3.4 / 5
(86 omdömen)
5
(73)4
(2)3
(2)2
(3)1
(6)
Sorterat efter datum
2019-10-30
Så sjukt oseriöst företag! Köpte tillsammans med min f d sambo en barnvagn som sedermera gick sönder. Vände mig till butiken där de hävdar att mitt ex måste komma in och visa legitimation för att de ska kunna reklamera vagnen. Vill för allt i min värld inte kontakta min f d sambo kring detta. Jag har tre års reklamationsrätt säger jag, det finns faktiskt lagar som säger det. Och jag har originalkvitto. Inte nog med att de var otroligt arroganta i sitt bemötande, jag fick även som svar - "slå upp det i lagboken själv, det du säger stämmer inte". Har nu kontaktat konsumentombudsmannen som gett mig vatten på min kvarn, jag har rätt och butiken har fel, det finns prejudicerande domar på det till och med! Så sjukt fult bemötande som jag fått kommer jag aldrig någonsin handla från Big Baby igen. Det är synd som tusan att betygsskalan kräver att man ger dem minst en stjärna, de är inte värda någon.
Bigbaby svarar:2020-02-06
Hej! Vad tråkigt att höra att ni fått en sådan upplevelse i en av våra butiker. Vårt kundbemötande samt service är något som ligger högst upp på vår agenda och något som vi dagligen arbetar aktivt med vilket gör att vi värdesätter att våra kunder hör av sig angående sina upplevelser både positiva och negativa. Vänliga hälsningar, Big Baby
2019-09-22
Vi beställde bilbarnstolen Axkid minikid till riktigt bra kampanjpris. Lade ordern en söndag eftermiddag, stolen skickades måndag och vi kunde hämta den på tisdagen.
Bigbaby svarar:2020-02-06
Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med våra snabba leveranser från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders upplevelser när de handlar hos oss, tack för att ni delade med er av eran. Varmt välkommen tillbaka till våra butiker Vänliga hälsningar, Big Baby
2019-09-02
Helena som jobbar på big baby i Göteborg måste vara den finaste och bästa människan som någonsin jobbat i butik. Hennes service och personliga engagemang är något utöver det vanliga. Vi har blivit stamkunder hos er pga av henne eller tack vare henne. Håll hårt i henne finns inte många, om ens någon som henne.
Bigbaby svarar:2020-02-06
Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med servicen från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders upplevelser när de handlar hos oss, tack för att ni delade med er av eran och vi ska framföra de fina orden till berörd personal. Varmt välkommen tillbaka till våra butiker! Vänliga hälsningar, Big Baby
2018-09-07
Otroligt snabb leverans! Fick varorna dagen efter.
Bigbaby svarar:2018-09-14
Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med våra snabba leveranser från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders upplevelser när de handlar hos oss, tack för att ni delade med er av eran. Varmt välkommen tillbaka till våra butiker. Mvh Josephine Big baby
2018-08-17
Snabb leverans, bra bemötande, välpaketerat!
Bigbaby svarar:2018-08-29
Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med våra snabba leveranser, bemötande samt paketering från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders upplevelser när de handlar hos oss, tack för att ni delade med er av eran. Varmt välkommen tillbaka till våra butiker. Mvh Josephine Big baby
2018-07-27
Snabb leverans
Bigbaby svarar:2018-08-07
Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med våra snabba leveranser från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders upplevelser när de handlar hos oss, tack för att ni delade med er av eran. Varmt välkommen tillbaka till våra butiker. Mvh Josephine Big baby
2018-07-15
Fick fel saker. Otrevliga i butiken i backaplan. Ohjälpsamma.
Bigbaby svarar:2018-08-07
Hej! Vad tråkigt att höra att ni fått en sådan upplevelse i en av våra butiker. Vårt kundbemötande samt service är något som ligger högst upp på vår agenda och något som vi dagligen arbetar aktivt med vilket gör att vi värdesätter att våra kunder hör av sig angående sina upplevelser både positiva och negativa. Återkoppla gärna till oss via [email protected] så att vi får höra mer kring din upplevelse. Mvh Josephine Big baby
2018-07-06
Snabb leverans.
Bigbaby svarar:2018-07-09
Hej! Vad roligt att höra att du är nöja med våra snabba leveranser från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders upplevelser när de besöker någon av våra butiker. Tack för att ni delade med er av eran och varmt välkommen tillbaka till våra butiker. Mvh Josephine Big Baby
2018-06-17
Snabb leverans och fantastiskt bra support från kundservice när jag ville göra ändringar i min order.
Bigbaby svarar:2018-06-25
Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med våra snabba leveranser och bemötande från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders upplevelser när de handlar hos oss, tack för att ni delade med er av eran. Varmt välkommen tillbaka till våra butiker. Mvh Josephine Big baby
2018-06-05
snabb leverans
Bigbaby svarar:2018-06-25
Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med våra snabba leveranser från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders upplevelser när de handlar hos oss, tack för att ni delade med er av eran. Varmt välkommen tillbaka till våra butiker. Mvh Josephine Big baby
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-05-09
Inga konstigheter.
2019-03-26
Jag fick proffsig hjälp på big baby i häggvik när jag kom in med en reklamation på en babygrind. Utan problem fick jag en ny och blev otroligt väl bemött. Rekommenderar starkt big baby i Häggvik.
Bigbaby svarar:2020-02-06
Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med servicen från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders upplevelser när de handlar hos oss, tack för att ni delade med er av eran. Varmt välkommen tillbaka till våra butiker! Vänliga hälsningar, Big Baby
2018-10-16
Köpt vagn och tillbehör för närmare 16000kr allt fungerade bra tills vagnen började krångla. Vi var inne för att reklamera vagnen och blir ombedda att åka hem för att skicka in ärende via nätet istället, detta för dem behöver bilder den vägen. Sagt och gjort, sedan får vi beskedet att de måste ha in vagnen för att kolla i butiken vad problemet är. Vi har redan varit inne och visat upp vagnen men de vägrar ge oss ett nytt chassi då chassit börjat gnissla. Vad Ni än gör, köp inte här! Det går ej att få hjälp om det skulle vara något fel på produkten. De pratar motsägelsefullt emot sig själva, istället för att bara byta ut grejerna och göra kunden nöjd. Vi kommer aldrig mer handla här om de inte löser detta snabbt och smidigt. Man vill inte ha dessa problem med en sådan dyr vagn, då kan man köpa en begagnad istället. Ärendet har nu tagit 2 månader och är fortfarande inte löst.
Bigbaby svarar:2018-11-09
Hej Patrik, Vad tråkigt att höra att du haft den upplevelsen när du besökt en av våra butiker. Vi har varit i kontakt med butikschefen i den butik du har gjort din reklamation och som har koll på ditt ärende. Vad vi förstod så är ert ärende under hantering och att ni håller på att komma fram till en lösning på problemet. Mvh Josephine Big Baby
2018-08-27
Redigerades 2018-08-29
Snabb leverans
Bigbaby svarar:2018-08-29
Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med våra snabba leveranser från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders upplevelser när de handlar hos oss, tack för att ni delade med er av eran. Varmt välkommen tillbaka till våra butiker. Mvh Josephine Big baby
2018-05-09
Redigerades 2018-05-10
Snabb leverans och servicen var jätte bra, rekomenderar att beställa från bigbaby!
Bigbaby svarar:2018-05-11
Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med servicen samt leveranssättet från en av våra butiker. Det är alltid roligt att ta del av våra kunders köpupplevelser när de handlar hos oss, tack för att ni delade med er av eran. Varmt välkommen tillbaka till alla våra butiker. Mvh Josephine Big baby
Sida 1