Prisjakt
Vinnare 2016 - Skor, kläder & accessoarer
Utmärkt
25 dagar sedan

Super nöjd! Fick precis vad jag beställt inom utlovad tid Jag gjorde ett misstag när jag betalade fakturan och blev bemött av otroligt hjälpsam, trevlig och rolig service.

Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan

Zalando is great as long as everything works. As soon as something goes wrong it definitely suddenly turns into the worst company in the world. The customer service is below and beyond everything bad you can imagine. They don’t want to answer your questions, help you out with your problem, they just want to go home and stop working. They don’t even listen to what the problem is. I think that Zalando must be a really bad employer since everyone are really rude and don’t really care about it. It always comes from above in these cases at a company. Second of all is that they try everything in their power to rip you off. If a returns goes missing/wrong for example you have to send proof of ID, signature, write a legal form they have and so on… to get your money back. Here the CS won’t help you out either so you need to find this out on your own. A lot of energy and time will be spent on trying to solve the problems yourselves. I am convinced that there are a lot of ppl who doesn’t have the power to do all those things and Zalando gets to meet their money anyways. Total rip off. You eventually get the money back but it will take you a quite while and energy to do so.

A
Alexander

1 omdöme

Usel
2 månader sedan

Warning! Almost 3 weeks after return of a product to Zolando no any refund yet!

Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan

Kundtjänst usel! Chattade angående av att jag inte fått min rabattkod för nyhetsbrevet och medans jag väntade höjde de priserna i min varukorg. Personen i chatten stängde av mitt i konversationen och då ringde jag istället och det enda kvinnan upprepade var att de inte kan hjälpa mig!

Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan

Vart tillsagd att prisjustering ska ske då dags kampanjen erbjöd ett bättre pris och att fakturan kommer uppdateras automatiskt via kundtjänst chatt. Dagar senare vart jag istället kontaktad av kundtjänst per mail och tillsagd att det inte kommer ske, efter att cyber monday är över så klart. Patetiskt.

Usel
2 månader sedan

Skrämmande dåligt kundbemötande. Einfach MANGELHAFT !

Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan

Lyckades dubbelbetala en faktura. OTROLIGT svårt att få pengarna tillbaka. Efter 25 dagar och flera samtal med Zalando har jag ännu ej fått några pengar i retur. I 3 veckor och 3 ggr har de sagt att pengarna ska komma inom 5 bankdagar. Skyller på att administrationsavd har mycket att göra. Hur svårt kan det vara ? Eller hoppas de att jag ska glömma det så de slipper återbetala beloppet. ALDRIG MERA ZALANDO!

Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan

Kundtjänst kunde inte ta fram min beställning. Ändå hade den gått till inkasso. Jag returnerade en vara men fick aldrig någon korrekt faktura med rätt belopp. Fick som svar att jag själv får dra bort de produkter jag lämnat tillbaka från fakturan.. Kommer aldrig beställa där igen.

Betyg köpupplevelse

1.5Dålig
47 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(4)
(0)
(1)
(4)
(35)

Om butiken

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

PayPal
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.zalando.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Zalando Ag

Organisationsnr: 502071-2823

Information hos allabolag.se