Jakt, fiske, hemelektronik
och data i samma butik.
Eget lager = snabb leverans.

http://www.intropris.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 22 år sedan
(data från 2018-12-13)
Detaljerad information intropris har fått betyget (9.13)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • 2017-12-14 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • 1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställt varor för 149kr, porto och fakturaavgift på 114kr, snacka om badwill.
    Jag rkommenderar att ni gör inköp på annat håll!
  • Hej Steen

    Tråkigt att du blev besviken.
    Jag vill bara poängtera att dina val i kassan redovisas klart och tydligt innan du lägger din order. Du har valt postpaket +79kr samt att betala mot faktura +35kr. Hade du istället valt brev och kort- / direktbetalning så hade det bara kostat dig +35kr.

    / Kundtjänst

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Efter att ha kontrollerat lagerstatus med chatten var mitt paket på väg! Suverän support och väldigt trevlig personal! Högsta omdöme!
  • 2011-04-04 - Notis: Ambia Trading Group AB (556834-7339) tog över verksamheten från Intropris Scandinavia AB (556771-9421).

  • 2016-05-11 - Prisjakt har ändrat uppgifter om företagsnamn och organisationsnummer från Ambia Trading Group AB 556834-7339 till Intropris Vimmerby AB 556536-3982

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Några hundralappar billigare och smidigt. Snabba svar på mail. Leverans på en dag trots stor pryl. Exemplariskt.
  • Dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Står postförskott på betalningsalternativ på prisjakt men när jag skulle beställa från intropris fanns det inte alls postförskott som betalningsalternativ:(
  • Hej Mimmi,

    Du har rätt, och det är en miss av oss att det fortfarande står kvar. Vi tog bort PF som betalmedtod för flera år sedan, men av någon anledning har vi antingen glömt ta bort den informationen, eller av misstag återaktiverat den, hos Prisjakt. I och med att Klarna förändrat marknaden för betalningar vid distanshandel bedömde vi PF som en onödig metod, i princip ingen använde den under den sista tiden det var aktivt hos oss, och dessutom utgjorde den en bedrägeririsk då det förekom att utlämningsställen, på den tiden, var mindre noga med att kontrollera legitimation i samband med utlämning av paket.

    Jag beklagar om detta lett till problem för dig. Om du kontaktar vår kundtjänst igen via mail, info@intropris.se, kan vi säkert hjälpa dig att hitta en lösning. Vi kan eventuellt göra ett manuellt PF just i detta fall.

    Hälsningar

    Marcus, Kundtjänst, Intropris.se

  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Billigt och snabb leverans!
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Otroligt smidig affär o snabb leverans skickad redan samma dag, inget att klaga på! full pott i betyg!
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Ny toppspelare inom e-handeln!
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Snabb leveranstid och bra pris. Inga anmärkningar.
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Mailade angående garanti på europeisk Xbox One på lördagskvällen och fick idag (måndag), trots att jag var ivrig och ringde precis vid öppning, svar innan lunch. Telefonsamtalet är jag också nöjd med, mycket rapp och bra service.
    Lade ordern vid kl 10:30, kl 11:23 fick jag mail om att försändelsen var skickad. Det kallar jag snabba ryck!

    Uppdatering efter leverans: dagen efter jag hade lagt ordern så anlände min One. Bra paketerat och fasligt snabb leverans. Inget alls att klaga på, tycker jag.
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Snabb leverans och bra produkter
  • 4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Ganska bra
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Bra produkt och pris men lite lång leverans. Hade inte paypal.
  • Utmärkt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Köpte 1 Galaxy S4 av dom.Beställde på torsdagen den 12/9 fick den på måndag 16/9. Snabb leverans. Ett minus får dom för manualen till mobilen var på franska.
    Bortsett från det så rekommenderar jag dom :)
  • Acceptabel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Handlade laddare o batterier här och det var fullt OK !
    Men frakt och aviseringen är en blåsning. Skulle ha skickats som brev under 500g
    Hur i helvete kan det gå på 114:-
    Så här ser det ut när frakt och avi kostar snudd 25%

    Summa artiklar: 401,00:-
    Frakt & Fakturaavgift: 114,00:-
    Moms ingår med: 103,00:-
    Att betala: 515,00:-

    Fan skulle gått till K&C
  • Hej Thomas L,

    Jag beklagar att du är missnöjd med avgiftsnivån, men vill understryka att det är du själv som valt leverans- och betalningsalternativ. Du har valt att betala med faktura, samt att leverans ska ske med MyPack/Postpaket. Av avgiften på totalt 114 kronor så utgörs 35 kronor av Klarnas fakturaavgift, och 79 kronor är fraktkostnaden. I båda fallen är priset vi får betala lika eller till och med något högre än det du fått betala, dvs vi subventionerar faktiskt leveransen lite grann.

    Jag vill också påpeka att avgifterna visas tydligt i samband med beställning, både i kundvagnen och i bekräftelsesteget, och därefter på orderbekräftelsen som mailas till dig. Jag hoppas att du inte tycker att det varit otydligt trots detta.

    Hör gärna av dig direkt till oss om det är något i själva beställningsprocessen du tycker var missvisande.

    Hälsningar

    Marcus Andersson
    Kundstjänst, Intropris.se

  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    !
  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Beställde en Nokia Lumia 800 till kampanjpris. Snabb respons via deras kontaktformulär. Snabb leverans. Bra med info via mail, t ex spåra paketet.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Bra och snabb leverans.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Inget att klaga på, enkelt att beställa och fick orderbekräftelse på en gång, gick att "följa" paketet hos posten...Snabb leverans...UTMÄRKT...
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Jag såg att de hade kampanj på en JBL ES 250 PW Black så jag ringde upp kundtjänst vid tvåtiden i onsdags (den 30/3) kl 13.00 för att bekräfta att den fanns i lager. Jag fick då ett glatt bemötande och försäkran om att den skulle levereras samma dag, så jag la en snabb beställning på nätet.

    Någon timme senare trillade det mycke riktigt in en bekräftelse på att ordern var packad och skickad med posten.

    Dagen efter fick jag sms-bekräftelse om att jag kunde hämta ut den på postkontoret.

    Kan inget annat än rekommendera Intropris!

    Ps.
    Vill även tacka killen i kundtjänst som övertygade mig om att köpa subben. Den låter skitbra!
    Ds.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    En mycket seriös webbutik, med bra priser och ett intressant utbud. Köpte en kikare och en kamera till bra pris och snabb leverans.

    Kommer att besöka deras butik i Vimmerby då de även har jakt produkter.

    Kommer att handla mer av dem.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Mycket nöjd med mina beställningar, beställde en Iphone 4 de ringde och sa att telefonen var på väg till deras lager, efter 3 dgr. hade jag den i min hand. Beställde även en Sonos BU250 som i princip inte går att få tag på längre, men Intropris fixade fram en på 7 dgr och hela tiden fick jag besked att deras inköpare kommer att fixa den. Jag kommer i fortsättning att beställa från dem igen, kan varmt rekommendera denna butik, som även finns rent fysiskt.
    De hittar varor som ingen annan hittar
  • Knappt godkänd
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Man blir ju lite missnöjd när man ringer Intropris kl 11.00 en vanlig fredag och möts av:

    "Välkommen till Intropris. Vår kundtjänst har öppet vardagar mellan kl 10 och 12. Välkommen åter"

    Avses möjligtvis klockan 10 och 12 på kvällen? För isåfall skulle det hela stämma...
  • Hej!

    Vi har sedan februari månad inleddes rekryterat ännu en person till vår kundtjänstavdelning för att bättre hinna med att besvara frågor som kommer via såväl telefon som kundtjänstformuläret. Vi beklagar att detta inte var löst redan då du försökte nå oss, men är övertygade om att vår kundtjänst numera är ännu ett snäpp bättre.

    Tack för dina synpunkter!

    Marcus Andersson, Intropris.se

  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    battre an bast!
  • Acceptabel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Seg leverans och när jag försökte få tag på dom via telefonen så sa dom bara att telefonslussen var öppet mellan 10.00 - 12.00 och de va exakt då jag ringde.. Men fyllde i deras support grej på hemsidan, fick svar relativt snabbt. Fick mina saker 2 dagar försenat..
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Beställde en Wii LAN Adapter på måndag kväll (27/12), fick en bekräftelse på att den hade gått till packning kl 08:50 på tisdagen och kunde hämta ut den redan på onsdagen i denna julrusch!
  • Dålig
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Köper Pioneer vsx 920.Kartongen kommer med tejpad skada 2x2 dm men över sitter följesedeln.
    Tror då självklart att innehållet är kollat.
    Men icke,den har en skada bak så stor att två fingrar går in i hålet.
    När detta påtalas får jag veta att enda lösningen är att jag skickar in den innan det blir en ny.
    Vägrar då jag inte tänkt vara utan förstärkare för att Intropris valt att skicka mej en krockad vara.
    Dom vägrar att skicka ut ny vara först.
    Erbjuder mej köpa en annan apparat för 5000:- där dom då kan ge en rimlig kompensation.
    Blir erbjuden en rabatt på 125:-!
    Aldrig mer Intropris.
    Handla hos nån vettigare firma.
  • Hej,
    Nedan ser du våran mejlkorrespondans och efter det har jag inte hört av dig. (Det är tråkigt att du givit oss ett så dåligt omdöme när du godkänt vårt förslag på lösning)

    Hälsningar Glenn Intropris.se


    IP admin : (2010-12-15 10:23:45)
    Vi har den bara i svart men gör så att du lägger en order på denna så justerar jag den i efterhand så pris blir rätt. Den finns i lager och har jag din order innan 13.00 så kan jag skicka den idag.
    Hälsningar från Kundtjänst hos Intropris

    Kund: (2010-12-14 23:16:30)
    Kör på det då.
    Helst i Titan om det går.

    IP admin : (2010-12-14 19:05:08)
    Vi kör redan kampanj på med 4990:- men du kan få den för 4875:- som är vårt inköpspris mer kan jag inte köra. Enklast är att du köper den med faktura betalning så det blir enkelt att justera priset i efterhand, faktura avgiften tar jag också bort. Vad sägs om detta?
    Hälsningar från Kundtjänst hos Intropris

    Kund: (2010-12-14 17:08:51)
    Har ett förslag:Ge mej ett hälarpris på en Yamaha 767 så är fadäsen med Pioneer glömt.
    Säljer då den till min bror.
    Vill du se bilder på skadorna kan jag ordna det.
    Har ni Yamahan i Titan??

    IP admin : (2010-12-13 08:47:52)
    Tyvärr kan jag inte skicka ut någon ny vara innan den gamla är mottagen.
    Hälsningar från Kundtjänst hos Intropris

    Kund: (2010-12-13 06:47:57)
    Jag tänker inte inta vara utan förstärkare under hanteringstiden.
    Ni har sänt mej en skadad vara i en förpackning med hål,valt att tejpa över utan att kolla innehållett.Kan sända över bilder på detta.
    Kom med en ny så får ni min inskickad samma dag.
    Alternativet är återbetalning.
    Det är inte jag som ställt till det.

    IP admin : (2010-12-10 07:35:20)
    Jag får skicka returfraktsedel så får du skicka in den så skickar vi ut en ny.
    Hälsningar från Kundtjänst hos Intropris

    Kund: (2010-12-10 06:56:36)
    När jag tar emot kartongen syns det väl att den är sönder i botten.
    Nån har tejpat över ett hål 2x2 dm.
    Ser att följesedlen är satt över o tar då för givet att skadan är kollad vilket är illa nog då jag föredrar hela emballage.
    Vid uppackningen blir jag förvånad att se frigoliten vid detta stället är sönder i 6-7 bitar.Förstärkaren har fått sej en rejäl smäll i vänster nedre hörn.Så stor att man får in fingret emmellan plåtarna.
    Har inte tänkt att skicka in den för att sen vara utan o vänta på ny
    Inte när ni struntat i att öppna o se hur illa det var utan sätter på följesedel o struntar i skicket på innehållet.
    Kompensation eller ny apparat??

  • 8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Beställde ett UV-filter till min kamera den 27 augusti. Jag har försökt skicka en förfrågan via kontaktformuläret på hemsidan tre gånger på tre olika dagar. Inget svar. Vidare har jag försökt vid två tillfällen på olika dagar ringa till kundtjänsten. Jag möttes av en telefonsvarare trots att jag ringde under telefontiden. Det tråkiga är att jag betalat 434 kronor i förskott. Kanske att det är väldigt lång leveranstid. Men jag skulle vilja veta det i så fall. Ordernummer: IP0069824.
  • Hej Thor,
    Jag vet inte riktigt vad som hänt för jag har svarat tillbaka samtliga gånger du har kontaktat oss via kontaktformuläret . Men gör så att du kontaktar mig direkt på min mejladress glenn@intropris.se så ska jag hjälpa dig vidare med ditt ärende så vi snabbt kan lösa det.

    Hälsningar från Kundtjänst hos Intropris

    Glenn

  • Bra
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Beställde en 47SL8500 fick väll vänta 2 månader.... men vet att det var svårt å få tag på tv då den e utgår från alla andra säljare... Men helplötsligt var den på väg :)...
  • Hej Mattias,

    Ja, vi hade nog inte planerat att ta hem fler av denna TV när du beställde, modellen hade slutat tillverkas, lagret var tomt och artikeln skulle tas bort från sajten. Som tur var fick våra flinga inköpare fatt i två eftersläntare, nackdelen var förstås att du fick vänta eftersom vi har svårt att transportera hem bara två TV från en leverantör i Europa, då hade vi inte klarat av att hålla priset till dig.

    Normalt sett får vi hem beställningsprodukter inom två veckor, annars försöker vi tala med kunden omgående och erbjuda ersättningsvara eller makulering av köpet.

    I första hand vill vi se till att hålla vårt eget lager i Sverige så aktuellt som möjligt så vi kan leverera populära produkter direkt härifrån, då går det riktigt snabbt och ingen behöver vänta.

    Du har nu haft din TV i knappt en månad i alla fall, och jag hoppas verkligen att du är nöjd med varan. För egen del anser jag att just den TVn är en av de absolut mest prisvärda som sålts i Europa under 2009-2010.

    Hälsningar

    Marcus Andersson, VD Intropris.se


  • Usel
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Väntat på en dammsugare sedan 11/7, 32 dagar när jag skriver det här. Måste vara en väldigt populär dammsugare.
  • Hej Mats-Göran,

    Tyvärr höll inte hemtagningstiden på iRoboten du beställde av oss, och det beklagar vi. Vi har försökt bli än mer kritiska till information om leveranstider som våra leverantörer ger oss, men samtidigt vill vi så gärna leverera snabbt och ge ett konkret besked även på beställningsvaror när kunder frågar, och det är tyvärr stor risk att denna vår önskan att ge ett besked istället förbyts i något negativt om beskedet sedan visar sig vara felaktigt. Självgående damsugare från iRobot och Samsung har varit omåttligt populära i år, inte så att vi sålt så enorma kvantiteter själva, men tillverkarna och varudepåerna i Europa har halkat efter i leveranserna på grund av detta. Vi tar till oss din kritik och försöker bli bättre, som vanligt handlar det om att försöka undvika att lova något när man inte är drygt 100% säker.

    Just nu har du i alla fall haft din damsugare i ett par veckor, och jag hoppas du är nöjd med själva produkten.

    Hälsningar

    Marcus Andersson, VD Intropris.se




  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Köpte en SE G900 för 1,5 år sen hos intropris och lämnade in den två gånger för reparation. Problemet gick inte att lösa och fick en ny mobil istället =) Blev ständigt uppdaterad med hur det hela gick och alltid snabba svar från kundtjänsten. Jag är Supernöjd med Intropris!
  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Jag beställde en receiver som enligt deras hemsida skulle finnas i lager. Dock visade det sig, efter några dagar, att den inte fanns i lager. Men de gjorde verkligen vad de kunde för att den skulle komma så snart som möjligt till mig och höll mig under tiden uppdaterad via mail. Inom en vecka från beställning fanns den sedan hemma hos mig - de räddade situationen på ett seriöst sätt, helt enkelt :-).
  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Beställde en tv på Måndag morgon och fick den på Onsdag morgon. 2 dagars leverans hur bra som helst. Man får automatiskt kollinummer i ett mail med leveransbekräftelse. Känns tryggt och bra. Köp här!!!!!
  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    fick en tv som ganska snabbt utvecklade pixelfel, mailade och fick svar snabbt.. behandlades som DeadOnarrival och fick en ny tv hemskickad, tillsammans med retursedel för den gamla TVn.

    Bra affär, förmodligen så återkommer jag som kund
  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    rekommenderas!
    beställde en tv en söndag eftermiddag, levererans till dörr på tisdagen.
    man ringde dessutom på måndagen för att kontrollera så att ordern var korrekt.
  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    beställde en LG50PQ2000, tog slut och fick en LG50PQ3000 istället, det är samma spec men en modellserie nyare, positiva är att den är oftast lite dyrare.
    Beställde en onsdagsnatt, tisdagen nästa vecka fick jag den levererad till dörren. Betalade 5990:- med fri frakt, kan inte bli bättre.
    TOPPEN verkligen.

    Tack så mycket intropris, mycket bra tv, spec för det oslagbara priset med fri frakt till dörren.
  • Utmärkt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Köpte en billig TV och lite andra prylar och även om leveransen tog ovanligt lång tid så kom allt fram. Ställde en fråga och fick leveransbesked inom ett dygn.

    TV:n pajade dock efter 15 minuter så jag gjorde felanmälan. Redan dagen efter så ringer en trevlig kille upp och meddelar att de skickar en ny TV direkt (dessutom en något litet dyrare)

    Den nya TV anländer efter 3 dygn och dagen efter ringer Intropris bara för att kolla att allt gått bra. De skickade även utan kostnad med en HDMI kabel om det mot förmodan var den som kortslöt TV och de stod även för returfrakt.

    Att det inte blir en 10 beror på att jag saknar en del funktioner i webbshoppen.
  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Väldigt bra!. Beställde en 50"plasma som dock blev slutsåld, fick då en snäppet bättre och dyrare tv för samma pris.
    Sen gratis frakt hem till dörren kan inte annat en ge tio stjärnor. Rekommenderas verkligen!.
  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Utmärkt service och mycket trevlig personal.
    Stort tack till patrik för hjälpen.
    Kan inte bli annat än full pott.
  • Utmärkt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Gjorde en beställning hos Intropris och var efter att ha läst en del mindre smickrande omdömen aningens skeptisk.

    I mitt fall gällde det en tv och allt har hitills fungerat bra, tv:n kom och på utsatt tid så personligen kan jag inte instämma i kritiken mot Intropris.
  • Perfekt
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Tack för underbar service med vår Panasonic TV.

    Kul att du ringde oss i Umeå & fråga om vår tv kommit...uppskattat & trevligt.

    Mången Tack Roger i Umeå
  • Perfekt
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Beställde jbl-lurar och kamerastativ fr. intropris.se, kamerastativet var dock slutsålt. Ngn dag efter jag lagt min beställning ringer en person från företaget. Han/Patrik meddelar via tel. att kamerastativet är slutsålt och frågat mig om jag vill ha en bättre och dyrare modell utan merkostnad som kompensation. Det kallar jag service, samt att JBL-lurarna var klart billigast hos dem. Bästa köpupplevelsen över nätet någonsin. Kanonbemötande och bra priser. Thomas
  • Perfekt
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Funka bra tycker ja!
  • Perfekt
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Bra priser. snabb leverans.
  • Dålig
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Beställde en Canton Chrono 505 center av Intropris.
    Köpte en ny och inte en begagnad eller demoex från dom.
    Fick hem den snabbt men det visade sig att det var en begagnad högtalare som dessutom var defekt, ena mebranet var skadad och centern kom inte ens i originalkartong!
    Ringde genast upp Intropris och de förstod knappt problemet och påtalade att de har bra priser.
    Talade om att jag hade beställt en ny center enligt deras hemsida och inte en begagnad.

    Returnerade naturligtvis den defekta centerhögtalaren.
    Kommer inte att köpa något mera från Intropris för man kan inte inte lita på att man får nya varor även om Intropris hemsidan skriver det.
  • Perfekt
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Jag är en försiktig online-handlare och blev först lite avskräckt av några dåliga omdömmen gällande felaktig lagerstatus och långa leveranstider. Just leveranstiden var i just detta fall av stor vikt för mig och Intropris var den enda butik jag hittade som hade min vara på lager enligt webben. Så, jag skickade därför ett mail och bad om en bekräftelse på lagerstatus.

    5 minuter efter att butiken öppnat så hade jag fått en garanti att varan fanns i lager, samt att den kunde levereras samma dag. Efter detta besked så la jag beställningen i webbshoppen men råkade då i farten välja fel färg på artikeln. Efter 10 hade jag ett nytt mail där Intropris verkligen frågade om jag jag skulle ha färgen jag beställt och inte den jag frågat efter i tidigare mail (såg dessutom att man försökt ringa mig när jag slog på mobilen senare under dagen). Halv tolv dagen efter kunde jag hämta ut mina varor på Postens ombud.

    Bättre service än så här är svårt att åstadkomma!
  • Utmärkt
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Köpt iPod och massor av luftgevärsammunition. Inga problem.
  • Usel
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Jag är mycket besviken på Intropris. Jag returnerade en vara som inte fungerade i enlighet med deras instruktioner. Jag har inte fått tillbaka några pengar och det har gått flera månader. Åtskilliga gånger har jag försökt nå deras kundtjänst men bara vid ett tillfälle fick jag tag på någon. Denne lovade så klart att pengarna skulle sättas in på mitt konto så snart som möjligt...ingenting har hänt. Företag vars kundtjänst inte ens går att nå hamnar lägst på min omdömeslista.
  • Hej Kinga,
    Jag beklagar att du upplevt svårigheter att nå vår kundtjänst. Vi har förutom telefonsupport även en webbaserad kundstjänst med ärendehantering som är populär bland våra kunder som vill ha snabba svar men också en dokumenterad hantering av sina frågor.

    Vad beträffar ditt ärende så har vi sökt dig vid ett flertal tillfällen, såväl mailledes som på de båda telefonnummer du angivit, för att göra upp om till vilket kontonummer du vill ha de 289 kronor det rör sig om insatta. Jag ska be vår ekonomiavdelning skicka ut ett nytt mail om detta så hoppas jag vi får ett svar och kan avsluta detta ärende.

    Hör gärna av dig till mig om du har några ytterligare frågor, jag har adressen marcus@intropris.se

    Hälsningar
    Marcus Andersson, VD Intropris Scandinavia AB

  • Ganska dålig
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Jag beställde ett par hörlurar till ett bra pris. När det dock gått en dryg vecka undrade jag varför dessa inte kommit. Jag ringde och fick löfte om att de skulle meddela mig via mail när de kunde levereras. Efter ytterligare en vecka utan mail ringde jag åter upp butiken och fick då svaret att det skulle ta väldigt lång tid innan de skulle kunna leverera hörlurarna. Jag fick pengarna tillbaka, men inga hörlurar.
    Tycker att de kunde meddelat detta (som de lovade) utan att jag fick ringa igen. Litet plus för trevligt bemötande och kort telefonväntetid.