Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Order före kl.22 lev. imorgon

https://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Swish
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 22 år sedan
(data från 2017-07-20)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (7.76)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Jätte nöjd
    Väldigt bra kundtjänst. Hade blivit ett miss i butiken och jag ringde dagen efter och brättade hur det va. Stefan var väldigt vänlig och fixade det. Jag kommer att fortsätta handla här och rekommenderar värmt.
    13 tim sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bara bäst, och jag har beställt väldigt mycket genom åren!
  • Perfekt
    Beställning
    Mycket bra varor och låga priser.
  • Dålig
    Beställning
    Lång leveranstid ingen orderbekräftelse ingen faktura. Fick ringa och shatta om allting. Inte ett dugg nöjd.
  • Usel
    Beställning
    Fick en använd vara utan packmatrial i en trasig kartong. Kommer inte handla från NetOnNet igen.
  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Det är bra quality och bra pris det kommer också i tid.
    Tack
  • Usel
    Jag kontaktade Netonnet 2016 per mejl om min trasiga skrivare och fick svaret att garantin bara gällde 2 år och således inte omfattades av garanti.

    När jag en tid senare rensade förrådet såg jag att det stod "3 Years warranty" på skrivare förpackningen.

    Jag kontaktade återigen Netonnet som sa att jag kunde skicka in skrivaren.
    Efter en lång tids väntan fick jag svar att skrivaren bara hade 2 års garanti så att jag hade tre alternativ hur jag kunde gå vidare:

    1. Att att betala mer än vad skrivaren kostade att köpa för att få den lagad
    2. Betala nästan 1000:- för att få den trasiga skrivaren återsänd.
    3. Att inte betala något och så skulle dom demolera skrivaren.

    Jag svarade att jag inte var intresserad av alternativ 1 och 2 men att jag gärna såg att saken löstes som ett garanti ärende då det faktiskt med stora bokstäver står "3 year warranty" på förpackningen.

    Idag fick jag en faktura på 976:-.

    Jag kontaktade åter kundtjänst. Svaret var att produkten bara har 2 års garanti, så vi kan inte ta bort fakturan.

    Så trots att jag skriftligen valt bort både alternativen att betala för att laga produkten och alternativet att få tillbaka produkten mot en kostnad så vill nu Netonnet att jag betalar 976:- kronor för detta. I skrift har jag avböjt dessa val.

    Och till råga på allt detta så väljer man att bortse från att jag har en förpackning till skrivaren som säger 3 års garanti och ändå fortsätter hävda att det är 2 års garanti. Jag har vid upprepade tillfällen fått skicka in en bild på förpackningen för att visa detta.

    Jag kommer såklart aldrig att köpa något från Netonnet igen och jag rekommenderar alla att undvika detta bluff-företag som inte ser tar något som helst ansvar för de produkter dom säljer.
    Kundtjänst tycks dessutom helt sakna någon som helst vilja att lösa ett problem, ett kallt konstaterande att man dessvärre inte kommer ta bort kostnaden man fakturerat mig var det senaste jag hörde från Netonnet.

    Ansvarslöst företagande, det finns andra bättre aktörer som är mer kund-orienterade:

    Jag rekommenderar exempelvis DUSTIN, KOMPLETT eller ELGIGANTEN.
    4 dagar sedan
  • Hej preboo, tack för ditt omdöme!

    Det låter mycket märkligt! Vi skickar alla produkter till tillverkarens auktoriserade verkstäder som reparerar produkter utefter tillverkarens villkor. Därmed är det tillverkaren som valt att neka garantireparation för din skrivare. Jag tar mer än gärna en titt på detta ärendet och skulle uppskatta om du vill återkomma till mig via ett mail märkt med "preboo Prisjakt" i ämnesfältet. Skicka mailet till socialmedia@netonnet.se och inkludera order-/servicenummer så jag kan undersöka saken.

    Hoppas att höra från dig!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställde produkter i brev med gratis frakt.

    Skulle levereras inom 3-4 dagar, tog 1 dag.
    7 dagar sedan
  • Hej Cosdis, tack för ditt omdöme!

    Superkul att höra om denna glada överraskningen! Stort tack för att du ger oss ett så fint topp-betyg!

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Fantastiskt ljud!
    Snabb frakt, fick dom dagen efter beställning!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Fantastiskt! Min mottagare för Andersson surroundsystem pajade. Jag skickade den för rep. och fick tillbaka ett helt nytt system med nya högtalare. Jättenöjd är jag.
  • Usel
    Beställning Leverans
    Ordern delas upp utan någon information till kund, leveranstid på två veckor trots att det stod att båda varorna fanns i lager. Lågt pris är inte allt. Varning för denna återförsäljare.
  • Perfekt
    Snabb leverans och alltid fraktfritt, de kan allt e handel
    9 dagar sedan
  • Hej Oscarwww och tack för ditt omdöme!

    Riktigt roligt att höra att du tycker om oss och leveranstiden vi erbjuder! Tusen tack för att du tar dig tid att skriva ett så fint omdöme om oss här på Prisjakt!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställning Leverans
    Beställde en produkt som fanns i lager enligt hemsidan. Fick även ett bekräftelsemail där det stod leveranstid tre till fyra dagar. Efter nio dagar så ringde jag kundtjänst för att få reda på vart mitt paket var, då fick jag som svar att det ej hade funnits något i lager ändå men att de hade precis kommit in till lager och de skulle skicka den omgående samma dag. Cirka två timmar efter samtalet fick jag ett mail som det stod det att produkten jag beställt var en förhandsbokningsvara / beställningsvara och att NetonNet ej hade fått ett leveransdatum av deras leverantör, detta mail skickar de först efter nio dagar och efter jag ringt kundtjänst?!. Två dagar efter det första mailet fick jag ännu ett mail där det stod att de beräknade att de skulle få hem produkten till deras centrallager samma dag. Nästa dag fick jag det tredje mailet där det stod att leveransen var försenad och att jag skulle få vänta ytterligare fem dagar innan det skickade mitt paket. Kommer aldrig handla av dem igen.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans med flera fraktsätt & många olika betalsätt att välja på! Bra varor till bra pris!
  • Utmärkt
    Beställning
    NetonNet mycket bra
  • Usel
    Tisdagen den 13 juni "paxade" jag en Sony A6000 16-50+55-210 (artikelnummer 200787) efter att jag fått ett mail om att min prisbevakning på Prisjakt uppnått önskat pris. Priset hade blivit 3 989 kr. Jag försökte först beställa den på NetonNets hemsida och betala med faktura, men köpet gick inte igenom, varför jag istället "paxade" produkten på NetOnNet i Järnbrott, Göteborg. Eftersom jag själv inte hade möjlighet att hämta upp kameran inom 24 timmar skickade jag dit min pappa. Dagen efter, den vill säga den 14 juni, var min pappa där för att köpa kameran. Väl där berättar personalen att ett sådant pris aldrig har funnits, att det låter som taget ur luften, att kameran i vanliga fall kostar cirka 9000 kr. Kort och gott blir han idiotförklarad och går tomhänt därifrån.

    På fredag eftermiddag (16 juni) ringer jag kundtjänst och förklarar vad som hänt. Under samtalet var jag väldigt tydlig med att förklara att det inte handlade om att jag inte fick köpa kameran, för jag tyckte egentligen att priset verkade för bra för att vara sant (även om det ganska ofta visar sig vara sant, och man faktiskt kan göra ett riktigt fynd). Kort sagt förstår jag att det ibland kan bli fel med priserna. Mitt problem är snarare att man inte hade kontaktat mig omgående efter att man upptäckt felet. Då hade min pappa sluppit lägga massa tid för att åka till butiken i Järnbrott. Den andra grejen som stör mig är bemötandet i butik. Att ens antyda att jag/min pappa hittar på priset och försöker luras är oacceptabelt. Jag har ett tydligt mail från Prisjakt där det står 3989 kr. Dessvärre tog jag aldrig någon skärmdump från hemsidan när jag la ordern (vare sig när jag försökte betala med faktura eller när jag till slut valde att paxa produkten), då jag helt enkelt inte fann någon anledning att göra det. Nu i efterhand inser jag att jag borde ha gjort det. Efter att jag förklarat allting fick jag berättat att ansvarig person för sådana här ärenden hade gått för dagen, men man lovade (!) att återkomma på måndag, antingen per telefon eller mail. Dessutom berättade killen jag pratade med att han i systemet kunde se att kameran faktiskt hade kostat så mycket den 12 juni. Över en vecka senare hade ingen kontaktat mig.

    Jag tog kontakt via NetOnNets kontaktformulär på deras hemsida, men fick inget svar, trots över en veckas väntan. Först efter att ha lyckats hitta deras mailadress och skickat ett mail fick jag följande svar:

    "Har varit i kontakt med ansvarig gällande ärendet!

    Vill börja med att beklaga att man upplever att man skall ha fått ett dåligt bemötande i butiken! Givetvis något som vi kommer ta vidare till dom!
    Sedan är det även så att när man paxar en produkt i våra butiker så är det enbart produkten man paxar och inte priset dessvärre, hade man kommit in samma dag och priset hade varit höjt oavsett produkt så hade det varit så att man ”reserverat” en produkt till sig dock så är priset inte fast dessvärre!

    Givetvis jättetråkigt då det verkar varit ett bra pris för produkten! Men det finns helt enkelt inget vi kan göra i detta fallet utöver att beklaga att man upplever att man fått ett dåligt bemötande!"

    Man kan alltså paxa en vara som kostar 10 kronor vid paxningstillfället. Väl på plats kan de alltså ha höjt priset till 1000 kronor för samma vara. Är det logiskt? Dessutom formulerar de sig på ett sätt som får det att låta som att jag är snarstucken, att det är jag som upplevt att det gått fel till, att allting sköts perfekt från deras håll. Detta visar ju än tydligare att NetOnNets kundbemötande är under all kritik.
    11 dagar sedan
  • Hej Shir och Tack för att du tar dig tid att skriva ett omdöme om oss med värdefull kritik!

    Jag kan -baserat på informationen som jag har i dagsläget- inte se mycket gällande ditt ärende. Det enda jag kan se är de priser som listats på Prisjakt. Enligt prishistoriken på denna produkten är det lägsta den någonsin legat på (inkluderat alla registrerade återförsäljare) 6599:- och det lägsta vi sålt den för ligger på 7990:-. Jag tar därav mer än gärna emot mer information så jag kan gräva mig ner i ditt ärende mer. Återkom till mig på socialmedia@netonnet.com och märk mailet med "Shir på Prisjakt" i ämnesraden så jag vet vilket ärende det gäller.

    Rörande bemötandet din far fått i vår butik vill jag be om ursäkt igen om det gått till på något liknande cyniskt sätt! Det är självfallet tråkigt att höra och det ska givetvis inte få hända!
    Jag kan även hålla med dig om att det inklippta mailet från en medarbetare hos oss är klumpigt formulerat och jag tar gärna, i mailet, information om vem du haft kontakt med så att jag kan tala med medarbetaren i fråga.

    Vi beklagar att ett köp som ska vara en glad upplevelse på något vis blivit så tråkigt och omständigt! Jag hoppas kunna reda ut hur det kan ha blivit på det viset och hoppas därmed på ett svar från dig via mail.

    Tack Shir!
    Mvh Filiph

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Funkar alltid
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra leverans och bra priser och bra grejer har inte haft några problem med mina saker från netonnet.
  • Perfekt
    Beställning
    Inget tjafs allt funkar
  • Acceptabel
    Beställning Leverans
    Bra konkurrenskraftiga priser. Bristande sortiment gällande tillbehör till telefon. Bristfällig leveranshantering*. Tråkigt, i övrigt mycket nöjd med butiken.

    *Kartongen kunde öppnas undertill och stängas igen då tejpen inte sträckte sig runt. Någon hade alltså kunnat tömma kartongens innehåll utan att det synts. Blev först meddelad om en försening av en artikel som sen visade sig inte alls gälla.
  • Perfekt
    Beställning
    Enkelt att beställa varan och fraktfritt. Toppen!
  • Usel
    Beställning
    De hela började med att jag fick en klocka i paketet istället för en processor. Hörde då av mig, fick fraktsedel för att skicka tillbaka klockan och en ny processor av samma sort skulle skickas till mig. Fick ett sms om att processorn hade utgått, ringde för att få en annan, vilket löstes efter många om och men.

    Hade tagit resurskonto för alla produkter jag beställt, men då lägger de processorn som en separat beställning och lägger på frakt (vilket jag som medlem inte ska betala). Skall återigen ringa men nu har hemsidan kraschat och supporten ligger nere. Med största sannolikhet sista gången jag beställer. Beställningen delades dessutom upp i 3 olika kolli med olika ankomstdagar.
  • Hej! Tack för ditt omdöme!

    Din berättelse låter väldigt oroande och jag känner att detta inte låter som att det gått helt rätt till och hoppas verkligen att kundtjänst kan hjälpa dig att lösa detta.

    Du får gärna maila till socialmedia@netonnet.com med ditt ordernummer samt en hänvisning till detta inlägg här på Prisjakt om du skulle behöva vidare hjälp.

    Ha en trevlig helg!

    Mvh Oliver

  • Mycket bra
    Reviderat omdöme. Fick efter detta omdöme åter kontakt med netonnet som beklagade det inträffade och tidigare svar från kundservice. Snabb respons och det känns som att de värnar om sina kunder precis som jag tidigare hoppats på.
    Beställt varor flera gånger innan denna och det har fungerat felfritt så det handlar säkert om engångsföreteelser.

    Beställde en pulsklocka med pulsband som var en demoprodukt och därför nedsatt med 200:-
    När jag fick produkten och packade upp den var pulsbandet blött och luktade svett. Jag mailade kundservice som svarade att de har svårt att tro att så är fallet och ber mig att ta mig till butik eller skicka tillbaka varan med post. Jag svarar att bandet går att tvätta och att klockan fungerar som den ska men att jag ville framföra informationen. Jag bor inte tillräckligt nära en butik och orkar inte bemöda mig att skicka tillbaka varan.
    Jag får då svar av kundservice att de måste få det hela bekräftat innan de kan ursäkta det inträffade genom att jag tar mig till en butik vilket i mina öron låter som att de inte litar på min berättelse.
    24 dagar sedan ( Uppdaterat: 16 dagar sedan )
  • Hej Redish!

    Tack för att du valt att revidera ditt omdöme. Jag är glad att vi lyckades komma fram till en lösning du kan känna dig nöjd med. Jag är även tacksam för din feedback och hur du framfört dina synpunkter.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Mvh Oliver

  • Perfekt
    Beställning
    bra
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Tydlig sajt, smidigt, tydligt med betalningsalternativen (dock gillar jag inte att faktura är förifyllt som val).
  • Hej Placebo! Tack för ditt fina omdöme!

    Kul att höra att du tycker det är smidigt att handla av oss!
    Gällande det förifyllda valet är det något jag att kommer föra vidare internt och tackar så mycket för din feedback.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Mvh Oliver

  • Perfekt
    Köpte ett nätaggregat och blev glatt förvånad när jag såg att det gick att betala med Swish.

    Mycket smidigt betalningsalternativ och väldigt bra att NetOnNet valt att använda sig av en så pass modern och aktuell betalningsmetod. Hoppas fler butiker/återförsäljare ansluter sig till att erbjuda Swish som betalningsmetod.

    Snabb leverans, lätt att använda hemsidan.
    Helt nöjd med min upplevelse.
    17 dagar sedan
  • Hej Marabon och tack för ditt omdöme!

    Vi uppskattar att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss, det är även väldigt roligt att läsa att du uppskattar Swish som betalsätt och att du är nöjd med din köpupplevelse.

    Tack igen för ett mycket fint omdöme!

    Mvh Oliver

  • Usel
    Köpte en ny router hos NetOnNet som kom på posten, allt i god tid och bra leverans, då varan inte kunde leverera enligt spec så returnerade jag denna i närmsta butik.

    Där började de med att ta mot varan och sedan skulle det göra en återbetalning till mig via Swish då det var hur jag betalt varan.

    Här börjar eländet.

    Personen i kassan började oja sig (efter han avslutat ett 10 minuter långt privat samtal per telefon som var allt annat än arbetsrelaterat) om hur han inte kunde processen kring Swish återbetalning och tog hjälp av sin manual, efter en del klagande på uråldriga system och krångliga manualer så lyckades han få igenom detta i systemet som då i sin tur skulle vidare till ekonomiavdelningen.

    Frågade efter någon form av kvitto på att jag lämnat in min vara och fortfarande var utan återbetalning, här fanns det inte något jag kunde få utan de löste det med ett manuellt skrivet papper med en signatur på...?

    Sitter fortfarande utan någon återbetalning från NetOnNet och ingen ny vara kan jag köpa tills pengarna kommer.

    För att underlätta dessa 40 minuter väntan i butik så erbjöd jag mig att köpa en annan produkt om de i så fall kunde matcha priset hos deras konkurrenter (300kr diff) men det var omöjligt och ville gå vidare med 40min på en återbetalning och en väntande kund samt involvering av personal på ekonomiavdelningen,

    Förstår att de behöver påslag på deras produkter när deras processer ser ut som de gör.

    Varning tar minst 10 bankdagar för NetOnNet att göra en återbetalning om man har betalat med Swish då det skall godkännas manuellt på deras ekonomikontor vilket betyder att under semestertider så kan detta bli mer än 10 bankdagar.
    18 dagar sedan
  • Hej muff3, tack för ditt omdöme!

    Jag beklagar vad som inträffat på plats i vår lagershop.
    Som du beskriver ärendet känner jag att det verkligen är någonting vi behöver se vidare på. Jag skulle därmed uppskatta om du har möjlighet att maila in till socialmedia@netonnet.com med ditt ordernummer och hänvisar till ditt omdöme här på Prisjakt, så undersöker vi ditt ärende och ser över var det brustit i hanteringen.

    Mvh Oliver

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Simpelt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Många betalalternativ och fraktalternativ
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har handla flera gånger av er, har funkat bra alla gånger.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Betala med Swish och fri frakt
  • Perfekt
    Bra pris, inga strul
    20 dagar sedan
  • Hej kadimski!

    Tack för ditt perfekta omdöme! Det är kul att höra att du upplever det enkelt att handla av oss.

    Mvh Oliver

  • Usel
    Mitt omdöme gäller NetOnNets leveranstider. Det är för mig obegripligt att det ska behöva ta 4 dagar att skicka en vara som finns i lager!
    De flesta konkurrenter ser det som en självklarhet att leverera samma dag som kunden gjort beställningen, i synnerhet om beställningen som i mitt fall gjorts tidigt på dagen.
    Begreppet "snabba leveranser" verkar vara helt okänt för NetOnNet.
    20 dagar sedan
  • Hej kollikolli och tack för ditt omdöme!

    Vårt lager arbetar enligt en plocklista där varje order tas i tur och ordning. Leveranstiden för "Fri frakt - ombud" är 3-4 dagar, detta betyder att du ska ha varan senast fyra arbetsdagar efter din beställning är lagd - förutsatt att varan/varorna du beställt finns i lager.

    Om vi misslyckats hålla vår leveranstid och skickat varan först fyra dagar efter beställning skulle jag gärna vilja undersöka det vidare för att se vad som kan ha gått snett.
    Ifall du har ett ordernummer på en beställning där detta inträffat får du gärna maila till mig på socialmedia@netonnet.com med en hänvisning till ditt inlägg här på Prisjakt, så undersöker vi ärendet vidare.

    Mvh Oliver

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Trtevlig och bra kontaktperson
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra priser, snabba leveranser och bra utbud av produkter!
  • Knappt godkänd
    Bra hemsida, enkel och smidig. Erbjuder expressfrakt, vilket är kanon! Men hade vart bättre om dom skickar också, istället får man ett mail dagen efter att fraktkostnaden kommer återbetalas och paketet kommer nästa dag. Hänt mig flera gånger nu.
    Priserna har vart grymma, men nu är dom inte längre billigast alltid. Mycket av varorna är slut och deras datum för påfyllnad stämmer aldrig, ändras dagen efter till en, två veckor. Och deras fysiska butiker är i mitt tycke röriga med smygprodukter på alla hyller. Kundservicen är inte snabba på mail, och chatten är mer stängd än öppen.

    NetOnNet var bättre förr.
    6 år sedan ( Uppdaterat: 22 dagar sedan )
  • Hej Zitram, tack för ditt omdöme!

    Jag vill börja med att tacka dig för att du skrivit ett så utförligt inlägg, jag ska försöka adressera så många punkter som möjligt i detta svar.

    Vår expressfrakt har målsättningen att kunna leverera varan dagen efter beställning är lagd. I fallen där detta ej sker krediterar vi fraktkostnaden.
    Du får gärna återkomma till mig genom att maila till socialmedia@netonnet.com med dina ordernummer, så att vi kan se över fallen där det inte gått enligt plan.

    I dagsläget arbetar vi i en mycket konkurrenskraftig branch med många artiklar och många stora aktörer, även om vi alltid försöker vara billigast kan det därmed betyda att vi inte alltid har lägst pris på marknaden.
    Om man ser en produkt där vi inte är billigast är man alltid välkommen att kontakta oss, så att vi kan föra informationen vidare till våra prissättare som får se över våra möjligheter att ändra priset.

    Det var tråkigt att höra att du upplever våra fysiska butiker som röriga. Vår vision är att ha lagershopar med en tydlig struktur så att självbetjäningskonceptet blir enklare, därmed har vi även sökstationer på flera platser i våra lagershopar så att du kan söka efter din produkt.

    Din upplevelse av vår kundtjänst kan bero på tillfälligt förlängda svarstider på grund utav hög belastning under semestertider, vi arbetar självklart på att förkorta svarstiden och förbättra vår kundservice.

    Åter igen ett stort tack för ett utförligt inlägg. Om du har mer information till mig och tips på hur vi kan förbättras får du gärna maila till socialmedia@netonnet.com med en hänvisning till detta inlägg, så tar vi åt oss all feedback vi kan få.

    Mvh Oliver

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkelt och billigt.
  • Perfekt
    Beställning
    Ordning och reda.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket enkel att handla på Netonnet o bra service!!
    /David
  • Perfekt
    Beställning
    Snabb skickad och väl pakat.
  • Perfekt
    Beställning
    Beställde en vara med express frakt och det kom dagen efter, paketet var väl pakat.
  • Hej TerraMark, tack för ditt omdöme!

    Fantastiskt roligt att höra att du är nöjd med vår expressfrakt. Hoppas du även blir nöjd med din nya vara!

    Ha en fin dag!

    Mvh Oliver

  • Ganska dålig
    Beställning
    Har inte fått varan än.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Gratis frakt och många olika betalningssätt att välja mellan!!
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Lååååååååååång leveranstid.
  • Perfekt
    Aldrig några problem, snabba leveranser.
    24 dagar sedan
  • Hej M00ndancer! Tack för ditt omdöme!

    Vi uppskattar att du tagit dig tiden att skriva ett så fint omdöme om oss här på Prisjakt!
    Det är kul att höra att du tycker det fungerat problemfritt med att handla av oss.

    Tack igen för ett mycket gott omdöme M00ndancer.

    Mvh Oliver

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det är allrid lätt att handla med Netonnet.
  • Perfekt
    Beställning
    Købte snes Classic mini, som de havde tilgængeligt.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Bra onlinebutik, bra utbud och bra urval av olika betalningsalternativ. Jag har alltid varit nöjd med dem.
  • Bra
    Beställning
    Snabb enkel handel
  • Usel
    Beställning Leverans
    Har betalat för expressfrakt men varan har inte levererats.Idag 26/6 beställningen gjordes den 19/6.
    Order 71031593