En varning för detta företag när det uppstår problem med garantin. DU som konsument måste laga felet själv, med delar som dom skickar. Detta är tydligen något som står i det finstilta. Har du oturen att råka ut för ett garantifel så är det tyvärr inget annat att göra än att kavla upp ärmarna eller anlita någon att göra det (som du måste stå för).
Om du väl kommer så långt vill säga.
De är extremt svåra att få tag på, att ringa är i princip omöjligt om du inte har flera timmar tillgodo, har du väl turen att komma fram så får du svaret att, du ska maila - sen du måste göra videor och bilder på ditt problem, som du sen får maila in eller ladda upp på någon form av websida, innan du blir avhjälpt. Har ringt 2 ggr, mailat med massa olika personer och mitt badkar är fortf trasigt. (3 månader senare). Börjar nå någon form av resultat nu och får förhoppningsvis grejerna innan vintern.
Uppdatering: Efter att ha legat på ganska mycket har jag nu fått den trasiga pumpen utskickad till mig, och tänkte att jag skulle byta ut pump och blandare samtidigt. Dessvärre "är blandaren en beställningsvara från Kina, som vi inte vet när den kommer in", har väntat på blandaren i snart 3 månader och badkaret har varit trasigt snart 6 månader. Försökt kontakta butiken igen ang. min blandare - utan svar på över en månad, en MÅNAD gott folk!?