiter det sig varje gång.

    Båten med billigt skrot från Kina på väg till Shopping4Net kapsejsade väl eller något...
    8 mån sedan
  • Acceptabel
    Tog 4 vardagar innan mina linser skickades trots lagervara vid beställning
    9 mån sedan
  • Perfekt
    Beställt via Shopping4net 2 gånger. Har fått snabba leveranser båda gångerna
    10 mån sedan
  • Usel
    Beställde linsvätska. Det tog tre veckor innan jag till slut fick beskedet att den var slut hos leverantören och jag kunde inte få någon leverans. Inbetalda pengar ska enl kundtjänst betalas tillbaka och finnas på mitt konto om några dagar.
    10 mån sedan
  • Dålig
    Beställning skickades aldrig ut. Återvände istället som retur till butiken efter några dagar.

    Beställde ett set med bläckpatroner. Fick bekräftelse på att ordern lämnat butiken. 3-4 dagar senare fick jag mail om att de mottagit min retur av ordern. Detta trots att jag aldrig fått varan. Ringde kundtjänst och de meddelade att de fått tillbaka varan som skickats i retur. JAG HADE INTE ENS FÅTT VARAN SÅ HUR KAN JAG RETURNERA DEN?!?!

    Återstår att se om de fakturerar för en vara jag inte fått och de per automatik tagit i retur. Skulle inte förvåna mig för de på kundtjänst hade ingen aning om varför det blivit som det blivit.

    Har handlar här förr utan problem men det finns för bra konkurrenter för att chansa på att handla på Shopping4Net igen.

    Tack o hej.
    11 mån sedan
  • 2016-07-21 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Knappt godkänd
    Stort utbud men majoriteten av varorna är bra mkt dyrare än på andra sajter, så finner ingen anledning till att beställa härifrån direkt
    1 år sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    1 år sedan
  • Perfekt
    Extremt snabb behandling och produkt enligt beskrivning ++++++++++++++++++
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Enkelt att beställa. Bra priser/leverans. Kommer beställa fler gånger.
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Beställde på tisdag och fick leverans på måndag. Gratis frakt, så går egentligen inte att klaga på.
    Annars var det inga problem alls!
    Kan mycket väl tänka mig att beställa igen. Jag hann inte gå igenom allt de hade att erbjuda.
    1 år sedan
  • Acceptabel
    + Många produkter och snabb leverans (fast posten segade med att skicka ut avi fast paketet/brevet ankom för nästan 2 veckor sen.)

    - Dålig kundtjänst som inte svarar på sina mail.
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Har bara gjort ett köp, det gick smidigt. Snabb leverans.
    1 år sedan
  • Bra
    Jag beställde två Cederroth Pharbio Omega-3 Forte 120 Kapslar till kanonpriset 109 kr styck på "Black Friday" och på måndagen efteråt får jag meddelandet att produkten utgått ur sortimentet hos deras leverantör samt att pengarna kommer att föras åter till mitt kontokort. Synnerligen suspekt!

    Jag mailar supporten och föreslår att jag får en ersättningsvara till samma pris. Och dagen efter finns "nya" Pharbio Omega-3 Forte 132 Kapslar i lagret istället, vilket jag får köpa till samma rabatterade pris som den tidigare produkten.

    Sammanfattningsvis lite tokig kundhantering kring utgående produkter men supporten (Karoliina) styrde upp det med snabb svar och rättvis rabatt när jag väl tog kontakt med dem. Pengarna från första köpet är efter två dagar återförda till kontot och nya leveransen är även den efter två dagar tydligen på väg. Inte så illa ändå.
    1 år sedan
  • Acceptabel
    En femma i betyg då 50-50 av beställningarna går rent åt helvete samt andra hälften funkar hur smidigt som helst. Otrevlig support, har varit tvungen att ringa de vid ett flertal tillfällen, de halvskriker och har en nedlåtande ton.
    Saknar även många vanliga stora varumärken.

    Fraktfritt har de börjat med 2015, det har det inte varit förut. Absolut, snabba leveranser men väger det upp att man får hålla andan varje gång man beställer då man inte vet utgången?
    1 år sedan
  • Perfekt
    Leverans dagen efter beställning! Fri frakt. Rekommenderas!
    1 år sedan
  • Perfekt
    Det var år sedan jag skrev en recension senast, men detta företag är helt makalöst bra. Hade aldrig hört talas om detta företag men alla recensioner var positiv så det vart värt ett besök. Priset var det lägsta priset, även om det ej hade varit fraktfritt, men detta var ju dessutom fraktfritt, helt suveränt…men kanske för billigt för att vara ett hederligt företag, eller? Eftersom detta var helt fraktfritt borde produkten kanske komma typ fem dagar efter, som det är med många andra företag typ Netonnet. Jag kunde inte ha mer fel! Jag la in min order kl 13:10 och nästa dag hade jag produkten i min brevlåda! Bra priser, fraktfritt, supersnabb frakt, bra paketerat, rätt produkt! Allt perfekt, då kan det inte bli mindre än full pott! Här blir det återbesök :)
    1 år sedan
  • Mycket bra
    Snabb leverans och bra hantering vid retur och reklamation.
    Plocka varor från en hylla och skicka iväg klarar nästan vilken web shop som helst. Det är när det blir fel som man märker om det är ett vettigt företag man har att göra med.

    Tyvärr var det fel bild i web shoppen på produkten jag köpte, vilket drar ner betyget.
    Det var också det som gjorde att jag använde mig av reklamationsrätten.
    Missen kan skyllas på tillverkaren som ändrat en hel del i designen utan att byta namn på produkten men även efter att min reklamation godkänts så är det fortfarande fel bild i web shoppen. Där försvann ytterligare en stjärna.
    2 år sedan
  • Perfekt
    Beställde lite köksattiraljer. Prima priser med rabatt (sparade ca 300 kr på en panna jämfört med pris i butik, och ca 50 spänn jämfört med nästbilligaste nätbutiken). Försändelsen kom som utlovat.
    2 år sedan
  • Mycket bra
    Shopping4net har överlag rätt så låga priser och är på vissa varor också billigast. Det som är deras starka sida är den snabba leveransen. Man kan beställa sent på dagen och man får leverans nästa vardag! Testade kundtjänsten nyligen och fick svar inom 24 timmar; det är helt okej men skulle önska att den ändå var snabbare när man ställer enklare frågor. En chatt vore kanske på sin plats?
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Direktbetalning endast tillgängligt med Nordea.

    Snabb leverans. Bra förpackat. Snygg hemsida.
    2 år sedan
  • Bra
    Bra. Jag hade velat bekräfta betalsätt, då faktura var förkryssad och jag ville betala med kort så blev det fel. Priserna är något högre på apoteksprodukter än den "rödvita" konkurrenten. Annars var det lätt och smidigt att beställa från Shopping4Net.
    2 år sedan
  • Mycket bra
    Snabb leverans, beställde i måndags morse och fick varan tisdag eftermiddag (detta var så klart när alla varor fanns i lager).

    Beställde bland annat ölglas och vinglas, de var väl förpackade och hade hållt genom postens "varsamma" hanterande ;)
    2 år sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans och när vi reklamerade porslin, så fick vi utan problem en ny leverans. Bra pris oxå.
    2 år sedan
  • Usel
    * Varning! Företaget gör en kreditupplysning på en även om man handlar med sina egna kort! (dvs inte tar några fakturering eller avbetalning)*

    (har ni inget emot det så verkar det vara helt okej)

    Varan jag beställde stämde bra överens med hemsidan och leveransen var smidig och snabb till ett bra pris.
    2 år sedan
  • Hej.
    Vi tar ingen kreditupplysning kopplat till kortbetalning. I vår snabbkassa finns dock en möjlighet att skriva in sitt personnummer och därifrån automatiskt hämta sina adressuppgifter genom att trycka på knappen " Hämta namn och adressuppgifter". I samband med detta görs en kreditprövning vilket vi också informerar om i direkt anslutning till denna knapp.

    Hoppas detta reder ut eventuella frågetecken som uppstått. Vi hoppas dock att du är nöjd med ditt köp och kommer tillbaka till oss / Med vänlig hälsning Mikael, Shopping4net

  • Usel
    Får veta 2 veckor efter beställning att ena produkten tydligen var slut när beställningen gjordes. Varför ens kunna lägga en produkt i varukorgen när den är slut?
    2 år sedan
  • Hej

    Väldigt tråkigt att höra. Normalt sett så framgår det i e-butiken både på produkten samt i kassan huruvida varorna finns på lager eller ej.
    I sällsynta fall kan det vara så att flera individer mer eller mindre samtidigt handlar samma varor, och då hinner inte tekniken uppdateras så fort som den borde och visar därför missvisande information i kassan.
    Detta är något vi aktivt arbetar med, och det är lyckligtvis väldigt sällsynt. Systemet skickar ut förseningsmail med jämna mellanrum samtidigt som våra duktiga medarbetare i kundtjänst manuellt också går igenom inneliggande order så att detta normalt inte skall kunna ske. Tyvärr kan jag inte se ditt ärende specifikt, då det i ditt omdöme inte framgår några detaljer, men naturligtvis är du välkommen att kontakta oss via info@shopping4net.com så ska vi se till att hjälpa dig på bästa sätt för att du skall återfå förtroendet för oss och vår webbshop.

    Med förhoppningar om en fortsatt trevlig höst!

    Mvh/ Juhani, Kundtjänstchef

  • Perfekt
    Grymt bra!
    Första ggn jag beställde av denna site och är mer än nöjd.
    Väldigt bra pris (Extend linsvätska) samt fri frakt.
    Paketet kom dagen efter beställning.
    Rekommenderas!
    2 år sedan
  • Mycket bra
    Var på jakt efter lite allehanda sällskapsspel, och Shopping4Net hamnade ofta i toppen. De hade inte lägst priser, men inklusive frakt var de billigast.

    + Priserna
    + Fri frakt
    + Webbshoppen
    - Systemet för rabattkoder
    - Tveksamt emballage

    Sammantaget en mycket trevlig köpupplevelse. Vet inte om ambitionen är att vara en "allbutik", men de har ett märkligt spritt sortiment. Med förhoppningen om att de inte återinför dyr frakt så kan jag mycket väl tänka mig att handla igen!
    2 år sedan
  • Mycket bra
    Fick ett bra pris på linser via prisjakt. Snabb leverans och relativt snabbt svar från support. Vettig hemsida. Handlat i butiken innan, när de haft lägst pris på mina linser.
    Valde fel betalsätt av misstag sist jag handlade, råkade ta faktura. Mailade direkt (på kvällen) och sa att det var ett misstag, men trots det fick jag hem information några dagar senare att de hade gjort kreditupplysning på mig, konstigt... Hade också en rabattkupong hos dem som jag fått på mailen. Tydligen var den inte giltig längre, trots att det inte stod något bäst-före-datum.
    3 år sedan
  • Dålig
    Knappt godkänt!

    + Stort utbud

    - Hög fraktkostnad
    - Långleveranstid
    - Priserna är högre än vad man marknadsför

    Kände mig faktiskt lurad. Hade en rabattkod på 50 kr, och kände att jag kunde få en produkt som jag brukar köpa lite billigare. Men då jag beställt, så insåg jag att man lagt på 50 kr i frakt. Detta framgick inte tydligt.
    3 år sedan
  • Hej

    Kul att du är nöjd med vårt sortiment, men tråkigt att du tycker fraktkostnaden är hög. Om man handlar för över 500kr så är det fraktfritt. Med jämna mellanrum kör vi också kampanjer via exempelvis vår Facebooksida där vi under perioder erbjuder fri frakt. Håll utkik!

    Mvh/ Juhani, Kundtjänstchef Shopping4net

  • Utmärkt
    Mycket snabb leverans! Enkelt och smidigt!
    3 år sedan
  • Perfekt
    Mycket bra! Bra sortiment, supersnabba leveranser. Har alltid varit nöjd med deras service.
    Beställde några artiklar i går fm och hade de i handen idag.
    3 år sedan
  • Dålig
    Försökte köpa men det gick inte. fick vänta på svar från deras kundtjänst i 48h.
    Dom löste felet på mitt konto, men svarade otrevligt och kortfattat på ett långt mail.
    3 år sedan
  • Hej

    Vi tycker givetvis att det är jättetråkigt att du upplever vår service som bristfällig!
    Vi har under december månad haft en längre svarstid än normalt i vår kundtjänst, men vi arbetar kontinuerligt med att alla våra kunder skall få svar inom utlovad tid. Vi beklagar om du fått vänta länge på respons ifrån oss. Vårt huvudfokus har under denna period legat just i att besvara alla våra kunders frågor så snart som möjligt och således har "korta svar" kunnat förekomma i större utsträckning än normalt.
    Vi tar till oss av kritiken med förhoppning om fortsatt förtroende!

    P.S Du är välkommen att kontakta vår kundtjänst på nytt, så ska vi göra allt i vår makt att ställa allt tillrätta D.S

    Mvh/ Juhani, Kundtjänstchef, Shopping4net

  • Utmärkt
    Fungerar utmärkt att beställa från Shopping4net som har ett stort urval. Deras returhantering var dock inte lika smidig som andra nätbutiker, utan tog en del tid i anspråk att returnera en undermålig produkt.
    3 år sedan
  • Ganska dålig
    Dålig lagerhållning och lömsk lagerstatus. När jag gjorde min beställning stod det att ordern beräknades skickas dagen efter. När jag dagen efter kollade min order stod det beräknad leverans om en vecka. När en vecka hade gått flyttades datumet fram en dag i taget för varje dag som gick. Då fick jag nog och avbeställde.

    Visst, leveransproblem kan förekomma, men dom bemödade sig inte att göra en delleverans med varan som fanns i lager och inte heller kontakta mig angående förseningen eller erbjuda någon form av kompensation för fördröjningen.

    När jag kontaktade kundtjänsten för att göra avbeställningen sa jag direkt att jag ville avbeställa min order. Efter en stund fick jag frågan "Vad är din fråga?". Roligt.

    Slutsats: det finns absolut ingen anledning att handla hos Shopping4net om samma eller liknande vara finns hos någon annan butik till liknande pris.
    3 år sedan
  • Hej

    Alla våra utsatta datum på de artiklar som av någon anledning inte finns på lager fås från respektive leverantör. Dessa datum brukar i regel stämma, men om de inte gör det så kan följden bli så som du beskriver.
    Vi är måna om att försöka informera våra kunder löpande kring när en vara beräknas inkomma, detta dels då genom att informera om när leverantören uppskattar att leverans kommer att ske.
    Vad som inträffat i samband med din kontakt med oss är inte helt klart i ovan beskrivning men om du anser dig fått en felaktig behandling så ber vi dig givetvis att återkomma till oss på info@shopping4net.com så ska vi se till att du får upprättelse.
    Vi tackar för din återkoppling, och vi arbetar ständigt med att bli ännu bättre i våra processer.

    Med varma hälsningar/ Juhani - Kundtjänstchef, Shopping4net

  • Usel
    Undvik! Skickar ut påminnelsebelopp samma dag som är den senaste för pengarna ska komma in. Vilket seriöst företag gör så. Sedan påstår dom att det tar 3 dagar för mina pengar att synas. Först till banken sedan till dom. Vilket snack. Har handlat på internet i över 20 år, och det har aldrig tagit 3 dagar för pengar att komma in. Bluff och båg kan jag vara utan. Tänkte ge en stjärna extra för dom bjöd på senaste 50kr påmminelsebeloppet. Om det nu stämmer dyker väl upp en 4th påminnelse igen fast det är betalt. Även en klen tröst då dom senaste 2 månaderna hände samma sak igen med totalt över 100kr extra avgifter för det tydligen tar 3 dagar upp till 1 vecka för dom att se pengarna.
    3 år sedan
  • Hej

    Vi beklagar innerligt att du uppfattar våra påminnelserutiner på detta vis.
    Alla vår kravhantering följer gällande svensk lagstiftning.
    Att det ibland kan ta 2-3 dagar för en inbetalning att nå oss förekommer dock. Detta beror till stor del på bankens rådande belastning etc.
    Om man anser att man felaktigt blivit debiterad en påminnelseavgift så kan man ta kontakt med oss så hjälper vi givetvis till (som vi även har gjort i ditt fall vid kontakt).
    Vi jobbar kontiinuerligt med att förbättra alla våra processer och din återkoppling är därför viktig för oss!

    Med varma hälsningar/ Juhani - Kundtjänstchef, Shopping4net

  • Perfekt
    Snabb leverans och produkten enligt beskrivning. Kanon.
    3 år sedan