Kostnadsfri Click & Collect
Snabb och trygg leverans
Brett sortiment

http://www.gamestop.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
(data från 2018-12-14)
Detaljerad information GameStop SE har fått betyget (2.96)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    22 tim sedan
    Uselt företag!
    Levererar inte förhandsbokningen och svarar varken på mail eller telefon.
    Varning för dessa skojare!
    Undvik dem till varje pris!
  • Usel
    1 dag sedan
    Helt dött! Flera dagar har gått, flertalet mejl och lämnat meddelande på deras telefonsvarare. Ingen reaktion alls! Fortfarande inte fått mina saker! Detta var första och verkligen sista gången jag handlar hos GameStop! Betyg -1
  • Usel
    1 dag sedan
    Värsta kundservice jag har sett. Svarar inte på mail och inte i telefon heller.
  • Usel
    1 dag sedan
    Beställde Nintendo Labo-prylar när de hade en 50%-kampanj i helgen (alla fanns i lager enligt hemsidan). Efter 5 dagar kommer ett mail som säger att ordern avbrutits och att pengarna ska återbetalas. Värdelöst!
  • Dålig
    2 dagar sedan
    Uppdaterat: 2 dagar sedan
    Ingen "höjdarbutik" vad det verkar?!

    Beställde 6/12 en "SEGA Genesis Classic Retro Gaming Console".
    Idag 13/12 avbröts beställningen och pengarna återbetalades!

    Rötet! :-(
  • Usel
    3 dagar sedan
    GameStop är ett helt bedrövligt värdelöst företag!

    Jag, liksom flera polare, köpte saker från dom på BlackFriday - pengarna har dragits men 3veckor senare finns ingen tillstymmelse till leverans för någon av oss.

    Jag har ringt och mailat till dom vid flertalet tillfällen utan svar.
    Till sist fick jag äntligen ett svar men då med en länk för att kunna följa leveransen, men idag fick jag ett mail om att beställningen avbrutits.
    VA??! Hur kan det ta 3veckor för dom att fatta att de inte har saker att leverera?!

    Tidigare i höstas köpte jag ett digitalt presentkort via dom.
    När man köper ett digitalt presentkort eller ex. Playstationkod är syftet att det ska gå fort att få till sig. Det finns mängder med företag som automatiskt mailar, en inte GameStop inte! Där hanterar de digitala presentkort manuellt under arbetsdagar.

    Helt enkelt en värdelös firma!
  • Usel
    4 dagar sedan
    Katastrofbutik.

    Efter 2 veckor och inga skickade varor, även om de har dem på lager. Så kontaktar man support och de säger att varorna redan gått iväg. 1 vecka senare får man inget mail eller något utan bara en återsättning av pengarna.

    UNDVIK! Finns så många bättre ställen och deras priser är bara ljug.
  • Utmärkt
    11 dagar sedan
    Köpte hörlurar på webben under black friday och allt gick hur smidigt som helst. Ingen skillnad mot några andra butiker (på ett bra vis).
  • Bra
    12 dagar sedan
    Köpte PS4 på black friday, tog tog fyra dagar med leverans till dörren.
  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Supersnabb service (både frakt o service). Ringde t.o.m. för att fråga om det var OK med en öppnad kartong - oanvänd vara - endast visad för kund. Vara var helt ny när jag fick den , hade nog aldrig tänkt på att den varit öppnad. Sparade 750:- på denna produkt. Tack GameStopp!
  • Usel
    19 dagar sedan
    Efter att kontrollerat lagerstatus online på ett Ps4-spel och bekräftat att det finns i butik, så ringer jag dessutom till butiken för att kontrollera att spelet finns.

    -Ja det finns, du är välkommen hit.

    Åker till butiken och vad händer. Jo spelet finns inte i butiken. Konstigt tycker personalen, ---
    - Det står att vi ska ha ett på lager.

    Tack för att jag fick åka hem utan spel efter att både kollat online och ringt till butik.

    Finns bättre ställen att handla på!
  • Usel
    1 månad sedan
    Som sagt alla nya releaser är 150-250 kr dyrare än mot Elgiganten, Mediamarkt.
    Sedan får du skitpriser om du byter in ett spel.
    Frågade om PS4 VR som jag tänkte köpa hurvida det gäller om man inte gillar det och om man kan få öppet köp tills dagen efter, varan måste vara plomberad.
    Ok sa jag och köpte det på Elgiganten, nu kan jag köra detta i 30 dagar och behöver inte ens ha originalkartongen med mig för att få tillbaka pengarna om jag inte vill ha det :D
    Nej förstår inte varför man skulle vilja göda dessa gossar med pengar, betydligt billigare och bättre service på andra ställen.
    Överpriser på allt, sedan deras förhandsbokningar som de vill man skall betala en handpenning på för att verkligen få det :D :D varje gång det har varit ngt storspel som släpps och finns bara i begränsad upplaga, har varit för mig att gå tvärs över vägen för köpa på Elgiganten eller MM för 150 kr billigare på releasedag, aldrig att de varit tomt i deras hyllor.
    När Scorpio släpptes Xbox var det likadant bara knalla in på MM och plocka ett i butik, behöver jag säga att det också var billigare :D

    Vad kan man då förvänta sig från Game? att de kan och vet lite om spel.. Jo absolut men vår Game butik har aldrig spelat några spel man frågar om utan det är alltid svaren, jag har det hemma inplastas men inte hunnit spela. Du jobbar ju för f.n i en spelbutik men hinner inte testa spel, konstigt!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställde ett tv-spel (online) på ett bra pris, och efter 2-3 timmar så plingade det i min postnord-app att ett paket till mig var bokad från Gamestop. Det var snabbt tyckte jag. Och jag kunde hämta ut paketet bara 2 dagar efter.
  • Ganska dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Kundtjänst endast måndag till fredag. Köpte ex Fallout 76 (pre-order PC) för att få tillgång till beta. Har inte fått någon access och pre-load är i gång den här helgen och jag ska sitta och vänta till veckan efter för att fråga om min beta access kod. Helt värdelöst!

    Uppdatering:
    Efter att ha besökt butiken på Hallarna i Halmstad så får jag ge dom ett par stjärnor till. Mycket trevlig personal som löste det hela på studs. Inga problem där i alla fall.

    Uppdatering 2
    Betan är nu igång och jag har en kod tack vare den fysiska butiken. Har fortfarande inte fått något mail som utlovats av GameStop online!
  • Bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Jag ska vara ärligt. Alla dessa låga omdömen som jag sett gjorde mig osäker för ett tag, men efter att ha provat själv och upplevt med egen erfarenhet så håller jag inte med för det mesta.

    Online:
    När det gäller online, köpte jag ett par gaming headset och dess leverans är precis som man kan förvänta sig från en nätbutik; tillgång till spårning, snabb leverans och god skick. Jag kan säga att deras online service är helt ok för min del. Men när det gäller köp av spel och konsoller vet jag inte, då jag föredrar att gå till en fysiskt butik istället.

    Priser:
    Visst, priserna hos GameStop kan vara dyra, men det gäller bara att ha tålamod när rean slår till, som headseten tex. Den kostade ursprungligen 1249:-, men har nu sänkts till 799:-. mycket billigare jämfört med andra butiker just nu. (Turtle Beach Stealth 520) Massor av spel har varit dyra en viss punkt, men så fort tiden passerar, har jag sett dess priser sänkas till runt hälften, speciellt begagnade.

    Kvalitet:
    Nästan alla produkter som jag har köpt från GameStop, vare sig nytt eller begagnat, spel, konsoller eller accessoarer, har alla varit i god skick, utan problem alls. Alla spel jag köpt har inga repor, konsoler och kontroller funkade perfekt för mig. Det hade varit en gång jag fick en kontroller med trasig knapp, men tack vare garantin, fick jag en ny utan att betala extra och den här gången funkar den som den ska.

    Service och Personal:
    Fick ett problem med en rabattkupong som jag fått via mail, där kupongen inte kunde visas på mailet. Tack vare online service, skickade dem en ny till mig utan problem.
    Alla personal som jag träffat är jättetrevliga. Speciellt hos Norrköping Ingelsta och Eskilstuna Tuna Park som jag besöker oftast. Visst, de kan vara jobbigt när de frågar om förhandsbokning, spelskydd eller övriga rekommendationer, men jag har ju faktiskt anledningar till att neka.
    Dem är oftast hjälpsamma när det gäller garanti, man kan få reda på hur mycket ett spel är värt när man säljer det hos dem utan att behöva ta med själva spelet och svarar på allmänna frågor.

    Inbyte:
    Jag har sålt en del grejer till GameStop och jag håller med om hur lite pengar man får tillbaka är ganska kass och så det är synd att man inte kan sälja tredje partis tillbehör eller spel från äldre generationer (GameBoy, PS2, GameCube etc.) men annars är allt okej för min del.

    Slutsats:
    GameStop är inte perfekt, men SJÄLVKLART INTE URUSELT som de flesta påstår. De gör sitt jobb helt enkelt, servicen är hjälpsam till stor del och personalen är alltid trevliga. GameStop är även ett av de sista fysiska butiker där man kan faktiskt sälja och köpa begagnade spel.
    Ända klagomålet jag har är hur lite effektiv medlemskapet är, där rabatter man får som medlem inte är lika effektiv som priser som sänks genom tiden eller reor på vissa högtider, men det hindrar mig inte från att fortsätta besöka GameStop och fortsätta handla hos dem.
  • Usel
    2 mån sedan
    så sjukt dålig service i butik. fantasipriser på allt de säljer också. undvik som pesten.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställde 2 produkter, betalade och fick bekräftelse om min beställning. När varan väl skickas, står det att endast 1 av 2 skickas, fastän jag betalat hela summan. Mailarde Gamestop för 3 dagar sedan för att begära pengar tillbaks för produkten de inte skickat, men inte fått något svar alls. Sist hände samma sak, men då fick jag pengarna tillbaks samma dag.

    Tråkigt att de inte uppdaterar sin stock ifall produkter tar slut eller utgår när man redan betalat, fick inte ens något mail som förklarar varför 1 av 2 skickats.

    Dock ska de ha credd för att det tog 1 dag att få hem produkten..
  • Usel
    2 mån sedan
    Ljuger, lurade mig vid ett tillfälle med deras policys. Klev aldrig in igen. Rekommenderar ingen att göra det heller. Finns så otroligt mycket bättre butiker men borde vara mer en självklarhet idag.
  • Usel
    2 mån sedan
    Vidrigt företag
  • Usel
    2 mån sedan
    Dyrt, dålig service, väldigt säljiga (på ett påträngande vis). Förstår faktiskt inte ens hur det kan gå runt fortfarande...
  • Usel
    3 mån sedan
    Gamestop ber en alltid ta med sina spel till butiken för värderingar innan man kan sälja dem till dom. Tog med mig mitt Monsterhunter world till Ps4a och dom gav mig 140:-
    Orkade inte ens diskutera det när jag ändå gått dit med mitt spel men om jag kunde ångra mitt val hade jag sålt det till retrospelsbutiken som skulle gett 220:-
    Och nu säljer dom det begagnat för 500:- Förstår att det är ett sätt med att gå med vinst men dom kan ju åtminstånde ha en lista online med priser så man inte behöver ödsla tid på att ta sig dit ens.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Skulle lämna in spel i Södertälje butiken men blev nekad. Han "store managern" sa att kan inte ta emot spelet, vi går ju minus, osv osv. Han vägrade helt sonika ta emot spelet (pes2019 ps4) och sa kom tillbaka någon annan dag. Han sa att de inte hade pengar i kassan och kunde inte ge presentkort heller för "blippen" fungerade inte helt plötsligt. Blev spydig och sa till mig, fixa den du då om det är så. Nej riktigt dålig upplevelse blev det där. Han hänvisade till direktiv de har men inga som står ut till kund så rättigheter har man inga hos GameStop tydligen. Skitaffär!
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Inte mycket att klaga på. De fåtal gånger jag beställt på nätet har det kommit fram på några dagar. Boka och hämta i butik funkar bra.
  • Usel
    4 mån sedan
    Beställer ett spel som står att det finns i lager. Väntar flera dagar och ser bara att beställningen är bekräftad samt varan finns i lager. Efter drygt 10 dagar får jag ett mejl att min beställning är avbruten pga olika anledningar medan varan fortfarande finns kvar online. Kan bara rekommendera att undvika online-butiken!
  • Usel
    4 mån sedan
    Testa att ha varorna inne! Kollat i sex månader snart och det står fortfarande "slut". Ta bort det om ni inte har det i sortimentet längre!
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Jag verkar vara en av få som har bra erfarenhet av denna butik både online och i fysisk butik.
    Jag köpte en collector's edition och råkade beställa för PS3 istället för till PS4, men fick väldigt bra hjälp av kundservice.
    I de fysiska butiker jag handlat mest i och haft bäst erfarenhet av är Jakobsberg, Stinsen (numera nedlagda) och Väsby centrum, båda i norra Stockholm. Trevlig och engagerad personal.
  • Usel
    4 mån sedan
    Lockar med lägst pris - dock endast i teorin. Bara bluffpriser.
  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Köpte 12 *NYA* spel under rean. Har inte fått alla spel ännu men endast 2 av dom 6 spel jag fått har varit nya och inplastade. Resten är begagnade med mängder av klisterlappar som är helt omöjliga att få bort.

    Uppdatering 3: Glömde att skriva att flera av spelen saknade manualer så dom är inte ens kompletta.

    Uppdatering 2: Fick dom 3 sista spelen jag och alla 3 är begagnade. Vilket skämt. Är som användaren "bakteria" också samlare av nya inplastade spel så detta ju total flopp.

    Uppdatering: Nu blev en av av mina 3 ordrar avbruten av någon anlendning. Fick ett paket till nu som jag ska hämta på posten. Få se om det är nya eller begagnade spel jag fick denna gång.
  • Usel
    5 mån sedan
    beställde 8st spel (dom som kostar 99-149. Fick hem 2st av de 8 jag beställt. OBSERVERA --> (NY) står det när man klickar hem dom. Jag är en collector och vill ha mina spel i fint skick. Får hem brutalt sönderrepade fodral i uselt skick. Nu menar jag inte vanligt begagnat skick.. ser mer ut som att någon kastat ut spelen på trottoaren och repat dom mot marken. Massa klistermärken hade dom också som inte gick att få bort. Skivorna var fulla av fingeravtryck och matrester. Inte ett knyst ifrån dom på över 2 veckor. Går inte att ringa heller, då kommer man bara till en bandspelare. Åkte in till en av butikerna men dom kunde inte svara på några frågor. Luktar bedrägeri och konkurs. Gjorde misstaget att handla hos dessa svindlare. de lägger ut relativt nya spel för 99:- på prisjakt för att locka åsnor till att handla. fake fake fake håll er undan. kan bli en polisanmälan om jag inte hör av dom till slutet på denna vecka.
  • Usel
    5 mån sedan
    Uruselt. Beställer spel och får orderbekräftelse. Två veckor senare kommer mail om att ordern avbrutits. Aldrig mer, betalar hellre mer till seriösa handlare.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Inga klagomål, billig frakt.
  • Usel
    5 mån sedan
    Uselt på alla sätt. Undvik.
  • Ganska dålig
    5 mån sedan
    köpte ett NYTT spel på rea fick spelet men dock var skyddsplast borta med en secure klistermärke över öppning som när jag tog bort det lossna det under som det stog void på som ej går bort SNYGGT!

    i övrigt bra skicka om det skulle varit begagnat jag fick
  • Ganska dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Förstår inte hur denna butik kan gå runt!

    De begagnade spelen är dyrare än nya! Allt är svindyrt när det gäller spel.

    Det enda som är bra med GameStop är att dom har merchandise.
  • Usel
    5 mån sedan
    6 st spel beställda som fanns i lager.

    Sedan får jag 6 st mail att de är avbrutna utan något annat än en lista.

    Då det finns spel i lager oavsett så tycker jag inte att det finns skäl nog
    att avbryta ordrar då de kan fylla ordern enl KKL.

    Ringer man de för att påtala kravet om leverans enl KKL så möts man
    av en telefonröst som säger att de har öppet 9-17 Må-Fre och enligt
    länken i mailet så kommer man till

    "Vår telefeonlinje är öppen från 08.00 – 16.00 måndag till fredag. Om din fråga berör en av våra butiker kan du få bättre hjälp om du kontaktar butiken direkt."

    Spelen är fortfarande i lager enligt deras hemsida.

    Kommer att skicka ett mail till deras kundservice och avkräva leverans enligt avtal då de skickad indidualiserad orderbekräftelse, annars så blir det en anmälan till konsumentverket.
  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Gamestop är en bedrägeriverksamhet! Beställde 2 exemplar av Overwatch för att de var på REA. Stod att de fanns i lager i flera butiker. 3 dagar senare så får jag mail om att min beställning har avbrutits med besked "varan finns inte i lager". Jag betalade med kort direkt på webbsidan, men har inte fått tillbaka pengar ännu. Enligt deras webb så finns det fortfarande i lager, men de har nu höjt priset igen. Funderar starkt på att polisanmäla detta företag.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Annons för prissänkt vara.
    Fanns ej i butik eller webbshop.
    Har aldrig funnits enligt biträde i butik. Kunde ej ge förklaring varför en vara var otillgänglig och prissänkt.
    Skyllde på central hantering.
  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställer ett spel som finns i lager. Sen returneras pengarna utan förklaring. Min order blev bara avbruten helt utan förklaring. Ingen kontakt går man heller. Här köper jag inte igen.
  • Usel
    5 mån sedan
    Har beställt samma produkt från två olika butiker där det stått att den finns inne.
    Betalar, får ordermailet för att en tid efter få ett mail där det står att produkten inte finns längre. Två gånger med samma utgång.
    Är medlem i Gamestop, men kommer inte att förnya mitt medlemskap efter detta.
    Snacka om falsk marknadsföring.
  • Usel
    5 mån sedan
    Lurar endast korkade föräldrar med deras 30% dyrare spel. Begagnade spel är dyrare än nya i valfri annan butik. Scamföretag
  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Dyra priser på spel, okunnig personal, har flera gånger hört hur de lurar folk till att köp begagnat istället för nytt när dom begagnade produkterna är dyrare. Men det är väl bara en tidsfråga innan gamestop går samma väg till mötes som game gjorde.
  • Utmärkt
    6 mån sedan
    Slog till på en Days of Play annons, enligt annonsen skulle man byta in sitt PS4 + 2 valfria spel och då få köpa ett Days of Play 500GB PS4 för 699kr. GameStop hade gjort en blunder och skrivit "1TB PS4 + Fifa 18 på köpet" vilket annonsen egentligen inte innefattade. Men säljaren i butiken insåg felet och efter 45 minuters datorkrångel gick jag ifrån butiken med ett nytt PS4 och Fifa18 på köpet. Bra lösning, en eloge till en duktig säljare i KBA. Annonsen justerades efteråt till att vara korrekt.
  • Bra
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Köp på hemsida. Bra pris, snabb leverans, inget ris alls.
    Själva hemsidan är sämre, kunde exempelvis inte skapa konto, filtrering på sökningar under förväntan.
    Som helhet dock stabilt köp.
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Dom blåser folket med brutalt dyra priser, framförallt på begagnat! Dom ger sjukt lite pengar för spel och konsoler man vill sälja.
    Personalen är ofta snorkig och vet inte så mycket som dom bör om spel.

    Håll er borta!
  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Vansinnigt företag. Efter 12(!) mail till "Ludmilla" i supporten berättar denna att mina köpta speltitlar inte längre kan laddas ner. Märkligt då spelen köptes just som nedladdninsbara titlar. 5 spel down the drain. Kommer aldrig handla med detta företag igen då de saknar någon form av vettig support. Uselt.
  • 2017-12-15 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde ett spel mellan två butiker (Jönköping till Kungsbacka) och det var väldigt bra service. Det var inga som helst problem att fixa det för killen i Jönköpingsbetyg, bra service! Dessutom inga problmet att betala spelet när jag hämtade ut det från det nedsatta priset som fanns på webbsidan.

    Dock försökte jag beställa samma vara från Växjö butiken först och få den skcikad till Kungsbacka, men där var inte butikschefen inte alls intresserad av att lösa problemet. Så hade jag gett betyg på den butiken så hade inte det blivit samma.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bokar och förskottsbetalar vara för 999kr.
    När den väl skall hämtas upp i butiken har de höjt priset 500kr och tvingar mig att betala deras prishöjning trots att jag har en orderbekräftelse med tidigare pris.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Svindyrt, totalt värdelös hemsida och ordrar som försvinner. Säljer nedladdningar som tar flera dagar att komma på mejlen först efter kontakt med kundtjänst..
  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Köpte 3 spel i Nordstan.Det ena gick spela på en kortare stund sen ville den inte mer...efter sedvanlig behandling trilskande spel får av mig.Så funkade det fortfarande inte..då blev det kast med liten disc till återvinningspåsen(miss i ilskan).Grann och slät var den inte,utan hackig repig och ful.Som bara en blind höna kan ha missat se.Spel 2 måste ha slunkit in samtidigt som spel 1 inte i nivå med ettan..med ändå inte godkänd.Spel 3..peppar peppar ser bra ut.Sedan tidernas spelbegynnelse när PS1 gjorde sin entre hemma oss mig och jag påbörjade min långa vandring och jakt efter bättre begagnade brukbara spel, har jag lärt mig hack på skivor och djupa repor är lika no-no och dumt som elefanter på skridskor,eftersom det leder bara till platt fall.Eller så ni på GameStop ska förstå är d=( med ospelbara skivor.Tyvärr ett återkommande frekvent problem på senare tid i min GameStop butik enligt min mening.Reklamera ett spel för tjuga och ett för 49 kr gör jag inte av tidsbrist.Till sist om det är bra för vara sant...då är förmodligen inte det..men tyvärr ligger det i min mänskliga natur att tro det(suck).
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Oseriös aktör som finns på många håll i Sverige. Avråder från köp och rekommenderar er att välja en annan spelbutik.

    - Vid nyköpet av min Nintendo Switch hävdade de att ett spel jag sökte inte gick att köpa online utan enbart i deras butik. Litade på dom och köpte det därför av dom för 699kr. Det fanns online. För 599kr.

    - Höga priser. Betydligt höger än konkurrenterna.

    - Krånglar, ljuger och är trotsiga och obstruerande när det gäller service och support. Behövde lämna in min Nintendo Switch pga krånglande kontroller. Butiken i Mall of Scandinavia hävdar då (två olika ur kassapersonalen) att de inte tar serviceärenden efter mer är 15 dagar. Jag ifrågasatte men de stod på sig och vägrade ta ärendet - hänvisade till Bergsala Sverige, samt att jag själv ska ordna med allt vad gäller postgång osv.
    Pratade med Bergsala som förklarade att jag visst skulle lämna det i butiken (som är min återförsäljare) samt att GameStop måste följa konsumentköpslagen.
    När jag återkom till GameStop och hänvisade till lagen, att de (precis som alla butiker) måste ta hand om sina service-ärenden blev det dålig stämning och höga suckar och citat: "jaja om du ska ha det så så visst, men det kommer ta tid.." osv.