Kategorier
Prisjakt
Stonefactory
  • Störst på kakel & klinker
  • Badrumsspecialist & VVS
  • Telefon 08-221600
Anonym användare
Anonym användare
Bra
2 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Informativ hemsida och lättmanövrerad.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan
Väldigt tråkigt bemötande från kundtjänst. Räkna med att lägga mycket energi på att få rätt eller betala om du får problem med din order. Fick tillslut beställa varan igen från annan leverantör och väntar fortfarande på återbetalning. Har inte sett varan så kan inte uttala mig om kvalitet.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan
VARNING VARNING VARNING ! Kundbemötande är ett rent skämt för Stonefactory. De har något som kallas Kundtjänst/Kundservice. De borde fundera på att lägga ner den avdelningen. Jag beställde diverse badrumsinredning via deras mail: [email protected] Men därifrån fick jag inget svar på flera dagar. Så då beställde jag från en annan adress: [email protected] Då påpekade jag att jag skickat en beställning till [email protected] och att jag ej fått svar och att det är denna beställning som gäller ( den som skickades 2:a gången ) för den innehöll en ändring på beställningen. Efter en mailkonversation fram och tillbaka och om att titta igenom och bekräfta att det är rätt saker som beställts så gav jag dem godkännande om att gå vidare med ordern. Det var dock en sak som de skrivit fel i ett mail som jag påpekade för dem. De tycktes inte förstå vad jag menade. Men efter ännu ett mail såg det ut att stämma. Jag får sen ett mail från dem där de skriver: Vill du att någon från Stonefactory ringa upp dig (mig) så vi går igenom beställningen så det blir rätt. ( jag hade beställd flera olika märken/tillverkare av badrumsinredning ) Absolut sa jag, ring mig i morgon. Dagen efter ringer de upp och vi går igenom beställningen. Men då visar det sig att de läser upp den allra 1:a beställningen ( som var felaktig ) Jag talar om detta och hon lägger sen en order på det som är korrekt. Det resulterar i att de lagt 2 ordrar till mig på samma badrumsinredning. Och det resulterar i att jag får betala 5700kr bara för att skicka tillbaka ett badkar. För båda ordrarna hade nämligen hunnit gå till ett fraktbolag för utkörning till mig. Jag har haft en dispyt om vems fel detta varit. Men de skyller ALLT på mig. Och slår ifrån sig ALLT ansvar själva. Vilket jä-la skämt till kundservice. Dessutom, eftersom det låg 2 beställningar hos fraktbolaget så kom det 2 SMS där jag skulle boka tid för hemleverans. Jag ville inte boka någon eftersom detta inte var utrett med STONEFACTORY. Efter lång tid så valde jag att boka tid för utkörning av 1 av leveranserna, så vår snickare inte skulle stå still. Det gjorde jag en fredag vid 09 tiden på morgonen. Jag valde att få leverans på måndagen. Senare på fredagen så ringer fraktbolaget och säger att de är hos mig om 5 minuter. Vadå?? Jag ska inte ha leverans idag svarar jag. Men, ehh, um, men, jag har grejerna på lastbilen säger han. Min fru får kasta sig iväg hem och ta emot. Det visar sig att STONEFACTORY har utan vår vetskap beställt hemleveransen. Hur f-n kan man göra något sånt. Ingen var ju hemma den dagen. Idioter säger jag bara. Fy F-N ! vilket uselt bemötande. ALDRIG MER STONEFACTORY !
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
6 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Oklart om beräknat leveransdatum, dock kom varan fortare än förväntat!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
5 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Snabbt och proffsigt!
OK
6 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
- saknar lager status på hemsidan, väldigt lång leveranstid + ingra krånger vid beställning.
g
ges27mm

1 omdöme

Utmärkt
6 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Snygg frakt bra leverans , superbra
Dålig
6 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Fördröjd leverans även om på webbsidan synes som lagervara.
Betyg köpupplevelse
4.2Utmärkt
127 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(76)
(30)
(8)
(5)
(7)

Om butiken

Stonefactory

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCardSveaWebPay fakturaDinersAmex
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.stonefactory.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Stonefactory Scandinavia AB

Organisationsnr: 556786-1454

Information hos allabolag.se