4.6 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-15
Redigerades 2019-06-18
Snabb frakt och bra pris.
2019-06-02
Redigerades 2019-06-17
Snabb smidig leverans. Bra hemsida. Konkurrenskraftigt pris.
2019-06-17
Mycket nöjd över varan från Power,dock tog det lite lång tid innan den kom,men jag rekomderar Power.
2019-06-16
Snabb leverans
2019-06-16
Bra priser och en otroligt snabb service.
2019-06-16
Bra pris och leverans
2019-06-15
Snabb expedition och leverans. Enkelt att betala.
2019-04-14
Redigerades 2019-06-14
Bra pris Snabbt leverans
2019-06-12
Redigerades 2019-06-13
Bra pris på varan och effektiv och snabb leverans
2019-06-12
Produkten kom snabbt och rätt men: Uthämtningsstället vid Hötorgets t-bana är verkligen problematisk. Dels stod inte öppettider på Powers sida, dels tog det ett bra tag att hitta stället när jag åkte till Hötorget, stället hade ingen bra hemsida och själva tunnelbanan har 3 olika uppgångar så man kan få gå omkring och leta ett bra tag för att hitta sitt paket.
2019-06-12
En smidig affär.
2019-06-11
Jag köpte en kapselmaskin från Power den 12/5-2019. Paketet kommer fram till mig 14/5 och innehåller då en högtalare istället för en kapselmaskin, det är helt fel vara och inget som beställts av mig. Eftersom deras telefontider är mellan 8-12 måndag- torsdag så var mail det ända rimliga alternativet för mig, får svar den 15/5 där bild på högtalaren efterfrågas och fraktsedel skickas till mig den 16/5 på morgonen. Av någon anledning så vägrar de skicka min "ersättningsorder" med den vara jag verkligen beställt innan de får bekräftelse på att jag skickat tillbaka högtalaren. Pga. att man endast får max 1 svar från dem varje dag så tar detta lite tid såklart och jag kan skicka tillbaka den först den 16/5 på kvällen med resultat att de skickar iväg min beställda kapselmaskin den 17/5 på morgonen som är fredag, jag tycker att eftersom de då hållit min kapselmaskin som "gisslan" för att få tillbaka högtalaren så borde de skicka med bud/expressfrakt så jag får upp min maskin snabbare men får till svar att de tyvärr inte har någon expressfrakt och att jag kommer få min maskin i nästa vecka istället. Paketet anländer den 22/5 och denna gång så är det en kapselmaskin i paketet men den har varit använd. Luktar massa kaffe och har kaffefläckar på sig. Skickar bild och klagar en gång till, får svar igen dagen efter den 23/5 och denna gång kan de skicka min "ersättningsorder" direkt men eftersom det är en torsdag så dröjer min nya maskin tills den 27/5 och nu till slut efter 3 försök så har de lyckats skicka rätt vara och en som inte är använd tidigare. Det tog alltså 2 veckor extra för mig att få den vara jag har beställt. Kompensation diskuterades och med det utfallet är jag nöjd. Ärendet avslutades den 7/6 och jag är nu klar med Power.se för all framtid. På det stora hela så finns det några saker som man hade kunnat ändra. Jag kan inte förstå hur man vägrar skicka ut den vara jag beställt innan man får tillbaka den vara men felaktigt skickat ut? Skulle jag ha berättat att jag fick fel vara men välja att behålla den när jag fått min nya vara? Det är väldigt konstigt. Sen att man påstår att man inte har någon expressfrakt är bara löjligt! Ni kanske inte erbjuder något sådant i normalfall till era kunder men om man nu har lyckats göra fel 2 gånger på rad så kanske man kan boka en sådan frakt som en del av en kompensation så det inte ska ta 2 veckor extra att få sin vara! Hela detta förlopp hade kunna kortats ner rejält men eftersom kundservicepersonalen enligt mig inte försökte göra allt som de kunde för att jag skulle få min vara så snabbt som möjligt så drog det ut rejält på tiden tyvärr.
2019-06-10
Konkurrenskraftiga priser och snabba leveranser med DHL. Alltid skönt att slippa postnord!
2019-05-26
Redigerades 2019-06-10
Super bra support! Svarar direkt! Leverar vad som lovas
2019-06-08
Redigerades 2019-06-09
Enkelt att beställa, bra betalningsalternativ, snabb leverans!
Sida 1