Bra priser
Snabba leveranser
Flera betalningssätt

http://www.mobilyx.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Estland. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Mobilyx har fått betyget (6.36)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Beställning
    Stor valfrihet gällande betalning, frakt mm
  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Uppdaterat: 15 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Billigare än i Sverige, snabb leverans
  • Perfekt
    19 dagar sedan
    Beställning
    Priset är mycket bra!
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt att hitta det jag sökte.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Inga problem med min beställningen på S9, trots nederländsk modell så fungerar den som den ska här i Sverige.
    Kanske hade tur men man ska alltid ta online butiker med en nypa salt.

    Snabb och smidig leverans, enkel betalning med Klarna.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Pris,Val av betalningsmetod, Fraktavgift
  • Usel
    1 månad sedan
    Tänkte beställa en ny Samsung eftersom de var billigast på den modell jag ville ha. enl uppgift var frakten 90 kr med DHL. Är väl ok,även om de flesta numer har fri frakt. Mitt köp hade iallafall blivit billigare än hos den näst billigaste butiken. Men när jag väl skulle slutföra beställningen fanns det bara ett fraktsätt att välja och det var Postnord kurir för 1900 kr.
    Inte aktuellt. Stängde sidan och handlade av annan butik...
  • Problemet har lösts. Produkten hade felaktig vikt: 172 kg istället för 172 gr, varför fraktberäkningen var fel. Vi löste detta fel omedelbart efter att en sådan produkt upptäcktes. Tack för att du rapporterade det här problemet.

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Betydligt dåligt plats att köpa något alls!
    Jag beställde en Samsung Galaxy s8 och fick den rätt så fort, men sedan dag ett fick jag strul med mobilen, så som sega ner sig och fastna osv osv... en helt ny mobiltelefon som segar ner sig? låter det inte konstigt? Jo då tog jag kontakten med kundsupporten och killen jag prata med hade inte ens koll på jobbet han höll på med då han hänvisade mig till en mobil verkstad som reparerar allt som har med Samsung att göra och har inget alls band mellan säljaren och där dom tycker att jag kan reparera mobilen.. som sagt ringde upp dom och sa att hej Mobilyx sa till mig att ni lagar Samsung galaxy s8 med fabriksfel?
    Då sa han att vi lagar inte alls några mobiltelefoner. Det var det.. Ringde tillbaka till mobilyx kund support och samma kille svarar och han försöker översätta med Google translate och sedan försöker läsa upp det "vad jag tror". Då ber jag returnera varan och dom säger det går inte då vi måste ta in den och laga den och skicka tillbaka den till dig.. Då fick jag nog och gick till Samsung. De lagade mobilen o bytte ut moderkortet och felet fanns fortfarande kvar och Samsung sa till mig att produkter som inte är nordisk installerade alltså mjukvaromässigt inte var nordisk skulle det kunna förekomma sånt här.
    Då tog jag kontakt med klarna och dom gjorde ingenting utöver att rekomendera ARN (allmänna reklamationsrätten) och jag gjorde en reklamation och fick inte använda mobilen under 7 månader som den skulle bedömmas om jag skulle få tillbaka mina pengar.. Det slutade med att dom kom med falsk information om att jag aldrig hade kontaktat dom via deras kundtjänst och fick betala för mobilen som var nu 7 månader gammal med full pris och inte kunnat använda den plus att jag inte hade någon nytta av en lur som inte funkar 100% och var så säker att jag skulle få mina pengar tillbaka då jag hade all lag bakom mig tills att dom gick ut med falsk information. Köpte en Iphone X och hade inga pengar och detta kom som en smäll på käften under sommarperioden då man spenderat sina pengar för utlandsresa.

    Med andra ord lita inte på deras policy angående retur inom 14 dagar då jag kontaktade dom redan dagen efter jag fick mobilen.
    Mitt tips: HÅLL ER BORTA från sådana skojare och istället för att försöka spara några hundralappar så gå till en butik och köp vilket jag lärt mig den hårda vägen.
  • Unfortunately we could not find any compromises with this client. It was too much negative, so we had to wait until ARN decision. Any customer in any EU region must follow very simple rules to return the products back to seller. But when customer invents his own rules any seller in any region will not be happy with that. Professional like KLARNA and ARN found this situation on seller behalf and that is 100% clear that customer was wrong, not the seller. We see no point to meet another customers with your own mess. Happy and fair shopping !

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Då dhl slarvade bort min nya mobil, efter några samtal med Dhl fick jag mail att de skickar en ny, det kallar jag service
  • 2 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Unfortunately a disappointment! Ordered a hard case for my Samsung S8. I received a different case with kind of similar appearance. My guess is that the seller was hoping that I wouldn't notice the difference. They never offered to send the correct product. But the product is still available for sale. The seller is probably hoping that the costumer will settle for a similar and also cheaper product and not have the time to complain, ask for the right product, money back etc. My experience is unfortunately not good with this company. They seem shady, not serious and very sneaky. Stay away unless you have time to deal with their mess.
  • Please contact us directly. There could be a possible mistake at warehouse while packing the accessories. If there is a real mistake we will organize exchange or a full refund. We never supply cheaper products that customers order.

  • Bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra att man kan använda sig av Klarna när man betalar.
    Sämre är att leveranstiden är på 7-9 dagar.
    Tycker det är extremt långt tid i dagens läge.
  • 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris och snabb leverans.
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    +
    Snabb orderhantering.
    Leverans enligt utlovat.
    Bra betalningsalternativ.
    Smidig utcheckning (mycket tack vare Klarna).
    Produkt enligt beskrivning.

    -
    Långa leveranstider oavsett alternativ (Skickas från Estland).
    Relativt dyr frakt. Även små kollin åker dyrt. Jämförs då med konkurrerande "svenska" och svenska webbutiker.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    På det stora hela gick det snabbt och frakten var inte allt för dyr.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Leveransinformation är topp
    Leveranstid är korrekt
    Betalningsmetoder och fraktavgift är mycket bra.
  • 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställde Google Pixel 2 på söndagen och den anlände redan på onsdagen. Svarade inte i mitt fall effektivt genom mail, men kunde utan problem kontakta dem över telefon då jag fick svar att mobilen skulle skickas samma dag. Är mycket nöjd med priset, leveransen och den trevliga supporten. 1
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    I ordered Samsung Galaxy S8 and the mobile was repacked and sold as new.The double seal was visible.I do not recommend this website!Plus it arrived after 10 days
  • Delivery time is based on shipping metod that you choose. For Posti economy we specify 7-9 business days and this is 10+ full days. We do not sell repacked phones. All phones that we sell are new and in its original factory packaging.
    Regarding double stickers: Samsung phones may have double seals. This is true, and this information is being sent to every customer before shipment. It says that only authorized Samsung official resellers have single seal packages. This is Samsung regulation, making distributors activate phones to be used in EU and put their original double seals.

  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Produkten kom inom den tiden de sa att den skulle
  • Ganska dålig
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Har inte fått något än och undrar när min leverans kommer?!... Noope!
  • Vänligen kontakta oss direkt. Då kan vi kontrollera din leveransstatus i detaljer.

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Billigt och bra.Dessutom kan man välja mellan olika betalningsmetoder
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Snabb leverans men ej behjälpliga då kameran på telefonen slutade fungera redan första dagen.

    Fick ordna med garanti själv hos telefontillverkaren vilket tagit väldigt lång tid då produkten är köpt via dessa skojare. Nu drygt 2 månader senare är en ersättningsenhet på väg, kommer hädanefter aldrig att handla något från oseriösa nätbutiker för att spara någon hundring. Borde ha lyssnat till de dåliga omdömena där flera andra beskrivit liknande saker.
  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning
    I have not received the product after a week while I had the bill in my klarna after few hours and on the bill it says DHL(+3 days) but after a week no product is delivered. How can I even say if I like the item or not. This is my worst online shop.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Beställde en Pixel 2 xl av Mobilyx för ett bra pris. Snabb leverans och telefonen i perfekt skick!
    Kan bara rekommendera denna sida!
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Very Good service.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb hantering och hela tiden mejlinfo om läget
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning
    Snabb och säker leverans ändå hem, betalsätt med klarna också bra och utmärkt prisvärd produkt!
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning
    Ni är bäst
  • Utmärkt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det gick mycket snabbt från order till att varan var framme hos mig, priset var likaså mycket humant!
    Den färg jag ville ha fanns ej kvar men fick fort ett mejl där jag antingen kunde häva köpet alternativt ta en annan färg.
    Informativt och trevligt bemötande.
    Daniel
  • Bra
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Jag läste recensionerna och det var en del negativa så jag var lite orolig för denna sida. Det som övertygade mig var dock att det har Klarna som behandlingsalternativ och jag tänkte att om jag inte får min vara så tar jag på faktura och jag är safe då det jag ville beställa var en enormt dyr skärm på närmare 12000kr. Skärmen skickades bara en dag efter jag lagt ordern men jag fick aldrig något trackingnummer på paketet vilket gjorde mig orolig. Jag ringde då deras kundservice som är på engelska, men de var trevliga och gav mig trackingnumret över telefon och allt var i sin ordning. Paketet kom 10 dagar efter att jag beställt det vilket var lite långsamt men de var de enda som hade skärmen jag ville ha i lager och jag fick gratis frakt så jag var medveten om att det inte var någon form av expressfrakt eller liknande.

    Allt som allt en bra butik med bra priser och trevlig servicepersonal och att deras service är på engelska störde mig inget. De tar några dagar extra att få levererat men det är ju inte så konstigt eftersom butiken ligger i Estland.

    Kan inget annat än rekommendera dem och är själv förvånad över alla negativa omdömen. (Nej jag är ingen som fått betalt av dem eller liknande för att skriva det här omdömet, jag är en helt vanlig privat konsument som skriver detta för att jag tycker de ska få mer beröm än vad det fått på Prisjakt då det faktiskt levererade det jag ville ha till ett bra pris.)
  • 7 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    KÖP ALDRIG HÄR!
    Värsta kundservicen jag någonsin varit med om. De hävdar att det är jag som kund har gjort fel och att det är jag som skall kontakta betalningstjänsten föra att få tillbaks mina pengar. Vidare menar det att de både meddelat mig och krediterat vilket de inte gjort. Förvisso har de bra priser men de kan inte leverera de som de har i lager. Bli inte lurad!
    URUSELT PÅ ALLA SÄTT!
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Grym support! Fick svar på tre minuter via deras mail. :)
  • 7 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning