1.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-10-11
    S
    Skyhan(1 omdöme)
    Delivery bullshit! never buy again.
    Sorterat efter datum
    Gamla omdömen

    Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

    2017-02-12
      J
      Johanistenlia(1 omdöme)
      Jag har varit kund hos Prozis sedan jag snubblade över dem för några år sedan. Tycker deras egna protein är jättegott och har helt slutat köpa i butik i Sverige. Det är förresten svenska tjejer som jobbar åt dem på huvudkontoret = bra service!
      Prozis svarar:2017-02-14
      Hej kära kund, vad roligt att du tycker om vår butik. Vänliga hälsningar Prozis
      2016-09-28
        P
        Pnilsson82(2 omdömen)
        På tok för lång leveranstid.. Priser som ökar när det väl är dags att betala och krångligt system.. Det märks att de inte har en svensk eller Nordisk närvaro egentligen utan bara slängt till ett land i sin webbshopp och gjort en så där bra lösning.
        Prozis svarar:2016-10-04
        Kära kund Vi skulle gärna vilja informera om att vi även har ett expressleveransalternativ. Det här alternativet är inte alltid kostnadsfritt så du kan behöva betala för att använda dig av det här alternativet. Leveranstiden blir dock betydligt kortare, om du lägger din beställning innan klockan 15.00 så tar leveransen endast en arbetsdag. Leveransen kan dock ta upp till två arbetsdagar om du bor långt ifrån en distrubutionscentral. Priserna kan ändras, fram för allt om du lagt dem i kundvagnen en annan dag än den dag du väljer att lägga din beställning. Om du haft problem med någon särskild beställning ber vi dig vänligen kontakta vår kundtjänst som gärna hjälper dig med ytterligare förklaringar. Vänliga hälsningar Prozis
        2016-05-06
          Chesluk(136 omdömen)
          Var osäker på om denna nätbutik var något att ha men ändrade mig väldigt snabbt! Köpte ett gäng produkter härifrån och allt gick bra förutom ett par saker: +Mycket bra pris på just den produkt jag var ute efter (Vitargo), för bra egentligen. -Rabattkuponger i all ära men det är få som är användbara, de flesta kräver ett andra köp. Alltså man lägger sin beställning och sen får man en kod som används vid nästa köp. Detta gör att den praktiska nyttan blir liten. Låt mig exemplifiera: Du lägger en beställning på 600 kr och får en kod som ger dig 25% av beloppet tillbaka vid nästa köp, i detta fall 150 kr. Dock måste du göra ett till köp, man hade ju trott att ens första köp skulle gå loss på 450 kr. Detta står inte direkt utan man får klicka på villkoren. -Lång beställningskedja, kom igen detta är 2016 jag ska inte behöva klicka flera gånger för att betala! 1 Klick för att komma till varukorgen. 1 Klick för att stänga ner rutan med extrapriser. 1 Klick för att spara eller använda sk Prozispoints, ett slags bonussystem. Större beställningar ger fler Prozispoints. 1 Klick för att välja leveransadress. 1 Klick för att välja betalningsmetod. 1 Klick för att lägga beställningen. Lite Amazonvarning över det hela. Väljer du att lägga till en produkt så upprepas proceduren. Dock kan man lösa det genom att ha två fönster öppna, ett med sista beställningsfönstret och ett där själva butiken är öppen. När man är färdig så trycker man på F5 (uppdatera) i beställningsfönstret och blir ens varukorg uppdaterad. - Något lång leveranstid, inget som kommer påverka omdömet då jag hade detta i åtanke men mitt paket passerade flera länder innan det ankom till mig. Delivered - Signed for by : Chesluk Awaiting collection by recipient as requested Monday, May 02, 2016 Awaiting collection by recipient as requested With delivery courier Processed at (Stad i Sverige) - SWEDEN Arrived at Sort Facility (Stad i Sverige) - SWEDEN Friday, April 29, 2016 Departed Facility in COPENHAGEN - DENMARK Processed at COPENHAGEN - DENMARK Arrived at Sort Facility COPENHAGEN - DENMARK Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM Thursday, April 28, 2016 Processed at BRUSSELS - BELGIUM Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM Wednesday, April 27, 2016 Departed Facility in MADRID - SPAIN Processed at MADRID - SPAIN Transferred through MADRID - SPAIN Tuesday, April 26, 2016 Departed Facility in OPORTO - PORTUGAL Shipment picked up Trots allt rekommenderar jag denna butik och kommer handla här igen när mitt lager är slut.
          2016-03-16
            B
            Baalh(1 omdöme)
            Akta er för att beställa från detta företag. Alla priser står på SEK när man tittar på produkter, i kundvagnen eller efter man gjort beställningen men de tar betalt i EUR vilket gjorde att betalningen ökade med 30 SEK. Påtalade detta till deras kundtjänst men de ville inte återbetala.
            Prozis svarar:2016-03-23
            Kära kund Vi ber om ursäkt för det inträffade men som vi informerar om vid val av kreditkortbetalning så visas priserna i din lokala valuta men betalas i euro. Vi informerar även om att vissa kredikortsföretag kan ta ut en valutaväxlingsavgift. För att vara tydliga är det den enda texten som visas i samband med att man väljer kortbetalning och texten är skriven med röda bokstäver. Informationen finns även med i våra villkor. Vi ber om ursäkt om det trots det här uppstått ett missförstånd och du inte sett texten. Om det finns några ytterligare tveksamheter är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vänliga hälsningar Prozis