Låga priser
Snabb leverans
Stort sortiment

https://asedo.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 4 år sedan
(data från 2017-10-18)
Detaljerad information Asedo har fått betyget (7.17)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Leveransen var snabb, servicen var bra. rekommendera det för alla.
  • Hej Kund i webbutik, stort tack för ditt omdöme och välkommen åter. //Team Asedo.

  • Mycket bra
    Stort sortiment med otroligt bra priser.

    Skulle antagligen varit smärtfritt och smidigt om inte fraktbolaget (BRING) glömt bort mitt paket på en terminal i 3 dagar.
    8 dagar sedan ( Uppdaterat: 5 dagar sedan )
  • Hej skenliv och tack för ditt omdöme. Alltid tråkigt när leverans inte sker som utlovat. Vi hoppas att du ändå blir nöjd med ditt köp och önskar dig välkommen åter. // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning
    Jag är jättenöjd ! Snabb leverans och bra vara !
  • Hej Kund i webbutik, Stort tack för för ditt fina omdöme och välkommen åter! // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra priser och snabb leverans!
  • Hej Kund i webbutik, Stort tack för att du tog dig tid och för ditt fina omdöme. Välkommen åter! // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Fick det jag beställde till rätt pris
  • Hej Kund i webbutik, stort tack för ditt omdöme och välkommen åter. // Team Asedo

  • Utmärkt
    Beställning
    Snabb leverans och bra produkt
  • Hej Kund i Webbutik! Kul att höra! Tack för ditt omdöme! //Team Asedo

  • Usel
    I mitten av juli beställde jag ett paket med ett par chassifläktar och en fläktkontroller. Det visade sig sedan att den ena fläkten var defekt, vilket ledde till att jag returnerade den. Jag fick då veta att fläktarna nu var slut på lager och fick välja mellan att antingen vänta eller bli krediterad för den defekta fläkten. Jag valde det sistnämnda, men blev då tillsagd att jag måste skicka tillbaka alla andra saker också, trots att de redan var monterade i datorn och funkade felfritt. Jag orkade inte krångla med att plocka isär allt igen och valde då istället att vänta på en ersättningsfläkt.
    Det har nu gått två månader (två och en halv sedan min beställning) och jag har ännu inte sett röken av denna fläkt eller fått nån information om när den kan tänkas dyka upp. Även om den varit slut i lager hos leverantören så känns det fullständigt orimligt att det ska ta så här lång tid, och därför kan jag inte göra annat än att ge bottenbetyg till Asedo.
    20 dagar sedan
  • Hej WithFieryTruth! Här har någonting gått snett, kontakta vår kundservice så löser vi detta omgående.// Team Asedo

  • Usel
    Hittade en Surface Pro 4 m3 för 4400:- alltså 2600:- under normalpris. Som väl var kontaktade jag Asedo innan jag beställde och fick efter ett tag reda på att det var en begagnad platta vilket inte framgick på hemsidan.
    Tänkte de sälja den som ny fast den inte var det? Det borde ha framgått tydligt att den var begagnad.

    Jag kommer att handla av andra företag där jag vet vad jag får!
    1 månad sedan ( Uppdaterat: 26 dagar sedan )
  • Hej Torgny!
    Vi tackar för ditt omdöme! Vi säljer vanligtvis inte begagnade produkter och skulle vi göra det skulle vi vara tydliga med det. Det är verkligen tråkigt att det blev fel i detta fall och uppenbarligen har vår teknik och rutiner brustit. Som tur var kunde vi identifiera det snabbt och det hann inte bli några större missöden för dig eller för oss! Däremot så lär vi oss av erfarenheten och vi tackar dig för inspelet! //Team Asedo

  • Usel
    Som tidigare skrivit. Lockar med sänkta priser och efter man lagt beställning så kommer makuleringen. Antingen "mänskliga faktorn" eller dåliga system hänvisas. Se då till att fixa det!

    Beställde en JBL FLIP 3 som var prissänkt till 700kr. Kör man på bevakning så får leverantörerna bamne mig skärpa sig.
    Mycket dåligt och oseriöst!
    1 månad sedan
  • Hejsan Nybbe67, Kan bara be om ursäkt! Hur hårt man än försöker blir det även galet för oss ibland. Ha en fin dag så hoppas jag du vågar dig åter trots denna olycka. // Team Asedo

  • Usel
    Tråkig leverantör, står inte för de priser de lägger ut i webshopen och makulerar sedan ordern istället för att leverera. Riktigt dåligt, har de inte koll på sina system så får de stå för det istället för att ägna sej åt falsk marknadsföring som sist jag kollade inte är tillåtet.
    1 månad sedan
  • Hej abertil! Här har någonting gått snett, men troligen en kombination av felaktig produktinformation i vårt system samt den mänskliga faktorn. Oavsett kan jag garantera att vi inte uppsåtligen ljugit för dig. Välkommen åter! // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra pris, enkelt att beställa och snabb leverans.
  • Hej Kund i webbutik! Stort tack för ditt omdöme och välkommen åter. //Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra sortiment och bra priser.
  • Hej Kund i webbutik! Tack för ditt omdöme och välkommen åter. //Team Asedo

  • Perfekt
    Till slut kom varorna med bud direkt till dörren mindre än en dag efter att jag fick mail om att orden var färdig behandlad.
    Utmärkt!
    2 mån sedan
  • Hej Bnea02.
    Stort tack för ditt omdöme och välkommen åter! //Team Asedo

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Väntar på mina produkter beställda 9/8 med 1-3 dagars leveranstid om de fanns i lager vilket köpsidan indikerade.Idag är det den 14/8 och jag har bara fått en orderbekräftelse och hittar ingen info på 'min sida' annat än det lite kryptiska "Order 38238, status Behandlad"

    Hoppas att ASEDO kan bli en bra inköpssida då de har bäst priser på en del saker.
    Har som andra sett att det ibland strular för en del kunder.
    (och ja, jag fattar att man kan spåra mig och min order via ordernummer)

    update:allt är som det skall/bra
  • Hej Kund i webbutik,
    Tack för ditt omdöme, vad vi kan se så har du mottagit dina beställda varor nu, kan bara be om ursäkt för att din leverans drog ut på tiden. Välkommen åter //Team Asedo

  • Perfekt
    Brukar inte ge omdömen alls faktiskt men nu när något funkar bra så kommer jag göra det. Beställde Måndag kl 15.00 och hade grejerna onsdag kl 14.00. Helt otroligt bra! Var lite skeptisk förs för de hade en enkel hemsida och inte jättemånga betyg. Men det var ju hur bra som helst. Trevlig kundtjänst som svarade efter en timme med kollinummer när man ville ha det. Plus i kanten att man kan se lagersaldo och få kollinummer och att det inte tar en evighet att skicka iväg grejerna. Bra paketerat trots att jag beställde stora grejer. Jättelåga priser också, det tycker vi om ! Kommer handla igen!
    2 mån sedan
  • Hej Viper_one3.
    Stort tack för att du tog dig tid och för ditt fina omdöme! Välkommen åter och ha en fin dag.
    //Team Asedo

  • Utmärkt
    Blev något osäker då jag såg blandade omdömen av Asedo men i mitt fall gick det hur bra som helst. Beställde i fredags och fick just leveransen idag måndag lunch. Köpte en i7 7820x och blev lite nervös över hur det var förpackad i paketet. Återkommer med uppdaterat betyg om jag hittar fel på cpu:n (till följd av misstanke om dålig paketering).
    Drar just nu ner betyget med en stjärna för slarvig paketering. I övrigt - bra pris och snabb leverans. Tumme upp!
    2 mån sedan
  • Hej Dougie,

    Stort tack att du tog dig tid att ge oss ett omdöme, "Tumme upp!" det gillar vi!
    Välkommen åter //Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning
    Snabb leverans, fraktfritt och bra pris!
  • Hej "Kund i webbutik"

    Stort tack för ett fint omdöme, ha en fortsatt bra sommar och välkommen åter!

    // Team Asedo

  • Bra
    Ofta låga priser, som varierar flera gånger under dagen ibland.

    Lager statusen säger inte mycket, då som säger att dom har en vara i lager, trotts att det är från något lager i något annat land.

    Så länge du inte behöver varorna snabbt så är det en bra affär, dock vet jag inte hur kundsupporten är.
    3 mån sedan
  • Hej Sakae,

    Tack för ditt omdöme och välkommen åter.

    //Team Asedo

  • Dålig
    Beställde en vara från Asedo på Söndag kväll. Den fanns i lager enligt hemsidan och hade en leveranstid på 1-3 dagar. På Onsdag eftermiddag hade de fortfarande inte ens skickat någon orderbekräftelse.
    Då det tar 2 dagar för ett postpaket att hinna fram så kunde de omöjligt hålla den utlovade leveranstiden så jag ändrade mig och bad om att få avbeställa produkten så att jag kan beställa hos någon annan butik och få det innan helgen.
    Men ett par timmar senare, efter jag skickat mailet om önskan att få avbeställa produkten så kom det helt plötsligt ett mail om att produkten hade skickats och det ej längre var möjligt att avbeställa produkten.
    De påpekade även flera gånger att jag åker på en staffavgift på 495kr ifall jag inte tar emot paketet. Detta trots att jag mailade i god tid innan meddelandet om att det hade skickats.
    Jag har heller inte fått någon orderbekräftelse ännu.

    Nåväl, jag tänker ändå att jag kan väl behålla denna produkt ifall de nu ändå skickade på Onsdagen så den hinner fram innan helgen, men icke!
    Asedo har naturligtvis valt att skicka med det kanske sämsta fraktalternativet UPS. Jag får ett meddelande från dem på Torsdagskvällen om att välja utkörningsalternativ för Fredagen.
    Då UPS terminal endast har öppet under arbetstid (vardagar 8-16 då jag jobbar) samt endast kör ut under samma timmar så väljer jag alternativet att de ska leverera till företaget jag jobbar på. Får en bekräftelse på att de kommer leverera paketet under Fredagen. Får jag något paket då? Nej, UPS verkar totalt strunta i sina åtaganden och skippar att köra ut det med notisen "kör ut någon annan dag".
    Detta trots att terminalen i fråga ligger kanske 700m ifrån där jag arbetar.

    Kommer jag handla på Asedo igen? Knappast. Kommer jag rekommendera dem till någon annan? Snarare tvärtom.
    3 mån sedan
  • Hej "Veckans"

    Tack för ditt omdöme! Vi ser kontinuerligt över kvaliteten på våra leveranser men ibland blir det fel som i ditt fall. Vi gör vårt bästa för att alla våra kunder ska vara nöjda, men ibland når vi inte hela vägen. Vi tar till oss din kritik och passar på att önska dig en fortsatt trevlig sommar!

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställde en vara igår kl 16:11, fick den kl 12 idag, billigast på prisjakt, och kan inte se att någon firma kan leverera snabbare. Dessutom fri frakt. Kunde inte be om mer, perfekt.
    3 mån sedan
  • Hej Chrissoid,

    Vi levererar igen! Ljuv musik!
    Sprid gärna ordet och välkommen åter!

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra och snabb service!
  • Hej "Kund i webbutik",

    Asedo levererar! Underbart att få höra :D
    Sprid gärna ordet och välkommen åter!

    // Team Asedo

  • Mycket bra
    Beställde 2 st tp-link archer 2600 för 1152kr/st. Skickades samma dag. Hade inte posten strulat till det hade jag fått dem dagen efter. Nu tog det en dag extra. Bra kommunikation via mejl. En trevlig upplevelse. Kommer handla igen.
    3 mån sedan
  • Hej discomega,

    Tack för ett fint omdöme!
    Snabb leverans och bra kundsupport är det som kunderna behöver och vi gör vårt bästa för leverera på det. Ibland strular det till sig på vägen, men det går alltid att lösa.
    Välkommen åter!

    // Team Asedo

  • Usel
    BLUFFÖRETAG?

    Jag har suttit i telefonkö i över en timme nu http://imgur.com/ar1o97r utan svar, och inte heller någon platsfunktion, på min fråga var min order ni satt som "Utlevererad" för en vecka sen. Det enda jag fått är två kollinummer, men utan information om med vilken speditör. Efter att sökt på Posten, DHL, UPS, Schenker och TNT så har det varit noll träffar.

    Så jag bestämde mig att ringa som företagskund istället, då fanns en platsfunktion i kön som sa att jag var nummer 1... i 15 minuter.

    Det bästa med det hela är att man sen åker på att betala returavgiften själv.

    Tydligen är jag inte ensam om detta, deras FB-sida har liknande recensioner. https://www.facebook.com/pg/asedosverige/reviews/?ref=page_internal
    3 mån sedan
  • Hejsan Frippster,

    Kan bara be om ursäkt! Hur hårt man än försöker blir det även galet för oss ibland. Vi hade problem med vår telefon igår, men svarar alltid snabbt på mail! Din leverans var skickad med DHL och ligger och väntar på utlämningsstället som vi mailade till dig.
    Ha en fin dag så hoppas jag du vågar dig åter trots denna olycka.

    // Team Asedo

  • Usel
    Beställning
    Jobbig att navigera i, att hitta var man ändrar i kundvagnen. Det går inte välja bort företagspaket vilket gjorde att jag var tvungen att handla privat.
    Det går inte att mata in personnummer i det format som krävs för att få betala med faktura (12 siffror).
    Mycket grejer och vettiga priser, men ni måste byta webmaster.
  • Hej Kund i webbutik,

    Tack för ditt omdöme!

    Vi håller just nu på med en helt ny design på vår sida för att göra den smidigare att navigera i och handla från så du är välkommen tillbaka inom kort!

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Snabb leverans och väldigt bra pris, inga krångel
    3 mån sedan
  • Hej kadimski,

    Bästa läsningen för oss! Tack för ditt fina omdöme!

    // Team Asedo

  • Usel
    Omöjliga att nå på både mail och telefon. Försöker göra en retur men det ser ut som det kommer ta flera dagar att ens få någon form av kontakt.

    Andra företag har en returtalong medskickad för smidig retur för alla parter men icke här. Följesedeln kom dessutom från ett annat företag också för att krångla till det ytterligare.
    3 mån sedan
  • Hej stoffeboffe,

    Tack för ditt omdöme!
    Vi besvarar alla kontakt till vår kundservice inom 48h, i nästan alla fall mycket snabbare än så. Smäll på fingrarna att vi inte var tillräckligt snabba på ditt ärende vilket vi ska ta med oss! Vi jobbar hela tiden på att minska svarstider så att ingen kund ska känna att vi inte går att få tag på.

    Ha en trevlig sommar stofeboffe!

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Oerhört snabb levererans. Och bra priser med!
  • Hej "Kund i webbutik"

    Ljuv musik i våra öron! Välkommen till Asedoklubben :)

    //Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket snabb leverans. Beställde kl. 13 och kl. 16 dagen efter fanns hårddisken att hämta hos postombudet.
    Snyggt jobbat Asedo ! ! !
  • Hej "Kund i webbutik",

    Asedo levererar! Underbart att få höra :D
    Sprid gärna ordet och välkommen åter!

    Ha en fantastisk helg!
    // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd med priset och leveransen .Kan inte bli bättre !!!
  • Usel
    Återigen bluffar de med lockpris på Dr Dre hörlurar. Står att det finns i lager. Jag betalar och får efter 2 dagar besked att de var slut. Lagersystem utan uppdatering = stenålder. Aldrig mer att jag ens funderat på att handla från en sådan oseriös leverantör.
    4 mån sedan
  • Hejsan tmorch.

    Vi älskar kritik. Det är anledningen till att vi utvecklas och blir bättre. Att vi har fantastiska priser och att de snabbt tar slut i lager är ju än mer fantastiskt.

    Även hur hårt man än försöker blir det dessa fel ibland, men tack vare er kunder kan vi snabbt rätta till dem och förbättra oss. Dock är det svårt att hålla upp priser på våra REA produkter (få i lager).

    Men vi skall göra vårt bästa. Välkommen åter. 😊

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Superbra priser, suverän support och bra betalningsalternativ! Har handlat ett flertal gånger och aldrig haft något att klaga på.
  • Hej "Kund i webbutik".

    Ja - vad säger man. Asedo är precis så Kick-Ass som man vill vara (99,5% iaf).
    Välkommen åter och ha en fantastik helg.

    // Patrik & Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning
    Asedo var enda butiken med varan i lager. Jag beställde och fick varan nästa arbetsdag.
  • Strålande!

    Som det skall vara. Tack för fina omdömet och välkommen åter!

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag var först nervöst att beställa hos dom eftersom den är okänd företag men har riktig bra pris än Dustin säljer. När jag beställde Dell skärm fick jag varan just för 2 dagar. Det gav mig riktig bra intrykt. Så jag beställde Asus Max bumpar för att Media Markt slutade sälja dom. Rekommenderas att handla hos dom! :)
  • Tackar för det fina omdömet.

    Nervös är väl det minsta man är när man e-handlar och skall ut på obeprövad mark. 😊
    Men vi på Asedo gör allt för att förebygga det. Men än bättre känns det att spöa Dustin såklart!

    // Team Asedo.

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb service och meddelande från kundtjänst
    Det tog lite tid för mig att leta reda på lampan men skam den som ger sig
    Jag hittade den och kunde beställa
    Få se om leveransen är lika snabb
  • Hejsan.

    Tack för omdömet. 5 av 5 till vår fina kundtjänst. Go Asedo!
    Välkommen åter.

    // Team Asedo.

  • Bra
    Beställning Leverans
    Bra pris, och väldigt trevligt kundbemötande. Det som drar ner omdömet är att när jag beställde varan stod det att den fanns i lager och skulle skickas inom 1-3 dagar. Detta stämde inte då jag fick vänta ca 3 veckor på min vara.
  • Tack för omdömet.

    Välkommen åter!

    // Team Asedo

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabbt o bra. Inga konstigheter!
  • Härligt. "Inga konstigheter" är precis som vi vill ha det på Asedo.
    Tack för det fina omdömet och välkommen åter...

    // Team Aseod

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt bra kundservice
  • Tack för det fina omdömet.

    Vi gör alltid vårt bästa och kundservicen är ngt vi vill vara stolta över. :)
    Välkommen åter och ha en fin dag.

    // Team Asedo

  • Usel
    I ordered a headphone from them on april 17th. After not receiving anything in ten days I contacted and they said sorry the item is not available. Would I like to buy something else?
    I call this behavior grossly unprofessional!
    5 mån sedan
  • Dear surajit76.

    Thanks for your reply. Sorry to hear that the information didn´t reached you. To compensate we are we are always trying to find similar product to offer. We are really sorry and apologize that we couldn´t meet your expectations.

    Although, we wish you a great day!

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Varan framme den 28 april hos lokala ombudet. Jag hämtade varorna först den 1 maj. 2 maj, nej det stämmer inte! 😉 Supersnabbt leverans!
  • Hej.

    Supertack för att du ger oss tid och ger ett fint omdöme. Välkommen åter!

    // Team Asedo

  • Usel
    I likhet med Andymannen annullerades även min order med hänvisning till att deras lagersaldot ej hunnit uppdatera. Artikelnumret som köpet omfattade finns dock lagerfört, men nu till dubbelt pris. Vid uppmaning att hedra köpet då artikelnumret finns i lager låter företaget meddela att de är jätteledsen, men att det går tyvärr inte.

    Slutsatsen är att beställningar från Asedo bör göras med stor aktsamhet, då deras lagersaldo ej är tillförlitligt. Beställningar av flera komponenter bör undvikas då sannolikheten att enbart delar av beställningen levereras.

    Asedo håller en god ton vid kontakt men utfallet blir trots detta lågt på grund av utebliven leverans trots att artikelnumret är lagerfört.
    5 mån sedan
  • Hejsan Nlights.

    Kan bara be om ursäkt! Hur hårt man än försöker blir det även galet för oss ibland. Som du nämner beställde du förmodligen samma vara som Andymannen som var otroligt populär till det pris vi lyckades få tag på. Kul att vi lyckas hålla priserna nere, mindre kul att det inte räcker till alla.

    Ha en fin dag så hoppas jag du vågar dig åter trots denna olycka.

    // Team Asedo

  • Usel
    Ja, då hände det igen. Produkt kom ut till mycket bra pris och 48 st i lagar.
    Dagen efter kommer det : Då vi hade ett bra pris i helgen på Intel Next Unit of Computing Kit som du beställt, drog denna till sig ett stort intresse. Den sålde slut väldigt snabbt innan vårt system hann uppdatera lagersaldot i shoppen. Detta har gjort att vi tyvärr inte kan leverera din order då produkten efter kampanjen utgått från våra distributörers sortiment, vilket vi är väldigt ledsna för. Vi vill alltid kunna leverera de bästa produkterna till de bästa priserna till våra kunder, men ibland blir det helt enkelt fel utom vår kontroll.
    . Väldigt tråkigt när detta verkar hända väldigt ofta.
    /Andy
    5 mån sedan
  • Halloj Andymannen.

    Ja - det är supertråkigt när det händer. Som nämnt är det oftast först till kvarn när vi har riktigt bra priser. Supertråkigt när ngn går lottlös, men vi måste reservera oss mot slutförsäljning då det är större chans (”risk”) ju bättre pris vi har tyvärr. Och vi på Asedo vill ju allt ha grymma priser så det blir lite paradoxalt… 😉

    Trist med detta, men hoppas iaf du får en fin dag.

    // Team Asedo

  • Dålig
    Beställning Leverans
    Uppdatering: stod att det fanns typ 40-50 i lager. Fick aldrig varan. Utan ett email kom 5 dagar senare om att lagersaldot inte var uppdaterat. Trevligt formulerat email men ändå besviken. Synd att man fick vänta så länge på att få veta att man inte skulle få varan.
    ---
    Gammal text:
    Priset på min produkt är väldigt lågt just nu på Asedo. Ungefär 40% rabatt. Antar att leverantören vill tömma lagret på denna, eftersom nästa generation av denna produkt släpps denna vecka som kommer, och den nya tar itu med ett par allvarliga tillkortakommanden.
    Fantastiskt dock att kunna köpa den äldre modellen så billigt dock. Det är bara Asedo och en annan butik som sänkt priset så här kraftigt.
    Det är för övrigt första gången jag testar Asedo.
    Än så länge är jag väldigt nöjd!
  • Mycket bra
    Hade ett dåligt första köp av denna butik.
    Mina problem med köpet var att jag inte kände mig informerad om att Asedo jobbar med flera delleverantörer och därav fick jag försändelser på ordern ifrån flera leverantörer. Information jag anser borde göras klart för kunden innan köp. Även leveransvillkor 1-3 dagar skyltas/skyltades på sidan medans det stod 2-5 dagar under villkoren.
    Svar på mail tog flera dagar. Däremot när de beklagat försenat svar så var de väldigt måna om att kompensera mig och göra mig till en nöjd kund med snabb återkoppling i ärendet.

    Totalt sett har de verkligen tagit sitt ansvar, skött affären väldigt professionellt och kompenserat mig för min order.
    Jag har lämnat mina förbättringsåsikter och de har tagit till sig informationen.
    De verkar väldigt måna om att förbättra sina tjänster och göra rätt för sina kunder.
    Därav höjer jag mitt betyg rejält och hoppas att nästa order flyter på smidigare.
    6 mån sedan
  • Hejsan zyntax81.

    Grymt att vi kunde ordna problemet. Vi är rätt lösningsorienterade bara vi får chansen. :)
    Välkommen åter så hoppas vi att allt flyter bättre. Ha en nice dag!

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt,enkelt och smidigt hela vägen. Från beställning till leverans. Perfekt!
  • Snabbt, enkelt & personligt. Asedo way! Tack för fina omdömet och välkommen åter!

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Kan varmt rekommendera, så här långt. Tycker dock att recensionerna skulle ställas i efterhand när allt var levererat och klart
  • Härligt. Tack för ditt fina omdöme. Hoppas Påsken var fin och välkommen åter till Asedo!

    // Team Asedo

  • Mycket bra
    [Edit 03-29] Har nu blivit kompenserad av Asedo och höjer därför mitt betyg ordentligt!

    Beställde produkt som fanns i lager. Får detta mail två dagar senare :

    "Tack för din beställning hos oss på Asedo. Tyvärr har produkten du beställt tagit slut på lager hos vår distributör och leveranstiden är 3-4 veckor innan de kan skicka ut din beställning till dig. Är du fortfarande intresserad av din beställning?

    Mvh,HenrikAsedo kundservice"

    Innan jag ens hinner svara på mejlet kommer ett nytt mail:

    "Under dagen har vi insett att vi tyvärr har fått felaktig information från vår distributör och de kommer inte att få in produkterna i lager igen. Väldigt tråkigt eftersom vi redan sagt till dig att de ska komma in igen.

    Vi önskar dig en trevlig kväll!

    Mvh, Henrik Asedo Kundservice"

    Under all kritik att inte leverera varor som finns i lager på sidan och inte ens kompensera med något, föreslå motsvarande vara eller liknande.
    Asedo kommer inte bli långvariga med denna service
    7 mån sedan ( Uppdaterat: 6 mån sedan )
  • Hej DjHypnoz,

    Tack för att du kontaktade oss och att vi tillsammans hittade en lösning som du blev nöjd med.
    Ha en fantastisk helg och varmt välkommen åter till Asedo!

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Kanon butik. Bra kundtjänst, lätt att få kontakt med och trevlig personal.
  • Hej "Kund i webbutik",

    Tack för ditt fina omdöme! Det är underbart att se att våra nöjda kunder dela med sig av sin erfarenhet.
    Varmt välkommen åter :)

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Butiken har både förutsättning och tydliga föresatser att bli en av de stora. Som ny kund får jag begränsa mig till butik, order och leverans omdömen. Webbutiken är inbjudande och översiktlig. Lagersaldo är angivet, vilket kan vara vilseledande hos vissa, men som här verkar stämma. Jag beställde en "Samsung 950 pro 1TB" (lagerstatus 7 st) som är bristvara eller har orimliga priser i de flesta butiker. Som kommentar angav jag föresatsen att den verkligen fanns i lager och som utlovas levererades samma eftermiddag. Status responsen var föredömlig via e-post och leveransen kom dagen efter (borträknat helgdagarna). Priset i webbshoppen (!) låg i linje med de lägsta och olikt andra så fanns de i lager. Betalning via faktura fungerar utmärkt.
    7 mån sedan
  • Hej Waxinator,

    Tack för ditt omdöme!

    Detta är underbart för oss att läsa! Vi gör alltid vårt bästa för att få nöjda kunder och att leverera bra priser och hålla en god service, ibland går det bättre och ibland sämre och denna gång har vi lyckats.

    Tusen tack för att du delade med dig av din erfarenhet och välkommen åter till oss!

    // Team Asedo

  • Perfekt
    Jag är mycket nöjd med Asedo's bemötande och service. Det första exemplaret av router jag köpte hade ett fel (lösa antenner) men eftersom jag installerat den ville jag inte skicka tillbaka och vänta utan router på en ny. Asedo lät mig behålla den defekta routern medan jag väntade på den nya. När den nya kom fick jag en retursedel med betald frakt för enkel retur av det defekta exemplaret. Det är så här det ska fungera :-) Rekommenderar varmt.
    7 mån sedan
  • Härligt formfranska.

    Spännande namn! Tänker så här i sportlovstider på rosat bröd (formfranska), smör och ost i fjällstugan innan det bär av i backen med familj och vänner. Värmer med detta omdöme och välkommen åter!
    Vi älskar nöjda kunder och vill ha än fler!

    // Team Asedo

  • Usel
    4 gången jag beställer något som senare visar sig vara slut. kommer inte beställa där mer då det verkar vara lockpriser på massor saker!
    7 mån sedan
  • Hejsan danne_zoo.

    Bra eller anus? Inte så mkt bra iaf skulle vi på Asedo säga... ☹

    Då vi uteslutande arbetar med dropshipping liknande ”Alibaba” så syns våra produkter och lagersaldon från och i flera kanaler. Mao är det först till kvarn som gäller även om vi försöker be våra distributörer/leverantörer vara så snabba som möjligt med uppdatering av lager.

    Men kan skarpt garantera att vi inte arbetar med lockpriser utan det är det pris som gäller för den publicerarad produkten. Sedan som alltid. Vi reserverar oss mot slutförsäljning, prisändringar och annat - vilket sker oftare än vi vill då våra produkter är populära.

    Men PM:a oss hur vi skulle kunna göra dig till en återkommande och nöjd kund så kanske vi kan ta diskussionen vidare? Vore rätt nice att få vända denna skuta.

    Ha en fin helg.

    // Team Asedo