1.3 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-03-26
a
Sämsta spelbutiken i landet! Löjliga priser och helt värdelös personal i de flesta butikerna jag besökt. Rekar ingen att handla hos dessa skojare
2019-03-26
"Flera enheter av samma produkt beställdes och överskred maxantalet." Inte första gången det händer från gamestop, borde inte produkten ta slut i lager och förhindra att man kan beställa mer av produkten? Himla trist när man trott att man gjort ett fynd.
2019-03-11
Noterade precis att de har fått en hel del negativ feedback, så vill kompensera med lite creds för deras schyssta support: Beställde en Zelda t-shirt på Black Friday och fick en helt annat modell (som dessutom var något billigare, men åtminstone samma storlek). Hade överseende med deras enorma belastning under Black Friday, så skickade ett e-post om felet och väntade, men fick bara ett automatiskt svar på att de var överbelarmade. Efter ca 3 veckor skickade jag ett nytt e-post, som de svarade på riktigt snabbt och bad mycket om ursäkt för besväret, skrev att de lät mig behålla t-shirten som de hade skickat och att de dessutom skickade rätt t-shirt utan extra kostnad, som kompensation för allt. Deras frakt var snabb och deras specialpriser under åren är bland de bättre på marknaden. Uppskattar även att de tar in unika varor. Och faktumet att de både litade på att jag talade sanning och lät mig behålla den första t-shirten direkt efter att de fått det andra meddelandet var ett stort plus. Därför får de 8 stjärnor. -1 stjärna för att de gjorde fel från början. -1 stjärna för att jag behövde skicka 2 meddelanden innan det löste sig. Förmodar att de flesta skulle givit dem mindre än 8 stjärnor för omständigheterna, men eftersom det verkar som att majoriteten inte har varit med om trevliga upplevelser och de som är nöjda bara representerar en minoritet, baserar jag omdömet på deras snabba support och kompensation, samtidigt som jag är väldigt nöjd med deras fysiska butik, vilket är att tillägga.
2018-07-01
Redigerades 2019-02-25
m
köpte ett NYTT spel på rea fick spelet men dock var skyddsplast borta med en secure klistermärke över öppning som när jag tog bort det lossna det under som det stog void på som ej går bort SNYGGT! i övrigt bra skick
2019-02-23
s
förbeställde anthem (pc) för att få en gratis figur. de skickar fel färg på figuren och skickar själva spelet från tyskland så det dyker inte upp före helgen. lyckat...
2019-02-10
D
Saldot på hemsidan verkar inte ha det minsta att göra med vad som faktiskt finns i butik. Var intresserad av en vara som skulle finnas i nästan varje butik i landet enligt hemsidan, i nytt skick. Ville kolla innan, så ringde. Ingen svarade. Efter åtskilliga försök (där signalerna gick kanske 10 gånger, följt av en extremt hög ton som hängde i tills jag lade på) gav jag upp, men bestämde mig för att kolla på plats, då jag ändå hade ärenden i närheten. Självklart hade de inte produkten hemma, och att telefonen inte skulle fungera visste de inget om. I och med att man faktiskt kan köpa varor online via deras hemsida, som sedan inte verkar existera, rekommenderar jag starkt att inte köpa någonting från hemsidan direkt, utan att ringa in och kolla om varan faktiskt finns eller inte. Om någon väl svarar i telefonen.
2019-01-16
Redigerades 2019-02-07
Tog betalt för vara som skulle hämtas i butik. Väl i butik fick jag veta att de hade nekat ordern för att de "hade annat för sig". Pengarna betalades aldrig tillbaka. Vilket skojarföretag! Mot mitt bättre vetande gav jag dem en till chans. Beställde nytt spel och betalade i förväg. Fick begagnat, trasigt spel. Inget svar från suport, butik vägrar hjälpa mig. Så nu har de inte bara stulit pengar utan vägrar ersätta felaktig produkt. Blir att driva vidare ärendet. Uppdatering: Fick en butik i stan att hjälpa mig med en retur trots att huvudkontoret sa ifrån. De gav mig även lite info om varför ingen svarar på supporten - det är EN person som tar alla supportärenden. :|
2019-02-05
Ojjj vad många som är missnöjda! Väldigt tråkigt att se. Jag kan nu tyvärr endast gå på egen erfarenhet och inte andras. Den support jag fått i Frölunda butiken samt den i Allum är helt underbar måste jag säga! Sen hur dom prissätter begagnade produkter är en annan fråga. Dock så får man 3 års garanti på en begagnad konsol vilket jag köpte. Beställde ett spel från nätet och hade den i brevlådan dagen efter. Så jag måste haft tur. Nu brukar jag inte beställa spel och sånt från nätet utan föredrar att köpa direkt i butik eller från blocket där priserna är mycket bättre :) Så länge min upplevelse är bra kommer detta betyg att kvarstå.
2019-01-23
r
Fick hem fel vara. Kundsupport svarar inte vid massa försök att kontakta dem, butik som skickade fel svarar inte i telefon. Butiken som jag bor nära säger att dem inte kan ta hand om ärendet.
2019-01-22
d
Beställning av varor som fanns i lager väntar 2 veckor och jag skickade mail den 15 jan för att fråga vart grejerna är och får bara tillbaka ett tråkigt automeddelande att det snart närmar sig mellandagarna och det kan ta tid att få svar *Noll Koll* 22 Jan Nu som för många andra fick jag bara ett mail som det står att ordern blivit avbruten. Bort med butiken! Uselt!
2019-01-03
Redigerades 2019-01-15
H
OBS! OBS! OBS! VARNING FÖR GAMESTOP! ETT RIKTIIIIGT DÅÅÅÅLIGT FÖRETAG SOM INTE BORDE FÅ SÄLJA TILL NÅGON!... Beställt digitala produkter som inte levererats Flera dagar har gått, flertalet mejl. Ingen reaktion alls! Fortfarande inte fått mina betalda varor! Detta var första och sista gången jag handlar hos GameStop! Återstår att se hur lång tid det ska ta för Gamestop att kreditera? TYVÄRR ANVÄNDER GAMESTOP INTE PAYPAL, DÅ HADDE DET VARIT BETYDLIGT ENKLARE ATT HÄVA KÖPET. ETT RIKTIGT DÅÅÅÅLIGT FÖRETAG SOM INTE BORDE FÅ SÄLJA TILL NÅGON. Mvh / Henry Andersson Uppdatering 2019-01-15: Summan återbetald men tyvärr så obehagligt oseriöst, så betyget blir inte bättre än uselt. Mvh / Henry Andersson
2019-01-13
V
Beställde ett NES mini och fick efter ca 10 dagar ett mail att man inte kunde leverera spelet pga slut. Kundtjänsten får man inget svar på varken på sociala medier, telefonsupport eller mail. Kommer inte beställa härifrån igen.
2018-12-26
Redigerades 2019-01-11
D
!OBS! VARNING FÖR DENNA BUTIK! Läs hela texten nedan. Står att de ska ha spel i lager, vilket inte stämmer, omöjligt att komma fram på telefon och väldigt tråkigt bemötande från personalen i butik när man väl är där. Uppdatering 2019-01-09: 2 veckor har nu gått sedan beställning gjordes på deras webbsida av ett spel som fanns i lager. Fortfarande har inget levererats och inte heller svarar man på e-post. Uppdatering 2019-01-11: Fick ett mejl idag på engelska, från deras utländska kollegor, att man avbryter min order och återbetalar pengarna inom 3 bankdagar trots att spelet fanns i lager då jag lade beställningen. Väldigt fult gjort.
2019-01-10
Redigerades 2019-01-11
8
ABSOLUT SÄMSTA OBEFINTLIGA KUNDSERVICEN! Har nu försökt nå dom i 2 veckors tid att höra vart min beställning är. Mailat, uppdaterat ärendet via deras länk på zendesk, ringt, lämnat meddelande, skrivit på Messenger, öppet på deras Facebooksida. INTE ETT ENDA J**LA SVAR! Totalt kass är vad dom är. Är spelen inte nya som lovat om/när dom kommer utan begagnade som flera andra fått så blir man mer än besviken.... Uppdatering: av dom fyra spelen som fanns i lager när jag beställde fanns nu 2 veckor senare INGET spel på lager. Hur är det ens möjligt! Inte ens svenska supporten kunde svara så dom hade kallat in en utlänsk support. Ordern är nu mackulerad från deras håll. J*vla tattare.
2019-01-06
p
Så dåligt bemötande. Kan absolut inte rekomendera!
Sida 1