1.9 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-03-04
a
andreas-eovouch(7 omdömen)
Världens sämsta köpupplevelse någonsin! Jag fick ingen återbetalning eller nytt paket på mitt köp som vilseletts av schenker!
Headspot svarar:2019-03-04
Hej Andreas, Kan du skicka ett mejl till webshop@headspot.com så att vi kan få titta på ditt ärende. Vi återbetalar alltid pengarna eller ersätter med ny leverans om Schenker tappar bort paketen. Hör av dig så hjälper vi gärna. Vänliga hälsningar Headspot
2018-12-20
y
yale(2 omdömen)
Perfekt! Bra priser,snabb leverans och gratis frakt!😊
2018-11-07
s
snisnor(1 omdöme)
Anger att de har flera i lager av en parfym. Beställer. Får meddelande om att parfymen inte finnas i lager. Betalning gjord och åter på kontot först efter ca en vecka. Wow.
Headspot svarar:2018-11-08
Hej, Tack för ditt omdöme! Vid de fall att något är slut i lager så meddelas man samma dag eller dagen därpå via mail från oss. Vi makulerar då ordern direkt och informerar kunden. Beloppet är endast reserverat via Klarna fram tills att en order har lämnat vårt lager. Kontakta gärna vår kundservice i ärendet så att vi kan hjälpa dig och se vad det är som har hänt här. Vänliga hälsningar Headspot
2018-08-01
H
HannaMarkstrom(3 omdömen)
Hemskt dålig service. Jag beställde en vara som jag flera dagar senare (även efter jag betalat) fick meddelande om att den inte längre fanns och jag inte skulle få något. När vi löser detta och jag får beställa en ny likadan så säger de på kundservice att jag ska ta det på faktura och strunta i den för jag har ju redan betalt och de ska ta bort den. Nu har jag fått tillbaks den fakturan med påminnelseavgift, de vägrar ens betala påminnelseavgiften och är mycket otrevliga. Tänker aldrig handla där igen efter att behövt vara i kontakt med dem flera gånger för saker som var fel ifrån deras sida och får absolut ingen service tillbaks. Rekommenderar starkt att inte handla härifrån!
Headspot svarar:2018-08-02
Hej Hanna, Tack för din feedback! Vad tråkigt att du känner dig missnöjd vid kontakt med kundservicen hos oss. Vi har tittat på ärendet och ni kom överens om att den första ordern makulerades och återbetalning blev gjord via klarna i samband med att produkten inte fanns i lager. En helt ny order blev lagd, man får då via klarna en ny faktura per ny order som behöver betalas. Vid borttagning av påminnelseavgifter är detta Klarna som hanterar och som man som kund då behöver kontakta i ärendet. Kontakta gärna vår kundservice igen vid frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar Headspot
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-06-15
noir(12 omdömen)
Bra priser, fri frakt och snabb leverans!
Headspot svarar:2018-06-18
Hej, Tack för fin feedback, vad kul att du är nöjd med ditt köp hos oss! Hälsningar Headspot
2018-05-18
d
djsteven_79(1 omdöme)
Bra priser, snabbt och enkelt leverans. Bra support. Svarar snabbt på mejl.
Headspot svarar:2018-05-21
Hej, Vad kul att du är nöjd med ditt köp hos oss! Tack för fin feedback. Önskar dig en fin dag Headspot
2018-01-27
G
Godisdag(1 omdöme)
Köpte Biolage conditioner, verkar som copia ! Conditioner är utspädd än original och jag måste använda 5 gåner så mycket som förut, och fortfarande må mitt håret dålig Jag hade haft samma konditioner för många år och jag kunde inte tro på att Headspot säljer copia ?? Sen googlade jag och blev ckockade att många folk mistänker att de köpte kopior från headspot
Headspot svarar:2018-01-29
Hej, Tack för din feedback! Vi säljer inte några som helst kopior hos oss. Vad är det som är fel med produkten du har köpt? Vi kan kontakta distributören och byta ut denna om du önskar detta. Vänliga hälsningar Headspot Kundservice
2018-01-04
M
Misiek69(1 omdöme)
Köpte 2 olika parfym och tycker att dessa är inte "äkta vara" om man jämför med mina gamla exakt samma parfym jag köpte på KICKS i butiken. Färgen är inte samma och lukten försvinner fort. Undersidan av flaskor skiljer sig väldigt mycket. Borde ha reageras direkt på att priset hos de och KICKS var nästan det dubbla. Hittar inget på deras hemsidan om att varan man köper är äkta. Sista inköp av mig från Head Spot. Tyvärr!
Headspot svarar:2018-01-29
Hej, Vad tråkigt att du känner dig missnöjd med ditt köp hos oss! Vi säljer inga kopior och kontrollerar alla produkter vid inleverans. Om du känner dig missnöjd ber vi dig kontakta oss på webshop@headspot.com så vi kan hjälpa dig med en reklamation. Vänliga hälsningar Headspot
2017-12-24
p
planders(1 omdöme)
Bäst pris på en parfym. Beställde tisdag 13:10, SMS om uthämtning dagen efter kl 12:05. Grymt snabbt, under julveckan dessutom!
Headspot svarar:2018-01-29
Hej, Vad kul att det gick fort och smidigt med leveransen, och tack för den fina feedbacken! ha en fin dag Headspot
2017-12-20
F
Farzam(1 omdöme)
Mycket nöjd :) Äkta varor, väldigt bra pris och supersnabb leverans.
Headspot svarar:2018-01-29
Hej, Vad kul att du känner dig nöjd med ditt köp hos oss. Ha en fin vecka! Headspot
2017-11-08
mittiprick(57 omdömen)
Ofta bra priser / kampanjer och snabba leveranser. Mycket nöjd hittills.
Headspot svarar:2018-01-29
Hej, Tack för fin feedback! Önskar dig en fin vecka Vänliga hälsningar Headspot
2017-02-15
A
Agrik(20 omdömen)
Snabba leveranser o bra priser, beställt 2ggr. Glömde totalt bort rabattkoden (alla hjärtans dag) senast jag beställde, men det fixade HS efter att jag hade ring in, dagen efter min beställning. Kommer beställa mer
2017-02-02
S
Sweetie(26 omdömen)
Supernöjd! Beställde schampo, balsam & dagcreme på måndagen. Leveransbekräftelse på tisdagen. Hämtade ut paketet på onsdagen. Snabb service och otroligt bra priser! Kommer absolut beställa härifrån fler ggr.
2017-01-21
S
Scorpion sy(1 omdöme)
Bra priser Snabb leverans
2017-01-13
s
sweetman75(1 omdöme)
Har beställt en vara den 5/01 och idag är det 13/01 har inte fått något än. första gången och sista jag beställer från de
Sida 1