1.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-02-13
a
De sänker priset medan de har en dyr frakt kostnad !
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-01-14
d
Gjorde ett klipp på en Paco Rabanne 1 Million edt 100ml. Snabb leverans och bästa pris. Kan inte bli mer perfekt.
2017-12-12
S
Super snabb leverans och bra nedsatt pris på varan
2017-11-05
o
Mycket bra, rekommenderas! Förbättringspunkter skulle kunna vara fler betalalternativ i kassan. I övrigt väldigt nöjd
2017-08-07
M
En riktig tomtevekstad! Först skickade dom fel produkt. Dvs inte den som var beställd. Mailar dom efter flera mail och en smärre evighet så visar det sig att produkten var slut så dom valde att skicka en billigare produkt i stället. Då kom jag överens med dom via mail att om dom krediterar mellanskillnaden vad jag kan köpa motsvarande produkt som dom skickade så är det OK för mig. Det lovar dom att göra. Men några pengar har jag inte sett röken av! Det var förvisso bara 100:- men visar så uppenbart om ett företag är seriöst eller inte. Har man inte tillräcklig kontroll på och/eller intresse för sin verksamhet för att kunna hantera så ska man inte handla från en sådan firma. Uppenbarligen en riktig amatörfirma som inte borde hålla på med webhandel. Visst dom klarar av leverera om allt går enlig plan men vid problem så är det du som har ett problem för. För mail svarar dom på sporadiskt och att hålla löften verkar inte vara något som är prioriterat hos dom. Kort sagt en firma man ska hålla sig borta från. Det finns så många andra som håller likvärdiga priser och han det här med webhandel och bryr sig om sina kunder.
2016-12-20
Redigerades 2017-01-13
H
Snabb service, snabb leverans1dag med DHL. Väntade på samma vara i drygt en månad från Tretti.se hörde aldrig något ifrån dom,annullerade orden. Order nummer:3 den mest personliga webbutiken jag har handlat ifrån, högsta betyg igen. Tack Hair&shop, dom kan service
2017-01-05
M
Väldigt bra! Jag beställde en plattång till min flickvän på lördagen före jul. Redan på söndag får jag ett mail om att ordern är plockad och väntar på att bli hämtad av DHL. På tisdagen har jag varan i handen. Billigt och bra. Helt perfekt!
2016-12-30
Redigerades 2017-01-04
Allt har fungerat bra, snabba leveranser, bra priser och grymt bra service
2016-12-23
Redigerades 2017-01-01
Har aldrig varit så nöjd över ett köp genom webben. Från pris till leverans... mycket böjd över hela proceduren!
2016-12-20
Redigerades 2016-12-30
Otroligt snabb leverans
2016-12-19
Helt fantastiskt!
2016-12-19
C
Billigast på Prisjakt - jo tack, men sen då... Beställde för en v. sedan, fick bekräftelse samma dag på att varan var packad. Sedan dött. Har köpt på två andra e-butiker senare under veckan med leverans både via DHL och posten. Båda kom fram innan helgen. När jag går in på track & trace på DHL så finns det ingen information om var försändelsen befinner sig. Ser helt enkelt ut som att DHL inte har hämtat varan. Mejlade hairandshop.se i morse - inget svar på 10 tim. Men, jag efter att ha skrivit ett nytt mejl med FETSTIL om VARFÖR LÄSER NI INTE ERA MEJL? - då kom svar på 10 min nu ikväll. Kanske har det att göra med att jag dessförinnan skrev ett omdöme på Trustpilot en stund innan jag mejlade för andra gången... Svaret var däremot långt ifrån vad jag förväntade. Man svarade att "Jo vi svarar visst på mejl". Däremot inget svar på själva frågan om var godset befann sig. Vi kollar i morgon och återkommer stod det. Hade det inte varit bättre/seriösare att svara på mejlen från i morse först och gått till botten med det som frågades efter där. Nä nu skyller man istället på "mycket att göra i julhandeln". Visst - men har man en e-handel och vill ha nöjda kunder så får man hålla med en kundservice värd namnet också - skärpning!
Hair & Shop svarar:2016-12-25
Hej! Tack för att du tagit dig tid att recensera ditt köp hos oss. Gällande leveranstiden av en beställning så finns det många faktorer som kan spela in och påverka det hela, så som exempelvis missvisande lagersaldon, oväntat hög kundbelastning samt val av fraktbolag och dess eventuella förseningar. Går det allt för lång tid så finns det anledning att misstänka att något är fel och då rekommenderar jag att man tar kontakt med oss på kundtjänst så får vi en chans att reda ut vad som kan ha hänt. Mvh Leif Jansson
2016-11-09
Redigerades 2016-11-14
Allt var verkligen perfekt, man kan inte få en bättre service och ett bättre bemötande än det som Hair & Shop levererat, stor guldstjärna till er!
Sida 1