4.5 / 5
(890 omdömen)
5
(759)4
(83)3
(9)2
(17)1
(22)
Sorterat efter datum
2020-07-30
Redigerades 2020-08-02
Har beställt en enkel vara (i lager) den 27:e Juli (Måndag). Idag är den 2:a Agusti (Söndag) och jag har inte fått en leversansbesked ÄNNU. Dessutom samma dag jag köpte varan fyllde jag in en kontaktformulär eftersom på sommar det verkar ingen jobbar där (chatten avstängd, kundtjänst via telefon stängd) och jag fick inte något svar efter tre dagar då de säger de svarar inom 24 timmar. Där sa jag att de skryter om fri frakt på allt men samtidigt får man betala 79:- i expeditionsavgift (!) vid var enda order man gör. Det år bara fraktavgift med annat namn, i min åsikt. Pinsamt.
2020-05-12
Inget superbra första intryck direkt. Pytteliten order lagd under helgen, en tvåminutersorder om man så vill. Blev plockad och skickad på torsdag. Där är det 5/10 i betyg inte mer. Paketet sorterades dock fel på fredagen och fick åka tillbaka till postterminalen. Sen blev det helgledigt. Nytt försök på måndagen och då hamnade paketet rätt. Vid uthämtning var den för ändamålet alldeles för stora kartongen med stor text "Aktas" helt mörbultad. Det är väl snarare något för PostNord att ansvara för, dock. Som tur var fungerade det lilla lysröret ändå, men det kunde nog gått åt båda håll. Så summa summarum, 6 vardagar och ca 9 dagar totalt för leverans. Otymplig paketering, produkten hade kommit hem i brevlådan annars. Man får räkna med ombud men det är alltid en fjäder i hatten när det hamnar direkt i brevlådan. Om man packat snabbare hade paketet också bara blivit försenat en dag istället för tre som det blev nu med helg. Knappt godkänt betyg för att det var fraktfritt och produkten åtminstone var den utlovade.
2020-04-22
Mycket bra support (mail) och kort leveranstid! Hann inte ens komma hem så ringde mobilen och varan var framme! Beställde en WC måndag eftermiddag, fick den onsdag f.m. Tummen upp!
2020-03-12
Efter dryga 2 veckor var fakturan på väg att gå ut och jag hade fortfarande inte fått mina grejer. Kontaktar och får veta att det "blivit nåt fel" och att varan kan levereras först om nästan 4 veckor. Hade verkligen behövt denna vara i tid. Att ha så dålig koll är dåligt. När man får fakturan antar man att grejerna är på väg, men så var det inte här.
2020-02-15
Redigerades 2020-02-25
Jag fick inte handtaget men fik betala i alla fall
VVS & Bygg svarar:2020-02-17
Hej, det är inte så det fungerar, kontakta kundtjänst så löser vi detta. Man behöver aldrig betala för nått man inte fått. Hälsningar Tony på VVS & Bygg
2019-10-07
Redigerades 2020-01-15
Ej fungerande telefon eller mail
VVS & Bygg svarar:2019-10-07
Hej Stefan, vår telefon ligger nere som det står på kontaktsidan men mailen fungerar som det ska? Har du Hotmail eller liknande så kolla i din skräppostmapp. Kontakta oss via https://www.vvsobygg.se/kontakta-oss Hälsningar Tony på VVS & Bygg
2019-10-21
Redigerades 2019-12-21
Det skickades i en alldeles för stor kartong! Två små plastsaker! Fick självklart också då betala för dyrare frakt! Miljötänk!
VVS & Bygg svarar:2019-12-23
Hej, paketering sker via automatik av robotar så ibland kan småsaker hamna i för stora kartonger. Detta är något vi jobbar på att lösa. Vi har alltid fri frakt så den har du inte behöva betala för, du kanske har blandat ihop oss med någon annan? Hälsningar Tony på VVS & Bygg
2019-10-20
Redigerades 2019-12-20
Otroligt snabb leverans
2019-10-19
Redigerades 2019-12-19
Allting fungerar med beställning. Snabbt o tryggt
2019-10-18
Redigerades 2019-12-18
Snabb leverans! Bra sida att beställa från!
2019-12-03
Beställde termostater på Black Weekend och såg att jag hade beställt fel. Mailade och fick snabbt och trevligt svar på måndagen. Tisdag hade jag fått rätt grejer. Snabb leverans och otroligt bra service. Blir fler beställningar.
2019-11-14
Allt som det ska vara. Snabb leverans och bra förpackning.
2019-11-04
Redigerades 2019-11-14
Så otroligt bra och snabb service!
2019-11-04
Redigerades 2019-11-14
Snabb och smidig
2019-11-11
Enkelt och smidigt, bra bilder som visade rätt delar.
Sida 1