Sveriges spelbutik sedan 2001
Fri frakt på alla produkter
Prisgaranti & livesupport

https://www.spelbutiken.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 16 år sedan
(data från 2017-07-25)
Detaljerad information Spelbutiken se har fått betyget (8.67)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Otroligt fin service. Jag hade problem med en del till ett spel som gått sönder (självförvållat) och lyckades inte hitta några reservdelar Jag hörde av mig till butiken som fixade fram delarna jag behövde.

    Allt har funkat perfekt, snabba mailsvar, snabba leveranser och otroligt bra support när jag behövde det som bäst.
    5 dagar sedan
  • Utmärkt
    Snabb leverans (1-2 dagar, minns inte :P) och jag + en kompis fick tag på Gears of War 4 för 129:/styck!
    Klockrent!
    7 dagar sedan
  • Usel
    Order godkänd. Sen 2 dagar senare kommer mail att produkten utgått. Dåligt! Vill ej handla från en butik som inte har koll på sina ordrar
    7 dagar sedan
  • Perfekt
    Bra priser, snabb samt fri frakt och trevligt poängsystem.
    13 dagar sedan
  • Perfekt
    VAd mer kan man säga? Kanon!
    15 dagar sedan
  • Usel
    Hej,

    Beställde studsmatta på deras site... men avbeställde 2-3 dagar senare.
    Har nu 1 månad senare fortf inte sett några pengar tillbaka..
    Kan ändra mitt betyg antar jag om man får tillbaka det någon gång för övrig var ju annars leveranserna ifrån dom snabba och på... men får man problem eller reklamation ... det är då det går riktigt åt skogen
    20 dagar sedan
  • Hej.

    Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet i vår butik. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback.
    Vi skulle vilja veta vad som exakt som skett med din beställning, så kanske vi kan hjälpa dig eller andra med liknande problem. Hör gärna av dig. Kontaktinformation finns på hemsidan.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Perfekt
    Har gjort 8 beställningar från Spelbuitken sedan 2014. Alltid billigt, alltid snabb leverans, inga problem. Favoritbutiken!
    21 dagar sedan
  • Knappt godkänd
    Ärligt talat har de nog inte förtjänat ett så lågt betyg från mig. Men de utlovade en leveranstid på 2-4 arbetsdagar, nu har det gått fem fulla arbetsdagar sedan jag lade min beställning och jag har fortfarande inget paket. Nu är det helg och jag står här med krossade planer.

    Men det tåls att säga att de faktiskt skickade produkterna den första arbetsdagen efter att jag lade min beställning, men ett löfte är ett löfte.

    En liten grej de hade kunnat göra som jag hade uppskattat är att låta mig spåra paketet eller gett mig någon ytterligare information än att det är skickat.
    1 mån sedan
  • Hej.

    Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet i vår butik. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback.
    Vi skulle vilja veta vad som exakt som skett med din beställning, så kanske vi kan hjälpa dig eller andra med liknande problem. Hör gärna av dig. Kontaktinformation finns på hemsidan.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Usel
    Sista gången någonsin jag handlar något på den skitsidan. Förbokade ett spel men det dök givetvis inte upp i tid, även om det var 'download-versionen'. Senare stod det att det var slut i lager. Pinsamt!

    Otrevlig kundsupport och usel service. Nej, aldrig mer Spelbutiken.
    1 mån sedan
  • Hej.

    Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet i vår butik. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback.
    Vi skulle vilja veta vad som exakt som skett med din beställning, så kanske vi kan hjälpa dig eller andra med liknande problem. Hör gärna av dig. Kontaktinformation finns på hemsidan.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Mycket bra
    Oftast ligger dem väldigt bra i pris och är snabba i leveransen. Har egentligen aldrig haft några större problem och endast varit i kontakt med supporten enstaka gånger. De är väl mediokra men har som sagt inte haft några större problem och därför inte "lärt känna" de än.
    2 mån sedan
  • Usel
    Bedrövligt att deras prisgaranti bara gäller för produkter som man ännu inte har beställt. Beställde du för 10 minuter sedan är du körd. Supporten är långt ifrån service minded.
    2 mån sedan
  • Hej.

    Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet i vår butik. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback.

    Prisgarantin gäller mycket riktigt innan du gör din order. Förutsatt att din order inte är behandlad så kan man avboka den och du kan göra en ny order med Prisgaranti.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Usel
    Mycket dålig leverans, beställde ett spel måndag natt, otrevliga okunniga på kundtjänst säger att det är inte säkert att få varan på fredag, en hel vecka för ett spel. Aldrig mer beställning från Spelbutiken.
    2 mån sedan
  • Hej.

    Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet i vår butik. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback.

    Vi skickar måndagar, onsdagar och fredagar. Om vi uppfattar dig rätt så har din order isåfall skickats på onsdagen från vårt lager. Efter den lämnat oss brukar det tar ca 36 timmar innan den når dig, men då Postnord under maj månad haft mer frekventa förseningar än vanligt, vill vi vara ärliga med dig.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Usel
    Läs alla de negativa omdömen innan köp och ta en stor fundering på om det är värt att ta risken att handla hos Spelbutiken! Jag kan inte rekommendera någon att handla härifrån då de inte kan leverera i tid, varor som aldrig kommer och inte finns inte i lager efter beställning mm. De är billigast på vissa saker men är det värt det när du aldrig får det du beställt i tid eller att de uteblir helt!? TÄNK PÅ DET! Lägg till några kronor extra istället och välj en seriös butik!
    8 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Bra
    Helt ok utbud, kanske inte det billigaste. Dock bra priser när det kommer till tvspel.
    4 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Ganska dålig
    har handlat av dessa och vist leveransen va väl ok men deras poäng system suger man måste princip vara superkund och handla där minst 3 gånger i månaden för att detta skall ge något. Jag har beslutat att inte handla där något mer menar dom påstår sig ha lägsta priset men känns inte som man vill gynna ett företag som endast gynnar storkunderna
    3 mån sedan
  • Hej.

    Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet i vår butik. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback.

    Poängsystemet är en bonus. I de allra flesta fallen har vi konkurrenskraftiga priser utan poäng. Vi vill ge kunder som väljer våra tjänster en liten edge :). Man kan även sälja spel till oss och få poäng som innestående pengar för att ytterligare reducera priset.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Usel
    Uppdaterin 20170411:
    Försökte handla där igen och fortfarande har de den sämsta snabbkassan man kan ha. Går inte att handla där om man spärrat sitt personrnummer hos UC efter ID kapning. Hos vilket annat företag som vill sälja kan man lägga in sin adress manuellt och betala med kort utan att Klarna ska vara med.

    Har handlat tidigare hos Spelbutiken och då har det fungerat bra. Måste nu knappa in personnummer för att få fram adress trots att jag vill betala med kort. Snabbkassa är en helt värdelös funktion. Varför ska Klarna blanda sig i när jag vill betala med kort????
    I andra online butiker kan man knappa in adress manuellt när man betalar med kort.
    2 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Utmärkt
    Lagt två ordrar från denna butik och jag är riktigt nöjd! Ett spel som download och den koden kom efter ca en minut! Och nu senast en Nintendo Switch Pro Controller. Tog endast 2 dagar från att jag beställt tills den låg i brevlådan! Billigast på prisjakt på det mesta och fri frakt! Dessutom är de snabba att svara i sin chat! Klockrent!
    3 mån sedan
  • Mycket bra
    Mycket bra butik som säljer allt från spel till smink. Om man är på jakt efter lite mer exklusiva produkter är detta oftast den enda produkten som har dessa i lager. För att inte dra ut på det hela kan jag bara säga att jag rekommenderar den här butiken starkt och skulle absolut kunna tänka mig att handla här igen, mitt enda klagomål är att deras priser (oftast!) är runt 20% dyrare än den billigaste på Prisjakt.
    3 mån sedan
  • Usel
    Jag tror inte jag någonsin kommer handla hos de här skojarna igen. Fick ett Nintendo Switch där vänsta joy-con kontrollen var defekt. Och istället för att låta mig skicka in bara den defekta kontrollen eller att de skickar ut en ny fick jag välja på att skicka tillbaka allt till dem eller kontakta bergsala där den repareras själv.

    De på bergsala sade att de endast behöver kontrollern. Men spelbutiken.se säger att det inte är så, så jag får välja på att stå för garantiärendet själv genom att kontakta serviceavdelningen i bergsala och stå för frakt och allt själv. Eller vara utan konsol helt till de fixat det.

    Det känns som de gör garantihanteringen superkrånglig med flit, samtidigt som de presenterar alternativet "ring bergsala själv och sköt det". Vilket företag med någon sorts respekt gör så?

    Jag frågade också om de kunde stå för frakten till bergsala om jag skickade den själv. De kunde de såklart inte.

    Kortfattat, jag fick INGEN hjälp alls.
    3 mån sedan
  • Hej.

    Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet i vår butik. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback.

    Detta har nu förändrats. Efter samtal med Bergsala AB kommer vi nu att kunna hjälpa våra kunder med en adresslapp till Bergsala AB med dig som avsändare så att vi inte längre behöver agera mellanhand i dessa fall.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Usel
    Vanligtvis snabbt och bra. Vid beställning av en nintendo switch, står produkten som skickad 29/3. 31/3 finns inget paket loggat på kolli id't och supporten kan inte spåra eller t.ex ringa lagret och fråga om vart paketet är.

    "Ring på måndag så kanske jag kan kolla"

    Spelbutiken får gärna kontakta mig för att få ett bättre, uppdaterat betyg.
    order 5746754
    3 mån sedan
  • Ganska bra
    Ganska bra men med ojämn kvalitet på leveranser. Det har blivit bättre på sistone men har hänt att jag fått spruckna fodral eller annat vid vissa leveranser. Kanske postens fel så därför svårt att avgöra, hur som helst tycker jag att spelbutiken borde packa vissa grejer bättre. Plus att frakten alltid är medräknad dock.
    4 mån sedan
  • Ganska dålig
    Utlovar heligt leverans på releasedagen, men lyckas inte. Jag frågar dom tre gånger då det är viktigt att jag får det just då och inte senare för att jag åker bort då. Trots långt samtal med supporten erbjuder dom bara 100 kr kompensation på en köp för 4600. Dåligt. Finns ingen anledning att köpa härifrån mer.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Har handlat av spelbutiken många gånger och alltid varit nöjd. Leverans på utlovad tid.
    4 mån sedan
  • Usel
    Eftersom ni är oförmögna att leverera en konsol på releasedagen var det sista gången jag köper från er.
    4 mån sedan
  • Hej!

    Vi ber om ursäkt för detta då Postnord inte lyckats med sitt uppdrag, alla produkter kring Nintendo Switch lämnade oss så tidigt som vi fick lov att skicka dem. Vi har nu bytt till DHL från Postnord i hopp om att leveranstiderna skall bli bättre med dem.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Usel
    tycker att när det står att det tar 2-3 dagars frakt som borde dom oxå hålla det. Och sen om det nån gång skulle bli försenat så borde dom för fan skicka nåt meddelande som "Hej din order har tyvärr blivit försenad, förlåt för det" men nej det är väl för dyrt att införskaffa(eller inte)!

    edit: sluta recensera om du bara fått din vara och inte haft någon kontakt med dom, det höjer betyget på butiken alldeles för mycket
    4 mån sedan
  • Rekommenderad leveranstid är 2-4 vardagar. Tyvärr inträffar förseningar med speditörer ibland till våra kunder. I dagsläget kan man inte veta ifall det inträffar individuella förseningar förens kunden hör av sig. Vi har idag bytt från Postnord till DHL på större försändelser i hopp om att leveranser skall bli snabbare.

    Mvh
    Spelbutiken.se

  • Usel
    beställde tom clancy's den 3 mars och spelet skulle släppas den 7 skulle fått hem de samma dag som de släpptes men fick hem de 3 dagar efter
    jag ringde och frågade vart de va då var dom otrevliga. riktigt dåligt kundbemötande.
    4 mån sedan
  • Hej!

    Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands var mycket riktigt försenad för många. Alla spel lämnade oss så tidigt som vi fick lov att skicka dem, tyvärr var det många som inte fick den i tid. Vi ber om ursäkt för detta då Postnord inte lyckats med sitt uppdrag. Om något inte kommer på releasedagen brukar vi kompensera med en tillgodosumma som du har innestående hos oss. Hör av dig om du inte fått det sedan innan.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Usel
    Förbokade ett spel en månad innan release, fick den två veckor efter release i en trasig fodral och utan pre-order bonusen som jag var garanterad att få. Skivan var sönder repad och spelet ville inte starta. Var oerhört krångligt att komma i kontakt med kundtjänsten som till slut sa att jag inte får tillbaka pengarna på grund av att jag hade tagit bort plasten och och det hade gått mer än 14 dagar efter release. FÖR I HELVETE! det var ett jävla hål i fodralen med pajad skiva och de vill inte återbetala! spelbutiken kanske skickar snabbt och utan problem dem flesta fall, men när nått händer så är dem de mest oförskämda fittungarna man kan va, köpet inte från spelbutiken, inte värt risken
    4 mån sedan
  • Dålig
    Sluta ge höga betyg för att ni "fått er vara levererad". Skit i att recensera om ni inte haft någon faktisk kontakt med företaget.

    Vid årsskiftet köpte jag ett Xbox One S av spelbutiken och fick hem det inom några dagar. Inga problem än så länge, men när jag skulle börja spela på det märkte jag att Xboxet inte läste skivan. Det blev en reklamation på det och jag skickar även tillbaka ett spel som jag vill returnera. Den 9:e januari tog de emot paketet och gav mig ingen som helst bekräftelse att de tagit emot det. Skumt tänkte jag, men jag jag kan ju i alla fall se att de tagit emot paketet med mitt kolli-id.

    Två veckor går utan att de hör av sig och den 26:e januari skriver jag ett mail där jag frågar vad som händer med min reklamation. Jag får inget svar på fyra arbetsdagar och den 1:e februari skriver jag igen och hotar med KO och ARN om de inte svarar mig. Inom en timme får jag svar att mitt Xbox nu befinner sig på deras testavdelning och först nu har de ens brytt sig om att behandla returen av spelet jag skickade med.

    Den 6:e februari mailar jag igen och påminner om konsumentköpslagen att en reklamation ska behandlas inom skälig tid (enligt ARN tre veckor) och att jag kräver en leverans inom veckoslutet. Den 7:e februari får jag svar att de ska se om de kan påskynda processen, och de ställer även en följdfråga som jag missar. Den 13:e februari får jag mail igen där de ber om återkoppling på det tidigare mailet, och eftersom det var mitt eget fel att jag missade deras ursprungliga mail tänker jag att jag ger dem en vecka till. Den 20:e februari mailar jag och ber om att få köpet hävt, vilket jag aldrig får svar på. Den 21:e februari får jag ett väldigt oklart mail med en pdf från testavdelningen som jag antog var en leveransiavisering, vilket det visade sig vara när jag idag den 24:e februari får ett sms från posten att paket från spelbutikens moderbolag finns att hämtas i fel jäkla stad.

    Aldrig igen kommer jag beställa någonting från spelbutiken. Må de gå i konkurs.

    Uppdatering: efter ett argt mail hävde de köpet ändå och sa åt mig att jag bara kunde strunta i att hämta ut paketet så makulerar de ordern.
    5 mån sedan
  • Hej.

    Vi ber om ursäkt för allt besvär du fått stå ut med denna order. När din maskin kom tillbaka var det oklart vad som var fel på den, och i själva verket så fungerade den. Vi hoppas du återkommer vid tillfälle ändå och har en roligare upplevelse.

    Mvh
    Spelbutiken.se

  • Usel
    Lockpriser.
    5 mån sedan
  • Usel
    Toppen om du inte har några problem med din order. Håll bara tummarna att det inte blir något fel på din produkt för då kan du inte förvänta dig särskilt bra service.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Har bara handlat en gång, men då gick det absolut problemfritt och priset var bäst av alla, så än så länge förtjänar de full pott från mig.
    5 mån sedan
  • Dålig
    Bra priser, men inte godkänt att de tar 4 arbetsdagar att få ett spel till stockholmstrakten.

    Uppdaterad 2017-01-18. Sänker betyget till 2 stjärnor då jag efter 5 arbetsdagar fortarande inte fått min vara.
    6 mån sedan
  • Bra
    Mycket bra pris på spelet jag beställde men ingen tracking på paketet som i själva verket var ett vadderat kuvert. Skivan låg löst i fodralet vid leverans. Bättre paketering är ett måste om det levereras med postMord!
    6 mån sedan
  • Utmärkt
    Rekommenderar starkt!
    6 mån sedan
  • Dålig
    Har förbokat spel här ett par gånger, men får dom alltid efter releasedatum, nu sist med Final Fantasy XV. Det var sista gången jag förbokar spel här. När jag frågar om det så skyller dom på posten och att dom faktiskt skickat i tid, men jag kan inte ens välja ett spårbart alternativ (Varubrev eller rekommenderat brev) när jag beställer, så det är lätt att skylla på posten då när ingen kan bevisa något annat. Dom får ändå 2 stjärnor för att dom har billiga priser, och om man inte bryr sig om när spelet kommer så är detta ett mindre problem. Men tro inte att förbokade spel kommer innan release, för då blir man besviken.
    7 mån sedan
  • Usel
    -
    8 år sedan ( Uppdaterat: 7 mån sedan )
  • Usel
    Ännu en gång så misslyckas spelbutiken att lev ett förbokat spel, bokat i augutsti och release idag 29/11 (final fantasy 15) sist var det bf 4. kommer inte på releasedagen så akta er, ni kommer att ha ytterst besvikna tonåringar hemma när de inte får sina spel på release dagen, som sagt andra gången detta händer, billigt ja, leveranssäkert NEJ. Och inte kom det 30/11 heller, och ursäkten är att de fick spelet sent. Kom med posten fredag 2/12 istället för tisdag 29/11.....
    7 mån sedan
  • Hej.

    Det är olyckligt att Final Fantasy XV hade release efter Black Friday helgen. Många försändelser skickade den fredagen och måndagen blev sent levererade med posten. Final Fantasy XV Deluxe ed. kom tyvärr sent in till oss. Vi ber om ursäkt för detta och jobbar med producenten för att undvika sena leveranser till oss.

  • Usel
    1 Stjärna är för högt betyd men lägre gick tyvärr inte att sätta.

    Beställde ett spel med lagersaldo och leveranstid 2-4 dagar. 4 dagen fortfarande ingen avisering om leverans, då visar det sej att spelbutikens lagersaldo inte stämmer och varan inte kan levereras. Ingen info om detta trots att de haft 4 dagar på sej att meddela.

    Hoppas detta negativa omdöme uppskattas av min son som födelsedagspresent då det spel han egentligen skulle få uteblev.

    VÄLJ ANNAN BUTIK ÄVEN OM DET KOSTAR NÅGON KRONA MER !
    7 mån sedan
  • Usel
    Varning!

    Man kan inte beställa en vara utan att ange personnummer. Om den lagras in i databasen eller inte vet man inte. Bli det hackad, så åker namn, address och personnummer i fel hand.
    8 mån sedan
  • Ett fullständigt personnummer vid beställning krävs mycket riktigt. Pga detta så minskas bedrägliga köp avsevärt. Uppgifterna sparas säkert så att det skall skydda våra kunders integritet.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Usel
    Varning!
    I händelse av reklamationsärende är detta företag det SÄMSTA jag träffat på alla kategorier.
    Det tar väldigt lång tid och i mitt fall, så misslyckades man med att skicka ersättningsvaran.
    Känns väldigt otryggt att skicka in en vara med ett så kallat "Frisvar", där man använder Postnord. Varan kom fram till Spelbutiken, men man får ingen respons att den gjort det. Fick mail efter 3 veckor att man godkänt min reklamation och att en ny vara skulle skickas. Efter 10 dagar ringde jag kundtjänst och man konstaterade att det inte skickats. Blev lovad att det skulle skickas samma dag, men dagen efter bekräftade kundtjänst att man misslyckats.
    Jag fick pengar åter....nu slipper jag Spelbutiken i framtiden.
    Handla i en butik, där man kan se någon i ögonen, inte hos detta Kalle Anka bolag!
    8 mån sedan
  • Usel
    Oseriöst företag som har extra öppet köp nu inför jul men där jag missade med några dagar för att enligt dem få rätt att utnyttja denna möjlighet. Man kan tycka att ett företag vill måna om sina stamkunder, men inte Spelbutiken.
    8 mån sedan
  • Vi har mycket riktigt förlängd ångerrätt. Alla beställningar som görs mellan 1 Nov - 23 Dec kan returneras fram till den 15:e Jan 2017. Om man gör en beställning innan den 1:a Nov. gäller sedvanliga regler kring ångerrätt.

  • Ganska dålig
    Verkar vara en bra sida... men....
    Om man vill beställa ett game card som man får skickad som en kod och inte har ett konto där sedan tidigare, så verkar det näst intill omöjligt att göra ett nytt konto där?!
    Jag och tjejen letade pinsamt länge efter hur man skapar en användare och valde sedan en annan butik.
    Synd, för vi fick betala mer där...
    8 mån sedan
  • Tack för ditt omdöme!

    Som förstagångskund av Code via Email produkter behöver man kontakta vår kundtjänst så att vi kan skapa en profil åt dig. Detta är i stora delar för att förhindra bedrägliga ärenden.

    mvh
    Spelbutiken.se

  • Ganska dålig
    Billigt, stort sortiment, snabb kundtjänst via chat och bra websida. Även inga problem att få justerade priser om man hittar billigare vara någon annanstans.
    MEN..
    Förbeställning av spel funkar väldigt dåligt. Det utlovas att man ska få spelet på releasedagen, men inget av de tre spel jag har testat på har nått mig på releasedagen, utan runt 4-5 dagar senare.
    Jag ser i kommentarer nedan att Spelbutiken skyller på Postnord, vilket förstås kan vara orsaken, men jag finner det väldigt underligt att alla andra beställningar jag gör som levereras via Postnord funkar alldeles utmärkt utan några fördröjningar.
    Varför skulle just Spelbutiken ha sådan otur med Postnord?
    9 mån sedan
  • Vi tar detta på stort allvar och tackar för ditt omdöme. Vi använder Postnord som de flesta andra. Vi har samtal med Postnord för att förbättra leveranstiderna och alla gånger räcker det ändå inte till fast man skickar dem i god tid.

  • Perfekt
    Beställer alla mina spel från spelbutiken (3DS och PS3 för det mesta) och får de oftast dagen efter om jag beställer i tid.
    Bäst orginal pris hos prisjakt på alla spel och en dag leverans tid.
    Har inte förbeställt eller köpt något annat än spel vilket gör det svårt för mig att ge något annat en 10/10.
    9 mån sedan
  • Dålig
    Förhandsbeställde Mafia 3 och fick besked att jag skulle ha det samma dag det släpptes, detta var fyra dagar sedan och har ännu inte sätt skymten av något spel.
    9 mån sedan
  • Tyvärr har Postnord inte lyckats utföra det vi anlitat dem för. Extremt många brev och paket är försenade. Få försändelser som skickats under hela oktober har kommit fram. Vi hoppas detta löser sig så snart som möjligt. Om du vill ångra ditt köp när du väl mottagit produkten så hör av dig till oss så hjälper vi dig.

  • Dålig
    Inte fått spelet än trots att jag har förbeställt
    Samma visa förra gången jag beställde..

    Snart kommer ett copy paste "det var ju tråkgit att höra" svar :P
    9 mån sedan
  • Det Är tråkigt att höra. Det må låta som en ursäkt, men Postnord sköter inte sitt uppdrag. Vi har skickat alla förbokningar i god tid och från att dömma av alla rapporter har extremt få kommit fram. Vi hoppas detta löser sig så snart som möjligt. Om du behöver hjälp med att returnera din produkt så hör av dig till oss så hjälper vi dig.

  • Dålig
    Här hade man gjort alla nödvändiga inköp för en härlig spelhelg och byggt upp förväntningar om att Mafia III skulle ligga i brevlådan när man kom hem på fredagen. På releasedagen. Som utlovat. Men nej då.

    Kommer returnera spelet (om jag väl får det) av ren principsak. Nästa release får det bli ett köp på den lokala snordyra butiken. Besviken.
    9 mån sedan
  • Idagsläget vet vi inte när Postnord kommer lösa detta. Vissa kunder väntar fortfarande på produkter skickade i slutet av september. Förhoppningsvis är det löst inom kort. Vi hjälper dig givetvis med en fraktfri retur när du fått det. Hör av dig till oss på kundtjänsten.

  • Perfekt
    Köpte Mafia 3 fick koden inom 30 sek. Mycket bra och snabb transaktion. 10/10
    9 mån sedan
  • Utmärkt
    Snabb frakt. Inga gömda utgifter och fri frakt. Jag är bara nöjd.
    Ska noteras att jag inte gjort någon reklamation eller dylikt.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 9 mån sedan )
  • Usel
    Extremt dåligt support.
    Beställer ett spel som ändras (efter några veckor) till en förhandsbokning av en annan version av samma spel.

    Första gånger jag ringer och frågar låter det som killen sover på supporten. Han är ganska hjälpsam men säger att dom väntar på svar från leverantören och bekräftar att det inte är pre-order versionen. Ser även när jag loggar in att "rätt" version e beställd...
    veckan därpå har man ändrat order (eller så synkar deras system såhär?) när man loggar in och nu e det per-order versionen.
    Ringer då support och undrar vad som händer med min order?
    Tjurig återkoppling och dom har absolut inte fel i deras system eller någonting, utan där hävdar man nu att jag beställt en pre-order på en annan version av spelet.

    Tyvärr dålig upplevelse för kunden, oberoende hur obetydligt ändringen är.
    Blir tyvärr dåligt betyg och inga mer köp härifrån.
    10 mån sedan
  • Hej.

    Tråkigt att du inte fick det du beställt. Sedvanligen ändrar man aldrig en produkt som är beställd, det är svårt att veta exakt vad som isåfall kan ha hänt i ditt specifika fall. Vi hoppas du hittar det du söker!

    mvh
    Spelbutiken.se