Prisjakt
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
7 dagar sedan
Trevlig personal i butiken men uppgifterna om priser stämmer inte med vad dom lovats. Mycket svårt att nå någon på telefon som kan ge svar.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
4 månader sedan
Bästa optiker i Landskrona Christer Lundius är alltid hjälpsam. Min syster var hos Specsavers i Landskrona fick en optiker som också fick toppen betyg.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
10 månader sedan
Det står att leverans från att beställa från deras webbshop är 5, 7 eller 10 arbetsdagar. Alltså informationen är annorlunda beroende på vart du läser den på deras webbplats. Dessutom i deras finstilta leverans avtal som man automatiskt går med på vid beställning online hävdas det att det kan ta upp till 30 arbetsdagar. Jag lyckades bara i första hand hitta 7 leveransdagar. Jag är inne på dag 13 av arbetsdagar och deras kundtjänst kan inte/vill inte göra något åt detta.
J
John

1 omdöme

Usel
ett år sedan
Synnerligen dålig kundtjänst som inte rättar till fel dom själva ställt till med utan anser att jag som kund ska fixa det. Nä, gå till en seriös optiker istället!
G
G0tteGrisen

17 omdömen

Dålig
ett år sedan
Hur kan man ha en e-handel där man inte säljer linsvätska??? Kom in i matchen specsavers!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan
Felaktigt uppmätt pupillavstånd med 7 mm. Resultatet var 1 års huvudvärk, tandpressning och svimning. Undvik.
Usel
3 år sedan
Ringde Specsavers kundtjänst för att fråga om ungefärligt pris på glas då det ej stod på hemsidan. Frågade också om man är tvungen att köpa glasögon från dem eller om man bara kan få receptet i handen. Som svar fick jag att de inte visste då de bara svarade på frågor om LINSER ! Står inget om detta på deras hemsida - så verkar ju riktigt egendomligt. Talade med dem i två omgångar och ingen visste någonting - det var helt ointresserada av mig och mina frågor - man känner sig inte dirket sugen på att gå sin bokade synundersökning i morgon !
A
Ailo

6 omdömen

Usel
3 år sedan
Specsavers har nu flera gånger bokat av min optikertid med mycket kort varsel. Det är frustrerande att vänta i flera veckor och anpassa sina helgplaner för att sedan få sin tid avbokad i sista stund. Jag får inte känslan att kundupplevelse är viktigt för företaget. Specsavers borde antingen sluta erbjuda synundersökning på helger eller utveckla en bemanningsmodell som innebär att man börjar hålla vad man lovar.
Betyg köpupplevelse
2.6OK
3 omdömen

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.specsavers.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Specsavers Sweden AB

Organisationsnr: 556615-7961

Information hos allabolag.se