Prisjakt
Nordicbox
Vinnare 2016 - Årets nykomling
  • Smidigt köp genom Klarna
  • Fler än 70 000 nöjda kunder
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 dagar sedan
Snabbt smidigt 😃 och enkelt
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
11 dagar sedan
Enkel butik att ta sig fram i, bra priser och produkter! Köper garanterat från er igen i framtiden. Mvh Emil
Anonym användare
Anonym användare
Bra
en månad sedan
Via butik
Betalade för expressleverans 10kr extra, skulle skickas samma dag. Tog 2 dagar innan det skickades. Annars nöjd.
a
apdenfri

1 omdöme

Dålig
2 månader sedan
Via butik
Det var enkelt och smidigt att göra köpet på hemsidan. Rimliga betalnings- och fraktalternativ. Jag köpte med 10% rabatt i ett erbjudande "lämna recension så får du 10%". Rabatten drogs inte och jag fick maila och fråga för att NordicBox i efterhand skulle fixa detta. Tidsödande och tråkigt. Paketeringen var inte så bra. Inget emballage runt produkternas originalkartoner, bara lite plast och tejp vilket resulterade i att vissa grejer självklart var skadade när de kom fram. Försökte kontakta företaget om retur och det tog fyra vardagar innan det löste sig. Jag fick maila och påminna flera gånger längs vägen. Det var inte en och samma person som svarade utan lite blandat. Jag blev ombedd att beskriva skadorna igen fastän att jag redan gjort det utförligt och med bild redan i mail nummer ett. Inte så bra kontakt internt på firman mellan handläggarna med andra ord. Ersättningsprodukt skickades snabbt ut när väl "rätt person" läst mail. Dock kom det ingen bekräftelse eller info om att utskicket gjorts. Kanske även detta bidrar till att kundsupporten var lite "rörig", alltså att de inte verkar registrera vad som händer i ett ärende så att alla har överblick. Retursedel till den trasiga produkten har inte skickats. De kanske räknar med att jag ska ansvara för elektronikåtervinningen här? Sorry, men det är inte mitt jobb, så jag har bett dem skicka retursedel så får vi se hur det går. Edit: retursedel skickades=enkelt att lämna in på posten, men de har inte clearat returen med Klarna som var mitt betalningsalternativ. Detta gör att jag nu flera veckor efter köpet fått krångla med Klarna och uppge returnummer, uppge hur Nordic box skött retursedlar, uppgett vilket fraktbolag de valde osv osv... Detta är väl inte kundens problem? Nordic box får väl själva hålla kontakten med sitt faktureringsbolag - nu läggs det på kunden. Nja, Nordic box lär få träna på det administrativa för att få till en trevlig upplevelse för kunderna. I nuläget är det inte så proffsigt skött. Åtminstone inte i mitt ärende. Tror inte jag kan tänka mig att handla här igen. Bra vid köpet på hemsidan, men dåligt packat, inte enkelt med retur, mycket tjat och krångel i veckor efteråt.
Anonym användare
Anonym användare
Bra
en månad sedan
Via butik
Snabbleverans Byt leverantör postnord Paketet hängdes på min postlåda i en plastpåse, vem som helst kunde ju ta detta och då hade jug EJ fått min leverans!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan
Via butik
Helt ok Fungerade bra
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan
Via butik
Smidigt och mycket bra med de olika betalningsalternativen :)
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan
Via butik
Snabbt, enkelt, mycket bra pris.
Betyg köpupplevelse
4.0Utmärkt
79 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(43)
(14)
(5)
(3)
(9)

Om butiken

Nordicbox

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCardPayson
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.nordicbox.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Sisu Net AB

Organisationsnr: 559021-4333

Information hos allabolag.se