4.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-15
Att allt har fungerat som det ska
2019-07-04
Redigerades 2019-07-14
Snabbt och smidigt
Kjell & Company svarar:2019-07-16
Tack för ditt trevliga omdöme! Med vänliga hälsningar, Max Kundtjänst
2019-06-28
Redigerades 2019-07-13
Alltid nöjd!
Kjell & Company svarar:2019-07-16
Kul att du alltid är nöjd när du handlar av oss! Med vänliga hälsningar, Max Kundtjänst
2019-07-10
Redigerades 2019-07-11
Snabb och korrekt hantering av min beställning. Informativt och pålitligt.
Kjell & Company svarar:2019-07-16
Härligt att höra att du är nöjd med din beställning! Med vänliga hälsningar, Max Kundtjänst
2019-07-10
Litar alltid på kJELL&co
Kjell & Company svarar:2019-07-16
Det glädjer mig att du alltid litar på oss! Med vänliga hälsningar, Max Kundtjänst
2019-07-09
Beställde kl 9.00 i går och kunde hämta varan kl 12.00 idag. Suverän service!
Kjell & Company svarar:2019-07-16
Tack för ditt trevliga omdöme! Kul att du är nöjd med vår service. Med vänliga hälsningar, Max Kundtjänst
2019-06-24
Redigerades 2019-07-03
Jag lyckades inte finna den typ av tangentbord till iPad2 just nu på någon internetbutik i Finland där jag bor. Min granne påminde mig då om Kjells & C:o och hos er fann jag genast vad jag letade efter. Jag blev positivt överraskad att jag kunde köpa den till Finland. Priset var okay även om frakten nog var lite dyr. Jag var också lite imponerad över att jag fick ett meddelande om att tangentbordet blev sänt till mig redan samma dag. Tack!
Kjell & Company svarar:2019-06-25
Hej och stort tack för ditt omdöme! Det låter som att allt har gått helt rätt till, förstår att frakten blir aningen dyrare än vad den annars blir inom Sverige. Hoppas allt fungerar som det ska och du är välkommen att höra av dig om det skulle vara något! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-07-02
Sjukt snabb leveranstid! Och bland de få som hade min vara i lager
Kjell & Company svarar:2019-07-03
Tack för ditt omdöme! Härligt att höra att du är nöjd med leveranstiden! Med vänliga hälsningar, Max
2019-06-20
Redigerades 2019-06-30
bja bja ja
Kjell & Company svarar:2019-06-25
Tack för ditt omdöme! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-28
Redigerades 2019-06-29
Allt från beställning till leverans gick smärtfritt. Bra betalningsalternativ och snabb leverans.
Kjell & Company svarar:2019-07-03
Tack för ditt trevliga omdöme! Vi är glada att du delar med dig av din upplevelse. Med vänliga hälsningar, Max
2019-06-12
Redigerades 2019-06-27
bra hemsida , lätt att beställa
2019-06-24
Lätt att beställa från deras hemsida & bra leverans alternativ.
Kjell & Company svarar:2019-06-25
Det låter precis som det ska vara ! Stort tack för ditt omdöme! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-24
Philip i kundservice är en stjärna. Fixade min retur när jag hade fått trasiga fläktar och ordnade så att jag fick nya.
Kjell & Company svarar:2019-06-25
Det var väldigt snällt sagt! Tack så mycket för att du tog dig tiden att dela med dig utav din upplevelse. Skulle det dyka upp något så är du alltid varmt välkommen! Med vänliga hälsningar, Philip
2019-06-20
Bra webbsida. Bra priser och förhoppningsvis snabb leverans
Kjell & Company svarar:2019-06-25
Hej och stort tack för ditt omdöme! Skulle leveransen vara något att anmärka på så tveka inte att kontakta oss direkt gällande detta! Annars hoppas jag att allt går som det ska! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-18
Hedblom(28 omdömen)
Beställde handkontroller. Väntade sex dagar. Ringde kundtjänst. De kunde inte hjälpa mig och påstod att jag skulle ha fått ett mejl att varan blir försenad. Det hade jag dessvärre inte. Varan som var lagerförd ”i lager” skulle dröja till mitten av juli. Då frågade jag om vi kunde byta ut mot en annan färg som i då språkande stund var lagerförd ”i lager” (en svart Sony dualshock 4 v2) ”den har vi inte heller, det står att den ska komma in i lager imorgon”. Nej men då makulerar vi ordern, sa jag. Ja då gör jag det sa killen (David) och så skickar jag en bekräftelse på mejl (han repeterade min mejladress) och så sätter jag tillbaka din rabattkupong på ditt Kjell-inlogg. Jag fick varken en bekräftelse på den makulerade ordern per mejl eller min rabattkupong. Ringde upp igen när jag var utanför Kjell-butiken där jag bor och frågade om min rabattkupong, nej då ska den finnas åter på mitt konto om en vecka sa den nya killen i kundtjänst (Adam?) inte heller denna gången fick jag en bekräftelse per mejl som utlovats att den tidigare ordern var makulerad... Brukar gilla kjell&company men mitt omdöme går ner till acceptabel (5 stjärnor av tio för bristande kunskap hos kundtjänst och att lagersaldot på hemsidan uppenbarligen inte går att lita på. Detta gäller bara e-handel. Kunskapen och bemötandet och professionalismen i butik kvarstår med 10/10 men det går inte att betygsätta här. Köpte min vara i butik, utan rabattkupong. Det gick utan problem. Ingen idé att Kjell&Company svarar med standardfrasen kontakta kundtjänst och berätta vad vi kan bli bättre på eller skicka mejl, då det precis är kundtjänsten som var en större del av mitt problem och därmed inte rätt forum att ta emot kritik, ge mig i så fall hellre kontaktuppgifter till en chef som är resonlig. Den vita handkontrollen står nu återigen som ”i lager” trots att killen i kundtjänst sa att den skulle dröja till mitten av juli, blir inte riktigt klok på det där men lämnar i alla fall ett löfte, ett problem till i e-handeln så är inte jag e-handelskund längre. Är kräsen med kvalitet på kundtjänst och engagemanget denna visar samt att kundtjänsten åtar sig löften som att skicka ut bekräftelse på makulerad order eller om ordern tar längre tid - att man får ett mejl om en försenad vara hellre än att man ska behöva ta reda på allt själv.
Sida 1