4.7 / 5
(1072 omdömen)
5
(978)4
(70)3
(4)2
(5)1
(15)
Sorterat efter datum
2020-08-14
Beställde varor för över en vecka sedan. Har inte hört något och har försökt kontakta dem via flera mail och telefon. telefonkön kan man bara stå i ett par minuter sen kopplar den ner. Under all kritik, kan inte förstå hur dem kan ha så bra omdöme. Det här är inte en professionell webbshop.
2020-07-14
Varan gick att beställa, men jag fick den inte, och supporten har inte gått att nå. Under all kritik. Jag beställde en vara, beräknad leveranstid var ca 5 dagar. Efter två veckor ringde jag supporten - inget svar. Jag mailade den istället, inget svar. En vecka senare kommer besked via mail att varan är slut för säsongen. Jag sätter inte lägsta eller högsta betyg för att göra statements, men här är det befogat - ingen respons, ingen vara.
Gårdsman svarar:2020-07-17
Hej. Vi beklagar att beskedet om att produkten du beställt tagit slut för säsongen kom såpass sent. Vi lämnade det så fort vi fick detta besked ifrån produktens leverantör. Vi hade gärna levererat den men eftersom den tagit slut så gick det tyvärr inte denna gång. På vår hemsida kan du bevaka produkten och få ett besked när den återigen finns i lager. Välkommen åter!
2020-07-02
Grymma på kundservice!
2020-06-10
Trevligt bemötande. Snabb o tydlig uppdatering under transport och såklart ett bra pris. Mvh Hans
2020-06-04
Snabb service, bra utbud, behjälpliga vid frågor och bra hantering av varorna, packning etc. Full pott!
2020-06-04
Snabb leveranstid, även om allt inte fanns på lager. Snyggt skött överlag!
2020-06-03
Snabb leverans, men maskinen var trasig. Fick en ny på posten 22 timmar senare.
2020-06-03
Bra utbud med produkter. Har en del saker som kan vara svåra att få tag på på andra ställen. Bra service och kundvård. Bara positivt!
2020-06-03
snabb och komplett leverans
2020-06-03
Har precis gått igenom en RMA med Gårdsman på en produkt som var felaktig vid leverans. Från början förstod jag att detta skulle kunna bli knepigt eftersom produkten vägde över 20kg och försökte därför få support från Gårdsman i hur jag skulle kunna packa den säkert. Allt har löst sig till sist, men supporten från deras kundtjänst är långt under vad jag får från andra e-handlare. Några exempel: - Det finns faktiskt ett telefonnr på hemsidan, men man kan glömma att någon svarar. Lika bra att Gårdsman tar bort det, för det funkar absolut inte. Gången är att man ringer, hamnar i kö och efter några minuter blir man bortkopplad med att belastningen är hög. - Mailkommunikationen är sporadisk. Tredje dagen på mitt ärende har jag fått två mail av Gårdsman trots att det finns öppna frågor som inte är besvarade. Vid ett tillfälle så får jag så lite information att mitt svar blir en fråga om jag förväntas göra något. - Trots att jag direkt talar om att jag inte vet hur jag ska packa produkten så får jag ingen hjälp av Gårdsman. Efter flera dagar av mailande där Gårdsman i princip säger på olika sätt att de måste ha produkten och att jag behöver packa ihop den så ringer jag istället till tillverkaren och får hjälp av dem. Jag kommer att undvika Gårdsman i framtiden.
2020-05-29
Antingen har jag otur eller så är övriga recensioner påhittade. Skyltar man stort med snabba frakter så duger inte min upplevelse iaf. Ganska snabba svar från kundtjänst gör att dom får två stjärnor men svaren därifrån var ju mest svävande och felaktiga. Snabb frakt för mig är 1-2 dagar. Jag beställde i söndags och när det ännu inte lämnat gårdsman på onsdagen så tog jag kontakt, blev då lovad att det lämnar dom onsdag eller torsdag. Idag fredag har det fortfarande inte lämnar deras lager utan jag får endast ett kollinummer som säger att postnord fått förhandsinformation. Det finns så många butiker på nätet idag så jag kommer troligtvis inte återkomma.
Gårdsman svarar:2020-06-02
Hej Slayerman. Den leveranstid vi skyltar med just nu är att lagervaror skickas inom 5 vardagar. Den leveranstiden anges både på produktsidan och även i kassan, så att du som kund vet vad du ungefär ska kunna räkna med i leveranstid. När ett paket är paketerat så skickas kolli-information till dig. Första scanningen av paketet sker när det anlänt till speditörens terminal. Innan dess visar speditören bara förhandsinformation även fast paketet är upphämtat. Om det är något som avvikt med ditt paket eller om du fortfarande saknar det så ber jag dig kontakta vår kundtjänst på [email protected] eller telefon 036-14 32 70 så att vi får chans att titta på just ditt ärende. Ha en bra dag! /Rikard
2020-05-28
Proffsig kundtjänst som kunde svara direkt, via telefon, på väldigt produktspecifika frågor. Snabb leverans. Bra priser.
2020-03-28
Grym ryggsäck, tät och man syns och man ser, perfekt att ha som cykelryggsäck under vintern! Sitter skönt på ryggen och toppen att det finns ett fack för dator i väskan!
2020-03-21
Det här är en kille som verkligen bryr sig om sina kunder! Tar kontakt på ett omsorgsfullt sätt och frågar om allt fungerat bra. Super!
2020-03-14
Bra priser och snabb leverans
Sida 1