rating.rate-n-text-version.md
Sorterat efter datum
2019-06-24
Lätt att beställa från deras hemsida & bra leverans alternativ.
Kjell & Company svarar:2019-06-25
Det låter precis som det ska vara ! Stort tack för ditt omdöme! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-24
Philip i kundservice är en stjärna. Fixade min retur när jag hade fått trasiga fläktar och ordnade så att jag fick nya.
Kjell & Company svarar:2019-06-25
Det var väldigt snällt sagt! Tack så mycket för att du tog dig tiden att dela med dig utav din upplevelse. Skulle det dyka upp något så är du alltid varmt välkommen! Med vänliga hälsningar, Philip
2019-06-24
Jag lyckades inte finna den typ av tangentbord till iPad2 just nu på någon internetbutik i Finland där jag bor. Min granne påminde mig då om Kjells & C:o och hos er fann jag genast vad jag letade efter. Jag blev positivt överraskad att jag kunde köpa den till Finland. Priset var okay även om frakten nog var lite dyr. Jag var också lite imponerad över att jag fick ett meddelande om att tangentbordet blev sänt till mig redan samma dag. Tack!
Kjell & Company svarar:2019-06-25
Hej och stort tack för ditt omdöme! Det låter som att allt har gått helt rätt till, förstår att frakten blir aningen dyrare än vad den annars blir inom Sverige. Hoppas allt fungerar som det ska och du är välkommen att höra av dig om det skulle vara något! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-20
bja bja ja
Kjell & Company svarar:2019-06-25
Tack för ditt omdöme! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-20
Bra webbsida. Bra priser och förhoppningsvis snabb leverans
Kjell & Company svarar:2019-06-25
Hej och stort tack för ditt omdöme! Skulle leveransen vara något att anmärka på så tveka inte att kontakta oss direkt gällande detta! Annars hoppas jag att allt går som det ska! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-18
Hedblomuser.total-reviews
Beställde handkontroller. Väntade sex dagar. Ringde kundtjänst. De kunde inte hjälpa mig och påstod att jag skulle ha fått ett mejl att varan blir försenad. Det hade jag dessvärre inte. Varan som var lagerförd ”i lager” skulle dröja till mitten av juli. Då frågade jag om vi kunde byta ut mot en annan färg som i då språkande stund var lagerförd ”i lager” (en svart Sony dualshock 4 v2) ”den har vi inte heller, det står att den ska komma in i lager imorgon”. Nej men då makulerar vi ordern, sa jag. Ja då gör jag det sa killen (David) och så skickar jag en bekräftelse på mejl (han repeterade min mejladress) och så sätter jag tillbaka din rabattkupong på ditt Kjell-inlogg. Jag fick varken en bekräftelse på den makulerade ordern per mejl eller min rabattkupong. Ringde upp igen när jag var utanför Kjell-butiken där jag bor och frågade om min rabattkupong, nej då ska den finnas åter på mitt konto om en vecka sa den nya killen i kundtjänst (Adam?) inte heller denna gången fick jag en bekräftelse per mejl som utlovats att den tidigare ordern var makulerad... Brukar gilla kjell&company men mitt omdöme går ner till acceptabel (5 stjärnor av tio för bristande kunskap hos kundtjänst och att lagersaldot på hemsidan uppenbarligen inte går att lita på. Detta gäller bara e-handel. Kunskapen och bemötandet och professionalismen i butik kvarstår med 10/10 men det går inte att betygsätta här. Köpte min vara i butik, utan rabattkupong. Det gick utan problem. Ingen idé att Kjell&Company svarar med standardfrasen kontakta kundtjänst och berätta vad vi kan bli bättre på eller skicka mejl, då det precis är kundtjänsten som var en större del av mitt problem och därmed inte rätt forum att ta emot kritik, ge mig i så fall hellre kontaktuppgifter till en chef som är resonlig. Den vita handkontrollen står nu återigen som ”i lager” trots att killen i kundtjänst sa att den skulle dröja till mitten av juli, blir inte riktigt klok på det där men lämnar i alla fall ett löfte, ett problem till i e-handeln så är inte jag e-handelskund längre. Är kräsen med kvalitet på kundtjänst och engagemanget denna visar samt att kundtjänsten åtar sig löften som att skicka ut bekräftelse på makulerad order eller om ordern tar längre tid - att man får ett mejl om en försenad vara hellre än att man ska behöva ta reda på allt själv.
2019-06-06
Redigerades 2019-06-17
Lätt att hitta och lätta att fylla i alla uppgifter vid beställningen.
Kjell & Company svarar:2019-06-17
Hej och stort tack för ditt omdöme! Det ska vara lätt att hitta och lika lätt att beställa! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-14
Lätt att hitta prylarna jag söker.
Kjell & Company svarar:2019-06-17
Det låter precis som det ska vara! Härligt! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-13
Redigerades 2019-06-14
Kjell & Company har förträffliga, informativa sidor "Hur funkar det" med pedagogiska instruktioner, vilket omedelbart leder till ett vidare sök efter produkter. Sortimentet är förnämligt. Beställningar bekräftas och skickas i tid. Fri frakt över 300,00, positivt men PostNord sköter sig som vanligt lite skakigt, dock inte Kjell & Co´s fel. Priser inte alltid lägst.
Kjell & Company svarar:2019-06-14
Hej och tack för ditt omdöme! Väldigt informativt och utförligt beskrivet! Beklagar om det varit strul med leveransen och hoppas att det inte inträffar igen! Vi hoppas inom kort att även kunna erbjuda andra leveransalternativ! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-13
Bra pris och snabb hantering
2019-05-29
Redigerades 2019-06-13
snabbb leverans
Kjell & Company svarar:2019-06-07
En viktig punkt i att handla online, tack för att du bekräftar att det gick precis som det skulle! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-03
Redigerades 2019-06-13
Bra pris Lättläst hemsida Snabb leverans
Kjell & Company svarar:2019-06-13
Hej och stort tack för din uppdatering! Allt verkar ha gått hela vägen och det glädjer oss att du meddelar oss om det här! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-12
bra hemsida , lätt att beställa
2019-06-12
L
Lernnart Svenssonuser.total-reviews
Hade problem med kopiering från videokamera till dator (Moviesaver 600) men Emil från kundtjänst lade ner 20 minuter att lösa detta per telefon och med fjärrstyrning. Kjell och Company har en utmärkt service när det gäller data.
Kjell & Company svarar:2019-06-12
Hej Lennart, Tack för din fina recension! Det är väldigt tillfredsställande att vi kunde lösa problemet och fantastiskt roligt att se din uppskattning för vårt samtal . Jag önskar dig varmt lycka till med dina framtida filmprojekt. Hälsningar Emil
2019-05-28
Redigerades 2019-06-12
Smidig hemsida.
Kjell & Company svarar:2019-06-07
Tack för din feedback och stort tack för ditt omdöme! Med vänliga hälsningar, Joakim
Sida 1