Skickar ut felaktiga fakturor och tar ut förseningsavgift trots att man betalat enligt utskickad faktura.
Anonym användare
Usel
6 dagar sedan
Jag har stött på ett problem som jag behövde lösa med kundtjänst och bemöttes väldigt dåligt, oförskämd personal med dålig erfarenhet. Det blev fel i beställningen, och jag betalade pengar för nåt jag varken hade köpt eller fått skickat bara för att inte hamna hos kronofogden, vilket jag tycker är otroligt dåligt. Aldrig Zalando igen, varnar alla!
Hej, ni är riktigt roliga!
Ni aldrig hade skickat faktura men började med påminnelse istället, det är ett vägg att känna extra 60kr men det är irriterande.
Jag hade fått den första påminnelse igår med posten och hade betalt direkt samma dag, idag kommit en påminnelse till, ska ni skicka en varje dag med 60 kr påslag nu?
Med vänliga hälsningar
Vladimiras Sipulskis
Anonym användare
Utmärkt
15 dagar sedan
Köpte ett par tofflor som var trasiga, men fortfarande funktionella. Kontaktade Zalando, fick pengarna tillbaka direkt och även behålla tofflorna. Tummen upp!
Anonym användare
Utmärkt
20 dagar sedan
I am very glad to be able to buy so pretty clothes at Zalando with so affordable prices. Since I went up one size for a couple of years ago. I needed and still need to build up a new wardrobe and Zalando make i possible for me.
Most of all what I most love about Zalando is that is extremely RELIABLE always credit my account on time concerning my returns. I can really recommend you to others even my son starts shopping at Zalando. Thank you Zalando <3
Bra utbud och priser och bra att man kan returnera allting enkelt utan extra kostnad men det är uselt att ett så etablerat företag inte har någon som helst möjlighet att kontaktas för att få hjälp.