Zerazza
  • Alltid miljöfrakt
  • Butik i Stockholm & Göteborg
  • Mer än 20 år i branschen
E
Emma242

5 omdömen

Usel
9 månader sedan

Ingen leverans, inget livstecken från kundtjänst.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
ett år sedan
Via butik

JAG KAN VERKLIGEN OCH VILL REKOMMENDERA DENNA TOPPENFIRMA PÅ SVERIGES FRAMSIDA SOM JAG GER FEM GULDSTJÄRNOR.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
ett år sedan
Via butik

Mycket nöjd, snabb leverans, smidig att handla

Gästanvändare
Gästanvändare
OK
ett år sedan
Via butik

Bra utbud och trevlig webbshop. Däremot har jag väntat över en vecka på leverans av varor trots att det står att varor som finns på lagret skickas inom 2-3 dagar. En produkt är restad och har förståelse för det men inte att resten av leveransen fastnar för det.

Zerazza svarar:2021-05-05
Bäste kund! Ibland kan det vara så att varan finns på lager, men inte i tillräckligt antal som kund beställt. Dessutom kan det komma in ordrar på samma vara, nästan samtidigt, och då stämmer tyvärr inte lagersaldot i webshopen. Jag kan gärna kolla upp detta åt dig, om jag får ditt ordernr. Du får också gärna maila till [email protected], så hjälper jag dig! Mvh, Helena Zerazza, Kundtjänst
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Det har gått nästan en månad och jag har fortfarande inte fått några varor. Kundtjänst verkar ha gått under jorden. Jag fick dessutom fel svar av kundtjänst när jag ställde en fråga innan köpet.

Zerazza svarar:2021-05-05
Tyvärr har vi drabbats av Covid-19 på Kundtjänst och varit rejält underbemannade under ett par veckor. Ber om ursäkt för felaktigt svar! Vi svarar alltid på mail, [email protected] så snart det är möjligt, oftast redan samma dag. Just nu behöver vi lägga mycket tid på att leveransbevaka, då många av våra leverantörer drabbats hårt av Covid-19, med stängda fabriker osv, vilket lett till förseningar och osäkra leveransbesked. Normal leveranstid på beställningsvaror är 1-3 veckor från orderdatum, men så här i Corona-tider får man tyvärr räkna med att leveranstiden kan bli något längre. Vi jobbar hårt för att försöka uppdatera kunderna med nya leveransbesked löpande. Med vänliga hälsningar, Kundtjänst Zerazza
B
Berra

2 omdömen

Usel
ett år sedan

Än idag, över mer än en månad efter min beställning och betalningsbekräftelese, har Zerazza inte skickat skickat iväg den enda produkten jag beställde från dem. Kan absolut rekommendera dem till någon.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Har gått en månad sedan jag beställde min vara. De svarar inte på mejl eller telefon. När jag ringde så sa de "du är först i kön" i en timme. De verkar inte ha någon kundservice. Det är lurendrejeri och jag kommer dra detta så långt jag behöver för att få tillbaka mina pengar.

Zerazza svarar:2021-05-05
Vi ber så mycket om ursäkt över att du fått ett så dåligt bemötande! Tyvärr drabbades Kundtjänst av Covid-19 och vi var rejält underbemannade under ett antal veckor. Vi svarar alltid på mail, [email protected], oftast redan samma dag, så detta är det bästa och snabbaste sättet att få kontakt med oss. Leveranstiden på beställningsvaror är i normala fall 1-3 veckor från orderdatum, men såhär i Corona-tider får man tyvärr räkna med att leveranstiden kan bli något längre. Hoppas vi kan hjälpa dig bättre nästa gång! Med vänliga hälsningar, Kundtjänst, Zerazza
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan
Via butik

Lita inte på lagersaldot!

Betyg köpupplevelse

2.8OK
2 omdömen

Om butiken

Zerazza

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.zerazza.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: HomeChef AB

Organisationsnr: 556696-8136

Information hos allabolag.se